Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 94196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #150 på: Mars 31, 2013, 10:23:36 »
Hughes er vel det nærmeste vi kan komme håpløshet. Men det var faktisk ikke så lenge siden jeg faktisk så for meg det senariet med Hughes som manager.
For han blir jo sterkt linka nå http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/mark-hughes-leading-contender-become-1794687?
« Siste redigering: Mars 31, 2013, 10:45:02 av h.b »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #151 på: Mars 31, 2013, 10:48:11 »
Hughes er vel det nærmeste vi kan komme håpløshet. Men det var faktisk ikke så lenge siden jeg faktisk så for meg det senariet med Hughes som manager.
For han blir jo sterkt linka nå http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/mark-hughes-leading-contender-become-1794687?
Jeg må bare le...hvis dette skjer så er min apati total :(

marve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #152 på: Mars 31, 2013, 10:54:50 »
Hughes er vel det nærmeste vi kan komme håpløshet. Men det var faktisk ikke så lenge siden jeg faktisk så for meg det senariet med Hughes som manager.
For han blir jo sterkt linka nå http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/mark-hughes-leading-contender-become-1794687?
Jeg må bare le...hvis dette skjer så er min apati total :(
Min også !!!!!
 

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #153 på: Mars 31, 2013, 12:01:10 »
Nå er det McDermott som er betting favoritten foran Poyet, med Hughes på 3. plass.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #154 på: Mars 31, 2013, 13:37:29 »
kommer aldrig aldrig att gå med hughes, fansen kommer aldrig heller att acceptera honom, kommer att bli som med kidd
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #155 på: Mars 31, 2013, 14:23:18 »
@AndrewHaigh: Brian McDermott saying all the right things about #lufc on Goals on Sunday. Amazing support, massive club etc.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #156 på: Mars 31, 2013, 22:52:07 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #157 på: Mars 31, 2013, 22:57:28 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Gjør ikke meg noe, i alle fall. Tar mye heller McDermott.
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #158 på: Mars 31, 2013, 22:58:25 »
Jaja. Listen vår blir kortere og kortere etterhvert som kandidatene blir opptatt.  Er nervøs for at vi ender opp med Hughes.
 :(
 

rd1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #159 på: Mars 31, 2013, 23:09:54 »
Jaja. Listen vår blir kortere og kortere etterhvert som kandidatene blir opptatt.  Er nervøs for at vi ender opp med Hughes.
 :(

Souness er vel ledig? Hadde vært kronen på verket.
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #160 på: Mars 31, 2013, 23:09:55 »
Jaja. Listen vår blir kortere og kortere etterhvert som kandidatene blir opptatt.  Er nervøs for at vi ender opp med Hughes.
 :(

Stol på Warnock. For til sommeren er det flere som blir ledige på markedet. Drillo blandt annet

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #161 på: Mars 31, 2013, 23:15:51 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Gjør ikke meg noe, i alle fall. Tar mye heller McDermott.

Jeg vet ikke mye om McDermott, han ser så rolig og anonym ut. Spillerne han har hatt virker å "elske" han, noe som er en fordel.

Det eneste jeg ikke klarer å se for meg er at McDermott takle hylekoret hvis det fortsetter i full styrke. Det er ikke mye arbeidsro i Leeds hvis sportslig suksess uteblir..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #162 på: Mars 31, 2013, 23:23:58 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Gjør ikke meg noe, i alle fall. Tar mye heller McDermott.

Jeg vet ikke mye om McDermott, han ser så rolig og anonym ut. Spillerne han har hatt virker å "elske" han, noe som er en fordel.

Det eneste jeg ikke klarer å se for meg er at McDermott takle hylekoret hvis det fortsetter i full styrke. Det er ikke mye arbeidsro i Leeds hvis sportslig suksess uteblir..

Så du tror Di Canio ville vært istand til å takle dette hylekoret på en bedre måte?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #163 på: Mars 31, 2013, 23:27:20 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Gjør ikke meg noe, i alle fall. Tar mye heller McDermott.

Jeg vet ikke mye om McDermott, han ser så rolig og anonym ut. Spillerne han har hatt virker å "elske" han, noe som er en fordel.

Det eneste jeg ikke klarer å se for meg er at McDermott takle hylekoret hvis det fortsetter i full styrke. Det er ikke mye arbeidsro i Leeds hvis sportslig suksess uteblir..

Så du tror Di Canio ville vært istand til å takle dette hylekoret på en bedre måte?

