Kamp : vs Queens Park Rangers 31.8.2013 kl 13 15 på Elland Road

Started by Cannavaro, August 30, 2013, 08:45:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Synes det har blitt bedre defensivt enn i fjor, men herregud så dårlig offensivt >:(

Johrnino

Surt tap! Det er vel dessverre slike matcher vi må ta poeng i skal vi ha en sjanse til å klare de øverste plassene. QPR så ut som et solid lag som nok kommer til å vinne serien. Da er det opp til de andre lagene å gjøre opp om 2. plass og play off..

Joe Jordan

Ingen plan fremover, kanskje mest fordi det ikke er kvalitet der. Temposvakt og MYE feilpasninger. Men vi er bedre offensivt i andre med Smith og Poleon. Kommer nesten aldri til dørlinja og når vi gjør det så er innleggene under pari.

Ikke mye som skulle tilsi at vi spilte på hjemmebane i dag. Tamt.

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Andersen

Johrnino

Quote from: SirOlsen on August 31, 2013, 15:10:03
Fy faen så skuffet jeg er... vi skulle ha vunnet dette, mot et svært middelmådig QPR. Rett og slett drit dårlig!

Middelmådig lag? Javel.. De spilte oss ikke ut men de har kvalitet i alle ledd..

Odin

Her taper vi mot et lag som er bedre enn oss på alle plasser. Ingenting å si på det.
Vi har første skudd på mål når Poleon kommer inn I 61 min
Diouf har flere bedre innlegg på 10 min enn Peltier og Warnock har hatt i 5 kamper
Nå må McDermott slutte å feige med Varney og Hunt fra start.
De trenger ikke være på benken engang spør du meg. Slipp til ung gutta

SirOlsen

Quote from: Johrnino on August 31, 2013, 15:14:19
Fy faen så skuffet jeg er... vi skulle ha vunnet dette, mot et svært middelmådig QPR. Rett og slett drit dårlig!

Middelmådig lag? Javel.. De spilte oss ikke ut men de har kvalitet i alle ledd..
Den kvaliteten så vi ikke mye til i dag. Og ikke hos oss heller, for så vidt. Drøssevis av feilpasninger fra begge lag. Jeg mener bestemt vi burde tatt fordelen av at QPR var svært tannløse og middelmådige i dag.
-SirOlsen-

Hobben

Det er sjeldent jeg ikke er så veldig skuffet over tap som jeg er  i dag.. forsvaret viste jo kvalitet! Synes dette var positive greier! Vi har mange spisser, men jeg er for å hente inn enn skikkelig målgarantist! Jeg begynner å miste troen på Smith og Poleon må lære seg litt lagspill før han for spille neste kamp.

BB:
Uten tvil, Paul Green!

Vi for heller synes synd på Bolton som skal møte ett revansjsugent Leeds-lag i sin neste ligakamp :-)
Rogaland Whites

Gufrias

Quote from: SirOlsen on August 31, 2013, 15:17:15
Quote from: Johrnino on August 31, 2013, 15:14:19

Den kvaliteten så vi ikke mye til i dag. Og ikke hos oss heller, for så vidt. Drøssevis av feilpasninger fra begge lag. Jeg mener bestemt vi burde tatt fordelen av at QPR var svært tannløse og middelmådige i dag.
Eller: Begge lag var veldig gode defensivt.
Hekta på Leeds siden 1974

Oppdrettslaksen

Rett og slett tannløst offensivt! Ikke'no mer å si egentlig!

rober

Selv om Leeds glimtet til innimellom, var dette bedrøvelig fotball.

Johrnino

Vi burde uten tvil erstatte Warnock som dødballtager. Etter at Diouf kom inn ble det en annen snert i dødballene. Det er jo også typisk at kampen blir avgjort på en dødball for QPR selv om vi har de fleste cornere og frispark..  

