Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 375859 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #660 på: Februar 01, 2014, 00:52:05 »
At noen kan tolke det som har skjedd i kveld i positiv retning, og i tillegg hoverere med hva var det jeg sa-holdning. Jeg har ikke ord.

Behandlingen av McDermott er helt forkastelig og kommer til å henge som en mørk sky over klubben lenge. Uansett hva en mente om hans treneregenskaper har han aldri ALDRI gjort seg fortjent til den behandlingen vi har vært vitne til den siste tiden. 

+1

Forkastelig behandling. Representanter fra GFH skal ikke engang ha kontaktet han selv.
Marching on together!

Trulsaren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #661 på: Februar 01, 2014, 00:56:35 »
Simon Austin ‏@sport_simon 6m
Cellino claims McDermott left "no option" but sack."told him I would be coming in&he would have chance to build something special" #lufc
 Retweeted by Andrew Haigh

Simon Austin ‏@sport_simon 4m
"In the end we didn't have any choice-he did everything to get fired.He started argument with everyone&made it impossible." #cellino #lufc
 Retweeted by Andrew Haigh

Jaha?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #662 på: Februar 01, 2014, 00:56:45 »
Simon Austin ‏@sport_simon 7m
Cellino claims McDermott left "no option" but sack."told him I would be coming in&he would have chance to build something special"

Simon Austin ‏@sport_simon 4m
"In the end we didn't have any choice-he did everything to get fired.He started argument with everyone&made it impossible." #cellino #lufc

Simon Austin ‏@sport_simon 1m
On Gialuca Festa said "he is a nice guy but wasn't in my plans before all of this." Also claimed Leeds academy coach will take charge 2row

ingen anelse om dette er en troverdig person

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #663 på: Februar 01, 2014, 00:57:36 »
Jeg ser ham som svært illojal. Han satte seg over eierne. Det er farlig spill det.


Manageren kan ikke komme mellom eier og fans.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Karl Hot Shot

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #664 på: Februar 01, 2014, 00:59:50 »
Behandlingen som har blitt Brian McDermott til del, føyer seg inn i rekken av katastrofale hendelser fra Leeds United de siste 14 åra. Av en eller annen grunn, sannsynligvis ringrevens apati, blir jeg derfor ikke sjokkert lenger. Jeg regner med at den mafiafyren fra Sardinia kommer til å bli fengslet om et par år, alle hans eiendeler i Leeds United blir konfiskert og Leeds United må ned på femte nivå, dersom Skrill Premier vil ta oss imot da?
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #665 på: Februar 01, 2014, 01:34:38 »
Jeg ser ham som svært illojal. Han satte seg over eierne. Det er farlig spill det.


Manageren kan ikke komme mellom eier og fans.

Noen vil kanskje kalle det faglig og personlig integriet?
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #666 på: Februar 01, 2014, 10:18:49 »
Nå har stormen lagt seg noe...

Altså: Brian McDermott fikk 36 kamper med Leeds United:
15 seire
6 uavgjort
15 tap
Dette blir vel en vinnerratio på ca 40%, noe som er et stykke ned på lista over Leeds managere i historien....
http://www.teamtalk.com/leeds-united/9144370/Sky-Bet-Championship-Leeds-United-sack-manager-Brian-McDermott
0-2 for Rochdale-0-6 for Sheff Wed var de verste kampene. Den beste? tja kanskje åpningskampen mot Derby....
Hans signeringer vil jeg si var under middels, her bommet han ganske stygt...ihvertfall foreløpig, jeg ser ikke bort i fra at både Murphy og Wootoon kan blomstre i fremtiden, men det er en del andre som i beste fall er gjennomsnittlige slik som Austin, Hunt,Zaliukas for å nevne noen.
En manager blir målt etter resultater, og der kommer BMD dårlig ut sammenlignet med andre. Når man i tillegg tar med at han har hatt større budsjett enn ihvertfall Warnock, Grayson og McAllister så ser det styggere ut. De stygge tapene for Rochdale og Wednesday trekker også ned sammen med åpenbare taktiske bommerter og valg av spillere i dårlig form de 3 siste månedene.
BMD var en sympatisk mann, men om han var rett mann for Leeds forhåpentligvise oppreisning til topp 6 igjen, får vi aldri svar på ;)

Torpe-do

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #667 på: Februar 01, 2014, 10:21:38 »
Nå har stormen lagt seg noe...

Altså: Brian McDermott fikk 36 kamper med Leeds United:
15 seire
6 uavgjort
15 tap
Dette blir vel en vinnerratio på ca 40%, noe som er et stykke ned på lista over Leeds managere i historien....
http://www.teamtalk.com/leeds-united/9144370/Sky-Bet-Championship-Leeds-United-sack-manager-Brian-McDermott
0-2 for Rochdale-0-6 for Sheff Wed var de verste kampene. Den beste? tja kanskje åpningskampen mot Derby....
Hans signeringer vil jeg si var under middels, her bommet han ganske stygt...ihvertfall foreløpig, jeg ser ikke bort i fra at både Murphy og Wootoon kan blomstre i fremtiden, men det er en del andre som i beste fall er gjennomsnittlige slik som Austin, Hunt,Zaliukas for å nevne noen.
En manager blir målt etter resultater, og der kommer BMD dårlig ut sammenlignet med andre. Når man i tillegg tar med at han har hatt større budsjett enn ihvertfall Warnock, Grayson og McAllister så ser det styggere ut. De stygge tapene for Rochdale og Wednesday trekker også ned sammen med åpenbare taktiske bommerter og valg av spillere i dårlig form de 3 siste månedene.
BMD var en sympatisk mann, men om han var rett mann for Leeds forhåpentligvise oppreisning til topp 6 igjen, får vi aldri svar på ;)


Enig i mye her, men Austin var vel strengt tatt Warnocks' signering.

EDIT: Og jeg ville ha karakterisert Zaliukas som akkurat hakket over gjennomsnittlig ;)

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #668 på: Februar 01, 2014, 11:44:35 »
McDermott fikk ikke den tida han trengte i Leeds. Sparkingen var overilt, og uanstendig utført.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #669 på: Februar 01, 2014, 12:02:49 »
Nå har stormen lagt seg noe...

Altså: Brian McDermott fikk 36 kamper med Leeds United:
15 seire
6 uavgjort
15 tap
Dette blir vel en vinnerratio på ca 40%, noe som er et stykke ned på lista over Leeds managere i historien....
http://www.teamtalk.com/leeds-united/9144370/Sky-Bet-Championship-Leeds-United-sack-manager-Brian-McDermott
0-2 for Rochdale-0-6 for Sheff Wed var de verste kampene. Den beste? tja kanskje åpningskampen mot Derby....
Hans signeringer vil jeg si var under middels, her bommet han ganske stygt...ihvertfall foreløpig, jeg ser ikke bort i fra at både Murphy og Wootoon kan blomstre i fremtiden, men det er en del andre som i beste fall er gjennomsnittlige slik som Austin, Hunt,Zaliukas for å nevne noen.
En manager blir målt etter resultater, og der kommer BMD dårlig ut sammenlignet med andre. Når man i tillegg tar med at han har hatt større budsjett enn ihvertfall Warnock, Grayson og McAllister så ser det styggere ut. De stygge tapene for Rochdale og Wednesday trekker også ned sammen med åpenbare taktiske bommerter og valg av spillere i dårlig form de 3 siste månedene.
BMD var en sympatisk mann, men om han var rett mann for Leeds forhåpentligvise oppreisning til topp 6 igjen, får vi aldri svar på ;)

Godt og balansert innlegg (selv om du bommet på Austin) Enig!
 

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #670 på: Februar 01, 2014, 12:29:34 »
är bara att tacka mcdermott för denna tiden, han har varit ett bra ansikte utåt för leeds och alltid verkat sympatisk och målmedveten, men han har väl inte träffat riktigt rätt i spelsystem värvningar  och att få ut maximalt av spelare, och det är  väl en vinst på de sista 10  och det är nog bättre manager än han som fått gå för ett sådant resultat och play off känns hur långt borta som helst
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #671 på: Februar 01, 2014, 12:47:05 »
är bara att tacka mcdermott för denna tiden, han har varit ett bra ansikte utåt för leeds och alltid verkat sympatisk och målmedveten, men han har väl inte träffat riktigt rätt i spelsystem värvningar  och att få ut maximalt av spelare, och det är  väl en vinst på de sista 10  och det är nog bättre manager än han som fått gå för ett sådant resultat och play off känns hur långt borta som helst
Når var sist vi hadde en manager, som over lengre perioder fikk mye ut av spillerene samt presterte godt over tid? McDermott har styrt en klubb under vanskelige premisser, og selv om dette ikke er en vanntett unnskyldning for de dårlige resultatene laget har hatt de siste ukene /månedene, syns jeg det er mange andre forhold som også ligger til grunn for dette. Blant annet at McDermott nok ikke har hatt de forutsetningene han kunne ønske.

Når det er sagt, er jeg nok mest av alt skuffet over måten han nå ble tvunget til å forlate klubben. Makan til nedverdigende avslutning på hans korte styre har jeg sjelden sett!

Nå får vi håpe at det ordnes opp i klubben vår. Selv er jeg ikke helt sikker på dette med det første.

Joe Jordan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #672 på: Februar 01, 2014, 12:48:05 »
Fra Sportingintelligence:
"In the end we didn’t have any choice though because he did everything to get fired. He gave me no choice.
“He started an argument with everyone. He was talking with the papers, with everyone, which was not fair. He made it impossible. I want a coach for the club, not a manager.”
Cellino was cagey when asked whether former Middlesbrough defender Gianluca Festa, a close ally, would be replacing McDermott at the Yorkshire club on a permanent basis.
“Gianluca is a nice guy but he wasn’t in my plans before all of this … Leeds are a special club who have had difficult times. But it is beyond question is that the club’s fans are very, very special.”
Festa, 44, turned up twice at Leeds’ Thorp Arch training ground this week to observe training. Cellino then ordered McDermott to allow Festa into the Leeds’ dugout for Tuesday’s 1-1 draw against Ipswich, a request the manager refused. Festa also sat on the players’ table for lunch at the training ground this week."

Tydelig at det ikke var planen å sparke McDermott i går men at dette var noe som eskalerte kjapt. Virker som om Festa også er en midlertidig løsning ifm. at forholdet til McDermott imploderte.

Hva som allerede er gjort er ikke noe å gjøre med, men tenk hvor mye det hadde lettet på trykket om det snart kom en offisiell uttalelse fra klubben.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

samadhi

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #673 på: Februar 01, 2014, 13:34:58 »
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #674 på: Februar 01, 2014, 13:42:59 »
Virker som et tulleintervju. Ville Gary Kelly ville uttalt seg på den måten.?
Jon R.

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #675 på: Februar 01, 2014, 13:57:35 »
Adam Pope ‏@APOPEY 5m
#lufc Am hearing that the club are trying to bring manager McDermott back after Italians sacked him last night.
 ???

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #676 på: Februar 01, 2014, 14:02:28 »
Adam Pope ‏@APOPEY 5m
#lufc Am hearing that the club are trying to bring manager McDermott back after Italians sacked him last night.
 ???
leste det på waccoe..for en røre...

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #677 på: Februar 01, 2014, 14:06:11 »
Adam Pope ‏@APOPEY 5m
#lufc Am hearing that the club are trying to bring manager McDermott back after Italians sacked him last night.
 ???

