Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #750 på: Februar 03, 2014, 09:04:44 »
lurer litt på en ting her...hvem sparket McDermott?

Cellino!

I så fall mener jeg han kommer litt "skakt" inn i hele balletten.
Ups & Ups!!

Bromancer


DenHviteYeboah


B_Ød

Ups & Ups!!

Trulsaren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #754 på: Februar 03, 2014, 11:36:33 »
Pressekonferanse rett over 12 norsk tid. Meldt på Twitter. Her bør det jo komme fram litt saker og ting...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #755 på: Februar 03, 2014, 12:58:38 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibmroald

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #756 på: Februar 03, 2014, 13:08:55 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)

Pressekonferansen kan sees hvor?
 


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #758 på: Februar 03, 2014, 13:46:39 »
Brian McDermott er en tålmodig kar, men det han nå er dratt igjennom kan jeg ikke huske har skjedd med andre noen gang. Ikke det at saker og ting har skjedd i andre klubber også, men dette tar kaka!!

Det skinner gjennom at kaostilstandene i Leeds har vart over en ganske lang periode, mens BmD sannsynligvis har vært ekstremt lojal og forsøkt å holde fokus på fotball. De lovede mulighetene i januarvinduet ble betraktelig innsnevret og til og med stoppet. Han er holdt for narr.

Dette gir meg økt respekt for ham som en seriøs manager med fokus på lagets beste, til tross for nærmest umulige arbeidsvilkår. Utrolig at han gidder dette!!

Nå prøver Cellino å kjøpe klubben. Usikkerheten om kjøpet godtas følges opp av trusler om at hans advokater vil vurdere søksmål hvis ikke handelen godtas.... ::)!! Hvordan i all verden skal vi tolke dette da? Jeg får ikke akkurat tillit til denne fyren som heller fremstår som mafiaboss. Uten mer kunnskap enn det som står i media vil jeg si at dette er urovekkende.
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #759 på: Februar 03, 2014, 13:50:51 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)

Pressekonferansen kan sees hvor?


McDermott will hold a press conference at 1.15pm at the club's Thorp Arch base in order to clarify his current situation and you can watch it live on Sky Sports News.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #760 på: Februar 03, 2014, 13:54:34 »
Finner ingenting der om at pressekonferansen er/har vært. Han har vel fått sparken igjen da.  ;D

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #761 på: Februar 03, 2014, 14:08:13 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)

Pressekonferansen kan sees hvor?


McDermott will hold a press conference at 1.15pm at the club's Thorp Arch base in order to clarify his current situation and you can watch it live on Sky Sports News.

Mulig å streame denne fra Sky Sports? Noen som vet?
 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #762 på: Februar 03, 2014, 14:09:17 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)

Pressekonferansen kan sees hvor?


McDermott will hold a press conference at 1.15pm at the club's Thorp Arch base in order to clarify his current situation and you can watch it live on Sky Sports News.

Mulig å streame denne fra Sky Sports? Noen som vet?
 

auren

Fant selv  :)

http://cricfree.tv/sky-sports-1-live-stream-uk.php

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #763 på: Februar 03, 2014, 14:10:10 »
Leeds United manager Brian McDermott has arrived at Thorpe Arch for first team training. He is due to face the media at a press conference at 1.15pm this afternoon.

 :)

Pressekonferansen kan sees hvor?


McDermott will hold a press conference at 1.15pm at the club's Thorp Arch base in order to clarify his current situation and you can watch it live on Sky Sports News.

Mulig å streame denne fra Sky Sports? Noen som vet?
 

auren


Du finner den vel på toppen her:

http://gofirstrow.eu/

Skysports!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #765 på: Februar 03, 2014, 14:18:26 »
http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/02/live-blog-brian-mcdermott-press-confernce.html



13:13 - A few minutes to the start...the tactics board in the background shows a referee marking their keeper.  Maybe it's an Italian thing!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #766 på: Februar 03, 2014, 14:25:26 »
FOR EN MANN!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #767 på: Februar 03, 2014, 14:38:05 »
McDermotts ord fra pressekonferansen:

Fredag: Chris Farnell - telefon fra klubben om sparken
Lørdag: GFH ny telefon - reansatt

Grunnen til at jeg sitter her:
Snakket med important folk. De sier jeg bør gå tilbake.

