Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 381928 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1260 på: Mars 12, 2014, 12:03:26 »
ut ifra det jeg kunne høre på radio igår, var kampplanen rett så klar og grei den. Problemet var bare at den ikke ble fulgt av spillerne.
Dette må jo også flere enn meg ha hørt, når thom og eddie, satte over til dug-out?

Hva var kampplanen?? Det ble bare pumpa oppover. En periode var vi oppe på den ene langsiden i 5-6 minutter og byttet innkast. Det var store rom på sidene i nesten hele kampen, men vi vendte ikke spiller og skapte overtallssituasjoner..

To kamper med sirup i beina og i hodet..

så langt jeg kunne høre, var planen å spille langs bakken og gjennom midtbanen. Hvorfor spillergruppa da velger å gjøre det anneledes kan ikke jeg "blame" manager for..men det er meg.  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1261 på: Mars 12, 2014, 12:08:31 »
ut ifra det jeg kunne høre på radio igår, var kampplanen rett så klar og grei den. Problemet var bare at den ikke ble fulgt av spillerne.
Dette må jo også flere enn meg ha hørt, når thom og eddie, satte over til dug-out?

Hva var kampplanen?? Det ble bare pumpa oppover. En periode var vi oppe på den ene langsiden i 5-6 minutter og byttet innkast. Det var store rom på sidene i nesten hele kampen, men vi vendte ikke spiller og skapte overtallssituasjoner..

To kamper med sirup i beina og i hodet..

så langt jeg kunne høre, var planen å spille langs bakken og gjennom midtbanen. Hvorfor spillergruppa da velger å gjøre det anneledes kan ikke jeg "blame" manager for..men det er meg.  ;)
Gjør ikke spillerne som sjefen vil, bør sjefen la være å bruke dem helt til de skjønner poenget. Det er sjefens ansvar syvende og sist når underytere stadig spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1262 på: Mars 12, 2014, 13:03:52 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.
 

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1263 på: Mars 12, 2014, 13:18:38 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

men samtidig ikke noe værre en forgjengerne...
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1264 på: Mars 12, 2014, 13:20:43 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

men samtidig ikke noe værre en forgjengerne...

Har du noensinne tidligere sett oss vinne 1 av 14 kamper?
 

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1265 på: Mars 12, 2014, 13:23:28 »
jada...

01 February 2014 Huddersfield Town    H    Championship    5 - 1
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1266 på: Mars 12, 2014, 13:29:27 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1267 på: Mars 12, 2014, 13:44:02 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1268 på: Mars 12, 2014, 15:29:27 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1269 på: Mars 12, 2014, 16:42:16 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?
Hva med bare å akseptere at ikke alle er klar for å felle dommen ennå?  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1270 på: Mars 12, 2014, 16:53:35 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o
i 3 av disse stiller vi med 3 midtstoppere som ganske fort allerede mot Rochdale viste seg ukomfortabel med rollen. Jeg gjentar meg selv fra tidligere innlegg:er generelt for stabilitet i ledelse og trenerstab, men valg av spillere ute av form og ute av posisjon har gjort meg MEGET skeptisk til om vi har rett manager.
Ã…, som jeg skulle ønske McD kunne motbevise dette i løpet av de nærmeste ukene

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?
Hva med bare å akseptere at ikke alle er klar for å felle dommen ennå?  ;)
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1271 på: Mars 12, 2014, 17:01:03 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o
i 3 av disse stiller vi med 3 midtstoppere som ganske fort allerede mot Rochdale viste seg ukomfortabel med rollen. Jeg gjentar meg selv fra tidligere innlegg:er generelt for stabilitet i ledelse og trenerstab, men valg av spillere ute av form og ute av posisjon har gjort meg MEGET skeptisk til om vi har rett manager.
Ã…, som jeg skulle ønske McD kunne motbevise dette i løpet av de nærmeste ukene

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?
Hva med bare å akseptere at ikke alle er klar for å felle dommen ennå?  ;)

