Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1420005 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3600 på: Mai 14, 2015, 21:12:55 »
Hva var dette med Charlie Taylor? Cellino så ham spille da han var på utlån til Crewe (?), og sa at "denne spilleren var god". NR repliserte at han ikke var tilbydt kontrakt videre med klubben og kunne gå hvor han ville. Cellino ba ham inn på kontoret sitt, og Taylor ville spille for Leeds og vips var kontrakten i boks. Men da han ikke spilte noen kamper ble Cellino sur, og solgte Warnock bak ryggen til NR, slik at han skulle få sjansen på førstelaget. Heldigvis var dette vellyket, men dette kommer til å gjenta seg flere ganger, og da spørs det om fru fortuna er med Cellino.

Litt diktatorisk lederstil eller?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3601 på: Mai 14, 2015, 21:32:52 »
Phil Hay prøver seg:

Video - Leeds United: Same old routine as Cellino takes up the reins at Elland Road once again

Please try again later.OK
19:33Thursday 14 May 2015
2
HAVE YOUR SAY
MASSIMO CELLINO chose to put himself squarely in the spotlight and outline his plans for the future at Leeds United at a specially arranged press conference on Thursday afternoon. Phil Hay was there to watch it all unfold ...

IT WAS all going wrong long before Massimo Cellino nipped out for a smoke, leaving a startled Adam Pearson - three days as a director of Leeds United and counting - to take the wheel at a car crash of a press conference.


Massimo Cellino with Adam Pearson at Thursday's press conference at Elland Road. Picture: Tony Johnson
Cellino reappeared a few minutes later - “a beautiful cigarette,” he quipped - and reminded the assembled journalists that Pearson could not be expected to deal with questions about intimate matters at Elland Road. “He’s just arrived,” Cellino said. Ironically enough, Pearson had as many answers as him.


He might regret it with hindsight but United’s eccentric owner did not call yesterday’s media gathering under duress. He told staff at Elland Road to begin preparing for it last Friday and he wanted to speak. Fresh from a Football League disqualification, it was his way of putting himself front and centre and - in theory - his chance to address the many, many loose ends at Leeds.

“Before now I didn’t have time to talk,” he said. “But I’m here if you’ve got questions.” Questions there were, though Cellino’s meandering monologues did not offer much scope to pose them. Forty minutes in, the Italian wandered out with cigarettes in hand. Half-an-hour later, as a messy briefing neared its end, he summed up his mood by aiming a light-hearted kick at a reporter on the front row.

Exchanges with Cellino are always gruelling. The unveiling of David Hockaday as head coach last summer went on for almost an hour, a small portion of it devoted to Hockaday and a single question aimed at his assistant, Junior Lewis, but Cellino’s attendance yesterday exposed him to the dissent which grew around the club during his three-month ban.

There was no soft loosener. Straight off, Cellino was asked whether Neil Redfearn would be his head coach next season. “Do you have reserve questions?” Cellino replied, politely suggesting that he would rather ease himself in before dealing with the explosives.

He welcomed Pearson and set out by employing the sleeping-giant analogy, saying Leeds were “awake but not fit” after the mayhem of his first year as owner. He wasted no time in promising to sell the club if it was not “fixed” and back in the Premier League by 2017. It sounded familiar. Twelve months ago that target was 2016. “In 2015-16 if we don’t go into the Premier League then I’ve failed,” he said a few days after his takeover. Not any more.


In the meantime, Cellino said, he wanted no reports or rumours about third parties bidding to buy United or him trying to sell. “This club is not for sale. It’s never been for sale.” Fair enough. As for the Football League, future bans from future court cases were a hypothetical subject. “If I work and think that everything can happen tomorrow, I don’t work any more.” Italy’s justice system took its usual hammering.

But all of that mattered less than the here and now. The conversation turned again and again to Redfearn as Cellino was asked to explain why his head coach was out on a limb, with a contract which expires next month and broken lines of communication to Elland Road.

Pearson for his part admitted that he had not spoken to Redfearn. That figured. The 50-year-old only joined the board at Elland Road on Monday and, for all his experience and nous, he was horribly exposed when Cellino briefly abandoned him and asked him to hold court.

