Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 94147 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ollan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #60 på: Mars 21, 2013, 21:57:57 »
For meg er det ubegripelig at fans av Leeds United kan ønske Di Canio som ny sjef. En facist med holdninger som er uforenelig med hva jeg kan forestille meg klubben noen gang står for.

En rampegutt som Dennis Wise blir som en guttunge i Sølvguttene i forhold.


Sent from my iPhone using Tapatalk

I Leeds United skal det spilles fotball og så lenge Di Canio konsentrerer seg om det så er det greit for meg...



Hvis man mener at en fotballklubb lever i en boble uten påvirkning fra noe rundt om så er dette et utgangspunkt. Hvis man mener at vår klubb er en del av samfunnet, lever at goodwill og har et kritisk ,Edna i nærheten så kan bi ikke ha en fascist som øverste sjef.

Nå kjenner ikke jeg historien til Di Canio godt, men hvor lenge siden er det han forfektet noe fascistisk utad?

Ikke lenger enn at han var godt voksen på det tidspunktet.

Vi kan alle gjøre feil, jeg tror på tilgivelse så lenge han gir oss sportslig suksess...
gjøre en feil kan alle... Ã… fremstå med facistiske holdninger slik som DiCanio har er et problem for en klubb som har et så vidt nedslagsfelt som Leeds. Han hadde glidd rett inn i endel klubber i øst-Europa som dessverre ikke fornekter slike holdninger. Det var vel nettopp en episode i gresk fotball som sier mye om disse problemene,og med de raseproblemene som er i deler av UK og ikke minst den høye arbeidsledigheten blant innvandrere kan det fort bli en belastning for de fleste klubber som har ledere med facistiske holdninger. Vet ikke hvor mye kunnskap de forskjellige har om historie fra 30 tallet og fremover....men fascismen fremmer fremmedhat og da spesielt mot innvandrere fra annen rase enn den ariske,trist men dessverre fakta.

Fra Wikipedia:

Paolo di Canio however insists he is not racist and has supported anti-racism campaigns.
og så? Kan han si noe annet med tanke på dagens arbeidsforhold? Wiki er en kjekk side som der står det en ønsker skal stå,spesielt når kjente personligheter som er i live skal fremme seg selv den ene eller andre veien. Bare det at han må ut å si noe slik viser vel hva den generelle oppfatningen om han som person er......men la nå ikke dette bli en diskusjon om fascismen. Ønsker ikke P.Dicanio som sjef på ER,litt pga utenomsportslige ting og fordi jeg ikke har tro på at han er mannen som kan ta en profilert sovende kjempe til toppen av engelsk fotball. MOT
Ollan

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #61 på: Mars 21, 2013, 22:05:31 »
For meg er det ubegripelig at fans av Leeds United kan ønske Di Canio som ny sjef. En facist med holdninger som er uforenelig med hva jeg kan forestille meg klubben noen gang står for.

En rampegutt som Dennis Wise blir som en guttunge i Sølvguttene i forhold.


Sent from my iPhone using Tapatalk

I Leeds United skal det spilles fotball og så lenge Di Canio konsentrerer seg om det så er det greit for meg...



Hvis man mener at en fotballklubb lever i en boble uten påvirkning fra noe rundt om så er dette et utgangspunkt. Hvis man mener at vår klubb er en del av samfunnet, lever at goodwill og har et kritisk ,Edna i nærheten så kan bi ikke ha en fascist som øverste sjef.

Nå kjenner ikke jeg historien til Di Canio godt, men hvor lenge siden er det han forfektet noe fascistisk utad?

Ikke lenger enn at han var godt voksen på det tidspunktet.

