Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427415 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3510 på: April 29, 2015, 19:28:13 »
Kanskje det Jon. Men skal Leeds begynne å oppføre seg som en storklubb, eller som en amatørklubb. Det å bygge lag handler om å ansette riktige personer i riktige posisjoner. Da skal en klubb, som regner seg som en storklubb, ikke være en prøve å feile klubb for uerfarne managere.
For meg så er Leeds i den kategorien at vi faktisk er en storklubb. Og da bør vi begynne å oppføre oss deretter. Derfor ikke såkalte uerfarne managere, som ikke har ledet større klubber, enn Leeds United.
Og javist. det finnes unntak som bekrefter regelen. Men da bør vedkommende være av et så stort talent på managersiden, at en ansettelse ses på som riktig i forhold til klubbens utvikling videre mot toppen. Men der er enda ikke Hasselbaink
Enig i alt dette, håkon.
Jon R.

Gufrias

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3511 på: April 29, 2015, 21:53:18 »
Realistisk sett har ikke Leeds råd til å oppføre seg som en storklubb akkurat nå. Klubben har drevet med så store underskudd at det utløste straffesanksjoner, og det er ikke holdbart over tid. Umbers har vel også antydet at økonomien kanskje ennå ikke er bedret nok til å få opphevet sanksjonene til sommeren.

Dette betyr at kostnader må kuttes. Ã… ansette meritterte managere og spillere vil medføre det motsatte. Ikke er det noen garanti for suksess heller - som vi har sett med bl.a. Clough, Warnock og Venables.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3512 på: April 30, 2015, 10:19:39 »
Realistisk sett har ikke Leeds råd til å oppføre seg som en storklubb akkurat nå. Klubben har drevet med så store underskudd at det utløste straffesanksjoner, og det er ikke holdbart over tid. Umbers har vel også antydet at økonomien kanskje ennå ikke er bedret nok til å få opphevet sanksjonene til sommeren.

Dette betyr at kostnader må kuttes. Ã… ansette meritterte managere og spillere vil medføre det motsatte. Ikke er det noen garanti for suksess heller - som vi har sett med bl.a. Clough, Warnock og Venables.
Nei, det er vel dessverre slik >:( Men jeg tror det lureste hr. Cellino kunne gjort nå er å hente tilbake Steve Thompson, satse på Redders og i tillegg kjøpe 2-3 spillere som er PL materiale og ikke rask fra serie B. På den måten vil supporterne støtte Cellino. Hvis han i tillegg hadde fått kjøpt ER, så hadde optimismen kommet tilbake for fullt ;) Men her er det sannsynligvis et dusin med lik i skapet mht kjøp. det er mange ting vi ikke vet....fortsatt >:(

AndyMathie

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3513 på: April 30, 2015, 13:00:24 »
Realistisk sett har ikke Leeds råd til å oppføre seg som en storklubb akkurat nå. Klubben har drevet med så store underskudd at det utløste straffesanksjoner, og det er ikke holdbart over tid. Umbers har vel også antydet at økonomien kanskje ennå ikke er bedret nok til å få opphevet sanksjonene til sommeren.

Dette betyr at kostnader må kuttes. Ã… ansette meritterte managere og spillere vil medføre det motsatte. Ikke er det noen garanti for suksess heller - som vi har sett med bl.a. Clough, Warnock og Venables.

Har du noe dokumentasjon på at vi ikke har råd til å ansette en skikkelig head coach!? Det er jo sånn at vi står mye sterkere i dag enn for et år siden til og med når det gjelder økonomien. Synes vi skal vise at vi er det å ikke bare skryte til oss supportere om at man er gjeldsfri. SHOW ME THE MONEY!!! Sier æ bare...
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3514 på: April 30, 2015, 14:44:10 »
Hvis dette skjer. Ja da håper jeg Cellino tar en enveis bilett fra klubben. Jo før jo bedre. Martin Allen. Dette er i god gammel Hockaday ånd dette
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/30/leeds-fans-react-on-twitter-to-rumours-martin-allen-could-be-app/?