Pearson conceded that he was not aware of contact between Cellino and Redfearn either. “He (Cellino) is only just back in the country,” Pearson said. He was promptly reminded that Cellino had completed his Football League ban almost two weeks ago. “I just ask that perhaps he needs a little bit more time,” Pearson said. “It will be sorted out.”


In the circumstances, Cellino would have been nowhere without his new director’s common sense and safe bat. Pearson’s instinct kicked in as he rationalised the situation and chose not to bluff about issues he couldn’t comment on.

“Everyone does things in a different style,” Pearson said. “The owner has his way of doing things. I’m sure he’ll communicate with (Redfearn) when he says fit.

“Do you want the club to continue making knee-jerk reactions or do you want it to go through a process? The owner’s invested a lot of money and he has the right to make these decisions in an orderly manner.” In the background, Cellino hummed a tune to himself.

The Italian’s appraisal of Redfearn started with criticism of his head coach for failing to attend a champagne reception arranged by club staff after the end of his ban. He said somewhat cryptically that the 49-year-old had “a lot of agents”; the implication being that many people were fighting Redfearn’s corner in the hope that his deal might be extended. “He has a lot of support,” Cellino was told. “I have to fight with my emotion,” he responded. “Everything I do must be for the best interests of the club.”

At first he agreed that a rapid decision on Redfearn’s future was needed - “I cannot wait because we are late, already late. I admit that” - but finished off by saying: “I have 175 employees here to look after, three kids, my wife who I don’t see. It’s not so urgent to call someone to say what I don’t know what to say.”


On the subject of Steve Thompson, Redfearn’s suspended assistant, Cellino was nonplussed and did not shed any light. “I like Thompson as a man and when I finished my disqualification I called him and told him ‘I don’t know what’s happened. From my point of view, I’m sorry because I like you as a man.’”

Nicola Salerno, the club’s sporting director, was essentially informed that he was about to be replaced. Salerno has been absent from Leeds ever since he took responsibility for removing Thompson last month.

“Here we need a head of recruitment who comes from England, knows the players, everything,” Cellino said. “He can advise us. Salerno unfortunately is Italian.” Cellino added unexpectedly that the club had too many foreign players. He admitted to being “desperate” last summer, knowing that United would be condemned to a Financial Fair Play transfer embargo in January.

On transfers in general, Cellino was unequivocal. He’d continue to dictate them because any misjudgements would be his own, rather than those of a coach who was later sacked and paid off.

“If the coach makes mistakes, he walks away or we make him walk away and the mistake is with the club,” Cellino said.

“I am the club, they are the coach. I like this player. ‘You like coach?’ Great. ‘How much is he?’ Then we try to buy Forrest Gump. We make a mistake with a player, we are all responsible. If you let the manager or the coach take the players, that’s a waste in my experience.”

The caveat at this stage was Cellino’s comment that some of what Leeds recruited this season - 18 players in all at a cost of £9.2m, according to him - was “garbage”; in part because of Redfearn’s reluctance to use several of them. Brian Montenegro was name-checked.

A lone voice pointed out that Cellino had been responsible for signing many of those players but he was defiant. “Nine million two hundred thousand (pounds) went all on garbage because they were players we were not using,” Cellino said. “Next season we do not waste money.” He seemed to indicate that the £10.75m raised by selling Ross McCormack to Fulham last July had been duly swallowed up.

Other figures arose as the conference wore on. Cellino said he was facing an unforeseen bill of £5m from a legal case left behind by a previous regime. He said something about raising more money to pay different costs before May 20. Pearson, who talked about “calming the waters”, said he was due to meet club director and former chairman Andrew Umbers for the first time at 3pm. Three o’clock came and went. The event began at two.

Twice Cellino was interrupted by his phone. “I don’t know how to work this bloody s***t,” he complained. Hassle came from elsewhere shortly after as a fan slipped unnoticed into the room and began arguing with Cellino about the merits of Luciano Becchio - a January target of Redfearn’s - over Edgar Cani, the Albanian who United signed from Catania instead. Cellino mentioned Peter Lorimer and Eddie Gray. “They’d have been better than Cani,” someone said.

It was lawless by then and unenlightening, except in revealing that three months in Miami had not changed Cellino. People - the supporters - are angry, he was told. “The fans can tell me I’m a dick,” he replied. “I work for my club, I look after my club. The fans, they don’t understand. They will understand.”

Banging his chest with one hand, he said supporting the club was not just about the Leeds salute or renditions of ‘Marching on Together’. He wondered if frustration about him was as bad as it seemed, even though his wife and daughter have moved from Leeds to London after taking abuse in the street.

“When you talk about fans, you talk about a couple of million people,” he said. “Just be worried about 200 fans who have been informed in the wrong way. Maybe they are too close to someone they shouldn’t be.”

Like Redfearn? But with that riddle, the show was over. As if he’d never been away.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3602 på: Mai 14, 2015, 22:03:24 »
Huff og huff, jeg frykter fortsettelsen... aner sirkustilstander med negativt fortegn.. >:(

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3603 på: Mai 14, 2015, 22:07:02 »
Huff og huff, jeg frykter fortsettelsen... aner sirkustilstander med negativt fortegn.. >:(
Mer enn aner. Vi sitter midt i elefantmøkka mens klovnen tuter i ørene våre.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3604 på: Mai 14, 2015, 22:26:36 »
@leedsboy56: @sport_simon @APOPEY @L__richards  @WACCOE @AdrianTeakdesk   Main headline was Nora's moved to London....

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3605 på: Mai 14, 2015, 22:34:03 »
@leedsboy56: @sport_simon @APOPEY @L__richards  @WACCOE @AdrianTeakdesk   Main headline was Nora's moved to London....

 :)
och vad betyder detta?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3606 på: Mai 14, 2015, 22:49:46 »
@leedsboy56: @sport_simon @APOPEY @L__richards  @WACCOE @AdrianTeakdesk   Main headline was Nora's moved to London....

 :)
och vad betyder detta?

His daugther, the one with the back parts, has moved to London (with her mother) because of fan abuse in the streets of Leeds.

Just watch Massimo ironically do the Leeds salute several times - being a fan is more than doing the saulte he says...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3607 på: Mai 14, 2015, 23:10:13 »
@leedsboy56: @sport_simon @APOPEY @L__richards  @WACCOE @AdrianTeakdesk   Main headline was Nora's moved to London....

 :)
och vad betyder detta?

His daugther, the one with the back parts, has moved to London (with her mother) because of fan abuse in the streets of Leeds.

Just watch Massimo ironically do the Leeds salute several times - being a fan is more than doing the saulte he says...
tråkigt att de skall drabbas, de har ju inte ett dugg med Massimos sätt att sköta klubben att göra,
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3608 på: Mai 14, 2015, 23:13:45 »
Hva pokker er det Cellino går på. For slik han styrer skuta, ja da trenger jeg masse av det han går på

Leeds United supremo Massimo Cellino says he did not pick a bad boss last summer when appointing David Hockaday as the club's head coach, with just the timing wrong for the former Forest.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3609 på: Mai 15, 2015, 00:23:41 »
Hva pokker er det Cellino går på. For slik han styrer skuta, ja da trenger jeg masse av det han går på

Leeds United supremo Massimo Cellino says he did not pick a bad boss last summer when appointing David Hockaday as the club's head coach, with just the timing wrong for the former Forest.
Lurer også på det, midlet fører i hvertfall til bortfall av selvinnsikt og fotballforståelse samtidig som det fører til økt selvbilde .

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3610 på: Mai 15, 2015, 01:26:42 »
Sirkuset er tydeligvis ikke over. Her trengs ingen sensasjonslystne tabloide medier for å skape overskrifter, Cellino gjør nok en gang hele jobben selv.  :-[

Det peneste jeg kan si om dette er at etter ansettelsen av Pearson hadde jeg håpet på noe bedre.   :(
Jon R.

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3611 på: Mai 15, 2015, 07:53:21 »
Pressekonferansen stoppet halvveis fordi han måtte ha seg en røyk...... ???
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3612 på: Mai 15, 2015, 08:06:49 »
Pressekonferansen stoppet halvveis fordi han måtte ha seg en røyk...... ???
A beautiful cigarette.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3613 på: Mai 15, 2015, 08:09:00 »
Sirkuset er tydeligvis ikke over. Her trengs ingen sensasjonslystne tabloide medier for å skape overskrifter, Cellino gjør nok en gang hele jobben selv.  :-[

Det peneste jeg kan si om dette er at etter ansettelsen av Pearson hadde jeg håpet på noe bedre.   :(

Cellino er høy på seg selv. Han mangler selvinnsikt, empati, respekt og evne til lederskap. Dessverre begynner dette å nærme seg en diagnose mer enn retning.

Jeg kan ikke komme på andre klubbledere som øser av seg selv på denne måten uten noen form for ydmykhet.


Et tilsvar er: Jo, man kan være Leeds supporter på sin hals hvis man bare gjør "The Leedssalute"! Dette handler om stolthet, samhold og man viser dette grunnet noe eierne i klubben skaper for fansen.
Massimo Cellino har ikke disse egenskapene!
« Siste redigering: Mai 15, 2015, 14:05:08 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3614 på: Mai 15, 2015, 13:54:06 »
Jeg konstaterer bare at alt er som det pleier etter at jeg bestemte meg for å vende meg mot vår italienske venn. Pearson inn og Transfer Embargo borte. Yes! Stein stokk gal mann på pressekonferanse sørger for at bakken under oss nok en gang blir revet bort. Artig at ble gjort et nummer ut av at Pearson ikke hadde skrevet kontrakt enda. Blir ikke sjokkert om han rydder pulten og drar etter dette. Jeg elsker karakterer, men Massimo Cellino er bare steik stokk gal. Han er ikke morsom eller noenting. Og for noen latterlige allegorier han kjører på med hver gang Redfearn nevnes.

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3615 på: Mai 15, 2015, 15:46:40 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne. 

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3616 på: Mai 15, 2015, 16:11:42 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne. 

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.

Men hvordan i alle dager kan Adam Pearson ha blitt overbevist av denne mannen? Hvorfor er det så mange som går med på å jobbe sammen med han? Jeg lurer nesten på om han bare driver et spill for galleriet. Det er ikke mulig å være så tilsynelatende dum og fremdeles være så overbevisende.

Jon R

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3617 på: Mai 15, 2015, 16:45:12 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne.  

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.

Men hvordan i alle dager kan Adam Pearson ha blitt overbevist av denne mannen? Hvorfor er det så mange som går med på å jobbe sammen med han? Jeg lurer nesten på om han bare driver et spill for galleriet. Det er ikke mulig å være så tilsynelatende dum og fremdeles være så overbevisende.
Da kan vi jo nevne i fleng alle som har jobbet med han over tid. Her er lista, slik jeg kjenner den:
..........
...........
...........
..........
Jon R.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3618 på: Mai 15, 2015, 16:57:29 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne.  

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.

Men hvordan i alle dager kan Adam Pearson ha blitt overbevist av denne mannen? Hvorfor er det så mange som går med på å jobbe sammen med han? Jeg lurer nesten på om han bare driver et spill for galleriet. Det er ikke mulig å være så tilsynelatende dum og fremdeles være så overbevisende.
Da kan vi jo nevne i fleng alle som har jobbet med han over tid. Her er lista, slik jeg kjenner den:
..........
...........
...........
..........
Jeg sa ingenting om over tid. Men enkelte trenere har jo vært ansatt flere ganger. Jeg tillot meg å tenke at det er ikke sikkert at det er så ille som folk vil ha det til. Jeg tok så grundig feil. Så ble jeg ørlite granne positivt innstilt igjen når Pearson kom inn i bildet. Bare for å få slått beina vekk under meg igjen av denne pressekonferansen...

Promotion 2010

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3619 på: Mai 15, 2015, 18:00:30 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne. 

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.

Men hvordan i alle dager kan Adam Pearson ha blitt overbevist av denne mannen? Hvorfor er det så mange som går med på å jobbe sammen med han? Jeg lurer nesten på om han bare driver et spill for galleriet. Det er ikke mulig å være så tilsynelatende dum og fremdeles være så overbevisende.

Adam Pearson har en egen agenda. Etter et år på Elland Road behøver han ikke mer enn et kvarter på due diligence og vips er han eier!

Stoler på at det blir Pearson på sikt sammen med Leedsfolk med penger.

☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3620 på: Mai 15, 2015, 18:15:46 »
Vi har kjent MC i et drøyt år nå og det er faktisk mye verre en fryktet.  Jeg var kjempskeptisk og håpet han ikke skulle godkjennes.

Det lille jeg har sett av pressekonferansen skremmer meg meg virkelig.  Bare babbel med sikkel i munnvikene og blanke øyne. 

Når man kaller inn til pressekonferanse så har man vel en agenda og et budskap.  Etter det er presentert så tar man en kort runde med spørsmål - så sier man thankyouverymuch.

Det er ingen mulig happy ending til dette kapittelet i klubbens historie.

Men hvordan i alle dager kan Adam Pearson ha blitt overbevist av denne mannen? Hvorfor er det så mange som går med på å jobbe sammen med han? Jeg lurer nesten på om han bare driver et spill for galleriet. Det er ikke mulig å være så tilsynelatende dum og fremdeles være så overbevisende.

Adam Pearson har en egen agenda. Etter et år på Elland Road behøver han ikke mer enn et kvarter på due diligence og vips er han eier!

Stoler på at det blir Pearson på sikt sammen med Leedsfolk med penger.

☺

Jeg våger ikke drømme eller tenke noe annet enn det verste lenger...

Johrnino

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3621 på: Mai 15, 2015, 20:03:36 »
Personlig har jeg ikke hatt store forventninger til MC sin menneskebehandling, karisma, humor, eller hvordan han ter seg på pressekonferanser.. Det hadde selvfølgelig vært hyggelig om eieren av klubben hadde scoret høyt på alle disse egenskapene, men så lenge fotballaget presterer så er jeg fornøyd.
Ken Bates var vel ikke akkurat en sjarmklump han heller?

Så lenge MC klarer å stable et fotballag på bena, som kan utfordre om play- off neste år, og en manager på nivå med Adkins/Poyet, så kan sesongen bli en stor opptur. Han har jo tidligere vist at han klarer å signere gode spillere og managere i Cagliari, så helt bortkommen kan han vel ikke være?

Jeg ser ikke bort i fra at Leeds klarer Play off neste år, med 4-5 signeringer, som tilpasser seg laget relativt raskt. Stammen i laget er ganske så god, med flere fremadstormende unge spiller som kommer til å fortsette å utvikle seg.

Men jeg ser på signeringen av manager som det aller viktigste. Hvis MC nok en gang går for en umerittert manager  fra lavere divisjoner, så har vi det gående igjen som forrige sesong, men med en erfaren manager med relativt god merittliste så er det meste mulig..
 

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3622 på: Mai 16, 2015, 21:34:37 »
Personlig har jeg ikke hatt store forventninger til MC sin menneskebehandling, karisma, humor, eller hvordan han ter seg på pressekonferanser.. Det hadde selvfølgelig vært hyggelig om eieren av klubben hadde scoret høyt på alle disse egenskapene, men så lenge fotballaget presterer så er jeg fornøyd.
Ken Bates var vel ikke akkurat en sjarmklump han heller?

Så lenge MC klarer å stable et fotballag på bena, som kan utfordre om play- off neste år, og en manager på nivå med Adkins/Poyet, så kan sesongen bli en stor opptur. Han har jo tidligere vist at han klarer å signere gode spillere og managere i Cagliari, så helt bortkommen kan han vel ikke være?

Jeg ser ikke bort i fra at Leeds klarer Play off neste år, med 4-5 signeringer, som tilpasser seg laget relativt raskt. Stammen i laget er ganske så god, med flere fremadstormende unge spiller som kommer til å fortsette å utvikle seg.

Men jeg ser på signeringen av manager som det aller viktigste. Hvis MC nok en gang går for en umerittert manager  fra lavere divisjoner, så har vi det gående igjen som forrige sesong, men med en erfaren manager med relativt god merittliste så er det meste mulig..

