Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 94123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Når Warnock forsvinner så er vel oddsen for at en av disse blir ansatt.

Hvem skal vi velge??

Den som virkelig kan skape resultater og entusiasme på kort sikt er vel Di Canio? Han har vel også et enormt kontaktnett i inn- og utland.

Hva tror dere?
« Siste redigering: April 10, 2013, 16:00:57 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #1 på: Mars 16, 2013, 22:16:03 »
håper det er flere alternativer på lista men jeg ville valgt Adkins ut av disse tre...
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #2 på: Mars 16, 2013, 22:16:11 »
David Moyes.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #3 på: Mars 16, 2013, 22:16:56 »
David Moyes.

Har du ikke våknet ennå?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #4 på: Mars 16, 2013, 22:17:38 »
Hvis vi får Adkins eller Mc Dermott skal jeg juble. Di Canio er jeg mer usikker på....
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #5 på: Mars 16, 2013, 22:18:37 »
David Moyes.

Har du ikke våknet ennå?:)

Har ikke lagt meg ennå.  ;)
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #6 på: Mars 16, 2013, 22:26:50 »
Jeg har tro på alle disse, under de rette omstendighetene.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #7 på: Mars 17, 2013, 09:30:32 »
Las på The Scratching Shed at Gareth Southgate siglar opp som favoritt.

Tipper det vert mange namn i hatten framover.
Spanande og slitsomt!

http://www.thescratchingshed.com/2013/03/next-leeds-manager-gareth-southgate-becomes-bookies-second-favourite/
« Siste redigering: Mars 17, 2013, 09:32:21 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #8 på: Mars 17, 2013, 11:54:26 »
Paolo di Canio hadde vekket entusiasme, men som en løs kanon og selverklært fascist er det vel ikke akkurat den type PR Leeds United trenger.

Hasselbaink eller Naylor blir som Wise, Blackwell eller McAllister; uerfarne managere i en presset rolle, selv om det sikkert er helt andre typer. Gareth Southgate? Nei takk.

Av de nevnte er det utvilsomt Nigel Adkins jeg vil ha.
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #9 på: Mars 17, 2013, 11:57:12 »
Når Warnock forsvinner så er vel oddsen for at en av disse blir ansatt.

Hvem skal vi velge??

Den som virkelig kan skape resultater og entusiasme på kort sikt er vel Di Canio? Han har vel også et enormt kontaktnett i inn- og utland.

Hva tror dere?

hvor har du denne shortlisten fra?

OEF?

tror nok man jobber med mer enn "skyrumors" i virkeligheten
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pesi

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #10 på: Mars 17, 2013, 13:00:55 »
oddsen falt vel mye i morges på Gareth Soutgate.. har vel ikke spes tro på han men..
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #11 på: Mars 17, 2013, 13:04:33 »
Adkins er min favoritt. Trua på han. Men hadde trua på W au med hans cv. Ser ut som vi får en ny om ikke så altfor så blir spennende å se.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #12 på: Mars 17, 2013, 13:10:31 »
Når Warnock forsvinner så er vel oddsen for at en av disse blir ansatt.

Hvem skal vi velge??

Den som virkelig kan skape resultater og entusiasme på kort sikt er vel Di Canio? Han har vel også et enormt kontaktnett i inn- og utland.

Hva tror dere?

hvor har du denne shortlisten fra?

OEF?

tror nok man jobber med mer enn "skyrumors" i virkeligheten

Disse er vel ledige på markedet og innenfor vår rekkevidde? Det er sikkert andre kandidater også som er aktuelle.

OEF?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #13 på: Mars 17, 2013, 13:25:53 »
[quote author=Leedsfan link=topic=20028.msg432533#msg432533 date=1363522231

OEF?


ordet er fritt  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #14 på: Mars 17, 2013, 13:41:59 »
Tenkte at det var det, men trodde du hadde skjult en fornærmelse.

OEF = Optimistiske Evneveike Fjotter? :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #15 på: Mars 17, 2013, 13:59:04 »
Det siste Leeds trenger med sitt allerede brokete pøbelrykte er en fascist i managerstolen.
Moyes ville være en drøm. Adkins og McDermott virker også som gode alternativer.
Tror jeg har nevnt dem i prioritert rekkefølge.
- Leif Olav

rd1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #16 på: Mars 17, 2013, 13:59:48 »
Uansett hvem som kommer inn er han avhengig av finansiell backing for å hente inn kvalitet. Umulig å rykke opp med stallen vi har idag.
"Who needs Cantona??"

marve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #17 på: Mars 17, 2013, 14:11:08 »
Uansett hvem som kommer inn er han avhengig av finansiell backing for å hente inn kvalitet. Umulig å rykke opp med stallen vi har idag.
Enig ,veldig enig .
 

