Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 94174 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #120 på: Mars 27, 2013, 17:39:30 »
Mange mente at Warnock ville at Leeds skulle ansette en manager lik han selv og av den grunn mente at Patel/Haigh ikke burde stole på han.

Nå han har snakket med den manageren "alle" vil ha og da er det også sikkert galt. Warnock evner ikke å selge Leeds United til en ny manager.

Uansett hva som skjer så er det jo galt...

Jeg sier det igjen, dessverre så er Reading en mer attraktiv klubb å være manager for enn Leeds United. Norwich er en mer attraktiv klubb å spille for, the list goes on and on. Patel and Haigh gotta do the right thing ASAP!
Selvfølgelig er det galt når det er vår manager som prøver å selge oss til andre managere og ikke våre nye eiere eller ledere av klubben .
De må jo på banen de også ,en liten skandale spør du meg .

Vi vet jo ikke hva som foregår. Tror du Warnock snakker med andre uten Haigh/Patel sin velsignelse?

Hører at Patel/Haigh blir klassifisert som amatører, men det blir for enkelt for meg da vi kun kjenner historiene fra media eller fans som synser. Kall meg gjerne naiv....:)
Vet vi hva som foregår ?

Det var nettopp en du kjenner som skrev dette:

Sitat
Selvfølgelig er det galt når det er vår manager som prøver å selge oss til andre managere og ikke våre nye eiere eller ledere av klubben .
De må jo på banen de også ,en liten skandale spør du meg .
hehe gir meg nå men det er jo akkurat det jeg skriver  over her som jeg mener er galt .
Lederne av vår klubb burde være de som henter inn vår nye manager .Har de overhode prata med adkins ?

Noen som vet om eierne har pratet med Adkins?
Noen som vet om de har gitt Warnock tillatelse til å kontakte andre managere for å selge inn klubben?
Noen som vet om de bedriver et aktivt eierskap?
Noen som vet hva Harvey holder på med om dagen?

Og er det noen som vet om det er Warnock som vasker garderobene og lager mat i kantina også?

Håper ikke det..:) Warnock er visst ikke mye på treningsfeltet så det er ikke umulig at du har rett..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #121 på: Mars 27, 2013, 17:45:29 »
...
...
...
For ca 1 år siden skrev jeg her på forumet at Leedsfans var i ferd med å bli apatiske.Da fikk jeg mye kjeft.....
...
Her kan du pløye igjennom debatten,lykke til....november 2011 var det..
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,17784.msg330076.html#msg330076

Får du kjeft i denne tråden? Hvor da? Fordi enkelte debattanter og -onkler er uenige med deg? ???

Jeg leste igjennom det jeg har skrevet og jeg oppførte meg bra i den tråden, i hvertfall etter mitt syn.. Hårsår??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #122 på: Mars 27, 2013, 18:25:50 »
...
...
...
For ca 1 år siden skrev jeg her på forumet at Leedsfans var i ferd med å bli apatiske.Da fikk jeg mye kjeft.....
...
Her kan du pløye igjennom debatten,lykke til....november 2011 var det..
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,17784.msg330076.html#msg330076

Får du kjeft i denne tråden? Hvor da? Fordi enkelte debattanter og -onkler er uenige med deg? ???

Jeg leste igjennom det jeg har skrevet og jeg oppførte meg bra i den tråden, i hvertfall etter mitt syn.. Hårsår??
Ã… ja,jeg er meget hårsår...tåler faktisk ikke at folk er uenige med meg :D
Ã… få kjeft var nok feil ord,skulle heller skrever motbør ;D
Generelt sett er  jo din oppførsel på forumet eksemplarisk Leedsfan :) vi ser bare ting noe forskjellig :o

Ian Baird

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #123 på: Mars 27, 2013, 19:53:34 »
Hva driver David O'Leary med for tiden. Comeback på denne karen kunne skapt bra med interesse for Leeds Utd. igjen...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #124 på: Mars 27, 2013, 19:58:13 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #125 på: Mars 27, 2013, 20:13:46 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he

Ã… ønske det er greit, men hvor mange med Leeds-hjerte har lykkes i klubben?
Super Leeds since 1968

marve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #126 på: Mars 27, 2013, 20:17:56 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he
Jeg ønsker meg David Moyes . ;D
 

Ian Baird

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #127 på: Mars 27, 2013, 20:20:20 »
Han har også Leeds-hjerte. Ikke noe dumt valg det :-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #128 på: Mars 27, 2013, 20:21:48 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he

Ã… ønske det er greit, men hvor mange med Leeds-hjerte har lykkes i klubben?

1? Grayson.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #129 på: Mars 27, 2013, 20:49:18 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he

Ã… ønske det er greit, men hvor mange med Leeds-hjerte har lykkes i klubben?

1? Grayson.

Tja, det kan vel diskuteres....

Jeg tror vi trenger nytt blod og konstruktive ideer, en plan for hvordan klubben skal drives og hvordan vi skal spille. Det har vært skrevet av andre her tidligere.

For meg er drømmemanageren David Moyes.
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #130 på: Mars 27, 2013, 20:52:53 »
Jeg vil vente til alle forhandlinger om klubben er ferdig, og så kan vi vente til sommeren for å se etter en ny manager.

Vi rykker ikke opp uansett, så jeg mener det er best at vi ser oss irundt i sommer....helst  før treningskampene begynner

akkurat nå, så er Mcdermott min favoritt... men jeg ville tatt sjansen på å se etter sesongen er ferdig

Ian Baird

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #131 på: Mars 27, 2013, 23:03:06 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he

Ã… ønske det er greit, men hvor mange med Leeds-hjerte har lykkes i klubben?

1? Grayson.

Tja, det kan vel diskuteres....

Jeg tror vi trenger nytt blod og konstruktive ideer, en plan for hvordan klubben skal drives og hvordan vi skal spille. Det har vært skrevet av andre her tidligere.

For meg er drømmemanageren David Moyes.

Hvordan klubben skal drives bestemmes dessverre ikke av vår nye manager, om det ikke kommer inn en karismatisk mann med bein i nesa og peptalkevner utover det vanlige som kan vaske bort det de nye eierne har fått av "vrang-veileding" fra "vår kjære Mr. Bates".
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #132 på: Mars 27, 2013, 23:07:01 »
...det twitres at Parkin er i Dubai og snakker med GFHC #progress?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #133 på: Mars 28, 2013, 18:50:23 »
Jeg ønsker en med Leeds-hjerte. DOL, McAllister, Sheridan, Mickey Adams... flere...? ...pluss Ian Baird kanskje...ehh...he

Ã… ønske det er greit, men hvor mange med Leeds-hjerte har lykkes i klubben?

1? Grayson.

Tja, det kan vel diskuteres....

Jeg tror vi trenger nytt blod og konstruktive ideer, en plan for hvordan klubben skal drives og hvordan vi skal spille. Det har vært skrevet av andre her tidligere.

For meg er drømmemanageren David Moyes.

Hvordan klubben skal drives bestemmes dessverre ikke av vår nye manager, om det ikke kommer inn en karismatisk mann med bein i nesa og peptalkevner utover det vanlige som kan vaske bort det de nye eierne har fått av "vrang-veileding" fra "vår kjære Mr. Bates".

Jeg verken skrev eller mente at en ny manager skulle bestemme dette. Det må eiere og drivere av klubben stå for, men det hjelper om manageren har samme filosofi.

Våre neste eiere vil vel knapt merke noe til "Bates-syndromet".
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #134 på: Mars 29, 2013, 10:19:50 »
Jeg tror faktisk det er rett tidspunkt å hente tilbake David O`Leary!
Tror han klarer seg bra på tynne budsjetter også,og det hadde skapt litt optimisme igjen,noe det har vært en promille av de 10 siste årene >:(

Bites Yer Legs

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #135 på: Mars 29, 2013, 10:32:30 »
Mitt håp er Gus Poyet. Ambisiøs fotball, engasjert manager. Come back!
KEEP FIGHTING!!

Woody

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #136 på: Mars 29, 2013, 11:11:24 »
Mitt håp er Gus Poyet. Ambisiøs fotball, engasjert manager. Come back!
Likar typen eg og, men han har vel ennå tilgode å prestere på aller øverste nivå..men det har han jo gjort som spelar, så ja velkommen tilbake
LIFE IS LEEDS

Johrnino

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #137 på: Mars 29, 2013, 21:44:29 »
Hva med Rafa Benitez etter at får sparken i Chelsea? Ser på han som en sterk person som kan sette sitt preg på  klubbens struktur så alle kan dra i samme retning.  Nå er han vel i en del Leeds- øyne sett på som temmelig uspiselig etter alle Liverpool- årene, men personlig er jeg såpass sultforet på suksess så jeg "glemmer" hans forhistorie.
Det er mulig han forlanger en for fyldig transfer- kit for våre nåværende eiere men det er lov å drømme..
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #138 på: Mars 29, 2013, 22:18:48 »
Mitt håp er Gus Poyet. Ambisiøs fotball, engasjert manager. Come back!

Han hadde vært bra for oss. Han klarer å tiltrekke seg gode spillere også, Bridge og Upson + endel utenlandske "stjerner". En liten ting, bare meg som hadde forventet mer av Brighton i år??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #139 på: Mars 30, 2013, 07:49:07 »
Denne manne vil ha Leedsjobben

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/brian-mcdermott-wants-leeds-united-job-1-5540580

Må innrømme at jeg ikke har fulgt så nøye med på reading å hvilken fotball denne manne står for. Noen som veit?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

marve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #140 på: Mars 30, 2013, 09:48:49 »
Ser warnock sier vi burde vente til sommern med å hente ny manager .
Sier det da vill være minst 3 gode kanditater ledig .
Noen som vet hvem han sikter til ?
De sies at moyes er ferdig i everton til sommern ,kan han være en av de warnock mener  ;D.
Hørt noen nevne at stuart pearce er ledig til sommern ,er han en av de warnock mener vi bør vente på .?
Bør vell være noen som det virkelig er vært å vente på eller?.
Noen andre her inne som kan tenke seg hvem warnock sikter til .?
Hvilke managere er uten kontrakt  til sommern ?
« Siste redigering: Mars 30, 2013, 09:57:25 av marve »
 

sportcarl1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #141 på: Mars 30, 2013, 11:37:09 »
Ser warnock sier vi burde vente til sommern med å hente ny manager .
Sier det da vill være minst 3 gode kanditater ledig .
Noen som vet hvem han sikter til ?
De sies at moyes er ferdig i everton til sommern ,kan han være en av de warnock mener  ;D.
Hørt noen nevne at stuart pearce er ledig til sommern ,er han en av de warnock mener vi bør vente på .?
Bør vell være noen som det virkelig er vært å vente på eller?.
Noen andre her inne som kan tenke seg hvem warnock sikter til .?
Hvilke managere er uten kontrakt  til sommern ?
han hade ju talat sig varm för adkins för några vackor sedan, men vet inte varför adkins valde reading, kanske för de ekonomiska förutsättningarna pch fallskärmen de får om de åker ut Pl, tippar att reading blir ett nytt blackburn bolton eller wolves, adkins skulle valt Leeds
 

ragnar

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #142 på: Mars 30, 2013, 12:43:35 »
Leeds bør få inn en ny manager så fort som mulig. Siden det allerede er klart at NW gir seg. Sannsynligheten for at Leeds greier PO er tilstede enda, men det er kanskje fornuftig å vente med noe offisielt inntil det er mattematisk umulig?

Leeds kan jo holde samtaler med aktuelle ganske snart.
*In El Loco we trust!*

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #143 på: Mars 30, 2013, 14:16:27 »
Ser warnock sier vi burde vente til sommern med å hente ny manager .
Sier det da vill være minst 3 gode kanditater ledig .
Noen som vet hvem han sikter til ?
De sies at moyes er ferdig i everton til sommern ,kan han være en av de warnock mener  ;D.
Hørt noen nevne at stuart pearce er ledig til sommern ,er han en av de warnock mener vi bør vente på .?
Bør vell være noen som det virkelig er vært å vente på eller?.
Noen andre her inne som kan tenke seg hvem warnock sikter til .?
Hvilke managere er uten kontrakt  til sommern ?

Sans for Moyes, men han går vel neppe til en klubb med DÃ…RLIGERE økonomi enn hans nåværende :-\?

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #144 på: Mars 30, 2013, 20:10:56 »
Hadde gjerne sett Wilkinson i en sportsdirektør stilling og DOL i rollen som manager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #145 på: Mars 30, 2013, 22:33:46 »
Trond Sollied e vel Leeds fan, og en go manager??

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #146 på: Mars 30, 2013, 22:34:54 »
Sitat
Club statement

 Published: 30 March, 2013
 by Sunderland AFC

The club has parted company with manager Martin O'Neill.

Sunderland AFC has announced that it has parted company with manager Martin O’Neill this evening.

The club would like to place on record its thanks to Martin and wishes him well for the future.

An announcement will be made in the coming days regarding a successor.

Der fikk Martin O'Neill sparken og jeg trodde aldri jeg skulle si dette: jeg ønsker han ikke. Har sett mange Sunderland kamper i det siste og de opptrer litt som oss på banen..
« Siste redigering: Mars 30, 2013, 22:37:17 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lord-Meta

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #147 på: Mars 30, 2013, 23:28:20 »
Sitat
Club statement

 Published: 30 March, 2013
 by Sunderland AFC

The club has parted company with manager Martin O'Neill.

Sunderland AFC has announced that it has parted company with manager Martin O’Neill this evening.

The club would like to place on record its thanks to Martin and wishes him well for the future.

An announcement will be made in the coming days regarding a successor.

Der fikk Martin O'Neill sparken og jeg trodde aldri jeg skulle si dette: jeg ønsker han ikke. Har sett mange Sunderland kamper i det siste og de opptrer litt som oss på banen..

 
Har over lengre tid hatt et ønske om O'neil i Leeds, men er av det mer usikre slaget nå :-\

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #148 på: Mars 31, 2013, 10:15:55 »
Hvem jubler for Mark Hughes?

Sitat
Mark Hughes is a leading contender to take over as Leeds United manager this summer,  writes the Sunday People.                 

Elland Road boss Neil Warnock admits he will almost certainly leave the club at the end of the season and he could find himself being replaced by Hughes for the second time in less then 18 months.

Hughes succeeded Warnock at QPR in January 2012 but was sacked in November after a disastrous 13-match winless start to the season.

Yet Leeds’ new owners GFH Capital want to appoint a high-profile boss and it is understood that former Manchester City chief Hughes is at the top of their list, though Nigel Adkins was in line for the post until he took over at Reading this week.

Warnock wants a say in who succeeds him and Hughes is not his first choice but the Welshman has admirers at Elland Road who appreciate the job he did with Wales and Blackburn.

It is believed that Hughes is interested in the job, although there are concerns about whether GFH have enough funds to mount a promotion bid next term.

Former Middlesbrough boss Gareth Southgate, who was working as the FA’s head of elite development until last summer, is also on Leeds’ radar and could get Warnock’s backing.

Hughes has managed four Premier League clubs – Blackburn, City, Fulham and QPR – but has never previously worked at Championship level.

He would most likely want to bring his regular backroom team of Mark Bowen, Eddie Niedzwiecki and Kevin Hitchcock to Elland Road.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #149 på: Mars 31, 2013, 10:21:20 »
Hughes?? Da gir jeg virkelig opp!!!! 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds