Skrevet av Emne: Ny kaptein?  (Lest 16380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ny kaptein?
« Svar #30 på: August 18, 2016, 21:49:15 »
Lånespiller som kaptein? En sjeldenhet. Skjer bare i Leeds pga all gjennomtrekk!!
Skjer i FKH for tiden. Ekong er en glitrende kaptein!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny kaptein?
« Svar #31 på: August 18, 2016, 22:21:49 »
For meg er det vanskelig og si når jeg ikke har sett en eneste kamp. Om Bartley skal bli kaptwin må det være et signal på at han kommer permanent og det har han vel ikke fortjent enda.

Hva med en home grown captain i Alex Mowatt?
Bridcutt kan jeg også se som en leder type.
Pontus ❤

Kato

Sv: Ny kaptein?
« Svar #32 på: August 18, 2016, 22:28:54 »
For meg er det vanskelig og si når jeg ikke har sett en eneste kamp. Om Bartley skal bli kaptwin må det være et signal på at han kommer permanent og det har han vel ikke fortjent enda.

Hva med en home grown captain i Alex Mowatt?
Bridcutt kan jeg også se som en leder type.

Mener kriteriene for å være kaptein IKKE bør handle om hvor du er født, hvor du er oppvokst, hvor lang kontrakt du har, eller annet papirmøll.

Det bør handle om hvem som er leder i gruppa i garderoben, leder på banen, organisator, og autoritet.
 

Budda

Sv: Ny kaptein?
« Svar #33 på: August 18, 2016, 23:02:46 »
For meg er det vanskelig og si når jeg ikke har sett en eneste kamp. Om Bartley skal bli kaptwin må det være et signal på at han kommer permanent og det har han vel ikke fortjent enda.

Hva med en home grown captain i Alex Mowatt?
Bridcutt kan jeg også se som en leder type.
P.t. er vel Mowatt en squad player, så det er ikke noe bedre valg enn Bamba

Sent fra min SGP511 via Tapatalk

Endre

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #34 på: September 01, 2016, 20:49:34 »
HERE WE GO AGAIN:

Phil Hay

As for the captaincy, my guess would be Liam Bridcutt. It wasn't promised to him when he joined but it was discussed during talks. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny kaptein?
« Svar #35 på: September 01, 2016, 20:56:33 »
HERE WE GO AGAIN:

Phil Hay

As for the captaincy, my guess would be Liam Bridcutt. It wasn't promised to him when he joined but it was discussed during talks. #lufc
+1 (refererer til min tidligere post).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Ny kaptein?
« Svar #36 på: September 01, 2016, 21:39:47 »
Bridcutt ser ut som ett naturlig valg etter Bamba sin avgang.
Bør være en spiller som fast på laget og blant våre beste - de kravene oppfyller Bridcutt som en av de eneste.

Visekaptein Cooper blir fort 3.valg som stopper.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Ny kaptein?
« Svar #37 på: September 01, 2016, 21:50:52 »
Bridcutt ser ut som ett naturlig valg etter Bamba sin avgang.
Bør være en spiller som fast på laget og blant våre beste - de kravene oppfyller Bridcutt som en av de eneste.

Visekaptein Cooper blir fort 3.valg som stopper.
Rimelig åpenbart kapteinsemne, ja.
Sikker i førsteelleveren,
går foran med innsats og vilje,
blant de mer erfarne i troppen, og
passe dypt i sentrallinja.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Ny kaptein?
« Svar #38 på: September 01, 2016, 23:11:18 »
Og Bridcutt  er skotsk, som er en god tradisjon for å være kaptein på gode Leeds-lag.

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #39 på: September 02, 2016, 06:34:27 »
Alle som blir kaptein ender opp med å stinke, skal Bridcutt bryte trenden?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny kaptein?
« Svar #40 på: September 02, 2016, 08:10:14 »
Hvem er vokal nok til jobben?
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny kaptein?
« Svar #41 på: September 02, 2016, 08:48:20 »
Og Bridcutt  er skotsk, som er en god tradisjon for å være kaptein på gode Leeds-lag.

Hva gjør Bridcutt på dagens Leeds lag da

Blank_File

Sv: Ny kaptein?
« Svar #42 på: September 02, 2016, 09:54:17 »
Hvem er vokal nok til jobben?
Bridcutt har faktisk bare to på 8 bokstaver, så tror ikke han er noe godt alternativ.

Sydhagen

Sv: Ny kaptein?
« Svar #43 på: September 02, 2016, 09:57:39 »
Hvem er vokal nok til jobben?

Har sanse for Paal Flaata. Er han ledig på markedet?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Killa

Sv: Ny kaptein?
« Svar #44 på: September 02, 2016, 10:23:19 »
 ;D ;D ;D

B_Ød

Sv: Ny kaptein?
« Svar #45 på: September 02, 2016, 10:42:48 »
Hvem er vokal nok til jobben?
Bridcutt har faktisk bare to på 8 bokstaver, så tror ikke han er noe godt alternativ.
Jeg tror heller ikke han er det.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Ny kaptein?
« Svar #46 på: September 02, 2016, 11:26:37 »
At vi må grave etter å finne kapteinen er ganske bekymringsverdig. Det burde stått mellom tre-fire klare alternativer, mens det i vårt tilfelle ikke er noen som stikker seg tydelig ut. Dette er selvfølgelig basert på hvordan det ser ut utenfra (for meg). At det kan være annerledes "i garderoben" er underforstått.

Hele problemet til laget er fortsatt ganske innlysende. Det er mangel på lederskap hele veien.

Mitt tips er at Robert Green får båndet.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #47 på: September 02, 2016, 14:47:11 »
At vi må grave etter å finne kapteinen er ganske bekymringsverdig. Det burde stått mellom tre-fire klare alternativer, mens det i vårt tilfelle ikke er noen som stikker seg tydelig ut. Dette er selvfølgelig basert på hvordan det ser ut utenfra (for meg). At det kan være annerledes "i garderoben" er underforstått.

Hele problemet til laget er fortsatt ganske innlysende. Det er mangel på lederskap hele veien.

Mitt tips er at Robert Green får båndet.

Hvorfor i all verden tror du man i Leeds sliter med å finne en kaptei???

Den saken er i boks allerede og det finnes godt med folk som tar ansvar!  8)


Til dette "VI": Tror ikke Monk spør oss!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny kaptein?
« Svar #48 på: September 02, 2016, 19:12:33 »
At vi må grave etter å finne kapteinen er ganske bekymringsverdig. Det burde stått mellom tre-fire klare alternativer, mens det i vårt tilfelle ikke er noen som stikker seg tydelig ut. Dette er selvfølgelig basert på hvordan det ser ut utenfra (for meg). At det kan være annerledes "i garderoben" er underforstått.

Hele problemet til laget er fortsatt ganske innlysende. Det er mangel på lederskap hele veien.

Mitt tips er at Robert Green får båndet.

Green gjør tabber i blant, og da tar det seg dårlig ut med ham som kaptien. Da sprer han usikkerhet.  Skal laget da trøste kapteienen? Han er ingen Shilton, Buffon eller Dino Zoff (kapteiner). Vi må ha en som er stabil god på banen. Bridcutt er mannen. Han vil spille omtrent alle kamper.

Eriksen55

Sv: Ny kaptein?
« Svar #49 på: September 02, 2016, 21:05:20 »
At vi må grave etter å finne kapteinen er ganske bekymringsverdig. Det burde stått mellom tre-fire klare alternativer, mens det i vårt tilfelle ikke er noen som stikker seg tydelig ut. Dette er selvfølgelig basert på hvordan det ser ut utenfra (for meg). At det kan være annerledes "i garderoben" er underforstått.

Hele problemet til laget er fortsatt ganske innlysende. Det er mangel på lederskap hele veien.

Mitt tips er at Robert Green får båndet.

Green gjør tabber i blant, og da tar det seg dårlig ut med ham som kaptien. Da sprer han usikkerhet.  Skal laget da trøste kapteienen? Han er ingen Shilton, Buffon eller Dino Zoff (kapteiner). Vi må ha en som er stabil god på banen. Bridcutt er mannen. Han vil spille omtrent alle kamper.


I løpet av en kamp gjør alle utespillerne flere tabber enn keepern ( Så sant man ikke er Rachuba eller hva han het).  Vi må ikke overdrive viktigheten av kapteinen. Og selvfølgelig så trøster man kapteinen om det trengs, det har med lagfølelse å gjøre. Lagfølelsen er viktigere å få inn i laget enn at vi absolutt må ha en uber sterk leder. Jeg tenker Bricecutt er den nye kapteinen våres, men uten at vi vet det så kan Berardi, Antonsson, Wood eller noen andre være av dem som snakker mest og tar tak og står frem utenfor banen, treningsfeltet eller garderoben.
Jeg vil heller ha en dynamisk gruppe som trekker i samme retning, en gruppe som ofrer seg for hverandre og som bryr seg om hverandre, en gruppe der alle kan bidra med det dem kan. Heller det enn enkelte sterke personligheter som styrer. Det tror jeg er viktigst  :)

RoarG

Sv: Ny kaptein?
« Svar #50 på: September 02, 2016, 21:19:50 »
Nå er det jo spillefri denne helga. Monk tenker seg sikkert godt om før han utnevner en ny kaptein.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Ny kaptein?
« Svar #51 på: September 02, 2016, 21:43:55 »
Tror det finnes mye viktigere ting å ta tak i nå enn hvem som skal være kaptein.

For eksempel hvordan vi skal spille for å ta (tre) poeng i de kommende kampene. Cellino bryr seg vel lite om hvem som er kaptein for et tapende lag. Monk vet at snart brenner det under føttene hans.
Super Leeds since 1968

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny kaptein?
« Svar #52 på: September 03, 2016, 00:24:19 »
Charlie Taylor er den fødte kaptein  ;D ;D   MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

Sv: Ny kaptein?
« Svar #53 på: September 03, 2016, 13:05:24 »
Charlie Taylor er den fødte kaptein  ;D ;D   MOT
Dette var ironi, ikke sant?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Sv: Ny kaptein?
« Svar #54 på: September 03, 2016, 13:14:34 »
Charlie Taylor er den fødte kaptein  ;D ;D   MOT
vil du han skal gå tilNorwich?
Nå rykker vi opp! Jasederja

Budda

Sv: Ny kaptein?
« Svar #55 på: September 03, 2016, 14:57:51 »
At vi må grave etter å finne kapteinen er ganske bekymringsverdig. Det burde stått mellom tre-fire klare alternativer, mens det i vårt tilfelle ikke er noen som stikker seg tydelig ut. Dette er selvfølgelig basert på hvordan det ser ut utenfra (for meg). At det kan være annerledes "i garderoben" er underforstått.

Hele problemet til laget er fortsatt ganske innlysende. Det er mangel på lederskap hele veien.

Mitt tips er at Robert Green får båndet.

Synes ikke vi må grave. Bridcutt troner alene på toppen, spør du meg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny kaptein?
« Svar #56 på: September 03, 2016, 16:41:49 »
Tror ikke vi skal stresse med dette, regner med Monk har kontroll på dette...eller ikke, Bamba ble jo utpekt som kaptein...regner med visekapteinen overtar.

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #57 på: Februar 10, 2018, 08:47:46 »
Vet ikke hvor de har denne historien i fra, men.....



Leeds United captain under Paul Heckingbottom confirmed

Leeds United's new manager Paul Heckingbottom has selected his captain after four training sessions with the players

Liam Cooper will remain as Leeds United's captain under Paul Heckingbottom, with the manager understood to be happy to continue with the current holder of the armband.

Heckingbottom has held four training sessions with his players since taking charge of Leeds on Tuesday and ahead of the trip to Sheffield United tomorrow, it has been confirmed that Cooper will continue to be the club's captain.

Cooper is out of the trip to Bramall Lane as he must serve two more games of his four-match ban after being sent off in the 4-3 home defeat to Millwall.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-heckingbottom-captain-14270932
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny kaptein?
« Svar #58 på: Februar 10, 2018, 09:08:23 »
Vet ikke hvor de har denne historien i fra, men.....



Lurte på det samme i går kveld, og kom til at de spant på å tolke ting som ble sagt på pressekonferansen...
Tynn suppe mao. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Ny kaptein?
« Svar #59 på: Juli 18, 2018, 19:26:19 »
Bielsa må snart velge seg en kaptein. Sannsynligvis en som er i troppen nå.

Jeg ser for meg Pablo som kaptein. Hans 3. sesong, fin leder , god spiller og fast på laget.

Bielsas forlengede arm på banen.
« Siste redigering: Juli 19, 2018, 00:03:37 av Josch »