Woody

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #18 på: Mars 17, 2013, 14:20:50 »
Uansett hvem som kommer inn er han avhengig av finansiell backing for å hente inn kvalitet. Umulig å rykke opp med stallen vi har idag.

Enig idet,samtidig som vi treng ein som majoriteten av fans står bak og vil støtte.Vil ikkje ha ein ny sesong med intriger eller bråk
LIFE IS LEEDS

Gufrias

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #19 på: Mars 17, 2013, 16:59:12 »
Uansett hvem som kommer inn er han avhengig av finansiell backing for å hente inn kvalitet. Umulig å rykke opp med stallen vi har idag.

Enig idet,samtidig som vi treng ein som majoriteten av fans står bak og vil støtte.Vil ikkje ha ein ny sesong med intriger eller bråk
Med tanke på at vi er Leeds, vil jeg tro at det ønsket er like langt ute i drømmeland som David Moyes.
Hekta på Leeds siden 1974

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #20 på: Mars 17, 2013, 20:42:56 »
Håper bare vi får en sjef som kan lære oss forsvarspill...
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #21 på: Mars 17, 2013, 20:45:55 »
Håper bare vi får en sjef som kan lære oss forsvarspill...

Enig. En god manager fikser lett et godt forsvarsspill selv med begrensede midler. George Graham fikset dette med spillere som Molenaar og Gunnar Halle...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #22 på: Mars 17, 2013, 20:48:48 »
Uansett hvem som kommer inn er han avhengig av finansiell backing for å hente inn kvalitet. Umulig å rykke opp med stallen vi har idag.

Enig idet,samtidig som vi treng ein som majoriteten av fans står bak og vil støtte.Vil ikkje ha ein ny sesong med intriger eller bråk
Med tanke på at vi er Leeds, vil jeg tro at det ønsket er like langt ute i drømmeland som David Moyes.

Tvilar på om leeds hadde vore så tolmodige med Moyes som everton har vore...men skal vi bygge eit LAG så må vi ha tillit og tolmod,å det har vel ikkje akkurat vore vårt varemerke nei
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #23 på: Mars 18, 2013, 00:23:03 »
Flere bettingselskaper tar ikke imot bets på Adkins lengre. 

Er det noen her som ikke vil ha han? Personlig er jeg skeptisk til at en fysioterapeut skal bli vår nye manager, men når en tolk kan så blir jeg litt beroliget.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #24 på: Mars 18, 2013, 07:55:44 »
Lyn hadde jo en mindre vellykket erfaring med en Kroatisk fysio. Mannen som de sparket ble årets trener i Norge...
« Siste redigering: Mars 18, 2013, 08:07:29 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #25 på: Mars 18, 2013, 07:56:15 »
Men jeg har troen på Adkins. Det han har fått til i Soton er ivertfall ren kvalitet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #26 på: Mars 18, 2013, 10:06:59 »
Jeg har litt lyst på Gus Poyet må jeg innrømme... Imponerende hvilke spillere han har hentet for småpenger , en manager som ser til andre land og kontinenter for spillere. Nigel Adkins gjorde mye bra med Saints han også så er vell også et godt alternativ. Må sies at i år klarte ikke adkins å etablere noe godt forsvarspill.
Pontus ❤

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #27 på: Mars 18, 2013, 10:31:10 »
Jeg mener Pochettini kom til nesten dekket bord i Southampton. Et lag som før jul presterte langt bedre enn de fikk uttelling for. Adkins har gjort en kjempejobb. De rykker aldri ned.

Adkins inn hadde vært fest her i gården.
 

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #28 på: Mars 18, 2013, 11:03:36 »
Flere bettingselskaper tar ikke imot bets på Adkins lengre. 

Er det noen her som ikke vil ha han? Personlig er jeg skeptisk til at en fysioterapeut skal bli vår nye manager, men når en tolk kan så blir jeg litt beroliget.

At mannen faktisk har mental kapasitet nok til å ha fullført en utdannelse burde da telle positivt?  :)
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #29 på: Mars 18, 2013, 15:20:12 »
Jeg har tro på alle disse, under de rette omstendighetene.



Blir vel mange med alle tre.... ;)...nei her er det Adkins synes jeg!
Yeboahs vitne