Kanskje ikke, men jeg tror Di Canio med sin fotball og væremåte kunne gitt oss umiddelbar sportslig suksess. Blir spennende å se hvordan han takler TyneWear om kun kort tid.

McDermott ser jeg på som en langsiktig løsning, men vil vi gi han tid?? Kanskje han er akkurat det vi trenger?? Jeg er i villråde..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #164 på: April 01, 2013, 00:42:20 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Gjør ikke meg noe, i alle fall. Tar mye heller McDermott.
Enig!

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #165 på: April 01, 2013, 02:18:49 »
Di Canio har signert for Sunderland, faen ta.

Aldri har en teksttvnyhet om Sunderland bidratt mer til glede og optimisme i det Jøsangske sinn.
- Leif Olav

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #166 på: April 01, 2013, 07:07:50 »
Jeg tipper Di Canio berger et Sunderland i fullstendig fritt fall
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #167 på: April 01, 2013, 08:10:14 »
Jeg tipper Di Canio berger et Sunderland i fullstendig fritt fall

Jeg gleder meg til TyneWear..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #168 på: April 01, 2013, 08:28:19 »
Mange snakker om Poyet, men er han egentlig et alternativ? Han er i en hardtsatsende klubb i en badeby og han har akkurat takket nei til Reading.

Owen Coyle er jeg ambivalent til, han hadde noen gode sesonger i Bolton.

Mark Hughes er en sterk personlighet, men holder det? En ex-scum'er vil vi takle dårlig i Leeds hvis vi ikke har sportslig suksess fra dag 1.

Southgate og Curbishly kunne gjort en jobb, men hva slags fotball står de for??

Eneste alternativet som pirrer optimismen litt er McDermott dessverre..

Er det noen alternativer som er glemt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #169 på: April 01, 2013, 08:42:04 »
Mener forsatt at Uwe Rossler bør være enhet kandidat.
marching on together,
derudaf forever...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #170 på: April 01, 2013, 09:35:56 »
Venter vi lenge nok har alle de vi vil ha fått nye jobber...... >:(!!

Drillo blir sikkert ledig snart etter tabben mot Albania.... ::)
Yeboahs vitne

Eriksen55

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #171 på: April 01, 2013, 09:54:30 »
Driter i hvem som tar over jeg. Han lykkes ikke uansett om klubben ikke legger til rette for at et opprykk skal kunne skje. Kun opprykk er suksess i mine øyne. De nye eierne kom inn med mange flotte ord om å løfte klubben tilbake og lignende piss... 

ArneS

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #172 på: April 01, 2013, 11:29:35 »
Mener forsatt at Uwe Rossler bør være enhet kandidat.

Støttes.  Rössler har utrettet mye med lille Brentford.
Den 17. mann

Kontakinte

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #173 på: April 01, 2013, 11:34:32 »
Mener forsatt at Uwe Rossler bør være enhet kandidat.

Støttes.  Rössler har utrettet mye med lille Brentford.
Pøh!! Engasjere en som klager enda mer på dommer i motgang?

Johrnino

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #174 på: April 01, 2013, 12:54:18 »
Gareth Southgate har vel utrettet null og niks i sin manager- karriere. 30 % winning- rate i Middlesbrough sier vel sitt. Uten jobb siden 2009...
 

Svend Anders

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #175 på: April 01, 2013, 14:51:07 »
Er det typisk engelsk å bare se på "gjenbruk" av managere som egentlig ikke har fått til noe som helst, eller at man er mer opptatt av navn enn innhold, stil og kvalitetskrav?

Mark Hughes, som vel ikke har fått til noe annet enn gode sluttavtaler, kastes plutselig inn i Leeds-diskusjonen. Forhåpentligvis er det fortsatt folk igjen i klubben som klarer å si ifra hvor feil det blir. Både resultatmessig og mtp bakgrunnen hans.

Forkjærligheten til Curbishley har jeg heller ikke forstått.

Poyet har vist enkelte gode tegn, men også negative, og det sies at han har en betydelig utkjøpspris - 2-3 millioner pund - som vel gjør ham uaktuell.

Jeg er usikker på om vi "må" ha en manager med et navn, fordi vedkommende må "takle å styre en storklubb". Jeg tror det viktigste er å ha en manager som er tydelig, som har gjennomførte idéer om hvordan ting skal være og som makter å overføre dette til de rundt seg.

Det kan være at det er Brian McDermott, selv om noen sier han blir for grå og kjedelig - og noen hevder han har for lite av "plan b" når ting ikke funker. Det høres litt Grayson-aktig ut.
Det kan være Lambert i Villa, som vel langt på vei kan tenkes å være ledig om en måned eller to. Selv om det har gått dårlig i Villa har han betydelige resultater fra Norwich og har vel også både personlighet og spillestil som kan likes.

Jeg mener jo bestemt at om "nye Leeds" skal bli en suksess i litt bredere skala, må manageren være rett type også som person - det vil si ikke facister som di Canio eller utdaterte Warnock-typer.

Hvem som er rette mann er er vanskeligere enn det ser ut til, og jeg tror Leeds hadde tjente på å gått bredt ut for å få inn søknader fra de som virkelig VIL ha jobben. Vi gjorde det vel egentlig for et år siden, men falt ned på "det åpenbare" valget i Warnock. Så vidt jeg vet var det flere spennende navn som meldte seg, også utenfor balløya.

SA

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #176 på: April 01, 2013, 14:56:25 »
Driter i hvem som tar over jeg. Han lykkes ikke uansett om klubben ikke legger til rette for at et opprykk skal kunne skje. Kun opprykk er suksess i mine øyne. De nye eierne kom inn med mange flotte ord om å løfte klubben tilbake og lignende piss... 

Dette støtter jeg fullt ut (foruten første setning). Klubben må legge en klar plan for veien framover, og jeg er redd for at vi fortsatt vil sitte i sumpen i flere år framover dersom dagens eiere skal fortsette å styre.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #177 på: April 01, 2013, 15:20:20 »
Hvis dette blir noe av, skyter klubben seg selv i foten. Personlig tror jeg neppe det blir noe av..., og det er jo 1.april..


 By Phil Hay
Published on Monday 1 April 2013 10:41

Mark Hughes emerged as another possible contender to replace Neil Warnock at Elland Road as a defeat to Ipswich Town nudged Leeds United’s manager closer to the exit door.

Hughes – the coach who stepped in when Warnock was sacked by Queens Park Rangers in January of last year – was heavily linked with the United job in the hours after their 3-0 loss at Portman Road on Saturday.

The ex-Wales and Blackburn Rovers boss has been out of work since his own tenure at QPR collapsed earlier this season but he is rumoured to be keen on succeeding Warnock for the second time in little over a year.

Hughes, 49, survived for less than 12 months in the job at Loftus Road and failed to enhance the positive reputation he established with Wales, Blackburn and, more recently, Manchester City, and his reign as Fulham boss in 2010 and 2011 also ended quickly and unsuccessfully.

Meanwhile, Paolo Di Canio, another touted as a possible replacement for Warnock, was appointed as the new Sunderland manager last night following the sacking on Saturday of Martin O’Neill.

interest in the imminent vacancy at Leeds appears to be growing as the Championship club’s season heads for a low-key conclusion.

Mathematically, United are within reach of both the play-offs and the relegation places but their loss at Ipswich – a 15th league defeat – and serious congestion on either side of them in the table pointed again to a mid-table finish.

Warnock will leave Elland Road before his contract expires in June and he talked after Saturday’s defeat about taking an immediate – and possibly permanent – break from management when the summer arrives.

The YEP revealed on Saturday that former Reading boss Brian McDermott will put himself forward for Warnock’s job along with ex-Bolton Wanderers manager Owen Coyle. Martin O’Neill has also become available.

The fight for the position at Leeds was thrown open last week when Nigel Adkins – a candidate rated highly by members of the Elland Road board – accepted the chance to replace McDermott at Reading. United did not make Adkins a formal offer and are presently engaged in talks about the sale of a 51 per cent share in the club to local businessman Steve Parkin.

Parkin, who spent last week in Dubai, is understood to have agreed the terms of the purchase of a majority and controlling interest in Leeds but the deal is subject to ongoing due diligence and far from a formality.
« Siste redigering: April 01, 2013, 15:22:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #178 på: April 01, 2013, 16:30:34 »
Sacked Premier League managers Martin O'Neill and Brian McDermott have emerged as leading contenders to succeed Giovanni Trapattoni as Republic of Ireland manager.

Full story: ESPN
COME ON LEEDS !!

DanskLeedsGut

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #179 på: April 01, 2013, 17:16:30 »
Allerhelst Martin O'Neill!!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT