Skrevet av Emne: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.  (Lest 34846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #240 på: Februar 09, 2014, 17:29:12 »
Vingene våre gjør fortsatt en del rare valg. Men alt i alt tilfører de laget flere alternativer offensivt rett og slett gjennom å holde bredden når vi går i angrep. Selvtilliten burde også være stigende proposjonalt med spilletiden. Håper de i større grad enn så langt også kan komplettere Macca som målscorere.z

Kontakinte

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #241 på: Februar 09, 2014, 22:04:18 »
Murphy!! waste of good money!!

Murphy gjør en god 2 omgang etter å ha vært helt borte i første...

Playmakertype med stort potensiale!
Da er vi uenig om det  :) En playmaker i mine øyne, er en spiller som ønsker mye ballkontakt og søker store åpne rom. Mutphy er usynlig i store deler av kampen, urettferdig analyse med hensyn til været kampen ble spilt i!? Kanskje, men vi spiller mot Yeovil. Skal vedde hårveksten på skrotum, på at Murphy ikke får utløp for sitt "potensiale" i Leeds U.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #242 på: Februar 09, 2014, 22:11:39 »
Måten vi spiller på gir ikke Murphy mulighet til å spille han egentlig kan/vil. Når Austin er over hele banen så må Murphy være stabilisatoren på midtbanen når han spiller sammen med Mowatt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #243 på: Februar 10, 2014, 11:51:56 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken.  :-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D
 

AndyMathie

Sv: Re: Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #244 på: Februar 10, 2014, 12:05:49 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem.
For et nonsens utspill i denne sammenheng. Det blir som å si at Chelsea var et dårligere lag enn Tromsø den gangen Tromsø slo dem hjemme i snøværet på Alfheim. Når keeper ikke klarer å få ballen til å ligge stille på streken og vindkast gir dupper slik at alle blir stående og måpe, utsparkene kommer tilbake til keeper  med fullt tilslag og det var kun spill i begge omganger mot det målet med vinden i ryggen har det ingenting med mestring å gjøre. Jeg har aldri sett en fotballkamp spilt under så dårlige forhold i England før.

Etter at det begynte å snø var det Chelsea scoret målene. Tromsø var mye bedre på gode forhold enn etter at banen var dekt med snø. At Tromsø er god på snø er bare en myte. Vi har aldri vært gode i snøvær. Dermedblir det skivebom med denne uttalelsen. For Chelsea som har større kvaliteter enn Tromsø laget taklet forholdene langt bedre enn Tromsø.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #245 på: Februar 10, 2014, 12:36:34 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.
Jon R.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #246 på: Februar 10, 2014, 12:41:30 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #247 på: Februar 10, 2014, 12:44:01 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.

Har vært kamper der midtbanespillere omtrent har blitt båret av banen ved full tid. Kall en spade for en spade, byttepolitikken har vært for dårlig.
 

Jon R

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #248 på: Februar 10, 2014, 13:02:35 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken.  :-[

Blir helt latterlig.  

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.    
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.

Har vært kamper der midtbanespillere omtrent har blitt båret av banen ved full tid. Kall en spade for en spade, byttepolitikken har vært for dårlig.

Ikke uenig i dette men synes dette problemet får for mye plass. Bytte vs ikke bytte diskusjonene lever i alle klubber under alle managere. Mange av  innspill om bytter har jeg vært enige i, men bytter kan gjøre vondt verre hvis man ikke har de rette spillerne til å påvirke den aktuelle kamputviklingen til vår fordel...

Det faktum at vi har vist en flott evne til å slå tilbake etter å ha ligget under, tyder på at det også finnes en annen side ved Mc Dermotts disposisjoner under kampene som han får lite kred for..
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #249 på: Februar 10, 2014, 13:43:46 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.

Har vært kamper der midtbanespillere omtrent har blitt båret av banen ved full tid. Kall en spade for en spade, byttepolitikken har vært for dårlig.

Ikke uenig i dette men synes dette problemet får for mye plass. Bytte vs ikke bytte diskusjonene lever i alle klubber under alle managere. Mange av  innspill om bytter har jeg vært enige i, men bytter kan gjøre vondt verre hvis man ikke har de rette spillerne til å påvirke den aktuelle kamputviklingen til vår fordel...

Det faktum at vi har vist en flott evne til å slå tilbake etter å ha ligget under, tyder på at det også finnes en annen side ved Mc Dermotts disposisjoner under kampene som han får lite kred for..

Godt med litt nyanser.

Hadde vi bare ledet med to eller flere mål 25-30 minutter før slutt så hadde vi sett hvordan McD tenker. Hadde han da spilt med Austin og de andre som viser tegn til å være slitne, så hadde han fortjent mer kritikk.