Vi kan alle gjøre feil, jeg tror på tilgivelse så lenge han gir oss sportslig suksess...
gjøre en feil kan alle... Ã… fremstå med facistiske holdninger slik som DiCanio har er et problem for en klubb som har et så vidt nedslagsfelt som Leeds. Han hadde glidd rett inn i endel klubber i øst-Europa som dessverre ikke fornekter slike holdninger. Det var vel nettopp en episode i gresk fotball som sier mye om disse problemene,og med de raseproblemene som er i deler av UK og ikke minst den høye arbeidsledigheten blant innvandrere kan det fort bli en belastning for de fleste klubber som har ledere med facistiske holdninger. Vet ikke hvor mye kunnskap de forskjellige har om historie fra 30 tallet og fremover....men fascismen fremmer fremmedhat og da spesielt mot innvandrere fra annen rase enn den ariske,trist men dessverre fakta.

Fra Wikipedia:

Paolo di Canio however insists he is not racist and has supported anti-racism campaigns.
og så? Kan han si noe annet med tanke på dagens arbeidsforhold? Wiki er en kjekk side som der står det en ønsker skal stå,spesielt når kjente personligheter som er i live skal fremme seg selv den ene eller andre veien. Bare det at han må ut å si noe slik viser vel hva den generelle oppfatningen om han som person er......men la nå ikke dette bli en diskusjon om fascismen. Ønsker ikke P.Dicanio som sjef på ER,litt pga utenomsportslige ting og fordi jeg ikke har tro på at han er mannen som kan ta en profilert sovende kjempe til toppen av engelsk fotball. MOT

Jeg kjenner som sagt ikke alle handlingene og uttalelsene hans. Drillo er så rød som det går an, men jeg bryr meg lite om det..

Di Canio er nok ikke en langsiktig løsning så han er kanskje ikke bra for Leeds. Akkurat nå er jeg så sulteforet på entusiasme og sportslig suksess at jeg kan godta det meste..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #62 på: Mars 24, 2013, 14:12:48 »
http://www.thescratchingshed.com/2013/03/the-benefits-of-an-italian-madman/

Sitat
Nigel Adkins probably is the sensible choice here. But how will he cope being second-guessed and undermined by the perpetual moaning of our fanbase? It’ll likely take time and patience for Adkins to succeed at Elland Road, a luxury Leeds United fans won’t afford anyone after so many years outside the Premiership.

Paolo Di Canio on the other hand will get an immediate reaction. For better or for worse, it won’t take long to see his impact. The whole club will be shaken from it’s very foundations, players and staff will be forced to subscribe to the Paolo Di Canio way or head for the exit.

The more I think about it, the more convinced I am that we need a character like Paolo. The ego, the passion, the madcap antics and the God complex, because it’ll take a man like that to turn people’s attention back towards what matters and away from all the other nonsense that surrounds our football club.


Totally agree!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #63 på: Mars 24, 2013, 15:44:50 »
http://www.thescratchingshed.com/2013/03/the-benefits-of-an-italian-madman/

Sitat
Nigel Adkins probably is the sensible choice here. But how will he cope being second-guessed and undermined by the perpetual moaning of our fanbase? It’ll likely take time and patience for Adkins to succeed at Elland Road, a luxury Leeds United fans won’t afford anyone after so many years outside the Premiership.

Paolo Di Canio on the other hand will get an immediate reaction. For better or for worse, it won’t take long to see his impact. The whole club will be shaken from it’s very foundations, players and staff will be forced to subscribe to the Paolo Di Canio way or head for the exit.

The more I think about it, the more convinced I am that we need a character like Paolo. The ego, the passion, the madcap antics and the God complex, because it’ll take a man like that to turn people’s attention back towards what matters and away from all the other nonsense that surrounds our football club.


Totally agree!!

Akkurat det samme sa dere om Colin. Jeg kommer i farten ikke på en eneste fotballtrener jeg ikke heller ville hatt enn fascisten diCanio. Towards what matters?

Så det som gjelder er å sementere vårt rykte somen av Englands verste hooliganklubber med koblinger mot høyreekstremisme? For det er akkurat dit søkelyset vil rettes.

Da tar jeg heller Venables og Wise med maktdeling.
- Leif Olav

Johrnino

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #64 på: Mars 24, 2013, 21:50:43 »
Er det overgangen til Leeds han hinter til her  ;D ;D ;D

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3595626.ece
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #65 på: Mars 24, 2013, 22:05:27 »
Er det overgangen til Leeds han hinter til her  ;D ;D ;D

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3595626.ece


"Noen  ingen kunne forestille seg"  det må jo bare være oss. Joy ;D ;D ;D ;D

Gufrias

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #66 på: Mars 25, 2013, 06:36:55 »
Er det overgangen til Leeds han hinter til her  ;D ;D ;D

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3595626.ece


"Noen  ingen kunne forestille seg"  det må jo bare være oss. Joy ;D ;D ;D ;D
Her er det minst to personer som kunne forestille seg at det er oss. Ergo er det noen andre.
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #67 på: Mars 25, 2013, 09:50:13 »
Er det overgangen til Leeds han hinter til her  ;D ;D ;D

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3595626.ece


"Noen  ingen kunne forestille seg"  det må jo bare være oss. Joy ;D ;D ;D ;D
Her er det minst to personer som kunne forestille seg at det er oss. Ergo er det noen andre.
Da er det bare å begyne å ramse opp resten av lagene i verden, så blir M. klubbløs ;D
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #68 på: Mars 25, 2013, 10:13:41 »
Tja. Hvis vi her hadde blitt kjøpt opp av en med like mye penger som Abrahamovitch ( lite trolig ). Og da han har snakka med Mourinho og sagt at du får en milliard i lønn pr år for å gjøre Leeds til vedens beste lag. Samt at du det første året får det det koster å få Leeds til Premier League. Samt da 500 millioner pund det første året i premier league, og videre ca 200 millinoer pund hvert år fremover slik at Leeds har de beste spillerne og det beste laget i verden. Hvis dette hadde skjedd. Ja da ville Mourinho takke ja. Man kan si mye rart om Mourinho. Men til og med han ville sagt ja til dette

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #69 på: Mars 25, 2013, 11:28:57 »
Tja. Hvis vi her hadde blitt kjøpt opp av en med like mye penger som Abrahamovitch ( lite trolig ). Og da han har snakka med Mourinho og sagt at du får en milliard i lønn pr år for å gjøre Leeds til vedens beste lag. Samt at du det første året får det det koster å få Leeds til Premier League. Samt da 500 millioner pund det første året i premier league, og videre ca 200 millinoer pund hvert år fremover slik at Leeds har de beste spillerne og det beste laget i verden. Hvis dette hadde skjedd. Ja da ville Mourinho takke ja. Man kan si mye rart om Mourinho. Men til og med han ville sagt ja til dette

Økonomisk fair play?? Leeds United unntatt reglene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #70 på: Mars 25, 2013, 11:34:43 »
Tja. Hvis vi her hadde blitt kjøpt opp av en med like mye penger som Abrahamovitch ( lite trolig ). Og da han har snakka med Mourinho og sagt at du får en milliard i lønn pr år for å gjøre Leeds til vedens beste lag. Samt at du det første året får det det koster å få Leeds til Premier League. Samt da 500 millioner pund det første året i premier league, og videre ca 200 millinoer pund hvert år fremover slik at Leeds har de beste spillerne og det beste laget i verden. Hvis dette hadde skjedd. Ja da ville Mourinho takke ja. Man kan si mye rart om Mourinho. Men til og med han ville sagt ja til dette

Økonomisk fair play?? Leeds United unntatt reglene?

Det er alltid en vei rundt økonomislk fair play. Tipper de som eier Man Citty rett og slett bare spytter penger inn i klubben ved å ha en reklame for et underliggende firma på dakta. Og vips så har de så mange penger de vil til å bruke uansett

Gufrias

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #71 på: Mars 25, 2013, 12:47:24 »
Tja. Hvis vi her hadde blitt kjøpt opp av en med like mye penger som Abrahamovitch ( lite trolig ). Og da han har snakka med Mourinho og sagt at du får en milliard i lønn pr år for å gjøre Leeds til vedens beste lag. Samt at du det første året får det det koster å få Leeds til Premier League. Samt da 500 millioner pund det første året i premier league, og videre ca 200 millinoer pund hvert år fremover slik at Leeds har de beste spillerne og det beste laget i verden. Hvis dette hadde skjedd. Ja da ville Mourinho takke ja. Man kan si mye rart om Mourinho. Men til og med han ville sagt ja til dette

Økonomisk fair play?? Leeds United unntatt reglene?

Det er alltid en vei rundt økonomislk fair play. Tipper de som eier Man Citty rett og slett bare spytter penger inn i klubben ved å ha en reklame for et underliggende firma på dakta. Og vips så har de så mange penger de vil til å bruke uansett
Jeg tror det er en regel som skal hindre det også.
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #72 på: Mars 26, 2013, 07:14:03 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #73 på: Mars 26, 2013, 07:52:31 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #74 på: Mars 26, 2013, 07:56:39 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #75 på: Mars 26, 2013, 08:52:26 »
Jeg tror neppe det blir noen ny manager før investor/eierforholdene er avklart. W sitter garantert ut ses å vi risikerer å gå en sommerferie uten manager. Som igjen medfører at vi får en skeiv start også neste ses uten innkjøp av såkalt kvalitet som så ofte nevnes. Det sportslige skurer å går som det er nå en stund til. Denne ses er definitivt over.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #76 på: Mars 26, 2013, 09:52:31 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #77 på: Mars 26, 2013, 11:12:37 »
Adkins klar for reading. Det er synd.  :-[
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #78 på: Mars 26, 2013, 11:48:53 »
Adkins klar for reading. Det er synd.  :-[

Svarte f.....
Jon R.

raggen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #79 på: Mars 26, 2013, 12:10:51 »
var da som svarte... her sitter Leeds som vanlig på gjerdet og venter og venter og kommer med dårlige unnskyldninger som vanlig...... NW har jo sagt han skal gi seg så da må de jo komme opp med en plan på ny manager... frustrert >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

4ever arcticwhite

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #80 på: Mars 26, 2013, 12:24:21 »
Jeg tror neppe det blir noen ny manager før investor/eierforholdene er avklart. W sitter garantert ut ses å vi risikerer å gå en sommerferie uten manager. Som igjen medfører at vi får en skeiv start også neste ses uten innkjøp av såkalt kvalitet som så ofte nevnes. Det sportslige skurer å går som det er nå en stund til. Denne ses er definitivt over.
Enig.
Det skjer ingenting på managerfronten før det er 100% avklart at vi spiller i championship også til neste år.
Ikke fordi vi nødvendigvis skal ha en manager som passer i championship, men fordi det trolig er nye eiere på vei inn, og de blir nok ikke enige om pris før neste års divisjonsstatus er klar.
Vil jo være utrolig dumt for GFHC å selge nå til championship-pris, og så skjer det et mirakel som gjør at også Leeds står opp fra de døde tredje dag, og vinner resten av kampene, og sikrer PL-spill i 2013/-14.
Tilvarende vil det være utrolig dumt for en kjøper/investor å betale PL-pris nå, for et lag som etter all sannsynlighet spiller i Championship minst en sesong til.

Samtidig er det mer enn trolig at de nye eierne vil ha noen ord med i laget når det skal hentes ny manager.

Synd med Adkins - tror han ville vært en perfekt match for Leeds.

Av de som er aktuelle nå, så ville jeg satset på Poyet - for guds skyld ikke Di Canio, det vil være et stygt skudd for baugen for min dessverre (for øyeblikket) noe nedadgående Leeds-interesse.
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #81 på: Mars 26, 2013, 12:56:59 »
Jaja. Slik går det når man har ukompetente folk i ledelsen. Her kunne de såfort de kjøpte klubben ha ansatt Adkins. Gitt han en rolle rundt laget med full overtagelse til sommeren. På den måten fått en mer smidig overgang til neste sesong. Men neida. GHF er totalt blottet for kunnskap om fotball og Leeds er igjen å anses som en klubb mam virkleig kan le av

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #82 på: Mars 26, 2013, 13:29:36 »
Jaja. Slik går det når man har ukompetente folk i ledelsen. Her kunne de såfort de kjøpte klubben ha ansatt Adkins. Gitt han en rolle rundt laget med full overtagelse til sommeren. På den måten fått en mer smidig overgang til neste sesong. Men neida. GHF er totalt blottet for kunnskap om fotball og Leeds er igjen å anses som en klubb mam virkleig kan le av

Enten vi liker det eller ikke så er Reading i en mye bedre posisjon enn oss, dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #83 på: Mars 26, 2013, 13:47:32 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
Jeg har nok hatt mer rett enn deg de siste årene Leedsfan :) :)
Det går dårlig med oss hvis disse jævla klovnene eier klubben i juli >:(
Vi skriver 2013 og Leeds United har ikke kommet en millimeter lenger sportslig,økonomisk og driftsmessig enn siden 2005. du kan godt komme med en haug med solskinnshistorier slik du ser det, jeg forholder meg til virkeligheten: vi er fortsatt milevis unna et opprykk >:( >:( >:(

Etne65

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #84 på: Mars 26, 2013, 13:51:12 »
Nå får Adkins lov til å rykke ned med Reading i staden for å rykke ned med Southamton. (Som kan klare seg med ny manager!)
Eg ser på McDermott som det beste alternativet. Han fekk vel utruleg mykje ut av svært begrensa resursar?
Opprykket i fjor var imponerande.
DiCanio bør vel til ein klubb som Lazio.(Passar vel best med slike supporterar)
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #85 på: Mars 26, 2013, 14:11:51 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
Jeg har nok hatt mer rett enn deg de siste årene Leedsfan :) :)
Det går dårlig med oss hvis disse jævla klovnene eier klubben i juli >:(
Vi skriver 2013 og Leeds United har ikke kommet en millimeter lenger sportslig,økonomisk og driftsmessig enn siden 2005. du kan godt komme med en haug med solskinnshistorier slik du ser det, jeg forholder meg til virkeligheten: vi er fortsatt milevis unna et opprykk >:( >:( >:(

Spørs hva du mener at du har rett i. At jeg har prøvd å forholde meg positiv til realitetene kontra negativ er noe helt annet enn at 4+4=8.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #86 på: Mars 26, 2013, 14:15:20 »
Nå får Adkins lov til å rykke ned med Reading i staden for å rykke ned med Southamton. (Som kan klare seg med ny manager!)
Eg ser på McDermott som det beste alternativet. Han fekk vel utruleg mykje ut av svært begrensa resursar?
Opprykket i fjor var imponerande.
DiCanio bør vel til ein klubb som Lazio.(Passar vel best med slike supporterar)


Denne er jeg ikke enig i. Jeg mener bestemt at Southampton hadde berget seg også med Adkins med roret. De har ved endel anledninger imponert meg denne sesongen. Før jul var de spillemessig klart bedre enn resultatene tilsa. Den uturen kunne ikke vare. Overbevist om at det er tre lag i årets PL som er svakere enn Southampton.

Dog er ikke nødvendigvis McDermot en svak manager. På mange felt er disse to like.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #87 på: Mars 26, 2013, 14:22:33 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
Jeg har nok hatt mer rett enn deg de siste årene Leedsfan :) :)
Det går dårlig med oss hvis disse jævla klovnene eier klubben i juli >:(
Vi skriver 2013 og Leeds United har ikke kommet en millimeter lenger sportslig,økonomisk og driftsmessig enn siden 2005. du kan godt komme med en haug med solskinnshistorier slik du ser det, jeg forholder meg til virkeligheten: vi er fortsatt milevis unna et opprykk >:( >:( >:(

Spørs hva du mener at du har rett i. At jeg har prøvd å forholde meg positiv til realitetene kontra negativ er noe helt annet enn at 4+4=8.
Du har feks tippet plassering veldig høyt de siste årene, samt vært kjempepositiv til spillere som har vist seg å være rett og slett dårlige ::)
Men samma det, jeg tar sikkert feil hele tiden og er jo ensidig negativ ;)

