Skrevet av Emne: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!  (Lest 13249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tobbe9210

Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« på: April 01, 2013, 21:14:07 »
Neil Warnock har via Yorkshire Radio sagt at han ikke ser seg selv som Leeds-manager mot Charlton på lørdag.

Da er det offisielt også:
 http://www.leedsunited.com/news/20130401/club-statement-neil-warnock-departs_2247585_3129001
« Siste redigering: April 01, 2013, 22:09:00 av Tobbe9210 »
Leksvik whites

Hobben

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #1 på: April 01, 2013, 21:16:56 »
Dette betyr ikke at han har trekt seg. Han kan forvente at han får sparken? Eller så er det som du sier at han vil trekke seg.

Tipper han skal ta en prat med Haigh & Patel i kveld eller i morgen ettermiddag, og vi da vet mer om han er  ute eller ikke.
Rogaland Whites

samadhi

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #2 på: April 01, 2013, 21:18:18 »
Hvis dette stemmer er det eneste alternativet å gi Redfearn/Naylor ansvaret ut sesongen.

Kan ikke se at vi skal kune ansette noen ny manager før vi har fått orden på eiersiden.
Ellers er jeg redd vi blir nye Blackburn mtp hyppige managerskifte...
marching on together,
derudaf forever...

marve

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #3 på: April 01, 2013, 21:19:03 »
Neil Warnock har via Yorkshire Radio sagt at han ikke ser seg selv som Leeds-manager mot Charlton på lørdag. Hvem overtar?
Da er det opp til våre nye eiere å reagere .
Synes hele greia er kaotisk jeg ,folka i klubben må jo ha snakka sammen og tatt høyde for at dette kunne hende .
Er virkelig redd for nedrykk nå .
 

marve

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #4 på: April 01, 2013, 21:20:29 »
Hvis dette stemmer er det eneste alternativet å gi Redfearn/Naylor ansvaret ut sesongen.

Kan ikke se at vi skal kune ansette noen ny manager før vi har fått orden på eiersiden.
Ellers er jeg redd vi blir nye Blackburn mtp hyppige managerskifte...
Redfearn har brøvd seg før å det gikk ikke bra .
 

SirOlsen

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #5 på: April 01, 2013, 21:21:25 »
Jeg har vært veldig kritisk til Warnock, og jeg har alt hylt etter at han må gå i dag. Ja, jeg står fortsatt for at jeg mener det er rett, men jeg vil ikke si jeg er tilfreds av den grunn.  Av den enkle grunn at nå frykter jeg nedrykksspøkelset, som jeg tror Warnock var godt i gang med å feie oss rett inn i. Noe som er et ufravikelig faktum.

Jeg var videre en av de som virkelig intenst ønsket at Warnock skulle lykkes. Men det har han så til de grader ikke gjort. Jeg kan ikke se for meg at en annen caretaker kan gjøre en verre jobb. Forhåpentligvis har jeg for siste gang sett Varney spille fra start, blant annet.

Uansett hva som skjer.. om vi rykker ned.. Så holder jeg Warnock fult og helt ansvarlig for det. Og selvølfgelig til dels tafatte eiere og da, naturligvis.
-SirOlsen-


Tobbe9210

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #7 på: April 01, 2013, 21:22:27 »
Warnock hasn't resigned but he's due to speak to GFH C's David Haigh and Salem Patel shortly. He'll advise them to put  Neil Redfearn with Gwyn Williams in charge.

Jeg var vel litt tidlig ute, men tipper det blir bekrefta fra offisielt hold i morgen?
Leksvik whites

h.b

  • Gjest
Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #8 på: April 01, 2013, 21:24:23 »
Warnock er nok historie uansett.

Kato

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #9 på: April 01, 2013, 21:25:08 »
Alt er bedre enn at Warnock fortsetter
 

sportcarl1

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #10 på: April 01, 2013, 21:25:39 »
känns bra att han erbjuder sin plats till förfogande, nu gäller det att rädda denna säsongen, satsa allt på att få hit o neill.
 

