Skrevet av Emne: Den store taktikkeri-tråden!  (Lest 87396 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #120 på: Mars 14, 2014, 10:30:20 »
Med den stallen vi har og med det antallet mål vi slipper inn så bør tett forsvar være førsteprioritet for Leeds nå.

Jeg er litt tilhenger av 4-1-3-2 formasjon med 2 brede sentrale midtbanespillere når laget er i angrep.
Og laget ligger kompakt, og med aggresive midtbanespillere, når vi er i forsvar. Spissene jager på de defensive midtbanespillerne og forsvarerne til motstanderen.

Tror denne vil fungere bra som et utgangspunkt:

                  Butland
Byram - Lees - Pearce - Warnock
                   Brown
    Austin - Murphy - Mowatt
    McCormack - Wickham
Liker! Brown som et anker. Men ville byttet Lees med Peltier.

Jon R

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #121 på: Mars 14, 2014, 11:08:19 »
Kun med Matt Smith på banen klarte vi å skape noe mot Bolton og Reading. Han bør derfor helt klart starte!

Jeg ville gått for denne oppstillingen, med Austin som anker, der han hører hjemme.

--------------Butland----------------
Byram- Peltier - Pearce - Warnock
----------------Austin----------------
---------Murphy - Mowatt----------
-------Wickham------Mc Cormack------.
-----------------Smith---------------
Jon R.

RoarG

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #122 på: Mars 14, 2014, 12:42:22 »
Kun med Matt Smith på banen klarte vi å skape noe mot Bolton og Reading. Han bør derfor helt klart starte!

Jeg ville gått for denne oppstillingen, med Austin som anker, der han hører hjemme.

--------------Butland----------------
Byram- Peltier - Pearce - Warnock
----------------Austin----------------
---------Murphy - Mowatt----------
-------Wickham------Mc Cormack------.
-----------------Smith---------------
Jeg må si at denne oppstillingen/dette uttaket er det beste Leeds kan håpe på. Kan hende det kan gå bra hvis BMD kjører denne, og ikke endrer på den fra kamp til kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jaho

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #123 på: Mars 14, 2014, 13:07:00 »
Kun med Matt Smith på banen klarte vi å skape noe mot Bolton og Reading. Han bør derfor helt klart starte!

Jeg ville gått for denne oppstillingen, med Austin som anker, der han hører hjemme.

--------------Butland----------------
Byram- Peltier - Pearce - Warnock
----------------Austin----------------
---------Murphy - Mowatt----------
-------Wickham------Mc Cormack------.
-----------------Smith---------------

100 % enig. Peltier viste sist sesong at hans beste plass var stopper, har også noe fart i forhold til de
andre som har spilt i mitdten. Smith må også starte etter forrige innhopp. Gjerne med Connor på topp.,
og Ross bak den duoen.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #124 på: Mars 14, 2014, 15:27:33 »
BmD, taktikkeri-tråd... ;D
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #125 på: April 13, 2014, 18:12:48 »
Kommer vi noen gang til å lese slike kommentarer om Leeds under McD?

@StanCollymore: HT 1-2

Blades superb in every department. No long ball here, all on the deck, quick counter attacks.

Bit like his Dad used to do. #Clough
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #126 på: April 21, 2014, 18:53:25 »
4 sentrale midtbanespillere på banen. ingen kanter. Ingen markering noe sted på banen. Ingen fremdrift i spillet.

3 midtstoppere i en bakre firer. Wooton talentløs på kanten offensivt og defensivt. 

Slapt interesseløst.

Vi har en fantastisk manager, men dessverre veldig dårlige spillere!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #127 på: April 21, 2014, 19:07:34 »
4 sentrale midtbanespillere på banen. ingen kanter. Ingen markering noe sted på banen. Ingen fremdrift i spillet.

3 midtstoppere i en bakre firer. Wooton talentløs på kanten offensivt og defensivt. 

