Skrevet av Emne: Ny kaptein?  (Lest 16379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Ny kaptein?
« Svar #60 på: Juli 18, 2018, 21:03:10 »
Bielsa må snart velge seg en kaptein. Sannsynligvis en som er troppen nå.

Jeg ser for meg Pablo som kaptein. Hans 3. sesong, fin leder , god spiller og fast på laget.

Bielsas forlengede arm på banen.
Støtter den!

Eriksen55

Sv: Ny kaptein?
« Svar #61 på: Juli 18, 2018, 21:28:38 »
Aner ikke hvordan Pablo er som leder. Oser ikke alltid innsats og han er vel ikke en jeg ser som den som tar tak og snakker mest. Men det er jo vanskelig for oss å vite egentlig. Hvis Phillips er den han satser på som sentral midtbanespiller, så kan han være et alternativ.. om han stepper opp og hever spillet sitt er en annen sak.. Pontus er vel en av visekapteinene for Sverige. Kanskje en mulighet?

Tipper det fortsatt blir Cooper. Skal det ikke hentes inn en stopper blir nok han satset på. For gode skussmål av lagkompisene sine for sine lederevner og nå har vel 3 eller 4 managere valgt han tidligere.

lowfields

Sv: Ny kaptein?
« Svar #62 på: Juli 18, 2018, 21:50:42 »
Forshaw?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

auren

Sv: Ny kaptein?
« Svar #63 på: Juli 18, 2018, 21:50:44 »
Cooper hadde en veldig god innledning på fjorårets sesong, men kollapset sammen med resten av laget etterhvert. Tydelig at han har en god stand i gruppa når han gang på gang blir valgt som kaptein, men jeg ønsker i utgangspunktet et Leedslag uten Cooper i startelleveren. Ser for meg Ayling som potensiell kaptein evt Forshaw. Pablo har jo vært visekaptein tidligere, men er enig med eriksen ift innsats og prat. Uansett trygg på at Bielsa tar et riktig valg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trålern1975

Sv: Ny kaptein?
« Svar #64 på: Juli 18, 2018, 22:35:33 »
Enig, Ayling framstår som ett soleklart valg, går foran som ett godt eksempel med 100% innsats og ett hærlig humør!

leedslife

Sv: Ny kaptein?
« Svar #65 på: Juli 18, 2018, 23:19:50 »
Ayling for min del. Med Phillips som visekapt. Begge to kommer til å ha meget gode sesonger har jeg på følelsen

sportcarl1

Sv: Ny kaptein?
« Svar #66 på: Juli 18, 2018, 23:22:35 »
Pontus är Mitt val före Forshaw och Cooper
 

stian

Sv: Ny kaptein?
« Svar #67 på: Juli 18, 2018, 23:27:30 »
Kapteinen bør kanskje være spansktalende så da er Hernandez et naturlig valg.

HåvardK

Sv: Ny kaptein?
« Svar #68 på: Juli 19, 2018, 00:51:26 »
Aner ikke hvordan Pablo er som leder. Oser ikke alltid innsats og han er vel ikke en jeg ser som den som tar tak og snakker mest. Men det er jo vanskelig for oss å vite egentlig. Hvis Phillips er den han satser på som sentral midtbanespiller, så kan han være et alternativ.. om han stepper opp og hever spillet sitt er en annen sak.. Pontus er vel en av visekapteinene for Sverige. Kanskje en mulighet?

Tipper det fortsatt blir Cooper. Skal det ikke hentes inn en stopper blir nok han satset på. For gode skussmål av lagkompisene sine for sine lederevner og nå har vel 3 eller 4 managere valgt han tidligere.
For han oser alltid av innsats, mener du?

Eriksen55

Sv: Ny kaptein?
« Svar #69 på: Juli 19, 2018, 01:09:00 »
Aner ikke hvordan Pablo er som leder. Oser ikke alltid innsats og han er vel ikke en jeg ser som den som tar tak og snakker mest. Men det er jo vanskelig for oss å vite egentlig. Hvis Phillips er den han satser på som sentral midtbanespiller, så kan han være et alternativ.. om han stepper opp og hever spillet sitt er en annen sak.. Pontus er vel en av visekapteinene for Sverige. Kanskje en mulighet?

Tipper det fortsatt blir Cooper. Skal det ikke hentes inn en stopper blir nok han satset på. For gode skussmål av lagkompisene sine for sine lederevner og nå har vel 3 eller 4 managere valgt han tidligere.
For han oser alltid av innsats, mener du?

Veldig av og på. Les, om han stepper opp. I går la han ned en veldig bra jobb og løp masse.  Hvis Bielsa klarer å få Phillips til å være påskrudd hele tiden, så får vi ihvertfall en god spiller da om ikke annet :)

Jeg aner ikke. Føler vi mangler en soleklar leder. Men hva vet vi hva som foregår innad i gruppen og garderoben.

HåvardK

Sv: Ny kaptein?
« Svar #70 på: Juli 19, 2018, 16:10:22 »
Som med alle andre Leeds-spillere, håper jeg jo at KP tar steget og leverer jevnt over bra over tid. Men han på virkelig gå gjennom en total makeover for at han skal være aktuell som kaptein i mine øyne. Innsats er en ting, men ser ikke at han innehar andre lederegenskaper som gjør ham aktuell som kaptein, tbh.

leedslife

Sv: Ny kaptein?
« Svar #71 på: Juli 19, 2018, 17:50:13 »
Som med alle andre Leeds-spillere, håper jeg jo at KP tar steget og leverer jevnt over bra over tid. Men han på virkelig gå gjennom en total makeover for at han skal være aktuell som kaptein i mine øyne. Innsats er en ting, men ser ikke at han innehar andre lederegenskaper som gjør ham aktuell som kaptein, tbh.

Er vel det som er med at Cooper fortsatt er kaptein. Mangel på noen bedre alternativer.

Foreshaw kanskje? Sett han for lite, men virket ut i fra kampene han spilte i fjor som en type leder.

Ayling som nevnt over her også.

Phillips ble vel i sin tid beskrevet som en leder av Redfearn. Det var juniorfotball. I tillegg har han fått litt hard medfart av supportere de siste sesongene. Tror det en en vanskelig båt å snu. Tror fort vi kan få en Tom Lees situasjon her hvis ikke noe skjer denne sesongen.