KAMP: vs Yeovil 08.02.14 kl. 13:15 på Huish Park.

Started by B_Ød, February 07, 2014, 14:57:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DW

Kato

Quote from: Joe Jordan on February 08, 2014, 14:04:30
Pause. Med den medvinden vi får i andre vil langpasningene ende ute på parkeringsplassen.

Hahahaha

Kato

Nå må det nærme seg to måneder siden McDermott vant en fotballkamp (tror jeg).

Vi kan ikke holde på lengre å la klubben vår være lekegrind for amatører.

Kontakinte

McD, er en utrolig dårlig kampleder. Hvorfor fortsetter vi å banke ballen ut bakfra med stiv-kuling i tryne??? Byram og Warnock er bra fotballspillere. Da kan det jo hende vi fadde fått strekt det Yeovil laget litt også.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Eddie blir overrasket om vi ikke vinner 3, 4-1    store ord
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bromancer

Vi bør fortsatt klare 3 poeng her. Hvis ikke kjenner jeg at min tålmodighet med McD nærmer seg grensen.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Smith innpå. Her er det bare å satse på cornere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ups & Ups!!

GeirO

MOT

Perik

auren

Macca!!! Neida, vinden har ingenting å si!! ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Nørgaard

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

Quote from: auren on February 08, 2014, 14:20:34
Macca!!! Neida, vinden har ingenting å si!! ;)

auren

den har noe å si, men latterlig om noen skulle påstå at det vi holdt på med i første skyldes kun den

RoarG

RRRROOOOOOOOSSSSSS!!!!
Her er det bare å satse primtivt på langskudd og cornere i 2.omgang.

Hallgeir *

Jeg tenker med gru på hvor vi hadde vært uten McCormack denne sesongen.
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Quote from: Hallgeir * on February 08, 2014, 14:23:27
Jeg tenker med gru på hvor vi hadde vært uten McCormack denne sesongen.

Ligget til nedrykning?

sveifors

Kan noen gi en ispose til Austin å legge på hodet  så han roer seg ned-
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Ankerjon15

Leedsfan

Når vi burde hoofe så spiller vi ballen langs bakken og i 1. omgang så burde vi gjort omvendt... Men det går vel veien?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.