Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00

Started by B_Ød, March 07, 2013, 09:45:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kato

Spillemessig jevn omgang. Sjansemessig fullt fortjent ledelse til hjemmelaget. Stor kvalitetsforskjell i den offensive slagkraften.

Tviler på noe play-off. Det er enkelt, vi er ikke gode nok.

Leedsfan

Quote from: sveifors on March 09, 2013, 16:46:14
Varney stod med hoftefeste, hadde han vært i løp mot mål så hadde det vært mål, svakt

Han skulle ha lukta den....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Pause. 1-0. Meget fortjent dessverre. 5-1 i sjanser, men Leeds sin sjanse er jo av det gigantiske slaget. Kan ikke helt se oss vinne denne kampen. Det lukter ikke mål av oss, og to mål virker å være veldig lite sannsynlig. Samtidig tror jeg CP også scorer i andre omgang.

Hoofballen er erstattet, men til tider er det for daft over det hele. Må sette mer fart direkte mot mål slik CP gjør.

Slik jeg ser det: 75 % sikker CP seier. 20 % for uavgjort. 5 % for Leedsseier.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Vi viste stor forbedring de siste fem-ti minuttene. Nå vi bare fortsette i samme stil etter pausen, så kan dette gå. Må bare være optimist, selv om all erfaring når det gjelder Leeds forteller meg at det er lite hensiktsmessig...  :-X
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

gulle

pause.
Palace har et bra lag,men jeg har ikke den samme håpløse følelsen som under Hull og Nottingham kampene i Desember,vi er jo med nå, men synn at spissene våre mangler det lille ekstra.
(var det icing on the cake det het?)
I år rykker vi opp!

auren

Quote from: Kato on March 09, 2013, 16:53:07
Spillemessig jevn omgang. Sjansemessig fullt fortjent ledelse til hjemmelaget. Stor kvalitetsforskjell i den offensive slagkraften.

Vanskelig å være uenig. Morison er helt ute av det. Men får også lite med støtte som enslig spiss. Få inn Hall i andre omgang. Vi trenger noen til å utfordre.

auren

Gufrias

Quote from: gulle on March 09, 2013, 16:54:58
pause.
Palace har et bra lag,men jeg har ikke den samme håpløse følelsen som under Hull og Nottingham kampene i Desember,vi er jo med nå, men synn at spissene våre mangler det lille ekstra.
(var det icing on the cake det het?)
Samme her.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

småtrevlig första halvlek, leeds spelar bta fotboll men inte speciellt effektivt, CP:s omställningar går så mycket fortare och det i sin tur skapar mer turbulens i leeds straffområde, peltier borde markerat bättre vid målet, mer edge på sista passningen i straffområdet i andra halvlek och mccormack måste upp mer i banan än  i första halvlek har han ju spelat mer på mittfältet än i straffområdet och då förstår jag varför han inte gör några mål längre

sportcarl1

warnock på vänsterbacken är väldigt bra och säker

Sleivind

Når jeg ser på målet om igjen nå, så blir jeg mer og mer sikker på at det burde vært blåst for offisde. Ikke at det spiller så veldig stor rolle akkurat nå, men like fullt irriterende.

Angående kampen, så mangler vi det lille ekstra som gjør at vi ikke skaper flere sjanser. McCormack skal jo være den som står for det, men når han svikter er det ikke mye igjen å skryte av fremover. Da blir det mer tilfeldigheter enn annet. Det har vært en ok- kamp av Leeds så langt.

Woody

Langt fra over dette, men sjansestatistikken trur eg er rimeleg stygg etter 1 omg.Nokon som har stats?
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Quote from: sportcarl1 on March 09, 2013, 16:58:17

Enig. Det ser ut til at klubben endelig har løst det evinnelige venstreback-problemet som har ridd Leeds i årevis.
Super Leeds since 1968

ØBS

Quote from: Woody on March 09, 2013, 17:01:22
Langt fra over dette, men sjansestatistikken trur eg er rimeleg stygg etter 1 omg.Nokon som har stats?

Hør med Rudi.  Han pleier å ha kontroll.

Men det er mulig han er i London siden han ikke er logget på i dag...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Woody

Litt urettferdig å gi Varney all skyld før siste store sjanse, Green burde vel klart å putta den han og?
LIFE IS LEEDS

auren

Quote from: Woody on March 09, 2013, 17:01:22

Jepp. I følge min beregning så er det 5-1 i sjanser til Palace. Så absolutt stygt, selv om Leeds flere ganger har vært veldig nære sjanser. Blitt mye nesten.

auren

leknes

Quote from: Sleivind on March 09, 2013, 17:00:30
Når jeg ser på målet om igjen nå, så blir jeg mer og mer sikker på at det burde vært blåst for offisde. Ikke at det spiller så veldig stor rolle akkurat nå, men like fullt irriterende.

Angående kampen, så mangler vi det lille ekstra som gjør at vi ikke skaper flere sjanser. McCormack skal jo være den som står for det, men når han svikter er det ikke mye igjen å skryte av fremover. Da blir det mer tilfeldigheter enn annet. Det har vært en ok- kamp av Leeds så langt.

McCormack må lenger opp i banen. Han er ikke kjempegod som midtbanespiller og heller ikke som forsvarspiller.

auren

Quote from: Hallgeir * on March 09, 2013, 17:02:41
Quote from: sportcarl1 on March 09, 2013, 16:58:17

Enig. Det ser ut til at klubben endelig har løst det evinnelige venstreback-problemet som har ridd Leeds i årevis.

Også enig. Han startet formidabelt med flere gode gjenvinninger, men har også en blemme eller to. Men alt i alt solid av vår nye venstreback.

auren

testo

Quote from: auren on March 09, 2013, 16:54:01
Pause. 1-0. Meget fortjent dessverre. 5-1 i sjanser, men Leeds sin sjanse er jo av det gigantiske slaget. Kan ikke helt se oss vinne denne kampen. Det lukter ikke mål av oss, og to mål virker å være veldig lite sannsynlig. Samtidig tror jeg CP også scorer i andre omgang.

Hoofballen er erstattet, men til tider er det for daft over det hele. Må sette mer fart direkte mot mål slik CP gjør.

Slik jeg ser det: 75 % sikker CP seier. 20 % for uavgjort. 5 % for Leedsseier.

MOT!

auren

Får meg ikke til å være enig med deg, at CP har hatt flere store sjanser ja, men å kalle det meget forjent synes jeg er å ta i veldig.

MATCH STATS

Crystal Palace     Leeds United

7(5)   Shots (on goal)   6(4)
3   Fouls   5
1   Corner kicks   4
0   Offsides   3
57%   Time of Possession   43%
0   Yellow Cards   0
0   Red Cards   0
5   Saves   6
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Leedsfan

1-1 så er det muligheter. 2-0 så er det slutt og vi får se Haribou..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

LIFE IS LEEDS

Sop

Love Leeds

JanPSyse

Der er vi heldige som ikke får 2-0 i trynet etter 1 min av 2. omg... :o
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

auren

auren

Volda69

CP varma opp før andre omgang. Det gir tydeligvis resultat.
MOT

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

ØBS

Jeg veit ikke helt åssen jeg skal beskrive forsvaret vårt, men det har noe med no' smør og en varm kniv å gjøre...
LUSCOS-hilsen
ØBS

job

Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Jævla skuffet av Morison hittil. Har sett endel kamper med ham på Norwich. Da var han sulten , jagde ball, kjempet og full av guts.

Hos oss står han stort sett å venter på ballen, uten bevegelse
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life