Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427332 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3540 på: Mai 08, 2015, 11:21:14 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Cherry

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3541 på: Mai 08, 2015, 14:09:56 »
..Here we go again altså.......

Velkommen til en ny Sirkus sesong! 
Hvor mye skal man tro på, hvem skal man tro på, og skal vi ha troa`....

Håp det beste, frykt det værste  - og ta det du får.......= Leeds supporter siste 10 år +
 

Annesj

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3542 på: Mai 08, 2015, 14:16:54 »
..Here we go again altså.......

Velkommen til en ny Sirkus sesong! 
Hvor mye skal man tro på, hvem skal man tro på, og skal vi ha troa`....

Håp det beste, frykt det værste  - og ta det du får.......= Leeds supporter siste 10 år +

Word! 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3543 på: Mai 08, 2015, 17:42:52 »
Forslag: Vi kan få 15 minuspoeng denne sesongen. Da unngår vi nedrykk på bedre målforskjell enn Millwall....
MOT

auren

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3544 på: Mai 08, 2015, 18:12:16 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3545 på: Mai 08, 2015, 20:24:11 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(

auren

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3546 på: Mai 08, 2015, 20:27:17 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(

Nja… sånn er det vel med de fleste lag tenker jeg. Akkurat som at dommeren "alltid" er mot oss det. Må slutte å sutre om dette nå. At FL var svært skeptiske til Cellino og fant han uegnet som eier, har jo også vist seg som korrekt. Vi må også huske på at vi spilte vår beste fotball denne sesongen da han var ute av klubben denne våren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3547 på: Mai 08, 2015, 22:44:05 »
Nivået på spillerrykter er ihvertfall en divisjon opp. Ingen røyk ut ild? Blåser Cellino 10-20mp på opprykksdrømmen? Hvorfor ikke, gal er han så alt er mulig.
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3548 på: Mai 09, 2015, 07:38:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(

Kanskje vi får akkurat nok poengtrekk til å havne på 17.plass?   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3549 på: Mai 09, 2015, 11:01:44 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(
Jeg tror det er FA og ikke FL som etterforsker Adryan-saken.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3550 på: Mai 09, 2015, 11:20:23 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(

Nja… sånn er det vel med de fleste lag tenker jeg. Akkurat som at dommeren "alltid" er mot oss det. Må slutte å sutre om dette nå. At FL var svært skeptiske til Cellino og fant han uegnet som eier, har jo også vist seg som korrekt. Vi må også huske på at vi spilte vår beste fotball denne sesongen da han var ute av klubben denne våren.

auren
vi spelade både vår bästa och sämsta fotboll, turbulensen var dock större, nu hoppas man på en lugn arbetsro för klubben
 

DenHviteYeboah

Sv: Jaja. Hvor mye minus for klubben nå da
« Svar #3551 på: Mai 09, 2015, 11:45:36 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-leeds-face-fresh-fa-probe-report-1-7250942

Tipper minus 15 poeng til seriestart.

Og så har vist bookiene Leeds som klar dumpekandidat neste sesong. Så dette ser absolutt ikke bra ut, med tanke på at det samtidig er uklart om Leeds får opphevet dette transfer embargoet klubben er under nå

Slike saker vil dessverre dukke opp med jevne mellomrom med denne gjøken som eier…  ::)

auren
Det kan godt være sant, men jeg stiller også spørsmål ved det korrupte FL. Det er en aldeles latterlig inhabil forening, som tydeligvis har en egen agenda for Leeds United >:(

Nja… sånn er det vel med de fleste lag tenker jeg. Akkurat som at dommeren "alltid" er mot oss det. Må slutte å sutre om dette nå. At FL var svært skeptiske til Cellino og fant han uegnet som eier, har jo også vist seg som korrekt. Vi må også huske på at vi spilte vår beste fotball denne sesongen da han var ute av klubben denne våren.

auren
vi spelade både vår bästa och sämsta fotboll, turbulensen var dock större, nu hoppas man på en lugn arbetsro för klubben
Akkurat det tror jeg dessverre er umulig i denne klubbben :( Med Cellino som eier og Harvey i FL så blir det bare støy og atter støy er jeg redd >:(

Hallgeir *

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3552 på: Mai 09, 2015, 12:16:44 »
Siden det er Cellino som ansetter folk, poster jeg denne her....

According to claims in Yorkshire Evening Post Leeds United want to bring in Celtic chief scout David Moss to replace current sporting director Nicola Salerno. There reports will come as surprise as Salerno was only appointed by owner Massimo Cellino at the start of the season, and the Italian also turned down a chance to become the Palermo sporting director last summer.