McD tenker kun i nuet, det virker som han er nødt til det. Det er nok en styrke og en svakhet..

Jeg gjentar til det kjedsommelige, Pearson/Leicester rullerer ikke på laget SELVOM de har gode spillere på benken. Jeg gleder meg til den dagen Leeds har spillere som kan dominere sentralt på midtbanen som Drinkwater og James gjør...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Re: Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #250 på: Februar 10, 2014, 15:32:24 »
Det var vanskelige forhold i denne kampen. Gode lag mestrer forholdene, mens svake lag lar forholdene mestre dem.
For et nonsens utspill i denne sammenheng. Det blir som å si at Chelsea var et dårligere lag enn Tromsø den gangen Tromsø slo dem hjemme i snøværet på Alfheim. Når keeper ikke klarer å få ballen til å ligge stille på streken og vindkast gir dupper slik at alle blir stående og måpe, utsparkene kommer tilbake til keeper  med fullt tilslag og det var kun spill i begge omganger mot det målet med vinden i ryggen har det ingenting med mestring å gjøre. Jeg har aldri sett en fotballkamp spilt under så dårlige forhold i England før.

Etter at det begynte å snø var det Chelsea scoret målene. Tromsø var mye bedre på gode forhold enn etter at banen var dekt med snø. At Tromsø er god på snø er bare en myte. Vi har aldri vært gode i snøvær. Dermedblir det skivebom med denne uttalelsen. For Chelsea som har større kvaliteter enn Tromsø laget taklet forholdene langt bedre enn Tromsø.

Greit. Legger meg langflat på den, men poenget mitt står jeg fortsatt ved. Vinden snudde kampen, bokstavelig talt.

eros

Sv: Re: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #251 på: Februar 10, 2014, 21:08:02 »
har endelig fått sett kampen i opptak. har unngått forum og nyheter før jeg fikk sett kampen. Ikke lett å konkludere på basis av det som ble vist, men det v7rket som om vi spilte på oss voldsom selvtillit i medvinden. Har lenge savnet duellstyrken vi viste i deler av 2. omgangen. Vi gjenvant ballen konstant og Yeovill hadde sin fulle hyre med å holde ballen ute av eget mål.

Alt i alt vant vi fortjent. Byram var først på ball og straffen var ikke straffe.Vi hadde flest sjanser og eide 2. omgangen.

MOT

Always white

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #252 på: Februar 10, 2014, 21:39:42 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.

Enig, det trengs friske ben utover/ i slutten på kampene, se på Brian Deane i Sarpsborg 08, han glemmer også å bytte til spillerne sitter på gresset
« Siste redigering: Februar 10, 2014, 21:54:20 av Always white »

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #253 på: Februar 10, 2014, 22:31:49 »
har endelig fått sett kampen i opptak. har unngått forum og nyheter før jeg fikk sett kampen. Ikke lett å konkludere på basis av det som ble vist, men det v7rket som om vi spilte på oss voldsom selvtillit i medvinden. Har lenge savnet duellstyrken vi viste i deler av 2. omgangen. Vi gjenvant ballen konstant og Yeovill hadde sin fulle hyre med å holde ballen ute av eget mål.

Alt i alt vant vi fortjent. Byram var først på ball og straffen var ikke straffe.Vi hadde flest sjanser og eide 2. omgangen.

MOT

Byram lagde en klar straffe med "feil bein". Yeovil spiller bedre i motvind enn oss, de prøvde å spille ballen langs bakken i 2. omgang. Vår 1. omgang var helt for jævlig, og vi skal være glad at Miller bommet på straffa.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.
« Svar #254 på: Februar 10, 2014, 22:32:44 »
Skandale taktikk å kjøre høye baller når vi har storm i mot oss i første omgang og Smith på benken:-[

Blir helt latterlig.   

Vi er fortsatt ikke gode på å bytte.     
Sikkert fordi manageren vår lever seg så inni spillet at han glemmer å bytte.  ;D


Var det virkelig taktikken?

Mitt klare inntrykk av BMD er at han nødig bytter når laget har et resultat han er fornøyd med. Når vi ligger under nøler han ikke med tidlige bytter, gjerne i pausen. Etterhvert som vi får bedre folk på benken, tipper jeg de "riktige" byttene vil komme hyppigere.

Der har jaggu vært nok kamper der spesielt midtbanen hadde hatt godt av friske bein på slutten.

Enig, det trengs friske ben utover/ i slutten på kampene, se på Brian Deane i Sarpsborg 08, han glemmer også å bytte til spillerne sitter på gresset

Engelsk managermentalitet??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.