Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427631 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1860 på: Mars 31, 2014, 19:06:03 »
Jeg foretrekker som er ærlige selv om budskapet ikke er det beste. Selv om en er ærlig så trenger man ikke å snakke hele tiden. Cellino sier at han handler, og snakker lite. Høres bra ut!!

"Snakker lite" har vel ikke akkurat vært kjenntegnet på mannen etter nyttår?  :D

Dessuten har han jo allerede snakket mot seg selv flere ganger:  1 februar: " Jeg sparket BMD."  Noen dager senere: "Jeg sparket ikke BMD." Og nå altså igjen  " jeg sparket BMD. "

Så mye for den " ærligheten.".  ;)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1861 på: Mars 31, 2014, 19:14:19 »
Jeg foretrekker som er ærlige selv om budskapet ikke er det beste. Selv om en er ærlig så trenger man ikke å snakke hele tiden. Cellino sier at han handler, og snakker lite. Høres bra ut!!

"Snakker lite" har vel ikke akkurat vært kjenntegnet på mannen etter nyttår?  :D

Dessuten har han jo allerede snakket mot seg selv flere ganger:  1 februar: " Jeg sparket BMD."  Noen dager senere: "Jeg sparket ikke BMD." Og nå altså igjen  " jeg sparket BMD. "

Så mye for den " ærligheten.".  ;)

Du klarer sikkert å finne et par eksempler til..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1862 på: Mars 31, 2014, 19:33:40 »
Adam Pope:

#lufc It is not uncommon for QCs to take their time to deliver judgement. The Cellino case is legally complex with Italian law involved too
7:03pm - 31 Mar 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1863 på: Mars 31, 2014, 19:36:36 »
http://www.leedsunited.com/news/article/4xy4ym361lv91bkfagkfcyj4b/title/massimo-cellino-latest?





Hopeing.....sooner.....rather than later!     :P

Herre min hatt... Sist vi hørte det tok det vel 3 måneder?

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1864 på: Mars 31, 2014, 19:43:03 »
Adam Pope:

#lufc It is not uncommon for QCs to take their time to deliver judgement. The Cellino case is legally complex with Italian law involved too
7:03pm - 31 Mar 14


For all del QC s: Ikke noe stress. Det er tross alt bare klubbens eksistens det dreier seg om.
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1866 på: Mars 31, 2014, 19:50:55 »
 https://mobile.twitter.com/thescottmjones/status/450683715799498753



Du verden. For noen svar. Denne TO farsen får visst frem det verste i folk.
Jon R.

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1867 på: Mars 31, 2014, 20:58:12 »
Det var jo livlig...

Cellino framstår for meg som en ærlig kjeltring, slik sett ett steg opp fra de vi har hatt før. Samtidig virker han skremmende impulsiv og god til å skaffe seg uvenner. Skjønner godt at han skifter trener ofte.

Alt i alt deler jeg vel mest denne følelsen:
Natasha lufc Gooding ‏@Biewx  · 3h 
IMO everything will be great with Cellino at the start and then it will all go f**ked up later & we'll want him out.


...ikke veit jeg om Cellino vil ha fansen med seg fra start av, men jeg er sikker på at han vil være like omstridt som Bates innen kort tid.

 22 år i Cagliari..., hjelpes... da snakker vi 2036 og jeg er en gammal mann  :o


Hekta på Leeds siden 1974

pedro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1868 på: Mars 31, 2014, 21:14:44 »
Tvilen skal komme tiltalte til gode heter det så fint.. javel, her er MC for tiltalt å regne og med grunnlag i ny tenkepause fra QC skal vel alt tale for at MC får medhold dvs Fit and proper!  Tar en med klubben, supporterne og ellers alle millioner av mennesker som elsker klubben og klassifiserer disse som tiltalt bør QC gi ett rungende ja fort som f....
Alt annet vil være en skandale av proporsjoner som sannsynligvis vil måtte få et etterspill. Hva det spillet skal gå ut på aner vel ingen, men er redd det kommer til og medføre nærmest unntakstillstander i og rundt klubben med dertil følger.
Leedsomaniac

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1869 på: Mars 31, 2014, 21:31:23 »
Ti års elendighet gjør noe med oss. Stødige prinsipper om kontinuitet og langsiktighet kastes på båten når italieneren med pengeboka full av lire kommer på banen.  