Yorkshire Evening Post have revealed that Leeds have identified Moss as an ideal candidate to replace Salerno who is likely to leave the Championship side in the summer. Leeds have already made contact with Celtic over the availability of their chief scout, and it is likely there will be further talks. Moss has worked with the Celtic scouting network since 2010 after working in the SPL side’s youth academy.

In March we covered on reports in Italy that Maurizio Zamparini is still keen to bring in Salerno after the Palermo owner already tried to bring him in last summer before he was appointed by Leeds. Zamaprini is continuing to court Salerno, and he is hoping that his wife’s relationship with the partner of Salerno could help him in his quest to bring him back to Italy. Zamparini was hopeful in persuading Salerno to join him at the club, and he actually held meetings regarding the role. Zamparini isn’t happy with the set up at the club, and would like to bring in somebody like the Leeds sporting director to oversee football matters.

Sport Witness
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Suspendert hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3553 på: Mai 09, 2015, 20:45:27 »
@WALMOT3: Daily Mirror #LUFC http://t.co/UPQ8XTIIi9

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3555 på: Mai 11, 2015, 22:10:10 »
Jeg har blitt lat, men les nedenfra og opp så får dere tweetene i riktig rekkefølge...



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  1m 1 minute ago   
Seemed to suggest he has a grasp of what we need. I did like the fact he recognised the fight needed in the championship?
#EnglishPlayers


 
Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  2m 2 minutes ago   
Wants 4-5 good players. All he thinks we need. 

Wants English players.

Foreigners better technically but don't "Fight" like the English



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  3m 3 minutes ago   
Boys demanded Bamba be signed and he said he will, so fingers crossed


Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  4m 4 minutes ago   
Sol Bamba. Thinks he's good he air but not so much on the floor.  Said he would sign him but I wasn't convinced tbh. #Cellino
 
Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  5m 5 minutes ago   
On players.  MC said immediately that "he likes Silvestri and Bellusci a lot".  Suggested "injury gate" was not of their making?!! #Cellino


Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  6m 6 minutes ago   
My lads said he must sign up Cooke, Mowatt, Taylor and Bryram again.  He told them he would. #LUFC

 
Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  7m 7 minutes ago   
Adryan.  "Not sure he's cut out for English Football.  Very technically gifted but undecided about him"

I think no chance of him staying


 
  ·  8m 8 minutes ago   
MC said he's staying. feels strong but sad his family not around anymore after internet abuse
Agreed only way to make fans happy was winning


Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  8m 8 minutes ago   
I told MC that one of the most important things was to speak to us the supporters immediately to clarify things. Said he would. Nothing yet?


Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  9m 9 minutes ago   
But some of his comments were quite personal and I'm not going to put them out there. #Cellino

 

Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  10m 10 minutes ago   
I'm not ITK or claiming super fan status.  I just bumped into him last Monday outside ER.

I'll let you know SOME of the things he said.



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  11m 11 minutes ago   
I was out all day yesterday at junior footy and a function.  I said I'd put a few snippets out from a 10min chat I had with MC so here goes

 
Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  15m 15 minutes ago   
I genuinely think Adam Pearson is Cellino's best signing.  If he lets him manage, maybe just maybe, we could be onto something!! #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3556 på: Mai 11, 2015, 22:23:05 »
...forts:


Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  18m 18 minutes ago   
He certainly wasn't a man in love with his Head Coach as reported

Hinted at things happening behind the scenes he wasn't happy with #games



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  19m 19 minutes ago   
I believe we will have a new Head Coach.

#LUFC




Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  20m 20 minutes ago   
Next Redfearn

I am not going to use any of his quotes as I found some hard to believe and very harsh.



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  23m 23 minutes ago   
Academy.  He says it needs a complete shake up.  Too many people looking after friends.  Intends to sort it!!



Mark Whelan @gelderdend_com 
  ·  23m 23 minutes ago   
He appears to have little respect for people's skills and abilities.




