Skrevet av Emne: KAMP: vs Charlton på The Valley i London lørdag 6. april 2013, kl 16.  (Lest 56581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Trodde jeg skulle slippe å se og høre Varneys navn igjen etter at Warnock fikk sparken...
utrolig at vi ikke har noen bedre å sette inn, mannen er fullstendig hjelpeløs på dette nivået

Da har du ikke peiling....Varney er jo en av få som faktisk har kvaliteter til å hevde seg på høyt nivå

Leedsfan

Herregud!
Er det Leeds supportere som sitter her inne og lirer av seg seg dritt og negativitet om laget.

Shut up og støtt laget i stedet!!!!!

MOT

Hvis alle hadde vært slik så hadde det ikke vært noe Leeds United. Hylekoret OUT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Drentz

Herregud!
Er det Leeds supportere som sitter her inne og lirer av seg seg dritt og negativitet om laget.

Shut up og støtt laget i stedet!!!!!

MOT

Hva er bra da?
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

Hobben

Tenk at vi byttet Morison nærmest likt mot Becchio...man kan bli syk av mindre
Vi får trøste oss med at Morison vil bli en bedre spiller enn Becchio på sikt.

Akkurat nå er det en fattig trøst, men Becchio ville vekk. Skulle vi solgt bare solgt han og spart pengene?
Som sagt adskillige ganger tidligere: Mannen var under kontrakt, og vi burde ha beholdt ham ut sesongen. Så svaret er nei.

Ser ut som han koser seg på benken i Norwich.. Han kommer jo aldri å spille seg til fast plass..

Uansett, så hadde fyren satt noe banalt med mål for oss om han enda var hær. Om han sliter benken i Norwich hjelper ikke Leeds. Becchio er en mye bedre spiller en Morison, det er jo bevist det i løpet av kampene som har gått etter han forlot oss. Det er ikke noe som helst trøst i at han sliter benken i Norwich.

Jeg synes mange er urettferdige mot Morison, han er ikke i kampform og ble kjøpt skadet. Dessuten så kom han på en tid hvor hele laget og klubben sliter.

Anser du da ikke denne handelen som svært dårlig. Det å hente en rusten spiller som er helt ute av form i tillegg skadet er jo helt uti natta av Warnock... Men det er tydelig at vi er uenige her, så vi får være enige om å være uenige.
Rogaland Whites

Leedsfan

Vår "beste" spiller suger jo også, Ross er kvitt Warnock og nå får han spille spiss..
Er det helt umulig for deg å innrømme at byttet av Becchio var dumt? Skal vi liksom glede oss over at Ross "suger" nå? Ut fra radiokommentatorene høres det forresten ut som om han er mye involvert.

Jeg skulle gjerne hatt Becchio, men forholder meg til at HAN ville vekk. En umotivert Becchio hadde kanskje ikke vært så god..

Der putta Swansea..:)
Hurra...(NB! Ironivarsel!)
Av hensyn til meddebattanter lar jeg være å komme med ytterligere motsvar.

Jeg håper Norwich rykker ned, ingen hemmelighet det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Når 99 prosent av det hobben spyr ut er negativt så bør han finne seg et annet lag!
Gidder ikke å høre bare dritt om Leeds United!!!

Finn deg en ny hobby hobben.

Odin

Trodde jeg skulle slippe å se og høre Varneys navn igjen etter at Warnock fikk sparken...
utrolig at vi ikke har noen bedre å sette inn, mannen er fullstendig hjelpeløs på dette nivået

Da har du ikke peiling....Varney er jo en av få som faktisk har kvaliteter til å hevde seg på høyt nivå
Ok, jeg har ikke peiling og har ikke sett Varney spille iår ;)

Kato

Bristol City går ned. Peterboro ser ut til å tape i dag. Vi får håpe de ikke plukker mer poeng. Men vi må ha et lag til bak oss. Der havna Blackburn 2-3 under mot uglene. Håpe på de tre.
 

HåvardK

Varney på?? Glimrende.  >:(
Litt fantasiløst av Redders - hadde forventet at Poleon fikk sjansen. Nå skal det vel sies at han vel ikke har alt mulig å velge i på benken, da. Austin for Tonge, kanskje? Selv om det sannsynligvis ikke vil medføre noe paradigmeskifte, akkurat...

newsome


testo

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik_


Hobben

Når 99 prosent av det hobben spyr ut er negativt så bør han finne seg et annet lag!
Gidder ikke å høre bare dritt om Leeds United!!!

Finn deg en ny hobby hobben.

 :'(  :'(

Gå å legg deg :)
Rogaland Whites

johnny gangster

JAAAAAAAAAAAAAA!

marve

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  varney varney varney  ;D
 

Andor

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDA
Andor

Leedsfan

Tenk at vi byttet Morison nærmest likt mot Becchio...man kan bli syk av mindre
Vi får trøste oss med at Morison vil bli en bedre spiller enn Becchio på sikt.

Akkurat nå er det en fattig trøst, men Becchio ville vekk. Skulle vi solgt bare solgt han og spart pengene?
Som sagt adskillige ganger tidligere: Mannen var under kontrakt, og vi burde ha beholdt ham ut sesongen. Så svaret er nei.

Ser ut som han koser seg på benken i Norwich.. Han kommer jo aldri å spille seg til fast plass..

Uansett, så hadde fyren satt noe banalt med mål for oss om han enda var hær. Om han sliter benken i Norwich hjelper ikke Leeds. Becchio er en mye bedre spiller en Morison, det er jo bevist det i løpet av kampene som har gått etter han forlot oss. Det er ikke noe som helst trøst i at han sliter benken i Norwich.

Jeg synes mange er urettferdige mot Morison, han er ikke i kampform og ble kjøpt skadet. Dessuten så kom han på en tid hvor hele laget og klubben sliter.

Anser du da ikke denne handelen som svært dårlig. Det å hente en rusten spiller som er helt ute av form i tillegg skadet er jo helt uti natta av Warnock... Men det er tydelig at vi er uenige her, så vi får være enige om å være uenige.

Slik det ser ut nå så var det ikke en bra deal. Jeg vet heller ikke hvordan det hadde vært hvis Becchio hadde fortsatt vært her.

Forresten lagde Becchio sine egne straffer..?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Varney, typisk ex spillere scorer ofte på gammelklubben
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Peter7

Sv: Charlton - Leeds
« Svar #198 på: April 06, 2013, 17:40:53 »
White av og Varney på  :-\

Da ordner det seg, vet du!  :P
Det gjør det!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Varney!!! For et bytte!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

JAAAAAAADDAAAAAAA!! ENDELIG!!! LEEEEDDSS!!!
Rogaland Whites

Odin

Bristol City går ned. Peterboro ser ut til å tape i dag. Vi får håpe de ikke plukker mer poeng. Men vi må ha et lag til bak oss. Der havna Blackburn 2-3 under mot uglene. Håpe på de tre.
+1

DOFFER

Jadda.... Super-Varney!!! Get in!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

testo

Come onLeeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Varney på?? Glimrende.  >:(
Litt fantasiløst av Redders - hadde forventet at Poleon fikk sjansen. Nå skal det vel sies at han vel ikke har alt mulig å velge i på benken, da. Austin for Tonge, kanskje? Selv om det sannsynligvis ikke vil medføre noe paradigmeskifte, akkurat...

Hahahahahahahahaha...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Charlton - Leeds
« Svar #205 på: April 06, 2013, 17:41:26 »
White av og Varney på  :-\

Da ordner det seg, vet du!  :P

Trodde ikke helt på det selv, nei.  :)
Super Leeds since 1968

Hobben

Så du mitt positive innlegg Newsome?  :D
Rogaland Whites

Manager

Galskap å kvitte seg med toppscoreren, spesielt ille når kvaliteten på laget ellers er elendig.
At han ønsket seg vekk betyr ikke noe, når du spiller for din egen fremtid så gir du "gass".
 ;D ;D ;D et poeng her kan være gull


Andersen

Håper lagene bak oss går på noen smeller også, så blir gjeipen på meg noe mindre

Kato

Viktig. En til nå, så kan vi legge bunnstriden bort. Kan ikke tro vi rykker ned med 55 poeng.