Sikkert mange som var fornøyd med Reid,Vennebles og dvergen fra Chelsea også

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1272 på: Mars 12, 2014, 17:25:41 »
Synes det er abslolutt patetisk av McDermott å gnåle om eiersituasjonen. Det har lite å gjøre med hva han gjør i kampene. Veldig sannsynlig at BMD hadde gnålt om dette hvis vi lå på 5. plass? yeah right...dette er bare en barnslig bortforklaring.
Det han burde gnåle om er at spillerne loffer rundt og er giddasløse. Han skulle sagt at han krever at alle blør for drakta, hvis ikke må de på benken.
Få denne mannen vekk!

erik4england

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1273 på: Mars 12, 2014, 18:47:40 »
Ja, følg den etter hvert så kjente ruta: spark manageren, assistenten inn til vi finner den riktige mannen som kan ta klubben til det neste nivået- Og i mens står investorene i kø.

Hva med å se lengre enn nesetippen? Hva med stabilitet (slå det opp).
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1274 på: Mars 12, 2014, 18:53:15 »
Hjelper lite med stabilitet når det er stabilt dårlig. Eller faktisk stabilt helt elendig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Håvard


Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1277 på: Mars 12, 2014, 19:32:57 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?
vill inte säga att mcd är en katastrof som manager, däremot har han definitivt inte lyckats som manager i LU, mcd, warnock, grayson, reid, venables mm hade bra statistik och meriter innan de tog sig an leeds, men känns som mission impossible, för alla managers kan väl inte bli dåliga och värdelösa i den här klubben, finns ingen manager i världen som jag kan garantera kommer lyckas  i denna klubben,
 

berlin

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1278 på: Mars 12, 2014, 21:08:50 »
Diskuterer vi fortsatt om BMD har gjort en god jobb i klubben? 11 måneder og NULL gode kamper på CV´en.  Enig i at kontinuitet er viktig, at det neppe står gode kandidater i kø, at forholdene i klubben spiller inn, osv, men ærlig talt: so far har BMD vært en katastrofe.

Første kamp mot Sheffield Wed (2-1) - a must win!
Hjemmekampen mot Birmingham (4-0) - fantastisk første omgang og bra gjennomført andre!

Springs to mind!

Tross alt har han jo bare hatt ansvaret i 11 måneder!  :D


Hva med:
2014   Rochdale b     0-2
2014   Sheff Wed b   0-6
2014   Bolton h          1-5
2014   Reading h       2-4

2014   Generell form med 1 seier (Yeovil) på siste....14, var det det?  :o

var slik jeg forsto spørsmålet ja...  :D
Hva med bare å innrømme at BMD er en katastrofe som manager?
vill inte säga att mcd är en katastrof som manager, däremot har han definitivt inte lyckats som manager i LU, mcd, warnock, grayson, reid, venables mm hade bra statistik och meriter innan de tog sig an leeds, men känns som mission impossible, för alla managers kan väl inte bli dåliga och värdelösa i den här klubben, finns ingen manager i världen som jag kan garantera kommer lyckas  i denna klubben,

Du har et godt poeng her, sportcarl1. BmD har ikke lyktes i Leeds, men hvem vet, kanskje han vil lykkes bedre i en annen klubb, og ikke nødvendigvis i en mellomstor klubb (ala Reading). Tiden vil vise det.

Som før nevnt, synes jeg det er lite interessant å diskutere BMD's kvaliteter eller mangle på sådanne på nåværende tidspunkt. Selv om han utad sier at han gjerne vil bygge klubb gitt eierstabilitet, og sånn sett endre marsjfarten på managerskifter i Leeds, så kan han jo ikke si noe annet så lenge han ikke sier opp/blir sparket. You've got to stay positive, one way or another!.

Men hans dager talte. Det skal utrolig mye til at han, spillerne og klulbben skal reise seg SAMMEN,
til en eneste felles POSITIV ENERGIKLUMP.