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3557 på: Mai 12, 2015, 08:14:38 »
Det eneste som har fungert og levert jevn kvalitet i 10 år, akademiet skal det nå "tas tak i".
Herre skaper! Måtte en viss mann ta ham i retur.
- Leif Olav

raggen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3558 på: Mai 12, 2015, 09:30:45 »
Likte heller ikke den biten med akademiet :-\

måtte Pearson eller andre folk rundt ham nå tenke rasjonelt før han ødelegger alt i klubben
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3559 på: Mai 12, 2015, 10:23:00 »
Det eneste som har fungert og levert jevn kvalitet i 10 år, akademiet skal det nå "tas tak i".
Herre skaper! Måtte en viss mann ta ham i retur.
man får inte tro för mycket på Twitter ;)
 

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3560 på: Mai 12, 2015, 12:17:33 »
Godt å se at Massimo er som jeg trodde han var. Tar gode grep med det samme han er tilbake med kontraktforlengelse til Cook og signeringen av Adam Pearson. Dette går veien. Blir komisk for alle som ønsker han bort og det er vel over 90 % av forumet. Keep calm and use your heads ;-) Dette går veien! MOT!
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv:
« Svar #3561 på: Mai 12, 2015, 13:22:03 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.
- Leif Olav

HåvardK

Sv:
« Svar #3562 på: Mai 12, 2015, 14:02:14 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.
Men nå tar han altså gode grep. Som f eks å fjerne den eneste personen som har goddet å være "head coach" i en slik situasjon som vi var i i vår. Og videre å torpedere det eneste positive på den sportslige fronten på denne siden av år 2000, nemlig akademiet.
På meg ser det ut som om han har endret strategi fra stagnasjon til destruksjon.

AndyMathie

Sv:
« Svar #3563 på: Mai 12, 2015, 14:34:32 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.
Men nå tar han altså gode grep. Som f eks å fjerne den eneste personen som har goddet å være "head coach" i en slik situasjon som vi var i i vår. Og videre å torpedere det eneste positive på den sportslige fronten på denne siden av år 2000, nemlig akademiet.
På meg ser det ut som om han har endret strategi fra stagnasjon til destruksjon.


Slutt nå å tøys. Nå gjør han masse gode grep, vær heller glad for grepene han nå gjør. Det finnes ingentins som tyder på destruksjon når man ansetter Adam Pearson!
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3564 på: Mai 12, 2015, 15:17:51 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.
Men nå tar han altså gode grep. Som f eks å fjerne den eneste personen som har goddet å være "head coach" i en slik situasjon som vi var i i vår. Og videre å torpedere det eneste positive på den sportslige fronten på denne siden av år 2000, nemlig akademiet.
På meg ser det ut som om han har endret strategi fra stagnasjon til destruksjon.


Slutt nå å tøys. Nå gjør han masse gode grep, vær heller glad for grepene han nå gjør. Det finnes ingentins som tyder på destruksjon når man ansetter Adam Pearson!

Her er jeg enig. Men det forutsetter at disse kan jobbe produktivt sammen. Det gjenstår å se. Go ansettelse av Pearson vil jeg si.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3565 på: Mai 12, 2015, 15:25:25 »
vil nok gjerne se litt av fruktene, før jeg evt spretter sjampanjen...
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3566 på: Mai 12, 2015, 15:51:06 »
Vil i hvertfall se flere kjappe', gode signeringer inn porten..... Men en brä start på pre-season ;D
 

Promotion 2010

Sv:
« Svar #3567 på: Mai 12, 2015, 16:47:21 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.

Vel ETT nedrykk og et like raskt opprykk til Serie A (2003-04).


Tror du overdriver litt, unge mann.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv:
« Svar #3568 på: Mai 12, 2015, 18:04:46 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.

Vel ETT nedrykk og et like raskt opprykk til Serie A (2003-04).


Tror du overdriver litt, unge mann.  ::)

Jeg overdrev, ja. Blandet sammen antall sesonger i Serie B med antall nedrykk.

To nedrykk (96/97 og 98/99) og fem sesonger i Serie B. Publikumstall mer enn halvert. En sjetteplass som beste ligaplassering. Ingen stadion. Rene solskinnshistorien sammenlignet med min
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv:
« Svar #3569 på: Mai 12, 2015, 20:15:21 »
Tjueseks år, null titler, fem nedrykk. Det er lang erfaring i sakte stagnasjon.

Vel ETT nedrykk og et like raskt opprykk til Serie A (2003-04).


Tror du overdriver litt, unge mann.  ::)

Jeg overdrev, ja. Blandet sammen antall sesonger i Serie B med antall nedrykk.

To nedrykk (96/97 og 98/99) og fem sesonger i Serie B. Publikumstall mer enn halvert. En sjetteplass som beste ligaplassering. Ingen stadion. Rene solskinnshistorien sammenlignet med min

Jepp! Vil du snakke om det?    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973