Tom S

Syns vi gjer ein grei kamp i dag. Mykje bra, vi framstår som eit fotballag (det er lenge siden) og er rimeleg solide defensivt. Sliter offensivt, mangler 1 spiss og 1 ving.

Diouf må inn frå start på bekostning av Hunt i neste kamp, flytt McC opp og la Diouf ligge bak spissene.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Ja vi trenger noe kreativ offensiv kvalitet. Sårt! Hva fikk Smith av baller og jobbe med? Sludder og vås å avskrive han alt nå. Jeg tror vi må ha Diouf fra Start neste kamp. Murphy har ikke innfridd helt i den biten av spillet enda. Men bevares, vi ser bra ut bak, selv om jeg syns Warnock var katastrofe idag.

Tom S

Kanskje Byram kan vere den nye vingen vår når han er klar igjen. Han er egentlig for god til å bli plassert på backen. Peltier klarer seg egentlig veldig bra på h.backen.
COME ON LEEDS !!

marve

Quote from: Tom S on August 31, 2013, 15:34:44
Syns vi gjer ein grei kamp i dag. Mykje bra, vi framstår som eit fotballag (det er lenge siden) og er rimeleg solide defensivt. Sliter offensivt, mangler 1 spiss og 1 ving.

Diouf må inn frå start på bekostning av Hunt i neste kamp, flytt McC opp og la Diouf ligge bak spissene.

we all love leeds
VELDIG ENIG .

Sydhagen

Quote from: Tom S on August 31, 2013, 15:37:39
Kanskje Byram kan vere den nye vingen vår når han er klar igjen. Han er egentlig for god til å bli plassert på backen. Peltier klarer seg egentlig veldig bra på h.backen.

Peltier har vært veldig god til nå og fortjener ikke å bli satt på benken.
da bør heller Hunt frykte benken...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Mot,egentlig bra defensivt men håpløst offensivt.. Trenger en ving og en 20+ angriper. Promotion 2014
Ollan

Annesj

Syns det er veldig mye positivt i dette laget. Vi er godt organisert. Ã...penbart et vanskelig lag å trenge igjennom ser det ut som for meg. Tydelig et work in progress som også kommentatoren påpekte. Wootton kommer til å bli en solid tilvekst bak der. Stødig idag syns jeg. Vi mangler MYYYE offensivt. Tenk dere dagens lag med Gradel å Snoddy i tillegg  ;D Vi blir et topplag med et par sånne spillere. Vi må ha inn de ellers blire maaange sånne kamper som idag. Men jeg ser positivt på fremtida i dette laget om  McD får mulighet til å bygge videre. Om ikke i dette vinduet så ihvertfall i neste kanskje vi får inn et par goe offensive tilvekster. Da kan vi bli et lag å regne med ihvertfall i PO sammenheng.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SirOlsen

Synes også ideen om å forsøke Byram som ving, hvor vi lar Peltier fortsette ikke er noe dumt forslag. Peltier synes jeg i stor grad har gjort en god jobb i det siste, og ingenting er jo bedre enn at det funker. Så "frekk" som Byram kan være oppover vingen til tider, tror jeg faktisk han kan kle rollen bra og bli et viktig og godt moment for oss i vårt angrep.
-SirOlsen-

Ian Baird

QPR har et bra lag på blokka og på benken. De la seg bakpå idag og hadde grei kontroll på å holde nullen. TMD ser vel etter mer fart og teknikk på vingen som kan bryte opp på en slik dag. Synes vi er bedre enn ifjor. Brukbart levert av de fleste, minus Warnock som var uheldig ved flere anledninger - ellers er han en stødig back.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Borge

Som flere sier, ikke mye å rope hurra for fremover på banen. I tillegg til at vi ikke har de kvaliteter som kreves virker det også noe planløst....Hadji kunne godt forblitt på benken - han holder jo på ballen til alle bevegelser fremover har stoppet >:(
Borge

Corleone

Quote from: Borge on August 31, 2013, 19:19:43
Som flere sier, ikke mye å rope hurra for fremover på banen. I tillegg til at vi ikke har de kvaliteter som kreves virker det også noe planløst....Hadji kunne godt forblitt på benken - han holder jo på ballen til alle bevegelser fremover har stoppet >:(

Der er jeg svært uenig med deg. Diouf var etter min mening en av svært få som skapte noe offensivt i dag, og sett i ettertid burde han kommet inn lenge før.

samadhi

En grei kamp mot ett av de beste lagene i divisjonen.

Står vel forsatt slik som vi har gjort hele sesongen (og fjoråret...)

Mangler spillere fremover som kan skape noe på egenhånd.
To vinger + en kraftspiss så er vi topp 2 i mai  :)
marching on together,
derudaf forever...

Woody

Quote from: Corleone on August 31, 2013, 20:43:16
Quote from: Borge on August 31, 2013, 19:19:43

Der er jeg svært uenig med deg. Diouf var etter min mening en av svært få som skapte noe offensivt i dag, og sett i ettertid burde han kommet inn lenge før.

Enig i den,har ro å holder på ballen,utfordrer og har fleire innlegg på dei minuttane han spelte enn vi hadde resten av kampen.Vil sjå haan fra start neste kamp,kansje på bekostning av Hunt?
LIFE IS LEEDS

grauten85

Dagens kamp viser vel egentlig berre kva som bur i dagens Leeds-lag. For min del virker det som at laget kan bli eit hakk bedre når Byram kjem tilbake, med at me flyttar heile laget eit hakk til venstre. Dvs. Peltier og Pearce sentralt bake, med Wotton som vb. Då får ein tre defensivt sterke forsvarspelarar som kan frigjera Byram offensivt.

På midtbanene må enten Murphy ta meir ansar offensivt, eller Tonge må erstatta han eller Green. Skal det vera håp om opprykk må dei tre på midten stå for ein del mål og målgjevande, og akkurat no er denne innsatsen minimal.

McCormack kan få godkjent i dag (som vanlig er han den einaste som virkar å ha noe kreativt i seg). Hunt har vore håpløs i heile sesongen. Varney er ein nesten-spelar, Poleon kan berre drible og er uten tvil berre aktuell om innbytter, og Smith er god å ha å kaste innpå dersom vi må slå langt siste 15. Ã... få inn ein spelartype som Becchio, Sharp, etc kan vera gull verdt her. Diouf i form kan vera eit alt., men då må han kunne holde meir enn 30 min :)

Gufrias

Wootton på venstreback  ???

Jeg er enig i at Warnock spilte en dårlig kamp, men hvis vi skal benke ham har vi Drury, White og Taylor på ventelista. Byram kan vi heller bruke på midtbanen.
Hekta på Leeds siden 1974

eros

Synes ihværtfall peltier begynner å vise kampform, green var positiv, men er ikke målfarlig, Rudi blir hovedsakelig defensiv og noe unøyaktig i avleveringene. Synd med suseren hans i sluttminuttene. Warnock har spilt bedre men er med og skaper ting fremover. Hunt var dårlig og varney vant noen hodedueller og dro seg delvis forbi, men innleggskvaliteten steg med Diuf. Macca lyktes heller ikke med mye, alt i alt en middels kamp mot et av ligaens beste lag, og knepent tap 0-1.... Det kan jo bety at vi har mere inne og at vi kan være en kandidat til topp 6 MOT

Furu

Helt enig med alle som kritiserer Hunt. Viser ingen ting. Gidder ikke jobbe etter at han mister ballen. Undres hvorfor McD er så forelsket i ham. Poleon derimot er jo rask og farlig, skulle jo hatt et soleklart straffe i en av de første kampene som hadde gitt oss seier i stedet for uavgjort. Hvorfor ikke bruke ham på ene kanten?

Diouf var positiv. Green imponerer ikke meg!