Slapt interesseløst.

Vi har en fantastisk manager, men dessverre veldig dårlige spillere!  ;D

Taktisk hjelpesløst, som vi har messet om siden jul.

Man kan jo tro så mye man vil at McDermott blir taktisk klokere av en komplett takeover.
 

samadhi

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #128 på: April 21, 2014, 19:08:12 »
Vi spiller vel i dag i en slags diamant:
                 Butland
Wooton-Lees-Pearce-Warnock
                 Brown
         Tonge - Murphy
                 Austin
       Hunt - McCormack

Samme formasjon som vi starter årets sesong med, og som ikke fungerte og som gjorde at vi etter hvert begynte å spille 3-5-2 etter som jeg husker.
Vi spiller uten rene kanter, som gjør at Wooton og Warnock fungerer som vingbacker. Det er de ikke gode nok til fremover, og de etterlater seg store rom bakover der Lees og Pearce blir veldig alene på kontringer i mot. Wooton er kanskje ikke noen stor spiller og har fått mye kritikk i det siste, men måten han blir brukt på gjør han vel ikke akkurat bedre.
Vi fremstår som tannløse fremover og rufsete bakover....
marching on together,
derudaf forever...

SOL

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #129 på: April 21, 2014, 19:10:08 »
Taktikkeri-tråden har ryki ...... - for lengst!!
 

Eriksen55

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #130 på: April 21, 2014, 19:20:01 »
Det er jo katastrofe!! Pumping av ball mot Hunt og Macca, ligaens korteste spisspar?? Lees har hardere mottak enn skudd, pælmer bare ballen opp!! Null dømmekraft ift å støte og falle av! Satse på stortap i dag og tap resten, er det det som skal til for å bli kvitt  Mc'derm så greit for meg!!

baste

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #131 på: April 21, 2014, 19:32:21 »
Det er jo katastrofe!! Pumping av ball mot Hunt og Macca, ligaens korteste spisspar?? Lees har hardere mottak enn skudd, pælmer bare ballen opp!! Null dømmekraft ift å støte og falle av! Satse på stortap i dag og tap resten, er det det som skal til for å bli kvitt  Mc'derm så greit for meg!!

McDermott viser ikke tegn til taktiske evner. Sånn e det dessverre.
En god manager ville klart bedre, selv med den Leeds stallen vi har.

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #132 på: April 21, 2014, 20:29:01 »
Gi meg 10 ganger Neil Warnock over McDermott!

Han ga oss seier over Everton, Southampton og en real omgang mot Chelsea. Hva har McShitty gitt oss....Sheffield.Wed, Rochdale, og 15 tap siden jul!


Cellino, gjør det du må denne uken! Vi må ha ny manager NÃ…!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #133 på: April 21, 2014, 20:34:37 »
Og hva svarte McDermott etter 0-2 mot Nottingham Forest:

"Vi mangler gjennombruddskraft og en som kan snu kampen for oss!"

Og enda være: "Dette har skjedd 'quite a few games this season'". Er det ikke hans jobb å kompensere for mangler i laget og motivere til innsats og spille på lagets forser?


Vi må kvitte oss med denne mannen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #134 på: April 21, 2014, 20:37:00 »
Hvor mange ganger i dag hadde vi noen som kunne dra av en mann?
 

lowfields

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #135 på: April 21, 2014, 20:41:03 »
Og hva svarte McDermott etter 0-2 mot Nottingham Forest:

"Vi mangler gjennombruddskraft og en som kan snu kampen for oss!"

Og enda være: "Dette har skjedd 'quite a few games this season'". Er det ikke hans jobb å kompensere for mangler i laget og motivere til innsats og spille på lagets forser?


Vi må kvitte oss med denne mannen!
?
Trodde vi hadde ligaens toppscorer...???
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kato

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #136 på: April 22, 2014, 08:11:32 »
Vurdering av det offensive med et halvt øye:

1. Vi har ingen spillere (utenom Ross) som kan utfordre og dra av en spiller. Gjennombrudd er jo en av de viktigste nøklene i angrepsspill. De som kunne gjort noe der (Stewart og Poleon) forble på benk.

2. Austin så ut som høyrekant utover i andre omgang. Kan ihvertfall ikke dra av en spiller.

3. Stort sett samtlige innlegg ble slått mot etablert. Av ovennevnte årsaker kom vi nesten aldri ned til linja. Innleggene ble aldri slått fra nærmere enn 20 meter fra linja.

4. Elendig bevegelse foran ballfører. Ingen relasjoner. Ingen fra midtbanen gikk bak de lange mot Smith. Hadde det nå enda vært en plan bak dette. Langt mot Smith, Murphy på dypt løp bak.

5. Knapt en eneste medløpspasning med plan bak. Enten spilt på fot, eller løftet inn i feltet fra langt ute i banen.

6. Når man så City i går kveld så er jo backene mest angrepsspillere. Når vi har mye possession utover i andre omgang, så nytter det ikke med Tom Lees eller Wootton på back.

7. Utenfra ser det ut som totalt manglende struktur offensivt. Ingen vet hvor de skal gjøre av seg. Ingen bevegelser er samkjørte. Vi slår aldri på andremanns bevegelser, fordi vi aldri har andremanns bevegelser. Lett og lese for et Forest i balanse. Enkleste borteseieren de har hatt på aldri så lenge.
 

Cherry

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #137 på: April 22, 2014, 08:42:15 »
Vurdering av det offensive med et halvt øye:

1. Vi har ingen spillere (utenom Ross) som kan utfordre og dra av en spiller. Gjennombrudd er jo en av de viktigste nøklene i angrepsspill. De som kunne gjort noe der (Stewart og Poleon) forble på benk.

2. Austin så ut som høyrekant utover i andre omgang. Kan ihvertfall ikke dra av en spiller.

3. Stort sett samtlige innlegg ble slått mot etablert. Av ovennevnte årsaker kom vi nesten aldri ned til linja. Innleggene ble aldri slått fra nærmere enn 20 meter fra linja.

4. Elendig bevegelse foran ballfører. Ingen relasjoner. Ingen fra midtbanen gikk bak de lange mot Smith. Hadde det nå enda vært en plan bak dette. Langt mot Smith, Murphy på dypt løp bak.

5. Knapt en eneste medløpspasning med plan bak. Enten spilt på fot, eller løftet inn i feltet fra langt ute i banen.

6. Når man så City i går kveld så er jo backene mest angrepsspillere. Når vi har mye possession utover i andre omgang, så nytter det ikke med Tom Lees eller Wootton på back.

7. Utenfra ser det ut som totalt manglende struktur offensivt. Ingen vet hvor de skal gjøre av seg. Ingen bevegelser er samkjørte. Vi slår aldri på andremanns bevegelser, fordi vi aldri har andremanns bevegelser. Lett og lese for et Forest i balanse. Enkleste borteseieren de har hatt på aldri så lenge.

Veldig enig...vår gjennombruddskraft sitter jo på benken i Poleon & Stewart.
Hva med å endre formasjon og spille med kanter?
Murphy slengt ut på kant, Hunt er .....tja? - og Tom Lees...hva har skjedd med han?
U21 spiller for litt siden...sjelden sett værre innsats. Slår blindt langt, ligger konstant feil bakover  - og er fantastisk keitete med ball...

Nei, det mangler styring & struktur....rett & slett!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #138 på: April 22, 2014, 09:34:34 »
Nok en gang, da jeg forsøkte å se på mitt kjære Leeds ble alt knust etter halvannet minutt. En treg gampende Lees forsøkte desperat å ta igjen Derbyshire som jogget gjennom et pip åpent forsvar.... >:(!! Så, etter ett kvarter, Wooton med en hjelpesløs klarering, rett i beina på samme mann, og 0-2!

BmD- like hjelpesløs tilskuer på sidelinja, en taktikk han har forsøkt før i år, diamanten han oprerer med på midten, nok en gang fullstendig fiasko. Gutta slår langt til to småtasser på topp som får en umulig oppgave.

Med våre forsvarsspillere nytter det ikke å gi motsanderne så mye plass å løpe fra de på. Videre har vi en midtbane som, for å kalle en spade for en spade, er fullstendig ubrukelig. Jeg må innrømme at jeg er svært skuffet over Austin denne seongen. Han har vært skikkelig elendig. Han, arbeidskaren vår, oksen, mannen med de knallharde tacklingene!! Hva skjer? Han gir så mye rom til motsnadrene at han ikke kommer på tacklingsavstand en gang.

BmD-forsvinn!! Du har ødelagt dette laget, som liksom skulle være play-off materiale??? Skam deg!!! Du har gjort en uhyggelig dårlig jobb, sånn er det bare. Garderoben mista du før jul og det er neppe noen på Elland Road som tar din fotballfilosofi særlig alvorlig. Nå er det nok, og Massimo må sende deg vekk på hvilehjem for ubrukelige managere-der treffer du sikkert Graeme Souness....!!

Yeboahs vitne

lojosang

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #139 på: April 22, 2014, 10:01:44 »
Nok en gang, da jeg forsøkte å se på mitt kjære Leeds ble alt knust etter halvannet minutt. En treg gampende Lees forsøkte desperat å ta igjen Derbyshire som jogget gjennom et pip åpent forsvar.... >:(!! Så, etter ett kvarter, Wooton med en hjelpesløs klarering, rett i beina på samme mann, og 0-2!

BmD- like hjelpesløs tilskuer på sidelinja, en taktikk han har forsøkt før i år, diamanten han oprerer med på midten, nok en gang fullstendig fiasko. Gutta slår langt til to småtasser på topp som får en umulig oppgave.

Med våre forsvarsspillere nytter det ikke å gi motsanderne så mye plass å løpe fra de på. Videre har vi en midtbane som, for å kalle en spade for en spade, er fullstendig ubrukelig. Jeg må innrømme at jeg er svært skuffet over Austin denne seongen. Han har vært skikkelig elendig. Han, arbeidskaren vår, oksen, mannen med de knallharde tacklingene!! Hva skjer? Han gir så mye rom til motsnadrene at han ikke kommer på tacklingsavstand en gang.

BmD-forsvinn!! Du har ødelagt dette laget, som liksom skulle være play-off materiale??? Skam deg!!! Du har gjort en uhyggelig dårlig jobb, sånn er det bare. Garderoben mista du før jul og det er neppe noen på Elland Road som tar din fotballfilosofi særlig alvorlig. Nå er det nok, og Massimo må sende deg vekk på hvilehjem for ubrukelige managere-der treffer du sikkert Graeme Souness....!!



Nei, det skulle de slettes ikke. Det var neste sesong vi skulle kjempe om opprykk. Men for all del, gjenta en løgn ofte nok så blir det sannhet.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #140 på: April 22, 2014, 10:07:53 »
Er nevnt tidligere.
Men skal man bygge et lag pr dags dato med spillere som vil duge. Ja da må man sette enn standard for hvilken type fotball man vil ha. Vil man ha kælking av lange baller opp på spissene. Ja da skaffer man seg forsvarere som slår lage baller med presisisjon og midtbanespillere med løpskapasitet som fremste våpen.
Vil man ha et spillende lag så skaffer man seg spillere som gjør nettopp dette. Jeg føler at McD ikke har noe som helt taktikk og bare henter inn en spiller på måfå uten tanke på spillestilen.
Personlig så hadde jeg foretrukket et spillende lag med en sentrallinje som kan behandle en ball. Da får man en trygghet i laget som tilsier mange mange poeng neste sesong.

Kato

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #141 på: April 22, 2014, 10:22:47 »
Nok en gang, da jeg forsøkte å se på mitt kjære Leeds ble alt knust etter halvannet minutt. En treg gampende Lees forsøkte desperat å ta igjen Derbyshire som jogget gjennom et pip åpent forsvar.... >:(!! Så, etter ett kvarter, Wooton med en hjelpesløs klarering, rett i beina på samme mann, og 0-2!

BmD- like hjelpesløs tilskuer på sidelinja, en taktikk han har forsøkt før i år, diamanten han oprerer med på midten, nok en gang fullstendig fiasko. Gutta slår langt til to småtasser på topp som får en umulig oppgave.

Med våre forsvarsspillere nytter det ikke å gi motsanderne så mye plass å løpe fra de på. Videre har vi en midtbane som, for å kalle en spade for en spade, er fullstendig ubrukelig. Jeg må innrømme at jeg er svært skuffet over Austin denne seongen. Han har vært skikkelig elendig. Han, arbeidskaren vår, oksen, mannen med de knallharde tacklingene!! Hva skjer? Han gir så mye rom til motsnadrene at han ikke kommer på tacklingsavstand en gang.

BmD-forsvinn!! Du har ødelagt dette laget, som liksom skulle være play-off materiale??? Skam deg!!! Du har gjort en uhyggelig dårlig jobb, sånn er det bare. Garderoben mista du før jul og det er neppe noen på Elland Road som tar din fotballfilosofi særlig alvorlig. Nå er det nok, og Massimo må sende deg vekk på hvilehjem for ubrukelige managere-der treffer du sikkert Graeme Souness....!!



Nei, det skulle de slettes ikke. Det var neste sesong vi skulle kjempe om opprykk. Men for all del, gjenta en løgn ofte nok så blir det sannhet.

I år skulle vi se gradvis forbedring, kanskje med play-off mulighet til slutt. Fremgang var det viktigste. Kanskje en mellomsesong.

Hva har vi sett?

Det største sportslige stupet i klubbens historie. 15 tap siden jul. Aldri opplevd noe verre.
 

GeirO

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #142 på: April 22, 2014, 10:43:37 »
Vurdering av det offensive med et halvt øye:

1. Vi har ingen spillere (utenom Ross) som kan utfordre og dra av en spiller. Gjennombrudd er jo en av de viktigste nøklene i angrepsspill. De som kunne gjort noe der (Stewart og Poleon) forble på benk.

2. Austin så ut som høyrekant utover i andre omgang. Kan ihvertfall ikke dra av en spiller.

3. Stort sett samtlige innlegg ble slått mot etablert. Av ovennevnte årsaker kom vi nesten aldri ned til linja. Innleggene ble aldri slått fra nærmere enn 20 meter fra linja.

4. Elendig bevegelse foran ballfører. Ingen relasjoner. Ingen fra midtbanen gikk bak de lange mot Smith. Hadde det nå enda vært en plan bak dette. Langt mot Smith, Murphy på dypt løp bak.

5. Knapt en eneste medløpspasning med plan bak. Enten spilt på fot, eller løftet inn i feltet fra langt ute i banen.

6. Når man så City i går kveld så er jo backene mest angrepsspillere. Når vi har mye possession utover i andre omgang, så nytter det ikke med Tom Lees eller Wootton på back.

7. Utenfra ser det ut som totalt manglende struktur offensivt. Ingen vet hvor de skal gjøre av seg. Ingen bevegelser er samkjørte. Vi slår aldri på andremanns bevegelser, fordi vi aldri har andremanns bevegelser. Lett og lese for et Forest i balanse. Enkleste borteseieren de har hatt på aldri så lenge.

Var det bare jeg som så at det ble lagt om til 3-5-2 i pausen (mener så tydelig jeg så dette)? Laget i 2. omgang var:

                        Butland
           Lees    Wooton  Pearce
Austin Murphy Brown Tonge Warnock
                 Hunt  McCormack

Vi tok over banespillet ved denne taktikkendringen (eller ble Forest dårlige), men var for lite giftige foran kassa!
MOT

Runar

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #143 på: April 22, 2014, 13:28:14 »
Vurdering av det offensive med et halvt øye:

1. Vi har ingen spillere (utenom Ross) som kan utfordre og dra av en spiller. Gjennombrudd er jo en av de viktigste nøklene i angrepsspill. De som kunne gjort noe der (Stewart og Poleon) forble på benk.

2. Austin så ut som høyrekant utover i andre omgang. Kan ihvertfall ikke dra av en spiller.

3. Stort sett samtlige innlegg ble slått mot etablert. Av ovennevnte årsaker kom vi nesten aldri ned til linja. Innleggene ble aldri slått fra nærmere enn 20 meter fra linja.

4. Elendig bevegelse foran ballfører. Ingen relasjoner. Ingen fra midtbanen gikk bak de lange mot Smith. Hadde det nå enda vært en plan bak dette. Langt mot Smith, Murphy på dypt løp bak.

5. Knapt en eneste medløpspasning med plan bak. Enten spilt på fot, eller løftet inn i feltet fra langt ute i banen.

6. Når man så City i går kveld så er jo backene mest angrepsspillere. Når vi har mye possession utover i andre omgang, så nytter det ikke med Tom Lees eller Wootton på back.

7. Utenfra ser det ut som totalt manglende struktur offensivt. Ingen vet hvor de skal gjøre av seg. Ingen bevegelser er samkjørte. Vi slår aldri på andremanns bevegelser, fordi vi aldri har andremanns bevegelser. Lett og lese for et Forest i balanse. Enkleste borteseieren de har hatt på aldri så lenge.

Var det bare jeg som så at det ble lagt om til 3-5-2 i pausen (mener så tydelig jeg så dette)? Laget i 2. omgang var:

                        Butland
           Lees    Wooton  Pearce
Austin Murphy Brown Tonge Warnock
                 Hunt  McCormack

Vi tok over banespillet ved denne taktikkendringen (eller ble Forest dårlige), men var for lite giftige foran kassa!


Neida, jeg så det også
 

h.b

  • Gjest
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #144 på: April 22, 2014, 13:31:08 »
Men denne helsikas lempinga inn med lange baller er jo rimelig lett å finne mottrekk mot. Det fantes overhode ikke noe kreativitet i laget. Alt var statisk og lett å forutse.
Det at en manager ikke ser dette er foruvekkende, og grunn nok til å gi ham sparken. Spesielt når det er snakk om samme tull kamp etter kamp. Måned etter måned

lojosang

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #145 på: April 22, 2014, 16:45:58 »
Nok en gang, da jeg forsøkte å se på mitt kjære Leeds ble alt knust etter halvannet minutt. En treg gampende Lees forsøkte desperat å ta igjen Derbyshire som jogget gjennom et pip åpent forsvar.... >:(!! Så, etter ett kvarter, Wooton med en hjelpesløs klarering, rett i beina på samme mann, og 0-2!

BmD- like hjelpesløs tilskuer på sidelinja, en taktikk han har forsøkt før i år, diamanten han oprerer med på midten, nok en gang fullstendig fiasko. Gutta slår langt til to småtasser på topp som får en umulig oppgave.

Med våre forsvarsspillere nytter det ikke å gi motsanderne så mye plass å løpe fra de på. Videre har vi en midtbane som, for å kalle en spade for en spade, er fullstendig ubrukelig. Jeg må innrømme at jeg er svært skuffet over Austin denne seongen. Han har vært skikkelig elendig. Han, arbeidskaren vår, oksen, mannen med de knallharde tacklingene!! Hva skjer? Han gir så mye rom til motsnadrene at han ikke kommer på tacklingsavstand en gang.

BmD-forsvinn!! Du har ødelagt dette laget, som liksom skulle være play-off materiale??? Skam deg!!! Du har gjort en uhyggelig dårlig jobb, sånn er det bare. Garderoben mista du før jul og det er neppe noen på Elland Road som tar din fotballfilosofi særlig alvorlig. Nå er det nok, og Massimo må sende deg vekk på hvilehjem for ubrukelige managere-der treffer du sikkert Graeme Souness....!!



Nei, det skulle de slettes ikke. Det var neste sesong vi skulle kjempe om opprykk. Men for all del, gjenta en løgn ofte nok så blir det sannhet.

I år skulle vi se gradvis forbedring, kanskje med play-off mulighet til slutt. Fremgang var det viktigste. Kanskje en mellomsesong.

Hva har vi sett?

Det største sportslige stupet i klubbens historie. 15 tap siden jul. Aldri opplevd noe verre.

Der var vi inntil GFH la ut klubben på Finn.no.
- Leif Olav

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #146 på: April 22, 2014, 18:08:27 »
Denne tråden bør vel uansett slettes...

Taktikktråd??? McDermott??? De to ordene passer ikke i samme setning...
« Siste redigering: April 22, 2014, 18:48:35 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #147 på: April 22, 2014, 18:27:12 »
Denne tråden bør vel uansett slettes...

Taktikktråd??? McDermott??? De to ordene passer ikke i sammen setning...
;D ;D ;D

Jon R

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #148 på: April 22, 2014, 18:51:19 »
Denne tråden bør vel uansett slettes...

Taktikktråd??? McDermott??? De to ordene passer ikke i sammen setning...
;D ;D ;D

Denne latterliggjøringen av Brian Mc Dermott  begynner å bli litt anmasende i lengden, karer.... :(

Hva med å plassere ansvaret der det hører hjemme? BMD har  i realiteten fratatt det sportslige lederskapet i midten av januar...

Hvis dere har behov for oppfriskning av hukommelsen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-gfh-in-amazing-attack-on-whites-boss-1-6541471?WT.mc_id=Outbrain_text&obref=obinsite

http://contact-leeds.co.uk/2014/03/leeds-united-mcdermott-hints-at-cellino-influence-saying-he-couldnt-use-wingers/

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/why-leeds-fans-are-giving-barnsley-match-the-cold-shoulder-1-6565494
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #149 på: April 22, 2014, 18:58:43 »
Denne tråden bør vel uansett slettes...

Taktikktråd??? McDermott??? De to ordene passer ikke i sammen setning...
;D ;D ;D

Denne latterliggjøringen av Brian Mc Dermott  begynner å bli litt anmasende i lengden, karer.... :(

Hva med å plassere ansvaret der det hører hjemme? BMD har  i realiteten fratatt det sportslige lederskapet i midten av januar...

Hvis dere har behov for oppfriskning av hukommelsen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-gfh-in-amazing-attack-on-whites-boss-1-6541471?WT.mc_id=Outbrain_text&obref=obinsite

http://contact-leeds.co.uk/2014/03/leeds-united-mcdermott-hints-at-cellino-influence-saying-he-couldnt-use-wingers/

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/why-leeds-fans-are-giving-barnsley-match-the-cold-shoulder-1-6565494
Javel, det er latterliggjøring?
Hvis det er slik at han er fratatt alt sportslig ansvar, hvorfor er han her da? hvorfor sier han ikke opp?hvis det er slik du sier, så er det en mann uten ryggrad ute etter penger spør du meg ;)
Jeg legger det sportslige ansvaret der det hører hjemme: på manager og trenerstab. Du kan komme med så mange forklaringer du vil- den møkkafoppallen vi har spilt siden august ifjor holder ikke :(
Hunt-Wootton-Kebe-Stewart-Zaliukas...er dette GHF eller Cellinos ansvar?