Milde...Etter gjeninnsettelsen av Hunt satt skulle jeg til å skrive et tulleinnlegg om at snart kommer nyheten om at BMD er gjenninnsatt. Har Pope og jeg samme humor eller kan dette virkelig være sant?  ???
Jon R.

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #678 på: Februar 01, 2014, 14:06:26 »
Eddie Taylor ‏@EastStandUpper 10m
BREAKING: Last night didn't actually happen. Any of it. #lufc

Bra oppsummert....

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #679 på: Februar 01, 2014, 14:06:38 »
ryktes på waccoe at bmd er på elland road igjen...er det mulig???????????????????????????

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #680 på: Februar 01, 2014, 14:09:16 »
ryktes på waccoe at bmd er på elland road igjen...er det mulig???????????????????????????

 I'm at ER I'm in my corporate room and its come from within club he is now back in and is agreeing terms.

fra WACCOE på facebook

samadhi

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #681 på: Februar 01, 2014, 14:15:18 »
Sparket i går. Tilbake i dag med noen nye italienere i stallen som han trolig ikke vet hvem er en gang.

Dette kan bli spennende  :)
marching on together,
derudaf forever...

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #682 på: Februar 01, 2014, 14:16:50 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
As I said this morning, this sacking is technically illegal because it was done without the board's say so - and before MC had bought club

Han har vel et poeng her?

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #683 på: Februar 01, 2014, 14:17:34 »
Sparket i går. Tilbake i dag med noen nye italienere i stallen som han trolig ikke vet hvem er en gang.

Dette kan bli spennende  :)
for en farse...dette er tragikomisk og alle andre ler av klubben >:(

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #684 på: Februar 01, 2014, 14:21:06 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
As I said this morning, this sacking is technically illegal because it was done without the board's say so - and before MC had bought club

Han har vel et poeng her?
Hvis BMD går med på å fortsette etter dette, så lurer jeg på hans vurderingsevne...han skal altså vente på å bli sparket frem til papirene og overtakelsen er iorden?da er han jo bare ute etter penger, når han vet at han blir sparket om en liten stund...merkelig ;)

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #685 på: Februar 01, 2014, 14:24:29 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
As I said this morning, this sacking is technically illegal because it was done without the board's say so - and before MC had bought club

Han har vel et poeng her?
Hvis BMD går med på å fortsette etter dette, så lurer jeg på hans vurderingsevne...han skal altså vente på å bli sparket frem til papirene og overtakelsen er iorden?da er han jo bare ute etter penger, når han vet at han blir sparket om en liten stund...merkelig ;)



Husk at det ikke er offisielt at han har fått sparken.

Nå ligger avgjørelsen hos McDermott, hvis han ikke treller seg må han suspenseres for episoden i går.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #686 på: Februar 01, 2014, 14:26:07 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
As I said this morning, this sacking is technically illegal because it was done without the board's say so - and before MC had bought club

Han har vel et poeng her?
Hvis BMD går med på å fortsette etter dette, så lurer jeg på hans vurderingsevne...han skal altså vente på å bli sparket frem til papirene og overtakelsen er iorden?da er han jo bare ute etter penger, når han vet at han blir sparket om en liten stund...merkelig ;)



Husk at det ikke er offisielt at han har fått sparken.

Nå ligger avgjørelsen hos McDermott, hvis han ikke treller seg må han suspenseres for episoden i går.

hehe, du mener å slavefisere seg?

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #687 på: Februar 01, 2014, 14:26:38 »
ha ha ha---knall  ;D

We bring'em back alive!!!
Ups & Ups!!

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #688 på: Februar 01, 2014, 14:28:18 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 59s
This is ridiculous. After taking legal advice, I'm now told that Brian McDermott won't be attending today.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 22s
Can confirm that Gibbs and Redfearn will be running the show on the touchline. Not clear if Festa is even coming today now. #lufc

Bra noen oppdaterer oss!!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #689 på: Februar 01, 2014, 14:32:37 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973