Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377625 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

pedro

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #480 på: Januar 28, 2014, 23:08:46 »
BMD er vel rimelig klar over at hans dager på Elland Road går mot slutten fordi denne spaghettikaren snart overtar eierskapet.
Leedsomaniac

ibster

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #481 på: Januar 28, 2014, 23:13:48 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(



Enig hva f... skjera .!!!!!


Ikke sikkert noen rekker å sparke ham, kommer han dem i forkjøpet?

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #482 på: Januar 28, 2014, 23:15:11 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(



Enig hva f... skjera .!!!!!


Ikke sikkert noen rekker å sparke ham, kommer han dem i forkjøpet?

Jeg tenkte på akkurat det samme når jeg hørte han etter kampen. Virket som om han brydde seg lite om kampen i dag. Kort og godt en resignert mann...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #483 på: Januar 28, 2014, 23:21:11 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(



Enig hva f... skjera .!!!!!


Ikke sikkert noen rekker å sparke ham, kommer han dem i forkjøpet?

Jeg tenkte på akkurat det samme når jeg hørte han etter kampen. Virket som om han brydde seg lite om kampen i dag. Kort og godt en resignert mann...

Jeg føler med McD, men når han ikke klarer å holde seg profesjonell, hvordan skal spillerne klare det?

Når det er sagt så setter jeg pris på ærligheten hans. Ingen er solgt og to nye er kommet inn så det burde jo ikke være krise på banen. Eneste må være brutte løfter og det plager sikkert McD..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #484 på: Januar 28, 2014, 23:43:01 »
En meget frustrert BMD live på radio nå nettopp:

Det har skjedd ting i klubben de siste dagene "som ikke skulle kunne skje" (eller noe sånt).
Luke Varney ønsket ikke å spille denne kampen da han fryktet å bli skadet....
Viktig med poeng...

Arbeidsforholdene ikke bra!!!! Ting må skje som gjør at vi kan se fremover å fortsette det langsiktige arbeidet med klubben vår....

DETTE ER IKKE BRA!!!! :(



Enig hva f... skjera .!!!!!


Ikke sikkert noen rekker å sparke ham, kommer han dem i forkjøpet?

Jeg tenkte på akkurat det samme når jeg hørte han etter kampen. Virket som om han brydde seg lite om kampen i dag. Kort og godt en resignert mann...

Jeg føler med McD, men når han ikke klarer å holde seg profesjonell, hvordan skal spillerne klare det?

Når det er sagt så setter jeg pris på ærligheten hans. Ingen er solgt og to nye er kommet inn så det burde jo ikke være krise på banen. Eneste må være brutte løfter og det plager sikkert McD..

Han er profesjonell. Og samtidig et menneske.
Jon R.

TK20

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #485 på: Januar 29, 2014, 00:37:54 »
På tide å holde fokus:

Pri 1: Beholde McDermott.
Pri 2: Løse denne evinnelige takeoveren.
Pri 3: Fortsette det langsiktig gode arbeidet.

ibster

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #486 på: Januar 29, 2014, 01:00:46 »
På tide å holde fokus:

Pri 1: Beholde McDermott.
Pri 2: Løse denne evinnelige takeoveren.
Pri 3: Fortsette det langsiktig gode arbeidet.

+1

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #487 på: Januar 29, 2014, 07:04:30 »
En spiller skal spille, en trener skal trene, og en leder skal lede. På pressekonferanse etter kamp bør han fokusere på det som er hans jobb, sport. Vikarierende motiver for dårlige prestasjoner. Burde vel heller forklare hvorfor han bruker en tydelig unfit Diouf fra start. Gjør oppmerksom på at resultatene, om de fortsetter slik, fører det oss rett ned i league one.
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 07:07:15 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #488 på: Januar 29, 2014, 07:22:55 »
En spiller skal spille, en trener skal trene, og en leder skal lede. På pressekonferanse etter kamp bør han fokusere på det som er hans jobb, sport. Vikarierende motiver for dårlige prestasjoner. Burde vel heller forklare hvorfor han bruker en tydelig unfit Diouf fra start. Gjør oppmerksom på at resultatene, om de fortsetter slik, fører det oss rett ned i league one.

I etterpåklokskapens navn burde han heller ha spilt med Mowatt på midtbanen i stedenfor Diouf. Det virker som McD er litt "låst" i sitt arbeide som manager. Han bestemmer seg tidlig for hvem og hvordan, når noe skjer så blir han litt "clueless". Grunnen til at spillerne tidlig får vite hvem som skal spille og hvilken gameplan vi skal bruke er vel fordi han mener at spillere blomstrer i trygghet. Ser ut som han er litt den samme typen, trenger forutsigbarhet. McD er kanskje som Jon R sier, bare et menneske..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #489 på: Januar 29, 2014, 07:43:22 »
McD kom for å bygge en klubb å se hva som skjer. Noen mndr inn å ingen veit hvem som en gang skal eie klubben. Som manager er han i sin fulle rett til å være frustrert og gi uttrykk for det er min mening. Tipper det er mange brutte løfter som er kommet fra styrerommet den siste tiden. Klubben er rett slett i kaos igjen desverre. Ã… det er ingen tvil om at alle ledd påvirkes av en sånn situasjon i en eller annen form.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #490 på: Januar 29, 2014, 07:49:18 »
McD kom for å bygge en klubb å se hva som skjer. Noen mndr inn å ingen veit hvem som en gang skal eie klubben. Som manager er han i sin fulle rett til å være frustrert og gi uttrykk for det er min mening. Tipper det er mange brutte løfter som er kommet fra styrerommet den siste tiden. Klubben er rett slett i kaos igjen desverre. Ã… det er ingen tvil om at alle ledd påvirkes av en sånn situasjon i en eller annen form.
Enig. Sikkert mange brutte løfter, på lik linje med hans forgjengere. Når det er sagt: McD har mye å bevise. I skrivende stund tør jeg påstå at 8 av 9 signeringer har vært lite vellykkede, det famles på taktikk og formasjonsfronten, og det meste virker preget av panikk. I fjor på denne tiden hadde vi 2 MEGET gode kamper mot Everton og Tottenham bak oss. Etter 9 mnd. i managerstolen har vi ikke spilt feiende flott fotball i en eneste kamp. Men for all del; det tjener lite å bytte manager nå. Gi ham ut sesongen.
 

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #491 på: Januar 29, 2014, 07:54:04 »
Jeg tro det er særdeles naivt å mene at det i en klubb i Leeds United er mulig å holde et vanntett skodd mellom det sportslige og det administrative (herunder bla. eierskapet). BMD er i sin fulle rett til å snakke ut mot det det som foregår i klubben. Som supporter er jeg takknemlig for åpenheten hans.
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 08:45:34 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #492 på: Januar 29, 2014, 08:06:55 »
Jeg tro det er særdeles naivt å mene at det i en klubb i Leeds United er mulig å holde et vanntett skodd mellom det sportslige og det administrative (herunder bla. eierskapet). BMD er i sin fulle rett til å snakke ut mot det det som foregår i klubben. Som supporter er jeg takknemmelig for åpenheten hans.

absolutt med deg på det!
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #493 på: Januar 29, 2014, 08:39:25 »
Jeg tro det er særdeles naivt å mene at det i en klubb i Leeds United er mulig å holde et vanntett skodd mellom det sportslige og det administrative (herunder bla. eierskapet). BMD er i sin fulle rett til å snakke ut mot det det som foregår i klubben. Som supporter er jeg takknemmelig for åpenheten hans.

Fullstendig enig!

I mange år har vi vært frustrert over akkurat dette. Under sensurregimet til Bates, var det helt tydelig at administrasjonen hadde innvirkning på alt det sportslige, både i mer og mindre direkte grad, uten at vi utenfor fikk vite særlig mye. Jeg tror nok også at Bates' manageransettelser lyste av dette. Enten var det hans egne, som Wise, eller Macca og Grayson, som neppe turte å stille seg opp mot han, i frykt for å miste jobben og aldri få en klubb av samme størrelse å lede igjen.

Ã… fortsette og gjøre sine egne arbeidsoppgaver er selvsagt viktig, men det er umulig at det ikke influerer det sportslige. Sånn er det bare. Dessuten er McDermotts rolle manager, i den grad at han har kontroll over mesteparten av det sportslige, og når salget av klubben går ut over spillerkjøp, så har det en helt direkte innvirkning på det sportslige - ergo er han i sin fulle rett, etter min mening også.

Man trenger gode arbeidsvilkår for å prestere i alle sammenhenger og det finnes ikke i Leeds pdd.

ENDELIG en manager som tør kalle en spade for en spade. Han er verken usaklig eller uprofesjonell i intervjuet, han er helt ærlig.
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 08:52:45 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #494 på: Januar 29, 2014, 09:32:20 »
Brian McDermott har bedre arbeidsbetingelser enn noen av de siste forgjengerne.

Han har hatt mer transferfunds å rutte med. Han er den eneste som i et januarvindu så langt har spillere inn, og ikke solgt noen så langt fra sin førsteellever.

Den dagen Ross McCormack selges, så kan han syte. At klubben er i en salgsprosess bør absolutt ikke føre til at han knekker sammen.

Etter nedrykksform de siste seks ukene (begynner å bli en stund ja), mener jeg han bør ha fokus på det han kan gjøre noe med.

Min tidligere sjef sto og så hotellet sitt brenne ned for 6 år siden. Da jeg kom og prøvde å holde minnegudstjeneste midt under brannen sa han bare: "Jeg fokuserer aldri på det jeg ikke kan gjøre noe med".

Men McDermott får det som han vil med dette, fokuset blir tatt bort fra ELENDIGE resultater og prestasjoner på banen.

Det vi burde diskutert, er hvordan en overvektig, utrent og umotivert Diouf kan plasseres i en førsteellever.
Vi er vel neppe i en sportslig situasjon der vi kan bruke førstelaget som utstillingsvindu, dog er det uansett noen ganger gardinene bør være trukket for.

 Trekket bærer mest av alt preg av panikk og en manager som er helt "clueless".



« Siste redigering: Januar 29, 2014, 09:39:45 av Kato »
 

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #495 på: Januar 29, 2014, 09:42:58 »
Ser ingen mann som knekker, kun en som krever handling fra ledelsen. Han er langt sterkere enn Grayson og McAllister, som i sin periode kun godtok.

Man kan trekke assosiasjoner til andre situasjoner eller basere hvordan det bør handles ut fra en ideell verden, men faktum er, som McDermott påpeker (om enn med andre ord), at dritt renner nedover. Så lenge det rotes i toppkontorene, blir det dårlig med sportslig suksess over lengre tid. Problemene rundt salget av Leeds United har spredt seg til fans, spillere og trenere. Burde det det i teorien? Nei, men slik er ikke verden. Man kan påstå at man ville prestert optimalt i sin jobb, dersom det var usikkerhet rundt salg/ledelse i månedsvis, men om det faktisk ville vært tilfelle i praksis...

Så skal det selvsagt ikke bortforklares fullstendig med eiersituasjonen - som McDermott også selv påpeker - men at den har massiv innvirkning i det sportslige når det drar så ut, bør det overhodet ikke være tvil om.

Bedre arbeidsbetingelser, men han (også) har like fullt blitt blokkert på overgangsmarkedet som et følge av farsen. Det er sportslig konsekvens, uavhengig av McDermott.



Marching on together!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #496 på: Januar 29, 2014, 09:58:58 »
Blokkert? Han har hentet to mann, og solgt ingen. Det hadde Warnock og Grayson drømt om.
 

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #497 på: Januar 29, 2014, 10:16:58 »
Blokkert? Han har hentet to mann, og solgt ingen. Det hadde Warnock og Grayson drømt om.

En noe omtalt signering vedrørende Ashley Barnes (og eventuelle andre alternativer, som linkede Le Fondre, som nå har to hat trick på ei ukes tid).

Om man alltid skal sammenligne med andre, så burde Grayson og Warnock ha prestert mye bedre enn de gjorde, kontra den og den som har hatt det mye verre. Det er ikke så interessant for meg. Det er en periode jeg trodde var ferdig, men som tydeligvis er høyst reell.

Det er ikke rart at det går innover spillere og trenere, når en fanbase på hundretusenvis har gått lei. Få trenere i verden hadde prestert optimalt under slike forhold. Og det er ikke kun McDermott som skal prestere, det er 25 spillere også. Og, skulle det fortsatt være tvil, det er ikke en unnskyldning for den elendige formen, det er en delforklaring. En grunn til at krisen forsterkes.