Sleivind

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #11 på: April 01, 2013, 21:26:51 »
Håper det kommer en alkymist inn. Vi trenger noen som kan lage gull av gråstein.

Tobbe9210

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #12 på: April 01, 2013, 21:27:13 »
Håper det kommer en alkymist inn. Vi trenger noen som kan lage gull av gråstein.
;D
Leksvik whites

marve

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #13 på: April 01, 2013, 21:28:00 »
Warnock hasn't resigned but he's due to speak to GFH C's David Haigh and Salem Patel shortly. He'll advise them to put  Neil Redfearn with Gwyn Williams in charge.

Jeg var vel litt tidlig ute, men tipper det blir bekrefta fra offisielt hold i morgen?
Liker det ikke Redfearn har prøvd før og det gikk svært dårlig .Gwyn Williams vet jeg lite om men det er et eller annet som får meg til å både føle å tro at han er en stor del  av det som har vært  problemet i leeds u siden bates tok over .
 

marve

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #14 på: April 01, 2013, 21:28:29 »
Alt er bedre enn at Warnock fortsetter
Er du sikker på det .
 

Svend Anders

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #15 på: April 01, 2013, 21:29:16 »
Hvis dette stemmer er det eneste alternativet å gi Redfearn/Naylor ansvaret ut sesongen.

Kan ikke se at vi skal kune ansette noen ny manager før vi har fått orden på eiersiden.
Ellers er jeg redd vi blir nye Blackburn mtp hyppige managerskifte...
Redfearn har brøvd seg før å det gikk ikke bra .


Hva var utgangspunktet? En tropp ute av balanse og mye rart av spillere. I tillegg kun noen få kamper. Redfearn "går gradene" og suger til seg erfaring flere steder. Har vel også tatt D-kurset (om det er det det heter nå?) sammen med Solskjær for et par år siden.

Tror ikke han vil være noe dårlig alternativ om vi trenger en "interrim manager" for å holde stand ut sesongen til andre kanidater evt er tilgjengelige.

SA

Tobbe9210

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #16 på: April 01, 2013, 21:30:39 »
Er det mulig vi får inn en permanent manager før sommeren, slik at vi slipper rot med midlertidig manager?

Er det utenkelig at O'Neill blir ansatt permanent iløpet av uka?
« Siste redigering: April 01, 2013, 21:42:15 av Tobbe9210 »
Leksvik whites

Stian l

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #17 på: April 01, 2013, 21:30:56 »
Vet ikke hvem jeg håper kommer inn siden adkins er tapt... men alt bedre enn warnock????

marve

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #18 på: April 01, 2013, 21:34:06 »
Hvis dette stemmer er det eneste alternativet å gi Redfearn/Naylor ansvaret ut sesongen.

Kan ikke se at vi skal kune ansette noen ny manager før vi har fått orden på eiersiden.
Ellers er jeg redd vi blir nye Blackburn mtp hyppige managerskifte...
Redfearn har brøvd seg før å det gikk ikke bra .


Hva var utgangspunktet? En tropp ute av balanse og mye rart av spillere. I tillegg kun noen få kamper. Redfearn "går gradene" og suger til seg erfaring flere steder. Har vel også tatt D-kurset (om det er det det heter nå?) sammen med Solskjær for et par år siden.

Tror ikke han vil være noe dårlig alternativ om vi trenger en "interrim manager" for å holde stand ut sesongen til andre kanidater evt er tilgjengelige.

SA
Vet ikke svend kan hende du har rett men jeg mener utganspunktet er temmelig likt og er redd vi nok en gang vill bli skuffet over redfearn .
Hva med nayler og gray . ;D
 

sportcarl1

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #19 på: April 01, 2013, 21:38:35 »
satsa allt på att få in o neill denna säsongen ut. och går inte det får man väl försöka med redfearn men det ses mer som en nödlösning, har för mig att redfearn gjorde 4 matcher förra säsongen efter grayson fick kicken efter 1-4 hemma mot Bham
 

nord

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #20 på: April 01, 2013, 21:49:57 »
Hvad med Diouf som træner de sidste kampe?
 

Sleivind

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #21 på: April 01, 2013, 21:53:30 »
Warnock hasn't resigned but he's due to speak to GFH C's David Haigh and Salem Patel shortly. He'll advise them to put  Neil Redfearn with Gwyn Williams in charge.

Jeg var vel litt tidlig ute, men tipper det blir bekrefta fra offisielt hold i morgen?

Hva betyr egentlig dette her? At Warnock sier opp selv, eller er det Haigh og Patel som har fortalt Warnock at det er farvel om det blir tap i denne kampen?

Glenn K

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #22 på: April 01, 2013, 22:03:03 »
Da var det offisielt!

LUFC Official ‏@LUFC 1m
BREAKING NEWS...Leeds United have parted company with Neil Warnock with six games of the season to go. #lufc

http://www.leedsunited.com/news/20130401/club-statement-neil-warnock-departs_2247585_3129001

Neil Redfearn tar over til en permanent løsning er på plass!

« Siste redigering: April 01, 2013, 22:05:16 av Glenn K »

Tobbe9210

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #23 på: April 01, 2013, 22:07:40 »
Da var det offisielt!

LUFC Official ‏@LUFC 1m
BREAKING NEWS...Leeds United have parted company with Neil Warnock with six games of the season to go. #lufc

http://www.leedsunited.com/news/20130401/club-statement-neil-warnock-departs_2247585_3129001

Neil Redfearn tar over til en permanent løsning er på plass!


#lufc say a short-list has already been drawn up of replacements for Neil Warnock.
Leksvik whites

Leedsulf

Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #24 på: April 01, 2013, 22:08:16 »
Regner med de vet bedre enn at dette er en aprilspøk...

Tobbe9210

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #25 på: April 01, 2013, 22:10:28 »
Neil Redfearn will be asked to take control of first team coaching until a permanent appointment is made. This may well be after the end of the season dependent on the availability of the club's preferred choice to become the next manager.

Mest sannsynlig leder altså Redfearn klubben ut sesongen..
Leksvik whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Neil Warnock har trekt seg!
« Svar #26 på: April 01, 2013, 22:11:29 »
Da var det offisielt!

LUFC Official ‏@LUFC 1m
BREAKING NEWS...Leeds United have parted company with Neil Warnock with six games of the season to go. #lufc

http://www.leedsunited.com/news/20130401/club-statement-neil-warnock-departs_2247585_3129001

Neil Redfearn tar over til en permanent løsning er på plass!



Synd...minst tre måneder for seint, i stedet for å kjempe om opprykk ble det en kamp mot nedrykk!

samadhi

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #27 på: April 01, 2013, 22:12:33 »
Var vel bare ett spørsmål om tid sånn som situasjonen er blitt.

Hadde virkelig troa på en snarlig tilbakekomst til PL med Warnoch som sjef, men det har vel ikke gått helt som vi håpet. Delvis har han sviktet på flere plan med tanke på spiller- og taktikkvalg, men delvis må også eiersituasjon ta mye skylda for arbeidsforholda hans.

Bare å gi Redfearn ut sesongen, og bruke tid på å finne rette mannen.
marching on together,
derudaf forever...

marve

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #28 på: April 01, 2013, 22:13:02 »
Neil Redfearn will be asked to take control of first team coaching until a permanent appointment is made. This may well be after the end of the season dependent on the availability of the club's preferred choice to become the next manager.

Mest sannsynlig leder altså Redfearn klubben ut sesongen..
Livredd for nedrykk jeg nå .Skumle greier dette her . :o
 

Jon R

Sv: Neil Warnock og Leeds har skilt lag!
« Svar #29 på: April 01, 2013, 22:14:02 »
Urovekkende!  Med  ene benet i nedrykksstriden og et lag i fritt fall......

Hvem skal redde oss nå?

Warnock har ledet oss inn i dette men hvem har de nødvendige kvalitetene til å lede oss ut av det? Jeg frykter at dette bare vil forverre situasjonen,  dessverre.  :'(

Jon R.