DenHviteYeboah

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3515 på: April 30, 2015, 14:58:49 »
[quote ahor=h.b link=topic=20545.msg496673#msg496673 date=1430397850]
Hvis dette skjer. Ja da håper jeg Cellino tar en enveis bilett fra klubben. Jo før jo bedre. Martin Allen. Dette er i god gammel Hockaday ånd dette
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/30/leeds-fans-react-on-twitter-to-rumours-martin-allen-could-be-app/?
[/quote]
For meg fremstår Redders som selveste Don Revie i forhold til de 2 amatørene som er nevnt i denne artikkelen ;D
Ã… ansette en ny Hockaday er det dummeste Cellino kan gjøre i forhold til klubb og ikke minst supportere ;)

Gufrias

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3516 på: April 30, 2015, 15:52:49 »
Realistisk sett har ikke Leeds råd til å oppføre seg som en storklubb akkurat nå. Klubben har drevet med så store underskudd at det utløste straffesanksjoner, og det er ikke holdbart over tid. Umbers har vel også antydet at økonomien kanskje ennå ikke er bedret nok til å få opphevet sanksjonene til sommeren.

Dette betyr at kostnader må kuttes. Ã… ansette meritterte managere og spillere vil medføre det motsatte. Ikke er det noen garanti for suksess heller - som vi har sett med bl.a. Clough, Warnock og Venables.
Nei, det er vel dessverre slik >:( Men jeg tror det lureste hr. Cellino kunne gjort nå er å hente tilbake Steve Thompson, satse på Redders og i tillegg kjøpe 2-3 spillere som er PL materiale og ikke rask fra serie B. På den måten vil supporterne støtte Cellino. Hvis han i tillegg hadde fått kjøpt ER, så hadde optimismen kommet tilbake for fullt ;) Men her er det sannsynligvis et dusin med lik i skapet mht kjøp. det er mange ting vi ikke vet....fortsatt >:(

Helt enig
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3517 på: April 30, 2015, 15:58:42 »
Har du noe dokumentasjon på at vi ikke har råd til å ansette en skikkelig head coach!? Det er jo sånn at vi står mye sterkere i dag enn for et år siden til og med når det gjelder økonomien. Synes vi skal vise at vi er det å ikke bare skryte til oss supportere om at man er gjeldsfri. SHOW ME THE MONEY!!! Sier æ bare...
Jeg har ikke dokumentasjon på at det står dårlig til, bare kjennskap til forrige årsresultat (med påølgende embargo) og et minne om at Umbers skal ha sagt at klubben risikerer mer underskudd og sanksjoner ved neste korsvei.

Av dokumentasjon på at det står mye sterkere i dag, kjenner jeg bare til Cellinos skryt uttalelser. Håper det er sant.

There is no money to show, sonny  :(
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3518 på: April 30, 2015, 16:20:16 »
Hvis dette skjer. Ja da håper jeg Cellino tar en enveis bilett fra klubben. Jo før jo bedre. Martin Allen. Dette er i god gammel Hockaday ånd dette
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/30/leeds-fans-react-on-twitter-to-rumours-martin-allen-could-be-app/?
For meg fremstår Redders som selveste Don Revie i forhold til de 2 amatørene som er nevnt i denne artikkelen ;D
Ã… ansette en ny Hockaday er det dummeste Cellino kan gjøre i forhold til klubb og ikke minst supportere ;)
Jeg håper i det lengste at ryktet er tomt. Men hvis Redfearn får fyken, regner jeg med at erstatteren blir hentet fra denne hylla (også kjent som tikronersmarkedet).
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3519 på: April 30, 2015, 16:43:53 »
Hvis dette skjer. Ja da håper jeg Cellino tar en enveis bilett fra klubben. Jo før jo bedre. Martin Allen. Dette er i god gammel Hockaday ånd dette
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/30/leeds-fans-react-on-twitter-to-rumours-martin-allen-could-be-app/?
For meg fremstår Redders som selveste Don Revie i forhold til de 2 amatørene som er nevnt i denne artikkelen ;D
Ã… ansette en ny Hockaday er det dummeste Cellino kan gjøre i forhold til klubb og ikke minst supportere ;)
Jeg håper i det lengste at ryktet er tomt. Men hvis Redfearn får fyken, regner jeg med at erstatteren blir hentet fra denne hylla (også kjent som tikronersmarkedet).

Som jeg har sagt før. Hock, NR, Darko eller hva alle heter... Med MC som eier så spiller det liten rolle hvem som er sjef! Det kaoset han skaper gjør arbeidsforholdene til støtteapparat og spillere helt håpløst!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3520 på: April 30, 2015, 18:53:42 »
Jeg tenker det lureste MC kan gjøre er og selge klubben ,pakke snippesken  og holde seg langt unna alt som har med fotball og gjøre resten av livet.