Meget bra skrevet innlegg. Helt enig i det du sier her! Godt å se at det enda finnes noen fornuftige supportere igjen her på forumet ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3623 på: Mai 16, 2015, 22:42:20 »
Personlig har jeg ikke hatt store forventninger til MC sin menneskebehandling, karisma, humor, eller hvordan han ter seg på pressekonferanser.. Det hadde selvfølgelig vært hyggelig om eieren av klubben hadde scoret høyt på alle disse egenskapene, men så lenge fotballaget presterer så er jeg fornøyd.
Ken Bates var vel ikke akkurat en sjarmklump han heller?

Så lenge MC klarer å stable et fotballag på bena, som kan utfordre om play- off neste år, og en manager på nivå med Adkins/Poyet, så kan sesongen bli en stor opptur. Han har jo tidligere vist at han klarer å signere gode spillere og managere i Cagliari, så helt bortkommen kan han vel ikke være?

Jeg ser ikke bort i fra at Leeds klarer Play off neste år, med 4-5 signeringer, som tilpasser seg laget relativt raskt. Stammen i laget er ganske så god, med flere fremadstormende unge spiller som kommer til å fortsette å utvikle seg.

Men jeg ser på signeringen av manager som det aller viktigste. Hvis MC nok en gang går for en umerittert manager  fra lavere divisjoner, så har vi det gående igjen som forrige sesong, men med en erfaren manager med relativt god merittliste så er det meste mulig..

Meget bra skrevet innlegg. Helt enig i det du sier her! Godt å se at det enda finnes noen fornuftige supportere igjen her på forumet ;-)
jag är enig jag med, dock ser jag signeringar av spelarförstärkningar som prio no 1, har ju i princip varit 10 år på raken där vi sålt spelare för mer än vad vi köpt,
 

Leedsgutt

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3624 på: Mai 17, 2015, 00:35:13 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-sack-neil-redfearn-because-5709088

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/massimo-cellino-love-leeds-much-5709285


direkte  skam å lese.   Tiden for Redfearn er ute, ingen tvil med sitatet 

"Will that coach be Gus Poyet?
Cellino laughs.
I can’t say who.”As he shows me out of Elland Road, however, he declares: “This new coach is angry – and he wants revenge. Just like me."

« Siste redigering: Mai 17, 2015, 00:39:39 av Leedsgutt »

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3625 på: Mai 17, 2015, 00:47:16 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-sack-neil-redfearn-because-5709088

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/massimo-cellino-love-leeds-much-5709285


direkte  skam å lese.   Tiden for Redfearn er ute, ingen tvil med sitatet  

"Will that coach be Gus Poyet?
Cellino laughs.
I can’t say who.”As he shows me out of Elland Road, however, he declares: “This new coach is angry – and he wants revenge. Just like me."



Herregud, for en patetisk eier vi har!

Kjøp en enveisbilett til Italia eller Florida....... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
« Siste redigering: Mai 17, 2015, 01:06:57 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3626 på: Mai 17, 2015, 09:03:29 »
En skikkelig suppe å lese fra vår eier.

Han har også flyttet sin familie til London pga sjikanering fra fansen.  Da spesielt hans datter i følge ham har fått gjennomgå.

Alltid trist når mindre begavede mennesker slenger med leppen, men enda mer trist når vår eier av klubben ikke er det spor bedre.  Snarere tvert om.
Medlem 94237

Andersen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3627 på: Mai 17, 2015, 10:25:55 »
For noen klovner av eiere vi har hatt !  >:( Skal det aldri ta slutt ! Takker Redfearn for jobben han har gjort ! Skjønner han godt hvis han forlater klubben . Orker han degradering ned til trener for Akademiet igjen !?

Woody

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3628 på: Mai 17, 2015, 10:44:25 »
For noen klovner av eiere vi har hatt !  >:( Skal det aldri ta slutt ! Takker Redfearn for jobben han har gjort ! Skjønner han godt hvis han forlater klubben . Orker han degradering ned til trener for Akademiet igjen !?

Er vel forståelig om han drar ja(om han får tilbud om manager rolle)på den annen side har vel Cellino holdt sin del av avtalen om at Redfearn skulle vere headcoach til 1 juni...
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3629 på: Mai 17, 2015, 11:38:25 »
Richard Atkinson ‏@acko42  · 4m4 minutes ago   Selby, England   
Cellino will be banned for another year shortly Pearson will over see the takeover and we will get a new owner that cares #wifewakesmeup

 ;D:'(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan