Skrevet av Emne: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45  (Lest 52160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #360 på: Mars 12, 2013, 22:46:48 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

Sier det igjen.
Spissene scorer ikke og hva faanskap kan Habibou gjøre verre  >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tobbe9210

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #361 på: Mars 12, 2013, 22:46:57 »
Cardiff utligna mot Leicester, og Brighton tapte. Da er det ikke krise vel?
Leksvik whites

Kato

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #362 på: Mars 12, 2013, 22:47:39 »
Cardiff utligna mot Leicester, og Brighton tapte. Da er det ikke krise vel?

Hjelper svært så lite så lenge vi selv ikke er gode nok når vi må
 

Eriksen55

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #363 på: Mars 12, 2013, 22:47:57 »
Slutt 1-1. Det er skammelig så dårlig dette er. Vi fortjener ingen play-off, og å håpe på det nå blir bare latterlig. God natt.

Da er sesongen definitivt over, hvertfall for min del. Orker ikke mer skuffelser,  så nå er det bare å logge av å ikke følge med på noen mnd!! Logge på igjen uti juli for å se om eierne kan stå for det dem sier...nå må det satses, hvis ikke tror jeg hele klubben går på en smell..  God vår, talast til sommeren!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #364 på: Mars 12, 2013, 22:49:30 »
Cardiff utligna mot Leicester, og Brighton tapte. Da er det ikke krise vel?
...det er Nottingham på 6. nå, ikke B&HA. B&HA  kunne vi hentet 3 poeng på i siste (hjemme)kamp. Den muligheten har vi ikke mot NF.


Vi må for svarte ta muligheten når vi har den og ikke satse på at det kanskje kommer en ny mulighet om fire uker - om andre lag (også) driter seg ut  >:( :-\ :-[ :'(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #365 på: Mars 12, 2013, 22:50:19 »
Skuffende.
Tap for brigg og 1 poeng til revene.
Dermed litt "game on".
Det kreves seier mot Hødd. Da skal du se opptil flere forumdeltagere ytrer sin optimisme.  ???
10 prosentene mine er nede i 0 nå

Hehe Kato.
Jeg følger. Ergo 5% er min vurdering.

job

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #366 på: Mars 12, 2013, 22:50:57 »
Håper og håper. Men vi er rett og slett ikke gode nok dessverre. I dag hadde vi virkelig muligheten, men neida.... Det har vært altfor mange slike "nesten". Skikkelig skuffet nå, fordi jeg kan rett og slett ikke se hva som kan få oss opp de ekstra hakkene.....
Marching on together!                               Siden 1970

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #367 på: Mars 12, 2013, 22:52:08 »
1  Cardiff City 36 22 6 8 58 38  13 3 2 29 13  9 3 6 29 25  20 72
2  Hull City 37 21 5 11 54 43  12 2 4 31 17  9 3 7 23 26  11 68
3  Watford 37 20 6 11 72 47  10 3 6 33 22  10 3 5 39 25  25 66
4  Crystal Palace 37 18 11 8 67 46  12 6 1 47 23  6 5 7 20 23  21 65
5  Leicester City 37 17 8 12 58 32  12 3 4 40 16  5 5 8 18 16  26 59
6  Nottingham Forest 37 15 12 10 54 47  10 5 4 32 22  5 7 6 22 25  7 57
7  Brighton & Hove Albion 37 14 14 9 51 38  8 7 3 27 15  6 7 6 24 23  13 56
8  Bolton Wanderers 37 14 12 11 55 49  11 5 3 30 17  3 7 8 25 32  6 54
9  Middlesbrough 37 17 3 17 55 57  12 1 5 35 22  5 2 12 20 35  -2 54
10  Leeds United 37 14 10 13 48 52  11 3 4 24 19  3 7 9 24 33  -4 52

Cherry

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #368 på: Mars 12, 2013, 22:54:59 »
Fortsatt mulighet da!!
Brighton har mistet begge sine spisser - skadet!
Leicester får en i trynet på overtid, som vi gjorde mot de.
Huddersfield har sluppet inn utrolige 63 mål, og scorer omtrent ikke - på lørdag er jeg ringside og ser
At vi igjen fatter håp etter 4-1 seier!! ;D
 

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #369 på: Mars 12, 2013, 22:56:06 »
1-1 og slutt, elendig av Austin!

Ikke ofte jeg sovner under kamp, hva skjedde?

Jeg mener selvsakt ikke det, men mange andre her inne som mener han plutslig har blitt dårlig å spille fotball ::)

JanPSyse forklarte det egentlig ganske greit;

Rudy har jo ikke vært seg selv etter skaden. Kjipt...


Bør vel også nevnes at Austin har spilt i en og en halv sesong i strekk (75% av tippeligaen + 90% av Npc), omtrent uten noe pause, hatt et beinbrudd i løpet av denne tiden, og mest sannsynlig er helt utslitt. Skjønner godt at han ikke er seg selv for tiden.

Da er jeg med...:) Litt slitsom denne konstante syndebukk letingen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #370 på: Mars 12, 2013, 22:56:12 »
sweeeeeeeet resultat.

oddsbong med barca handicap, cardiff uavgjort og oss uavgjort. gikk jo rett hjem den 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LEO

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #371 på: Mars 12, 2013, 23:08:20 »
Det måtte to skader til for å bytte normalt tidlig.  Helt håpløst

Jeg legger merke til at det er ikke snakk om å låne noen spillere lenger.   Ambisjonene for i år er lagt bort.

For hver kamp som går så har vi mindre og mindre poeng å spille for mens avstanden til sise play off lag har samme avstand.

Men det som har skjedd nå er at flere har meldt seg på blant annet Nottingham Forest og ikke mins BOLTON.

Warnock har dessverre gått ut  på dato.    Hent Rekdal NÃ… ;D
 

Hobben

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #372 på: Mars 12, 2013, 23:09:14 »
Jeg ønsket Billy Davies da Grayson ble sparket... han har virkelig fått farten på Forest.. igjen.
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #373 på: Mars 12, 2013, 23:11:09 »
Ikke en levende sjel som nevner 24.240 på en tirsdag mot et grunnlag!

Eierne gjør jobben på den delen av klubbdriften.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #374 på: Mars 12, 2013, 23:14:22 »
Well det hele afgøres sikkert den sidste kampen  ;D
 

SirOlsen

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #375 på: Mars 12, 2013, 23:17:52 »
Jeg fatter ikke at ikke Warnock kan prøve enten Hall eller Habibou på vingen isteden for Varney... jeg kan bare ikke fatte og begripe hvor mye verre de kan gjøre det?!... Jeg er altså da IKKE imponert over Varney. Ja, han har hatt et par positive innhopp den siste måneden... men det holder ikke.. og han har vært alt for dårlig!
Så jeg klarer bare ikke forstå hvordan de to navngitte kan overhodet gjøre ting værre?
-SirOlsen-

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #376 på: Mars 12, 2013, 23:23:45 »
Jeg fatter ikke at ikke Warnock kan prøve enten Hall eller Habibou på vingen isteden for Varney... jeg kan bare ikke fatte og begripe hvor mye verre de kan gjøre det?!... Jeg er altså da IKKE imponert over Varney. Ja, han har hatt et par positive innhopp den siste måneden... men det holder ikke.. og han har vært alt for dårlig!
Så jeg klarer bare ikke forstå hvordan de to navngitte kan overhodet gjøre ting værre?

Innhopp? Han har jo startet hver kamp..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #377 på: Mars 12, 2013, 23:24:20 »
Jeg ønsket Billy Davies da Grayson ble sparket... han har virkelig fått farten på Forest.. igjen.

Du ønsket også å benke Byram..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #378 på: Mars 12, 2013, 23:25:24 »
-Morison skadet og usikker til lørdag
- McCormack husker ikke en dritt av 2 omg (hodeskade?) usikker
- Får vi se Habibou fra start i et res av et lokaloppgjør?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #379 på: Mars 12, 2013, 23:47:09 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

£ fører oss opp - one day.
Ã… nei...ifølge flere orakler her inne så har penger ingenting med kvalitet å gjøre...det har vi hørt i flere år, eller har du skiftet mening Leedsfan mfl...?

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #380 på: Mars 12, 2013, 23:54:10 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

£ fører oss opp - one day.
Ã… nei...ifølge flere orakler her inne så har penger ingenting med kvalitet å gjøre...det har vi hørt i flere år, eller har du skiftet mening Leedsfan mfl...?

Det du skriver er bullshit. Det jeg har sagt er at PENGER GARANTERER IKKE KVALITET, og det er noe helt annet.

Det er jo klart at de som har mye mer penger enn de andre har et stort konkurransefortrinn. Et godt eksempel på at penger ikke betyr alt er mitt kjære Godset. De hadde vel forrige sesong et budsjett som var nesten 1/4 av Rosenborg, men de var et mye bedre lag spillemessig og kom foran de på tabellen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #381 på: Mars 12, 2013, 23:58:55 »
Jeg har akkurat sett målene og Gayle sitt var jo helt sinnsykt. Ã… gi Peltier skylden var litt vel hardt. Byram ofrer seg på corneren og putter også et bra mål.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #382 på: Mars 13, 2013, 08:30:28 »
Ikke en levende sjel som nevner 24.240 på en tirsdag mot et grunnlag!

Eierne gjør jobben på den delen av klubbdriften.

Den første halvtimen etter at vi i klartekst fikk sett at vi ikke rykker opp i år, er vel ikke tilskuertall det man bryr seg mest om. Det hadde ikke nyttet med 40000 på Elland Road i kveld, så lenge vi ikke leverer på banen når vi må.
 

DenHviteYeboah

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #383 på: Mars 13, 2013, 08:49:19 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

£ fører oss opp - one day.
Ã… nei...ifølge flere orakler her inne så har penger ingenting med kvalitet å gjøre...det har vi hørt i flere år, eller har du skiftet mening Leedsfan mfl...?

Det du skriver er bullshit. Det jeg har sagt er at PENGER GARANTERER IKKE KVALITET, og det er noe helt annet.

Det er jo klart at de som har mye mer penger enn de andre har et stort konkurransefortrinn. Et godt eksempel på at penger ikke betyr alt er mitt kjære Godset. De hadde vel forrige sesong et budsjett som var nesten 1/4 av Rosenborg, men de var et mye bedre lag spillemessig og kom foran de på tabellen.
Jeg har ikke skrevet at penger garanterer kvalitet. det er da en selvfølge.Det flere oss har sagt de siste årene er at det må investeres i et helt annet nivå på spillere for at vi skal rykke opp. Du har ihvertfall de 2 siste sesongene hatt en sterk tro på opprykk med middelmådighetene våre. Vi kan håne Cardiff...men nå rykker de opp Leedsfan,og inntektene blir enorme...

Leedsfan

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #384 på: Mars 13, 2013, 09:08:42 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

£ fører oss opp - one day.
Ã… nei...ifølge flere orakler her inne så har penger ingenting med kvalitet å gjøre...det har vi hørt i flere år, eller har du skiftet mening Leedsfan mfl...?

Det du skriver er bullshit. Det jeg har sagt er at PENGER GARANTERER IKKE KVALITET, og det er noe helt annet.

Det er jo klart at de som har mye mer penger enn de andre har et stort konkurransefortrinn. Et godt eksempel på at penger ikke betyr alt er mitt kjære Godset. De hadde vel forrige sesong et budsjett som var nesten 1/4 av Rosenborg, men de var et mye bedre lag spillemessig og kom foran de på tabellen.
Jeg har ikke skrevet at penger garanterer kvalitet. det er da en selvfølge.Det flere oss har sagt de siste årene er at det må investeres i et helt annet nivå på spillere for at vi skal rykke opp. Du har ihvertfall de 2 siste sesongene hatt en sterk tro på opprykk med middelmådighetene våre. Vi kan håne Cardiff...men nå rykker de opp Leedsfan,og inntektene blir enorme...

Jeg har VALGT å være optimist selv om klubben er full av middelmådigheter. Hvis jeg fikk valget ville jeg jo ønsket å forsterke laget med kvalitetsspillere i alle ledd, men det har ikke vært realistisk de siste årene. Hvis jeg skulle drømt om spillere som Scott Parker så hadde jeg jo lagt meg skuffet hver eneste kveld.

Leicester og Cardiff går med dundrende underskudd. Hvis de ikke rykker opp så er de avhengig av at eierne dekker underskuddet. Hvis de ikke rykker opp og eierne ikke ønsker å dekke underskuddet, ja hva tror du skjer da DHY?

Er det en selvfølge at penger garanterer kvalitet, eller misforsto jeg deg? For å nevne Leicester så kvittet de seg med de to dyreste spillerne de hadde, Mills og Beckford.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #385 på: Mars 13, 2013, 09:10:35 »
Ikke en levende sjel som nevner 24.240 på en tirsdag mot et grunnlag!

Eierne gjør jobben på den delen av klubbdriften.

Ã… joda, Promo! Dette ble diskutert tidligere i tråden :)
Marching on together!

samadhi

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #386 på: Mars 13, 2013, 10:43:00 »
Skuffende at vi ikke klarer å vinne hjemmekamper som denne der alt tilsier at vi skal vinne.
Laget er i god form, og spesielt hjemme har vi slått de fleste.
Så i en kamp hjemme mot ett bunnlag der vi virkelig har sjansen til å nærme oss PO så ryker vi.

Synes vi har ett brukbart lag om dagen, selv om vi kanskje forsatt mangler en spiller eller to som kan være den berømte "toppen på kaka" (Snodgrass og Gradel på hver sin kant hadde gjort underverker)
Er selvsagt utrolig frustrerende at NW har bestemt seg for at vi har 11 spillere og kun 11 spillere som kan starte en fotballkamp. Utrolig at ikke spillere som White, Austin, Brown, Diouf, Hall og Habibou får sjansen og dermed også kan gi avlastning til de som stort sett har spilt 90 minutter de siste 6 kampene.

Likevel er det forsatt håp om å klare PO, og jeg synes det blir dumt å avskrive dette ennå.
Vi er 5 poeng bak med 9 kamper igjen å spille og har forsatt alle muligheter.
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #387 på: Mars 13, 2013, 12:30:54 »
Vi har fortsatt alle muligheter ja. Ser av fixturelista at både brighton leicester og nottingham foran oss møter hverandre å har maaaange tøffe kamper igjen. Her er det ikke kjørt. Men vi er nødt til å ta mer enn 1 poeng fremover.  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

bwirum

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #388 på: Mars 13, 2013, 12:51:38 »
Peterboro er tydeligvis litt som Leeds tradisjonelt har vært. De gjør det best mot antatt bedre motstand. De har blant annet banka både Hull, Blackburn (ok, litt dårlig eksempel), Millwall (1-5!!) og Cardiff borte.

Så jo ikke kampen så jeg kan ikke gjøre meg opp noe fullendt bilde av det, men de ligger jo i sumpa på grunn av sin helt på trynet latterlig dårlige start på sesongen. Gikk vel 8-9 kamper uten poeng? I alle fall uten seier. Tror kanskje PB har en tendens til å bli litt undervurdert av den grunn.

Hadde jo allikevel et berettiget håp om 3 poeng her, og det begynner å se tungt ut for playoff. På den annen side så kan en jo håpe på at playoffgrensa blir litt lavere enn tradisjonelt i år...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ziganda

Sv: KAMP v Peterborough Elland Road, tirsdag 12 mars kl 20:45
« Svar #389 på: Mars 13, 2013, 17:11:49 »
PlayOff håpet er ikke ute enda, men når man hele tiden må sitte å håpe på at andre lag skal feile får man som regel ikke de plassene.  I år er vi (nok en gang) ikke gode nok.

Lurer på hva og hvem som skal føre oss opp....

£ fører oss opp - one day.
Ã… nei...ifølge flere orakler her inne så har penger ingenting med kvalitet å gjøre...det har vi hørt i flere år, eller har du skiftet mening Leedsfan mfl...?

Det du skriver er bullshit. Det jeg har sagt er at PENGER GARANTERER IKKE KVALITET, og det er noe helt annet.

Det er jo klart at de som har mye mer penger enn de andre har et stort konkurransefortrinn. Et godt eksempel på at penger ikke betyr alt er mitt kjære Godset. De hadde vel forrige sesong et budsjett som var nesten 1/4 av Rosenborg, men de var et mye bedre lag spillemessig og kom foran de på tabellen.

Godset har vært god - i en sesong på rad! Men de har hatt kontinuitet på trenersiden, som ofte er grunnlag for suksess. Vel å merke dersom treneren er av et visst kaliber, og han får lov til noe prøving og feiling. Ã… tro at et lag kan hevde seg i toppen over lengre tid ved god klubbdrift og lite penger, det er i beste fall naivt. Penger er ikke alt, men en forutsetning for å bli et topplag over tid. Så er det nok slik at penger har avtakende nytte etter en viss monetær innsats. Chitty blir ikke nødvendigvis noe bedre av mer penger for eksempel. Leeds blir det definitivt. Vi har middelmådige spillere og vi ligger i beste fall akkurat der vi fortjener, kanskje litt i overkant om man ser på målforskjellen og sjansestatistikker.

Leeds er uansett best - pr definisjon  ;D