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #88 på: Mars 26, 2013, 14:53:06 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
Jeg har nok hatt mer rett enn deg de siste årene Leedsfan :) :)
Det går dårlig med oss hvis disse jævla klovnene eier klubben i juli >:(
Vi skriver 2013 og Leeds United har ikke kommet en millimeter lenger sportslig,økonomisk og driftsmessig enn siden 2005. du kan godt komme med en haug med solskinnshistorier slik du ser det, jeg forholder meg til virkeligheten: vi er fortsatt milevis unna et opprykk >:( >:( >:(

Spørs hva du mener at du har rett i. At jeg har prøvd å forholde meg positiv til realitetene kontra negativ er noe helt annet enn at 4+4=8.
Du har feks tippet plassering veldig høyt de siste årene, samt vært kjempepositiv til spillere som har vist seg å være rett og slett dårlige ::)
Men samma det, jeg tar sikkert feil hele tiden og er jo ensidig negativ ;)

Øyet som ser, du mener at det meste vi har er rask og mener at vi skulle ha lånt engelske landslagsspillere for å få oss opp. Hvis du mener at du har mer rett så er vel det fordi vi har ulik virkelighetsoppfatning..

Jeg prøver å holde meg positiv, men slike som deg gjør meg nok mer positiv enn jeg virkelig er...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #89 på: Mars 26, 2013, 17:45:26 »
Nigel Adkins annonsert som ny Reading-manager i dag?
Har jeg drømt..? mener jeg leste på nettet, og tillegg hørte på radio at Gus Poyet blir ny manager i Reading!??
Eller var det en annen klubb?

Jeg har drømt >:(  vi skulle nok hatt Adkins :(
http://www.teamtalk.com/news/2483/8597925/Royals-set-to-unveil-Adkins

Ser ut som Mourinho går til Chelsea. Går det dårlig med oss så kan du fortelle at vi skulle ansatt Adkins og jeg kan fortelle at vi burde ansatt Mourinho..
Jeg har nok hatt mer rett enn deg de siste årene Leedsfan :) :)
Det går dårlig med oss hvis disse jævla klovnene eier klubben i juli >:(
Vi skriver 2013 og Leeds United har ikke kommet en millimeter lenger sportslig,økonomisk og driftsmessig enn siden 2005. du kan godt komme med en haug med solskinnshistorier slik du ser det, jeg forholder meg til virkeligheten: vi er fortsatt milevis unna et opprykk >:( >:( >:(

Spørs hva du mener at du har rett i. At jeg har prøvd å forholde meg positiv til realitetene kontra negativ er noe helt annet enn at 4+4=8.
Du har feks tippet plassering veldig høyt de siste årene, samt vært kjempepositiv til spillere som har vist seg å være rett og slett dårlige ::)
Men samma det, jeg tar sikkert feil hele tiden og er jo ensidig negativ ;)

Øyet som ser, du mener at det meste vi har er rask og mener at vi skulle ha lånt engelske landslagsspillere for å få oss opp. Hvis du mener at du har mer rett så er vel det fordi vi har ulik virkelighetsoppfatning..

Jeg prøver å holde meg positiv, men slike som deg gjør meg nok mer positiv enn jeg virkelig er...
Javel...
Du kan feks lese kommentarene til denne artikkelen i YEP idag. Dette er die hard Leedsfans.Jeg foreslår at du leser alle kommentarer til alle artikler vedrørende Leeds United i YEP. Da kan du jo se hva som rører seg blant supporterne. Eller gjør det samme på teamtalk og andre forum. Et overveldene flertall er negative til eiere, manager og drift av klubben, men de er vel bare "morons" som er negative...?
Kan det være slik at jeg har 10% rett i at ting er ræva..? eller tar jeg fortsatt feil? det er mange positive ting å glede seg over..?
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-new-reading-manager-adkins-keen-to-focus-on-future-1-5529503