Jeg er en av dem. Lei av løgner og tomme ord foran hvert transfervindu. Lei av manglende sportslig suksess. Lei av å selge, lei av å låne.

Man velger å se mellom fingrene småkriminalitet et stykke tilbake i tid. Også verdensmestertittel i å sparke managere. Pengene lukter ikke, og vi trenger dem så sårt. Solide lovnader om tilbakekjøp av både det ene og det andre høres forlokkende ut. Selv en yacht fra eller til tåler vi. Cellino er mannen for oss. Alternativene virker å være bomullspratere. Mafioso eller ingenting.

En dyktig forretningsmann tenker jeg, med litt obligatorisk mafiablod i regnskapene. Men dyktig.

Og her sitter jeg nå og funderer på om dette telefonopptaket virkelig kan være Cellino. Er det i det hele tatt mulig?

I så fall er det totalhavari hos meg.

Han kan være storkjefta, han kan prate fra levra, han kan komme med litt av hvert.

Men uttalelser som dette er ikke verdig å være noen eier av Leeds United. Det er over alle støvleskaft. Jeg har aldri (utenom Ken Bates) hørt maken. Det er en klovn som prater. En mann som med det han sier mister all integritet.

Det sies at det tar 30 år å bygge opp et godt rykte, og ti sekunder å rive det ned.

På 22 minutter klarte Cellino (om det var han) å drepe alle mine illusjoner om en hvit jul.

Kanskje de vet hva de gjør, de som deler ut kort det står fit and proper på.
« Siste redigering: Mars 31, 2014, 21:34:54 av Kato »
 

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1870 på: Mars 31, 2014, 21:38:43 »
Ti års elendighet gjør noe med oss. Stødige prinsipper om kontinuitet og langsiktighet kastes på båten når italieneren med pengeboka full av lire kommer på banen.  

Jeg er en av dem. Lei av løgner og tomme ord foran hvert transfervindu. Lei av manglende sportslig suksess. Lei av å selge, lei av å låne.

Man velger å se mellom fingrene småkriminalitet et stykke tilbake i tid. Også verdensmestertittel i å sparke managere. Pengene lukter ikke, og vi trenger dem så sårt. Solide lovnader om tilbakekjøp av både det ene og det andre høres forlokkende ut. Selv en yacht fra eller til tåler vi. Cellino er mannen for oss. Alternativene virker å være bomullspratere. Mafioso eller ingenting.

En dyktig forretningsmann tenker jeg, med litt obligatorisk mafiablod i regnskapene. Men dyktig.

Og her sitter jeg nå og funderer på om dette telefonopptaket virkelig kan være Cellino. Er det i det hele tatt mulig?

I så fall er det totalhavari hos meg.

Han kan være storkjefta, han kan prate fra levra, han kan komme med litt av hvert.

Men uttalelser som dette er ikke verdig å være noen eier av Leeds United. Det er over alle støvleskaft. Jeg har aldri (utenom Ken Bates) hørt maken. Det er en klovn som prater. En mann som med det han sier mister all integritet.

Det sies at det tar 30 år å bygge opp et godt rykte, og ti sekunder å rive det ned.

På 22 minutter klarte Cellino (om det var han) å drepe alle mine illusjoner om en hvit jul.

Kanskje de vet hva de gjør, de som deler ut kort det står fit and proper på.


Tommel opp kato! Du skriver drivende godt!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1871 på: Mars 31, 2014, 21:49:23 »
Ti års elendighet gjør noe med oss. Stødige prinsipper om kontinuitet og langsiktighet kastes på båten når italieneren med pengeboka full av lire kommer på banen. 

Jeg er en av dem. Lei av løgner og tomme ord foran hvert transfervindu. Lei av manglende sportslig suksess. Lei av å selge, lei av å låne.

Man velger å se mellom fingrene småkriminalitet et stykke tilbake i tid. Også verdensmestertittel i å sparke managere. Pengene lukter ikke, og vi trenger dem så sårt. Solide lovnader om tilbakekjøp av både det ene og det andre høres forlokkende ut. Selv en yacht fra eller til tåler vi. Cellino er mannen for oss. Alternativene virker å være bomullspratere. Mafioso eller ingenting.

En dyktig forretningsmann tenker jeg, med litt obligatorisk mafiablod i regnskapene. Men dyktig.

Og her sitter jeg nå og funderer på om dette telefonopptaket virkelig kan være Cellino. Er det i det hele tatt mulig?

I så fall er det totalhavari hos meg.

Han kan være storkjefta, han kan prate fra levra, han kan komme med litt av hvert.

Men uttalelser som dette er ikke verdig å være noen eier av Leeds United. Det er over alle støvleskaft. Jeg har aldri (utenom Ken Bates) hørt maken. Det er en klovn som prater. En mann som med det han sier mister all integritet.

Det sies at det tar 30 år å bygge opp et godt rykte, og ti sekunder å rive det ned.

På 22 minutter klarte Cellino (om det var han) å drepe alle mine illusjoner om en hvit jul.

Kanskje de vet hva de gjør, de som deler ut kort det står fit and proper på.

Kan ikke være uenig, men svampen min er så tørr om dagen at jeg er glad for alle dråpene med håp noen kan svette på meg. Eneste som bruser med fjærene og skvetter litt rundt seg om dagen er Cellino.

"Cellino says all the right things in the wrong way"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1872 på: Mars 31, 2014, 22:05:48 »
TROR MAN VIRKELIG AT EN ITALIENER OG MILLIARDÆR SOM SKYR PRESSEN - VIRKELIG UTTALER SEG OG HÅNER KLUBB, EIERE, SPILLERE OG MANAGER TIL EN TILFELDIG FREMMED?

NEPPE! 

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1873 på: Mars 31, 2014, 22:40:57 »
TROR MAN VIRKELIG AT EN ITALIENER OG MILLIARDÆR SOM SKYR PRESSEN - VIRKELIG UTTALER SEG OG HÅNER KLUBB, EIERE, SPILLERE OG MANAGER TIL EN TILFELDIG FREMMED?

NEPPE!  

 :)

Det er egentlig det jeg også tenker. Det kan liksom ikke værra mulig... Selv om man skriver det med caps. Han som intervjuer høres jo også så blåst ut at det gjør det enda mindre trolig.
« Siste redigering: Mars 31, 2014, 22:48:52 av Blank_File »

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1874 på: Mars 31, 2014, 22:45:43 »
TROR MAN VIRKELIG AT EN ITALIENER OG MILLIARDÆR SOM SKYR PRESSEN - VIRKELIG UTTALER SEG OG HÅNER KLUBB, EIERE, SPILLERE OG MANAGER TIL EN TILFELDIG FREMMED?

NEPPE! 

 :)

PR jippo?;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1875 på: Mars 31, 2014, 22:54:26 »
Vet jo ikke om mannen er milliardær eller ikke men sannsynligheten for at "mannen i gata" når han på telefon. SKEPTIIIIIIIIIIIIISK.

Manager

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1876 på: Mars 31, 2014, 22:55:43 »
Ti års elendighet gjør noe med oss. Stødige prinsipper om kontinuitet og langsiktighet kastes på båten når italieneren med pengeboka full av lire kommer på banen.  

Jeg er en av dem. Lei av løgner og tomme ord foran hvert transfervindu. Lei av manglende sportslig suksess. Lei av å selge, lei av å låne.

Man velger å se mellom fingrene småkriminalitet et stykke tilbake i tid. Også verdensmestertittel i å sparke managere. Pengene lukter ikke, og vi trenger dem så sårt. Solide lovnader om tilbakekjøp av både det ene og det andre høres forlokkende ut. Selv en yacht fra eller til tåler vi. Cellino er mannen for oss. Alternativene virker å være bomullspratere. Mafioso eller ingenting.

En dyktig forretningsmann tenker jeg, med litt obligatorisk mafiablod i regnskapene. Men dyktig.

Og her sitter jeg nå og funderer på om dette telefonopptaket virkelig kan være Cellino. Er det i det hele tatt mulig?

I så fall er det totalhavari hos meg.

Han kan være storkjefta, han kan prate fra levra, han kan komme med litt av hvert.

Men uttalelser som dette er ikke verdig å være noen eier av Leeds United. Det er over alle støvleskaft. Jeg har aldri (utenom Ken Bates) hørt maken. Det er en klovn som prater. En mann som med det han sier mister all integritet.

Det sies at det tar 30 år å bygge opp et godt rykte, og ti sekunder å rive det ned.

På 22 minutter klarte Cellino (om det var han) å drepe alle mine illusjoner om en hvit jul.

Kanskje de vet hva de gjør, de som deler ut kort det står fit and proper på.


Tommel opp kato! Du skriver drivende godt!  :)

auren

Bra innlegg Kato. Dette intervjuet har også gjort meg negativ, spørsmålet er om vi har noen levedyktige alternativer. Er fortsatt vanskelig å tro at dette intervjuet faktisk er med MC, kan mannen virkelig være så hjernedød...

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1877 på: Mars 31, 2014, 22:59:46 »
Leeds United wait goes on for Massimo Cellino

6:40pm Monday 31st March 2014 in Sport By Sports Desk


Leeds United manager Brian McDermott would not be drawn on inflammatory comments made on radio by prospective owner Massimo Cellino
Massimo Cellino must wait a little longer before learning whether his appeal against the Football League board’s decision to block his £25m takeover of Leeds United has been successful.

The League disqualified Cellino, 57, from becoming owner or a director of the club last week following his recent conviction in a Sardinia court for tax evasion.

Cellino’s legal representatives in London, Mishcon de Reya, lodged a formal appeal last Thursday on the grounds that the Italian businessman has appealed against that conviction and remains innocent in Italian law until the appeals process is completed.


The League claim Cellino’s conviction bars him from taking control at Elland Road under its owners’ and directors’ test.

An independent QC heard both sides of the argument in London today but requires more time to consider the case further.

A brief Football League statement read: “Massimo Cellino’s appeal under The Football League’s owners’ and directors’ test has now concluded, with the Independent QC reserving his judgment.”

The independent QC’s ruling could have serious ramifications for Leeds, who were unable to pay the players’ wages in full on Friday.

Manager Brian McDermott, his back-room staff and players agreed to defer 50 per cent of their March salary until after the appeal had been heard.

Current owner Gulf Finance House Capital and Cellino are in dispute over who is responsible for the players’ wages.

Bahrain-based investment firm GFH Capital claim Cellino is responsible for funding the club’s running costs under the terms of the deal to sell him 75 per cent of the club’s shares.

Contracts between GFH Capital and Cellino’s company, Eleonora Sport, were exchanged on February 7, while the Italian is understood to have already invested around £10m in the club.

But Cellino refused to make further funds available last week following the League’s refusal to allow his takeover, and fans now fear the club are heading towards administration.

Earlier today, McDermott refused to be drawn on comments made by Cellino in an inflammatory interview broadcast on an internet radio station.

Cellino was highly critical of McDermott and GFH Capital, but was unaware his conversation last night was being recorded after taking a cold call from a Leeds fan hosting White Leeds Radio.

McDermott, speaking at a press conference ahead of tomorrow night’s home game against Charlton, said he had listened to the interview.

“If you have a private conversation, it’s private and shouldn’t have gone out, full stop,” McDermott said.

“It was private. What we need is a togetherness here and we’ll get a togetherness.

“If he gets the club, he’ll have a decision to make on where we go forward.”

Cellino tried unsuccessfully to sack McDermott on the eve of Leeds’ 5-1 home win against Huddersfield Town on February 1 after the Cagliari owner had reached a verbal agreement with GFH Capital to buy 75 per cent of the club’s shares.

McDermott stayed away from the game but reported for work as normal the following Monday after GFH Capital released a statement confirming he had not been sacked and would continue as manager.

McDermott, 52, has repeatedly stated he will not walk away from the club and would be willing to work with Cellino if his takeover was successful.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1878 på: Mars 31, 2014, 23:01:28 »
Og igjen.....

A.Pope
Cellino's lawyers, Mishcon de Reya, say they've been given no timeframe for a ruling from the judge. #lufc
6:12pm - 31 Mar 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1879 på: Mars 31, 2014, 23:24:01 »
TROR MAN VIRKELIG AT EN ITALIENER OG MILLIARDÆR SOM SKYR PRESSEN - VIRKELIG UTTALER SEG OG HÅNER KLUBB, EIERE, SPILLERE OG MANAGER TIL EN TILFELDIG FREMMED?

NEPPE!  

 :)

Nesten for utrolig til å være sant ja. Det er bare det at på nesten alle på de web sidene jeg har sjekket, tas dette for god fisk. Og inside detaljene som komner frem virker jo troverdige nok....og ssmått utrolige til samme tid!   :o

Tenk deg tilbake til månedskiftet januar- februar. Cellino plapret da i vei som en løs kanon på dekk den gangen også.  :P

Jeg tror intervjuet er ekte vare. Dette inntil det motsatte er bevist!  :-\
« Siste redigering: Mars 31, 2014, 23:25:33 av Jon R »
Jon R.

TallyHo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1880 på: Mars 31, 2014, 23:33:40 »
For en røre. Får Cellino anslaget blir det meget spennende fremover.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1881 på: Mars 31, 2014, 23:34:48 »
Intervjuet er fake...bestillingsverk fra 'TogetherLeeds' ...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1882 på: Mars 31, 2014, 23:36:07 »
Haha, de sitter på gjerdet sitt! Evner ikke noe slikt de, for avansert!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Badlands

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1883 på: April 01, 2014, 00:04:24 »
Intervjun är 100 % äkta. Vad är det som gör att folk inte tror på den eller har jag missuppfattat något?

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1884 på: April 01, 2014, 00:08:21 »
TROR MAN VIRKELIG AT EN ITALIENER OG MILLIARDÆR SOM SKYR PRESSEN - VIRKELIG UTTALER SEG OG HÅNER KLUBB, EIERE, SPILLERE OG MANAGER TIL EN TILFELDIG FREMMED?

NEPPE!  

 :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  13 t
@MikeDbrown89 I've spoken to him before, that's his voice
 

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1885 på: April 01, 2014, 00:10:10 »
Intervjuet er fake...bestillingsverk fra 'TogetherLeeds' ...

Kilde...
 

Lord-Meta

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1886 på: April 01, 2014, 00:16:26 »
Intervjuet er fake...bestillingsverk fra 'TogetherLeeds' ...

 
Tvilsomt, vet hvem som kjører intervjuet og han er ganske kokko. Men at han holder på med noe togetherleeds, neppe.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1887 på: April 01, 2014, 01:14:16 »
Noen som har fanget opp tweets med dementier eller nye rumpebilder fra Cellino familien i løpet av dagen? Ikke?

Forståelig. Taushet er jo som kjent gull. ::)

Regner med at dette "intervjuet" går sin seiersgang over fotballeuropa. Med den sparke CVen fra før av er det nok en magnet på gode manageremner med integritet dette.  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1888 på: April 01, 2014, 07:05:24 »
Noen som har fanget opp tweets med dementier eller nye rumpebilder fra Cellino familien i løpet av dagen? Ikke?

Forståelig. Taushet er jo som kjent gull. ::)

Regner med at dette "intervjuet" går sin seiersgang over fotballeuropa. Med den sparke CVen fra før av er det nok en magnet på gode manageremner med integritet dette.  :P

Money speak louder than words my friend!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1889 på: April 01, 2014, 07:18:57 »
Noen som har fanget opp tweets med dementier eller nye rumpebilder fra Cellino familien i løpet av dagen? Ikke?

Forståelig. Taushet er jo som kjent gull. ::)

Regner med at dette "intervjuet" går sin seiersgang over fotballeuropa. Med den sparke CVen fra før av er det nok en magnet på gode manageremner med integritet dette.  :P

Money speak louder than words my friend!
Nye toner fra deg vil jeg si ;)