Captain skårer hat-trick

Jeg stolt og vil tilbake å støtte dem.

Fansen beviser at de er CLASS-ACT

De neste eierne må ha med seg fansen. Det er for dem jeg er her!

Lørdagens preformance forteller sitt! Dette vil jeg være med på.

GFH er eierne: Jeg har fått forsikret meg om at jeg styrer football og football-matters

Jeg vil ikke spekulere mer.

Klubben trenger ikke mer av dette tullet.

31.000 forteller at fansen bryr seg.

Hva med Cellino og telefonen fra han:
McD sier at dette ikke beytdde mer en fansen.

Jeg vil ikke gå fra denne jobben. Jeg har mer driv nå når jeg vet hvor fansen står.

Important: Winning games!
3-års-deal: Trenger stabilitet det har ikke endret seg.

Ikke sint på fredag: Rolig og avbalansert.

Laguttaket fredag spilte lørdag, selv om noen hadde endret det over natten!!!!!!

Jeg trist fordi jeg hadde mistet jobben. Jeg vil sitte her neste helg, men vil ikke spekulere over det.

Eierskapet må avklares very very soon!

----

Ã… få sparken - var det ikke lovlig: Eierne må sparke, ikke noen andre.

Jeger forsikret over at jeg svarer til GFH og ingen andre.

Endres dette så må jeg få beskjed.

Jeg vil være manager of Leeeds United. Det er det eneste jeg vil!

Vi må skape stabilitet sammen , og det ønsker jeg å bidra til!

----------

Hva gjør du i kveld: Ser på Skysports!  :)

Farnells telefon! Redfearn dro til banen. Festa informerte om at laget var endret! Vi endret det tilbake. Så statement om at jeg har fått jobben igjen.

Gode samtaler med styret nå.

Farnell. Hvem sto bak dette? Cellino? McD synes det er rart, rare saker.

Fremtiden denne uken: Vi forbereder laget til lørdag. Trener alle dager!

-------

Noen store personer i fotballen sa til meg: hold deg unna.

Men jeg vil blir å stabilisere dette.

Festas rolle: Han hentet inn en espiller som trener med oss nå. Han får respekt om han blir godkjent av FA.


Fansen og hva de sang om deg og laget: CLASS-ACT!!!


Ditt lag vant 5-1. Største seieren under deg som manager uten at du var tilstede. Ikke skuffet, men glad på spillerne og fansens vegen. Jeg blir ikke lei meg, men tar ting som de kommer.

---


Føler du deg "let down"? 
Dette burde aldri ha hendt, spillere og fans.

Har du fått brevet: NEI

GFH sier at jeg skal snakke med dem, og bare dem.

-----

Kapteinen på TV på fredag var fantastisk. Skulle vært byttet ut etter 30 min pga pain in head! Men sto det ut og har vært helt fenomenal!

McD har fått skrevet ned sine rettigheter og skissert den jobben han skal gjøre. Dette ville han ha etter fredagens hendelser.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #768 på: Februar 03, 2014, 14:40:45 »
FOR EN MANN!  :)

auren

Jeg er helt enig med deg, men i alle ting som blir sagt så kan jeg ikke helt fri meg fra tanken på at han er litt stakkarslig også. Ã… bli hersa med som det han har, så bør man tenke litt på personlig stolthet. Han har fått en spiller han ikke har bedt om, han har blitt fjernet, Festa har lagt om taktikken for han, og han har "fått tilbake" taktikken sin i løpet 24t. Det sier mye om McDermott og at han kan la dette være en ting i fortiden og se fremover.

Jeg skulle veldig gjerne likt å vite hva slags assurances han har fått.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #769 på: Februar 03, 2014, 14:45:45 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Hekta på Leeds siden 1974

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #770 på: Februar 03, 2014, 14:49:57 »
Brian McDermott er en tålmodig kar, men det han nå er dratt igjennom kan jeg ikke huske har skjedd med andre noen gang. Ikke det at saker og ting har skjedd i andre klubber også, men dette tar kaka!!

Det skinner gjennom at kaostilstandene i Leeds har vart over en ganske lang periode, mens BmD sannsynligvis har vært ekstremt lojal og forsøkt å holde fokus på fotball. De lovede mulighetene i januarvinduet ble betraktelig innsnevret og til og med stoppet. Han er holdt for narr.

Dette gir meg økt respekt for ham som en seriøs manager med fokus på lagets beste, til tross for nærmest umulige arbeidsvilkår. Utrolig at han gidder dette!!

Nå prøver Cellino å kjøpe klubben. Usikkerheten om kjøpet godtas følges opp av trusler om at hans advokater vil vurdere søksmål hvis ikke handelen godtas.... ::)!! Hvordan i all verden skal vi tolke dette da? Jeg får ikke akkurat tillit til denne fyren som heller fremstår som mafiaboss. Uten mer kunnskap enn det som står i media vil jeg si at dette er urovekkende.

Dette gir meg økt respekt for ham som en seriøs manager med fokus på lagets beste, til tross for nærmest umulige arbeidsvilkår. Utrolig at han gidder dette!!

Han vet vell innerst inne, at han aldrig kommer til å trene en større klubb en Leeds United. Litt sånn som Solskjær tenkt i Scum.

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #771 på: Februar 03, 2014, 14:55:19 »
Flott intervju av McD, men mannen har hatt en nedadgående kurve som manager i Leeds.
Det sportslige bør gå foran det at McD er en fin fyr. Virker som noen glemmer det...

Nå er McD tilbake og jeg håper for hans og våres skyld at resultatene blir gode. Ellers forsvinner han like fort igjen, selv om han er en fin fyr.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #772 på: Februar 03, 2014, 14:57:25 »
Flott intervju av McD, men mannen har hatt en nedadgående kurve som manager i Leeds.
Det sportslige bør gå foran det at McD er en fin fyr. Virker som noen glemmer det...

Nå er McD tilbake og jeg håper for hans og våres skyld at resultatene blir gode. Ellers forsvinner han like fort igjen, selv om han er en fin fyr.


Oppsummert..............fin fyr okke som!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #773 på: Februar 03, 2014, 15:06:04 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.
-SirOlsen-

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #774 på: Februar 03, 2014, 15:11:09 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.

Enig. Legend in the making. Jeg bare håper inderlig at pizzatrynet lar ham fortsette og at han viser seg tilliten verdig og får oss back on winning ways.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #775 på: Februar 03, 2014, 15:14:09 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.

Enig. Legend in the making. Jeg bare håper inderlig at pizzatrynet lar ham fortsette og at han viser seg tilliten verdig og får oss back on winning ways.

MOT!

auren

Trodde det skulle mer til enn 15-6-15 på 36 kamper over 10 måneder i championship for å bli legende i denne klubben.

Sier kanskje mest om hvor dypt vi har falt.

Virkelige legender som Billy Bremner, Peter Lorimer og Allan Clarke hadde vel noe mer i sekken når de fikk legendestatus.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #776 på: Februar 03, 2014, 15:20:10 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.

Enig. Legend in the making. Jeg bare håper inderlig at pizzatrynet lar ham fortsette og at han viser seg tilliten verdig og får oss back on winning ways.

MOT!

auren

Trodde det skulle mer til enn 15-6-15 på 36 kamper over 10 måneder i championship for å bli legende i denne klubben.

Sier kanskje mest om hvor dypt vi har falt.

Virkelige legender som Billy Bremner, Peter Lorimer og Allan Clarke hadde vel noe mer i sekken når de fikk legendestatus.

+1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #777 på: Februar 03, 2014, 15:41:37 »
Tja, Brian er en fin fyr men noe legendestatus har han ikke hos meg. 15-6-15.

Kaoset fortsetter ihvertfall på Elland Road.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #778 på: Februar 03, 2014, 15:49:43 »
Tja, Brian er en fin fyr men noe legendestatus har han ikke hos meg. 15-6-15.



Det vil selvsagt bli vurdert legendestatus når statistikken sier 36 - 6 - 15 ...og playoff-finalen er vunnet!!!


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #779 på: Februar 03, 2014, 15:56:51 »
Kort sagt så sier han:

Jeg driter i de som betaler meg lønn, men hyller de som hyller meg!

 - Til ettertanke - Vil du ha en sånn ansatt?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973