Faktum er at eiersituasjonen preger laget. Kilde: Han som omgås laget og medtrenere hver bidige dag. Godt nok for meg.
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 10:19:54 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #498 på: Januar 29, 2014, 10:38:03 »
Blokkert? Han har hentet to mann, og solgt ingen. Det hadde Warnock og Grayson drømt om.

En noe omtalt signering vedrørende Ashley Barnes (og eventuelle andre alternativer, som linkede Le Fondre, som nå har to hat trick på ei ukes tid).

Om man alltid skal sammenligne med andre, så burde Grayson og Warnock ha prestert mye bedre enn de gjorde, kontra den og den som har hatt det mye verre. Det er ikke så interessant for meg. Det er en periode jeg trodde var ferdig, men som tydeligvis er høyst reell.

Det er ikke rart at det går innover spillere og trenere, når en fanbase på hundretusenvis har gått lei. Få trenere i verden hadde prestert optimalt under slike forhold. Og det er ikke kun McDermott som skal prestere, det er 25 spillere også. Og, skulle det fortsatt være tvil, det er ikke en unnskyldning for den elendige formen, det er en delforklaring. En grunn til at krisen forsterkes.

Faktum er at eiersituasjonen preger laget. Kilde: Han som omgås laget og medtrenere hver bidige dag. Godt nok for meg.
Enig i det du skriver, men på samme tid synliggjør du det de fleste tenkte da McD ble ansatt. Vi var lei denne evige karusellen med udugelige managere og stadige utskiftinger. Vi ønsket alle at McD skulle være rett mann, at nok var nok. Derfor har vi vært tålmodige og funnet mange unnskyldninger av typen; "kjøpene har ikke vært optimale" Optimale? Hadde Warnok fått så lite ut av 9 signeringer og et par millioner pund, så hadde forumet kokt. Må dessverre si at McD har skuffet meg STORT. Men jeg er villig til å tøye tålmodigheten ytterligere ...
 

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #499 på: Januar 29, 2014, 11:01:55 »
...
...
Hadde Warnok fått så lite ut av 9 signeringer og et par millioner pund, så hadde forumet kokt. Må dessverre si at McD har skuffet meg STORT. Men jeg er villig til å tøye tålmodigheten ytterligere ...

Jeg er ikke uenig i å være skuffet over hva McDermott har fått til. Synes likevel mye tyder på at han ble ansatt under litt andre forutsetninger, enn hva som har vist seg som tilfelle. Han fikk ikke sin kaptein i sommer (Gordon Greer) og balansen i spillerstallen ble helt feil (mangel av vinger og fart). McDermott er uten tvil medskyldig i det, da han brukte mesteparten av midlene på Luke Murphy og Scott Wootton, som om jeg ikke husker feil kostet £1mill og £500k.

Men, arrester meg gjerne, minnes jeg at det var Salah N som betalte for Wootton, ikke GFHc. Og om dette stemmer, så kan man jo begynne å lure: Hvorfor brukte McDermott hele (på tidspunktet) overgangsbudsjett på en spiller, atpåtil i en posisjon hvor det ikke skrek som verst? Med oppfølging-/alternativt spørsmål: Trodde McDermott  han hadde mer å rutte med, på tidspunktet da Murphy ble hentet for en "rekordsum"?

Jeg vet ikke, men i lys av langt mer aggressive intervjuer iht overganger tidligere på sommeren, kan det tyde på at  McDermott i det minste trodde det ville være større rom for å hente gode forsterkninger på et tidspunkt. I likhet med sine to forgjengere, gikk det fra å skulle hente x-antall nye, til å hente 'den rette', til å måtte 'wheele og deale'. Den samme negative trenden gjenspeiler seg for tredje manager på rad.

Kanskje var det en investor på vei inn da Murphy kom, slik at klubben var forespeilet mer penger? Eierne har jo hele tiden snakket om sine strategiske investorer og mange som er tettere på klubben har hele tiden spekulert i at GFHc ikke har midler til å drifte klubben rundt over tid. Selv syns jeg det var merkelig at Nooruddin på tidspunktet han kjøpte 3,33% av klubben, fikk styreformannrolle på kjøpet. Nå har han i etterkant økt sine interesser i klubben og GFH, men for meg virket det da som GFHc var desperate ift likviditet. Og om cash flow var/er et problem, er det rart at Murphy ble hentet for £1mill. Og OM cash flow er et problem enda, så haster det virkelig med å få klubben solgt for GFHc. Og da er jeg redd det er første og beste, eller rettere største og beste, som får kjøpt den, ikke "de riktige for klubben".

Nå ble det en lang post med digresjoner og jeg mener ikke å frata McDermott mye av ansvaret for det som er i ferd med å bli nok en dårlig sesong, men jeg tror ikke det står og faller på mannen bak roret. Dvs, det er ikke kun han som styrer skuta; på toppen må det en konklusjon til, om det skal være mulig å snu trenden og kanskje lukte på play off, likevel.

Jeg syns en på Waccoe konkluderte det riktig: McDermott er riktig manager, på feil tid.
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 11:05:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #500 på: Januar 29, 2014, 11:43:01 »
BMD overtok helt klart en dårligere stall (relativt sett) enn  hva både Grayson og Warnock gjorde fra sine forgjengere. På den andre siden har BMD fått penger til disposisjon uten å måtte selge sentrale spilllere først, så det ene oppveier vel det andre.

Jeg synes det er ganske udiskutabelt at BMD, utfra fra forutsetningene, ikke har fått så mye ut av stall og tilgjengelige ressurser som man kunne forvente, målt opp mot hva SG og NW fikk til med sine tilgjengelige ressurser.

Ã… være manager for Leeds har vært en utrolig krevende oppgave for enhver manager de siste 13-14 åra. I mine øyne har BMD gjort en omtrent midt på treet jobb, med en klart dalende kurve.

Mao en utvikling omtrent stikk motsatt av hva jeg hadde forventet og spådde på forhånd.   ::)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #501 på: Januar 29, 2014, 12:06:01 »
BMD overtok helt klart en dårligere stall (relativt sett) enn  hva både Grayson og Warnock gjorde fra sine forgjengere. På den andre siden har BMD fått penger til disposisjon uten å måtte selge sentrale spilllere først, så det ene oppveier vel det andre.

Jeg synes det er ganske udiskutabelt at BMD, utfra fra forutsetningene, ikke har fått så mye ut av stall og tilgjengelige ressurser som man kunne forvente, målt opp mot hva SG og NW fikk til med sine tilgjengelige ressurser.

Ã… være manager for Leeds har vært en utrolig krevende oppgave for enhver manager de siste 13-14 åra. I mine øyne har BMD gjort en omtrent midt på treet jobb, med en klart dalende kurve.

Mao en utvikling omtrent stikk motsatt av hva jeg hadde forventet og spådde på forhånd.   ::)
Enig!
BMD er rett og slett en gammeldags engelsk midt på treet manager. Taktikk og laguttak denne sesongen har vært til tider helt på viddene....

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #502 på: Januar 29, 2014, 12:27:57 »
BMD er rett og slett en gammeldags engelsk midt på treet manager. Taktikk og laguttak denne sesongen har vært til tider helt på viddene....

Akkurat dette er jeg ikke enig i.

Jeg anser Brian McDermott som en langt mer innovativ og moderne type enn eksempelvis Neil Warnock. Taktikkmessig er det vanskelig å være uenig i at han har disponert feil. Likevel tror jeg det er noe mer ved McDermott, enn hva han har fått til så langt - utover klubbyggingen han bidrar til, som har vært på stedet hvil i mange år - her er også GFHc involvert.

Jeg håper derimot han rekker å bevise det på banen, før det er for sent for han. Jeg tror det ville vært en stor feil å sparke han, selv om dette selvsagt ikke kan fortsette stort lenger.
Marching on together!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #503 på: Januar 29, 2014, 13:34:04 »
BMD er rett og slett en gammeldags engelsk midt på treet manager. Taktikk og laguttak denne sesongen har vært til tider helt på viddene....

Akkurat dette er jeg ikke enig i.

Jeg anser Brian McDermott som en langt mer innovativ og moderne type enn eksempelvis Neil Warnock. Taktikkmessig er det vanskelig å være uenig i at han har disponert feil. Likevel tror jeg det er noe mer ved McDermott, enn hva han har fått til så langt - utover klubbyggingen han bidrar til, som har vært på stedet hvil i mange år - her er også GFHc involvert.

Jeg håper derimot han rekker å bevise det på banen, før det er for sent for han. Jeg tror det ville vært en stor feil å sparke han, selv om dette selvsagt ikke kan fortsette stort lenger.

Ift dette med å være en gammeldags engelsk manager, så tror jeg vi først og fremst tenker på manglende evne til å være kampleder. Vi kjører på med det samme, og håper det går bra. Ikke så mange tiår tilbake så hadde klubbene på øya en innbytter.

Vel og bra er det med å bygge klubb. Men McDermott er først og fremst ansvarlig for kjerneproduktet, det som skjer på matta. Det er denne kurven han primært skal måles etter, og det er et verre kapittel. Vi har på nesten et år, ikke et fnugg av fremgang sportslig.



 

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #506 på: Januar 29, 2014, 15:20:59 »
Tittelen på tråden er Manager: Brian McDermott . Han er ikk kun trener.
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #507 på: Januar 29, 2014, 16:05:46 »
Brian McDermott har bedre arbeidsbetingelser enn noen av de siste forgjengerne.

Han har hatt mer transferfunds å rutte med. Han er den eneste som i et januarvindu så langt har spillere inn, og ikke solgt noen så langt fra sin førsteellever.

Den dagen Ross McCormack selges, så kan han syte. At klubben er i en salgsprosess bør absolutt ikke føre til at han knekker sammen.

Etter nedrykksform de siste seks ukene (begynner å bli en stund ja), mener jeg han bør ha fokus på det han kan gjøre noe med.

Min tidligere sjef sto og så hotellet sitt brenne ned for 6 år siden. Da jeg kom og prøvde å holde minnegudstjeneste midt under brannen sa han bare: "Jeg fokuserer aldri på det jeg ikke kan gjøre noe med".

Men McDermott får det som han vil med dette, fokuset blir tatt bort fra ELENDIGE resultater og prestasjoner på banen.

Det vi burde diskutert, er hvordan en overvektig, utrent og umotivert Diouf kan plasseres i en førsteellever.
Vi er vel neppe i en sportslig situasjon der vi kan bruke førstelaget som utstillingsvindu, dog er det uansett noen ganger gardinene bør være trukket for.

 Trekket bærer mest av alt preg av panikk og en manager som er helt "clueless".






Veldig ENIG!!! (Ikke noe å legge til et smilefjes for!)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #508 på: Januar 29, 2014, 16:40:25 »
verkar som det är omöjligt att hitta en manager som lyckas med att föra laget framåt, skulle isf vara grayson men han hade ju becchio beckford snodgrass howson  kilkenny och johnson att laborera med,
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 16:51:56 av sportcarl1 »
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #509 på: Januar 29, 2014, 17:19:20 »
Brian McDermott har bedre arbeidsbetingelser enn noen av de siste forgjengerne.

Han har hatt mer transferfunds å rutte med. Han er den eneste som i et januarvindu så langt har spillere inn, og ikke solgt noen så langt fra sin førsteellever.

Den dagen Ross McCormack selges, så kan han syte. At klubben er i en salgsprosess bør absolutt ikke føre til at han knekker sammen.

Etter nedrykksform de siste seks ukene (begynner å bli en stund ja), mener jeg han bør ha fokus på det han kan gjøre noe med.

Min tidligere sjef sto og så hotellet sitt brenne ned for 6 år siden. Da jeg kom og prøvde å holde minnegudstjeneste midt under brannen sa han bare: "Jeg fokuserer aldri på det jeg ikke kan gjøre noe med".

Men McDermott får det som han vil med dette, fokuset blir tatt bort fra ELENDIGE resultater og prestasjoner på banen.

Det vi burde diskutert, er hvordan en overvektig, utrent og umotivert Diouf kan plasseres i en førsteellever.
Vi er vel neppe i en sportslig situasjon der vi kan bruke førstelaget som utstillingsvindu, dog er det uansett noen ganger gardinene bør være trukket for.

 Trekket bærer mest av alt preg av panikk og en manager som er helt "clueless".

Du har dessverre rett, men jeg har ikke helt gitt opp McD ennå. Jeg tror han kjenner presset og forventningene, han sover nok ikke godt om natten...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.