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3521 på: Mai 02, 2015, 15:47:31 »
Om Cellino sparker Redfearn ned i systemet så har Brentford frigjort den her mannen:

@stevelillis: @TomBarclay_SUN How on earth can Brentford be letting Warburton go? Complete madness

 :)


Løøøøp og kjøøøøøøp!   8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3523 på: Mai 05, 2015, 20:11:05 »
SIRKUSET ER I GANG IGJEN:

@PhilHayYEP: Football League won't comment on how long it'll take to approve Cellino as an #lufc director again but he'll have to go through the O&D Test

@PhilHayYEP: Cellino's tax conviction is now spent under UK law so at present, as far as we know, he shouldn't be subject to any disqualifying conditions

@APOPEY: @PhilHayYEP Basically the League is  saying it won't comment on individuals & that it's up to the club to inform us all. #lufc




Og vi vet det er en ny tax sak den 23/6-2015!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3524 på: Mai 06, 2015, 13:15:12 »
Skulle ønske djevlene i FA hadde latt Cellino være. Finnes langt større skurker som eier Engelske klubber enn Cellino. Får han være i fred så får i et bra fotballlag folkens!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3525 på: Mai 06, 2015, 16:07:59 »
Skulle ønske djevlene i FA hadde latt Cellino være. Finnes langt større skurker som eier Engelske klubber enn Cellino. Får han være i fred så får i et bra fotballlag folkens!
instämmer, och hoppas du får rätt, känns lite som FA silar mygg men sväljer kameler, kanske dags att detaljstudera ryska obligarker maylaysisk thailändska ägare oljeshejker hur de kommit över sina tillgångar fyra månaders avstängning för yachten känns tufft, Abramovich speciellt tycker jag FA skulle kolla upp
 

Gufrias

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3526 på: Mai 06, 2015, 17:27:06 »
Jeg skal innrømme at jeg aldri har vært noen tilhenger av Cellino. Men han er i det minste ikke Karl Oyston.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3527 på: Mai 06, 2015, 18:07:57 »
Jeg har ingen anelse om hva eller hvorfor ang MC... Men som regel så er det en grunn til at ting skjer...også her. FA kan jo ikke senke en klubb uten grunn. At FA har vært etter Leeds i mange år nå kan jo ha en sammenheng med Ridsdale, Bates, Stråselskaper, Team Malaysia eller hvor de kom ifra og nå MC.

Mulig alle rike er skurker, men uflaks for Leeds at vi fikk en som er dum også!

Trulsaren

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3528 på: Mai 07, 2015, 11:31:12 »
Leeds United can confirm that Massimo Cellino has been granted Football League permission to return to the club’s board. Mr Cellino will take up the role as Leeds United chairman with immediate effect after passing the League’s Owners and Directors Test.

http://www.leedsunited.com/news/article/1mh19eskncn914vhsy8vda4km/title/statement-massimo-cellino
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

AndyMathie

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3529 på: Mai 07, 2015, 11:36:26 »
Leeds United can confirm that Massimo Cellino has been granted Football League permission to return to the club’s board. Mr Cellino will take up the role as Leeds United chairman with immediate effect after passing the League’s Owners and Directors Test.

http://www.leedsunited.com/news/article/1mh19eskncn914vhsy8vda4km/title/statement-massimo-cellino

Hipp hipp HURRA :D Hipp hipp HURRA :D Endelig!
We are Leeds and we are proud of it!

Xern

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3530 på: Mai 07, 2015, 12:15:25 »
På tide!!  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3531 på: Mai 07, 2015, 12:29:02 »
Og relativt kjapt ute med kritikk mot det som har vært gjort i hans fravær.
Man kan like Cellino eller ikke, men når han først er her så tror jeg det beste er at han også får regjere.
Blir en veldig spennende sommer.

http://www.teamtalk.com/leeds-united/9839605/Leeds-United-confirm-Massimo-Cellino-allowed-back-onto-board-by-Football-League

Unhappy Cellino back at Leeds

Thursday 7th May 2015 10:14

Massimo Cellino: Given permission to return to Leeds board

Massimo Cellino: Given permission to return to Leeds board
..
Massimo Cellino has been granted permission by the Football League to return to the Leeds United board and immediately launched a scathing attack on how the club has been run in his absence.


The Italian stood down as club president on January 23 after losing his appeal against the League's disqualification under its 'owners and directors' test.

Cellino was convicted of tax evasion in March 2014 and the Italian court's written judgement later confirmed Cellino had acted dishonestly when failing to pay the 388,500 euros import tax on his yacht.

The 58-year-old was subsequently barred by the League from having any executive influence over Leeds until April 10, when his conviction was deemed to be spent under UK law.

That was extended until the end of the season following Cellino's failure to disclose court documents, which had confirmed non-payment of tax on his yacht had been a dishonest act.

Cellino has now returned to Elland Road with immediate effect and he wasted no time in highlighting a number of perceived shortcomings at the Sky Bet Championship club under the guidance of interim chairman Andrew Umbers.

"Nothing has been sorted out," said Cellino.

"When I left, everyone was looking after their own skin rather than what was good for the club.

"Everything needs sorting out for next season - the sponsors, ground, lights, even pre-season.

"They told me we were booked for the pre-season. Then I find out the Liverpool U17s are booked at the same place and there is only one training pitch. Amateurs.

"We also need a head of press, a head of the academy, a sporting director, a club secretary.

"This is unbelievable and quite scary. Andrew Umbers is a nice man, but this is hopeless."
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3532 på: Mai 07, 2015, 14:43:45 »
...ja , der var jo alt i orden!! ??? >:( :o

Rett og slett utrolig hvis alt dette er på tegnebrettet p.t
Han har vel selv ansatt Umbers, så det så.......virkelig kvalitetsfolk han tar inn...MEN så er dette også en utmerket
måte og skylde på andre . jeg tror ikke noe på at han IKKE har styrt klubben gjennom mennesker i klubben mens han har vært borte...
 

Annesj

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3533 på: Mai 07, 2015, 14:50:24 »
...ja , der var jo alt i orden!! ??? >:( :o

Rett og slett utrolig hvis alt dette er på tegnebrettet p.t
Han har vel selv ansatt Umbers, så det så.......virkelig kvalitetsfolk han tar inn...MEN så er dette også en utmerket
måte og skylde på andre . jeg tror ikke noe på at han IKKE har styrt klubben gjennom mennesker i klubben mens han har vært borte...

Blir for hypotetisk. Her tror jeg faktisk det er en go kombo. En ting som er sikkert at detta er amatørmessig på alle fronter. Enten det er Cellino, Umbers eller noen andre. Vanskelig for å tro at Cellino har tatt sjanser på å styre klubben med ting som bane, lys og preseason og risikere ytterligere straff.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3534 på: Mai 07, 2015, 14:51:32 »
...ja , der var jo alt i orden!! ??? >:( :o

Rett og slett utrolig hvis alt dette er på tegnebrettet p.t
Han har vel selv ansatt Umbers, så det så.......virkelig kvalitetsfolk han tar inn...MEN så er dette også en utmerket
måte og skylde på andre . jeg tror ikke noe på at han IKKE har styrt klubben gjennom mennesker i klubben mens han har vært borte...

Blir for hypotetisk. Her tror jeg faktisk det er en go kombo. En ting som er sikkert at detta er amatørmessig på alle fronter. Enten det er Cellino, Umbers eller noen andre. Vanskelig for å tro at Cellino har tatt sjanser på å styre klubben med ting som bane, lys og preseason og risikere ytterligere straff.

Jeg heller mer mot at ingen har turt å ta avgjørelser i hans fravær.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

testo

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3535 på: Mai 07, 2015, 14:54:21 »
Og 3 mnd borte fra Leeds er liksom straffen FA har gitt han eller, så nå er alt på stell liksom?
Ja riktig!
Er dette tilfelle så er hele oppstyret med FA bare en stor vits.

Kanskje noen som vet mere om saken(e) her som kan utdype hva som vil skje videre?


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk ⚽️
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3536 på: Mai 07, 2015, 15:46:29 »
...ja , der var jo alt i orden!! ??? >:( :o

Rett og slett utrolig hvis alt dette er på tegnebrettet p.t
Han har vel selv ansatt Umbers, så det så.......virkelig kvalitetsfolk han tar inn...MEN så er dette også en utmerket
måte og skylde på andre . jeg tror ikke noe på at han IKKE har styrt klubben gjennom mennesker i klubben mens han har vært borte...

Blir for hypotetisk. Her tror jeg faktisk det er en go kombo. En ting som er sikkert at detta er amatørmessig på alle fronter. Enten det er Cellino, Umbers eller noen andre. Vanskelig for å tro at Cellino har tatt sjanser på å styre klubben med ting som bane, lys og preseason og risikere ytterligere straff.

Jeg heller mer mot at ingen har turt å ta avgjørelser i hans fravær.

Ikke skift en lyspære for jeg er tilbake tilsier jo neppe noen revolusjon. Hvorfor til ikke Umbers over med en forsikring om at han ledet en fotballklubb?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3537 på: Mai 07, 2015, 16:03:09 »
Cellino returns

We're now more than a year into Massimo Cellino's reign at Leeds United, and it's hard to make a case that the club is in a better place than when he arrived.
When I spoke to the Italian on Sunday, on the day his ban expired, he told me: "Compared to last summer, it is completely different. In terms of the cost, the number of players. From that I am quite happy."

Yet he sounded a little forlorn and also admitted to being worried about going into Elland Road the following day: because of what he might encounter and because of the amount of work he would have to do.

Yesterday we found out that workload had increased even more - the Football Association is investigating the transfer of Brazilian Adryan last summer and a possible issue of third-party ownership.

Cellino said he was meeting FA officials about the issue today (Thursday) but insisted there was no case for him to answer and that everything had been above board.

Most would agree that the little playmaker hasn't been worth the trouble, struggling to adjust to the demands of the English game and barely featuring since Christmas.

Add this to the Cameron Stewart case; to the legal cases still looming over Cellino in Italy; to the fact he hasn't bought the ground or training ground, as promised; that the club is desperately short of both coaching and administrative staff; to the fact pre-season still hasn't been organised; to the fact there isn't a head coach in place for next season - and you get the picture of a club in disarray.

Cellino said he was disappointed about the way things had been run during his three-month absence.

“Nothing has been sorted out and instead there is just shit," he told me.

“When I left, everyone was looking after their own skin rather than what was good for the club.

“Everything needs sorting out for next season – the sponsors, ground, lights, even pre-season.

“They told me we were booked for the pre-season. Then I find out the Liverpool under-17s are booked at the same place and there is only one training pitch. Amateurs.

“We also need a head of press, a head of the academy, a sporting director, a club secretary.

“This is unbelievable and quite scary. Andrew Umbers is a nice man, but this is hopeless.”

Cellino will now become chairman/ president, with Umbers stepping down as chairman but remaining on the board. This is a little bit of a comedown, because he had told people the chairmanship was his permanently.

At least with the Italian back in situ, we can expect more information about the way the club is being run, whether people like it, or choose to believe it.

In his absence, there was an unfortunate attempt to spin.

We were told that the 'sicknote six' had all been injured and that the board had been kept fully aware of the situation. There were holes in this explanation and it undermined head coach Neil Redfearn.

We were told that the head coach had never actually been told he couldn't pick Mirco Antenucci and that he was free to select who he wanted. Again, this was flawed.

And an email was sent to staff warning them of the consequences should they leak information. At the end of the day, this was just hurting the fans, who are far better informed than the hierarchy might give them credit for.

Cellino actually argued everyone focusses on Umbers too much though, because his role had essentially been as a figurehead in his absence and that he didn't wield the authority or importance people bestowed upon him.

So what about Redfearn? The question on everyone's lips.

“I am in love with Neil and I don’t want to talk to anyone else about the job,” Cellino said.

“I have always believed in him and I gave him his big chance.

“I made sure he had a clause guaranteeing he would pick the team because I don’t want a coach I control.

“If my coach is working in the right direction I will treat him better than anyone else in the world.

“I have made a lot of mistakes in my life and I don’t want to have this.

“But I need to decide whether Neil is best for the club and can lead us back to the Premier League."

It looks like sporting director Nicola Salerno will go, because Cellino wants to focus on English players.

And, interestingly, an olive branch has been held out to former assistant Steve Thompson, who was suspended without explanation last month.

Both Cellino and Umbers have phoned him and he was invited to the club's end of season awards dinner last weekend.

Perhaps understandably, Thompson declined the invitation. The League Manager's Association is advising him about his suspension and he's not happy about the way he was treated. Expect to hear more on that.

But you won't need me to tell you that. This does seem to be a club that lurches from crisis to crisis, mishap to mishap, almost on a weekly basis.


SportSimon
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3538 på: Mai 07, 2015, 20:44:21 »

Simon Austin @sport_simon 
  ·  28m 28 minutes ago   
In fact Redfearn's targets are so clearly not Cellino's taste that it makes you wonder. And they've been released to the press.

Simon Austinï‚™Verified account
‏@sport_simon   Plus Cellino has always said he will oversee transfers. So 3 things likely to piss him off.



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3539 på: Mai 07, 2015, 21:20:59 »

Simon Austin @sport_simon 
  ·  28m 28 minutes ago   
In fact Redfearn's targets are so clearly not Cellino's taste that it makes you wonder. And they've been released to the press.

Simon Austinï‚™Verified account
‏@sport_simon   Plus Cellino has always said he will oversee transfers. So 3 things likely to piss him off.

Blir dessverre fortsatt Cellino som gjør spillerkjøpene....