Derfor tror jeg BMDs dager talte, det handler kun om det "passende tidspunkt" å skille lag på.
I kulissene i klubben Leeds vil man trolig håpe på at ikke sportslige resultater (les fortsatt pinlige tap) gjør
at man rett og slett må økse BmD umiddelbart. Med Cellino inn blir det avskjedigelse momentant, for andre
scenarier blir det bare vill gjetting, omtrent umulig å forutse hva som vil skje på alle nivåer i klubben.
« Siste redigering: Mars 12, 2014, 23:00:37 av berlin »

Cherry

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1279 på: Mars 12, 2014, 22:57:09 »
Utfordringen er jo at å sparke MCD utløser en payout, og når GFH foreløpig eier klubben og ikke vil/ kan bruke penger så lenge overtakelsen er i det blå...... Så sitter BMCD inntil videre.
Når/ hvis  Cellino kommer inn- så blir det ny manager pronto..
 

lojosang

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1280 på: Mars 12, 2014, 23:22:35 »

Når/ hvis  Cellino kommer inn- så blir det ny manager pronto..

Og ofte.
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1281 på: Mars 13, 2014, 11:06:15 »

Når/ hvis  Cellino kommer inn- så blir det ny manager pronto..

Og ofte.

happy days ahead  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1282 på: Mars 13, 2014, 12:39:22 »
BMD, og mange av spillerne, har kommet til en klubb som er større enn det de makter å prestere. Kun to spillere fortjener å bli med videre: McCormack og Byram. Resten håper jeg vi selger. BMD gjør det sikkert bra i klubber av Doncasters type.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1283 på: Mars 13, 2014, 13:03:07 »
BMD, og mange av spillerne, har kommet til en klubb som er større enn det de makter å prestere. Kun to spillere fortjener å bli med videre: McCormack og Byram. Resten håper jeg vi selger. BMD gjør det sikkert bra i klubber av Doncasters type.

de har kommet til et texas av en annen verden, og jeg kan ikke se for meg hvem (manager eller spillere) som hadde prestert 100% under de rådende forhold.
stabiliteten i en fotballklubb starter ikke med spillerne tror jeg. Fan-basen er der, og av en viss størrelse, manager og spillergruppe likeså....resten er "utter crap", og før dette er sortert, forventer jeg ingenting.
Klart de alle hadde gjort det bedre i Doncaster..der er jo ting på stell i forhold.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1284 på: Mars 13, 2014, 13:10:21 »
De som har fulgt i fotball siste 10 år vet at forholdene i Leeds har vært turbulente. De vet (eller burde ha visst) hva de går til. Leeds trenger en manager og spillere som ikke lar seg affisere av slik "støy". Ingen kunst å yte bra når forholdene er gode. Det er i tøffe tider man viser man er lagd av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1285 på: Mars 13, 2014, 13:20:07 »
De som har fulgt i fotball siste 10 år vet at forholdene i Leeds har vært turbulente. De vet (eller burde ha visst) hva de går til. Leeds trenger en manager og spillere som ikke lar seg affisere av slik "støy". Ingen kunst å yte bra når forholdene er gode. Det er i tøffe tider man viser man er lagd av.

finnes ikke i dagens sosialmediefylte samfunn.

sannhet med modifikasjoner vil jeg tro

må jo være forskjell på "tøffe tider" og "over alle grenser krise"?
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1286 på: Mars 13, 2014, 16:29:34 »
Leeds press conference-McDermott and McCormack speak out
13/03/20140 Comments
 
Leeds boss was joined at his weekly press conference today by captain Ross McCormack, and the pair didn't pull any punches. McDermott insisted he was the right man for the job, and, in time, will get Leeds promoted. He said the club needs to change, and stop sackig managers every year-stability is needed. He is taking the positives out of the last half hour of Tuesdays game with Reading, and wants the team to come out fighting.
McCormack, for his part , says that Leeds is probably the biggest club he'll play for and finds it easy, with big crowds home and away-but whether other players are finding it hard, he's not sure.. He also said there's no chance of the playoffs unless things change and they start winning, and the players have out McDermott under pressure with their performances.

Bombe.
McD sier at klubben må slutte å sparke managerne.

Blank_File

Sv: Re: Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1287 på: Mars 13, 2014, 16:33:26 »
De som har fulgt i fotball siste 10 år vet at forholdene i Leeds har vært turbulente. De vet (eller burde ha visst) hva de går til. Leeds trenger en manager og spillere som ikke lar seg affisere av slik "støy". Ingen kunst å yte bra når forholdene er gode. Det er i tøffe tider man viser man er lagd av.
Og du tror ikke verken Warnock og McDermott er blitt lovet gull og grønne skoger? Hjertens uenig. Når noen aldri holder det de lover så blir du til slutt likegyldig. Det så vi med Warnock og det ser vi med McDermott. Hvis du tar hatten din og går så får du vel mindre betalt enn om du blir sparket? Det sammen med eiersituasjonen vår må jo være eneste grunnen til at McDermott enda er ved roret?

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1288 på: Mars 13, 2014, 16:56:35 »
Leeds press conference-McDermott and McCormack speak out
13/03/20140 Comments
 
Leeds boss was joined at his weekly press conference today by captain Ross McCormack, and the pair didn't pull any punches. McDermott insisted he was the right man for the job, and, in time, will get Leeds promoted. He said the club needs to change, and stop sackig managers every year-stability is needed. He is taking the positives out of the last half hour of Tuesdays game with Reading, and wants the team to come out fighting.
McCormack, for his part , says that Leeds is probably the biggest club he'll play for and finds it easy, with big crowds home and away-but whether other players are finding it hard, he's not sure.. He also said there's no chance of the playoffs unless things change and they start winning, and the players have out McDermott under pressure with their performances.

Bombe.
McD sier at klubben må slutte å sparke managerne.

Bruk McKay og Pearson som eksempler, de har brukt masse penger på spillere og brukt mange år på å rykke opp (Pearson har vel tatt en "McD" selv om han ikke fikk jobben tilbake over natten).

Det McD sier om stabilitet er HELT RIKTIG, men jeg er allikevel usikker på om han er rett mann.

Se på Deila i Godset, ville heller rykke ned enn å spille rævafotball. Lå på vippen til nedrykk et par sesonger, men Godset hadde ingen bedre løsning samtidig som de hadde trua på "Deila-prosjektet" og hva skjedde??

Deila kontra McD er at Deila hadde en plan og et system, hva har McD?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1289 på: Mars 13, 2014, 19:10:03 »
Leeds press conference-McDermott and McCormack speak out
13/03/20140 Comments
 
Leeds boss was joined at his weekly press conference today by captain Ross McCormack, and the pair didn't pull any punches. McDermott insisted he was the right man for the job, and, in time, will get Leeds promoted. He said the club needs to change, and stop sackig managers every year-stability is needed. He is taking the positives out of the last half hour of Tuesdays game with Reading, and wants the team to come out fighting.
McCormack, for his part , says that Leeds is probably the biggest club he'll play for and finds it easy, with big crowds home and away-but whether other players are finding it hard, he's not sure.. He also said there's no chance of the playoffs unless things change and they start winning, and the players have out McDermott under pressure with their performances.

Bombe.
McD sier at klubben må slutte å sparke managerne.

Bruk McKay og Pearson som eksempler, de har brukt masse penger på spillere og brukt mange år på å rykke opp (Pearson har vel tatt en "McD" selv om han ikke fikk jobben tilbake over natten).

Det McD sier om stabilitet er HELT RIKTIG, men jeg er allikevel usikker på om han er rett mann.

Se på Deila i Godset, ville heller rykke ned enn å spille rævafotball. Lå på vippen til nedrykk et par sesonger, men Godset hadde ingen bedre løsning samtidig som de hadde trua på "Deila-prosjektet" og hva skjedde??

Deila kontra McD er at Deila hadde en plan og et system, hva har McD?
BMD har blitt helt patetisk!
Hva med å kreve innsats fra spillerne?
Nå bare rører han om eiersituasjon og at Leeds sparker for mange managere...latterlig!