Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 146924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #210 på: Juni 26, 2014, 12:31:18 »
Jeg er av den oppfatning at MC sannsynligvis er det beste vi kunne håpe på som situasjonen i Leeds har vært, og for så vidt er om dagen.

Ja, det er helt klart at han er en omstridt fyr, ganske eksentrisk og helt sikkert med en del nykker.

Men på meg så virker det som han faktisk har en aldri så liten plan med det han gjør, hvor det første punktet er å sørge for at klubben driver sunt. Etter den heisaturen vi har vært med på de siste årene så vil jeg si det er en god holdning og forhåpentligvis basis for en ny giv i klubben. Kanskje ikke denne sesongen, nei, men så sier vel MC selv at målet hans ikke er opprykk første sesong?

Det har vært så mye krøll i klubben og så mange skuffelser for oss supportere de siste årene at jeg synes det er en god idé å plante bena på jorda og se at det ikke er mulig å drive sånn som det har blitt gjort i tiden som har vært.

Klart, jeg ønsker PL-spill, Europa-cuper og det som er, men som jeg ser det så er vel egentlig alternativet til den hestekuren MC kjører oss gjennom nå administrasjon eller rett og slett konkurs.
MC var vårt ende realistiska alternativ som hade viljan och de ekonomiska musklerna att driva denna klubben, står bakom honom till 100% även om man kanske kan ha olika åsikter om vissa detaljer, han är bäst han vet vad han gör, vi får aldrig glömma hur klubben såg ut när han tog över
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #211 på: Juni 26, 2014, 13:32:33 »
Det er ingen glede. Det er et ti års mareritt som ikke ser ut til å ta slutt.

Tror du det er en nytelse å se sitt lag gjennom 35 år omtrent gå i oppløsning?


Oppløsningen skjedde i fjor. Jeg er så naiv og tror på en samlig nå!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #212 på: Juni 27, 2014, 09:15:24 »
Oppløsningen skjedde i fjor. Jeg er så naiv og tror på en samlig nå!  :)
Samling i bånn?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv:
« Svar #214 på: Juni 29, 2014, 00:02:50 »
Jeg vet lite om Salerno, men er det bra altså?

Promotion 2010

Sv:
« Svar #215 på: Juni 29, 2014, 00:17:57 »
Jeg vet lite om Salerno, men er det bra altså?

Har stått bak noen gullkorn inn i Cagliari i lang tid. En av de med best kontaktnett i verden når det gjelder talentspeiding.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv:
« Svar #216 på: Juni 29, 2014, 06:18:52 »
Jøss... Da er det nok ikke sant.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #217 på: Juni 30, 2014, 23:56:34 »
Spillerne bringer med matpakker og betaler for vask av drakter:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-must-pay-kit-3789676?

Seriøse Mirror slår til igjen.  ;D



"But Mirror Sport understands morale is already plummeting among the unhappy players who returned for pre-season training last week.

Hockaday’s approach has been described as being “like an army corporal”.

Training is also seen as “regimental” under the 52-year-old, who has been handed a two-year deal to replace sacked Brian McDermott."

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-must-pay-kit-3789676#ixzz36A732BTa

Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #218 på: Juli 01, 2014, 01:02:43 »
Spillerne bringer med matpakker og betaler for vask av drakter:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-must-pay-kit-3789676?

Seriøse Mirror slår til igjen.  ;D



"But Mirror Sport understands morale is already plummeting among the unhappy players who returned for pre-season training last week.

Hockaday’s approach has been described as being “like an army corporal”.

Training is also seen as “regimental” under the 52-year-old, who has been handed a two-year deal to replace sacked Brian McDermott."

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-players-must-pay-kit-3789676#ixzz36A732BTa

Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook

Makes sense faktisk. Stemmer godt med hva vi ellers har fått servert av nyheter siste måned.
Jon R.


Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #220 på: Juli 01, 2014, 10:39:29 »
Cellino er smart!

Verken Ranieri eller andre selvopptatte engelske managere ville godtatt å smøre egen matpakke på vei til jobb.

Cellino har ansatt en trener som aksepterer dette. Vi har tatt samling i bånn. Når det økonomiske snur så vil alle ha godt av denne realitetsorienteringen Cellino legger opp til.

Kanskje vi da ansetter "bedre" trenere og mer profilerte spillere!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #221 på: Juli 01, 2014, 10:42:44 »
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Leeds-spillere-ma-ta-med-lunsjpakke-pa-trening-445121_1.snd


Men selv om det strammes til økonomisk, så er det ikke helsvart.
I det minste får de en tur til Italia på en to ukers lang treningsleir som starter mandag.



Ryanair?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #222 på: Juli 01, 2014, 11:39:26 »
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Leeds-spillere-ma-ta-med-lunsjpakke-pa-trening-445121_1.snd


Men selv om det strammes til økonomisk, så er det ikke helsvart.
I det minste får de en tur til Italia på en to ukers lang treningsleir som starter mandag.



Ryanair?  ::)
Neppe, for dyrt. ;D
« Siste redigering: Juli 01, 2014, 12:27:42 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #223 på: Juli 01, 2014, 14:23:04 »
Cellino er smart!

Verken Ranieri eller andre selvopptatte engelske managere ville godtatt å smøre egen matpakke på vei til jobb.

Cellino har ansatt en trener som aksepterer dette. Vi har tatt samling i bånn. Når det økonomiske snur så vil alle ha godt av denne realitetsorienteringen Cellino legger opp til.

Kanskje vi da ansetter "bedre" trenere og mer profilerte spillere!

Pass deg nå litt, så vi ikke er i sunday league før du våkner.

 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #224 på: Juli 01, 2014, 14:26:06 »
Cellino er smart!

Verken Ranieri eller andre selvopptatte engelske managere ville godtatt å smøre egen matpakke på vei til jobb.

Cellino har ansatt en trener som aksepterer dette. Vi har tatt samling i bånn. Når det økonomiske snur så vil alle ha godt av denne realitetsorienteringen Cellino legger opp til.

Kanskje vi da ansetter "bedre" trenere og mer profilerte spillere!

Pass deg nå litt, så vi ikke er i sunday league før du våkner.




Jeg krysse naivt mine fingre for at Super-Leeds igjen skal oppstå!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #225 på: Juli 01, 2014, 14:36:46 »
Cellino er smart!

Verken Ranieri eller andre selvopptatte engelske managere ville godtatt å smøre egen matpakke på vei til jobb.

Cellino har ansatt en trener som aksepterer dette. Vi har tatt samling i bånn. Når det økonomiske snur så vil alle ha godt av denne realitetsorienteringen Cellino legger opp til.

Kanskje vi da ansetter "bedre" trenere og mer profilerte spillere!

Pass deg nå litt, så vi ikke er i sunday league før du våkner.




Jeg krysse naivt mine fingre for at Super-Leeds igjen skal oppstå!   :)

Det skal bli uhyrespennende å følge klubben fremover. Det store spørsmålet blir hvor godt vi vil tåle hestekuren til Cellino rent sportslig sett, både på kort og lengre sikt! Ingen bør bli overrasket om vi må en tur nedom league One igjen, før bunnen er nådd...!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #226 på: Juli 01, 2014, 22:29:05 »
Nedskjæringer koster!

Kontraktene med spillere og trenere som er loset ut av klubben koster antageligvis Cellino store summer:

McDermott - fikk lønn i region £ 750.000 for å bryte kontrakten to år før tiden.
Stewart - hadde opsjon på 3-års kontrakt, antagelig kjøpt ut.
Zaliukas - kontrakt ett år til, antakelig lønn 6 måneder. Rundt £ 75.000.
Peltier - kontrakt ett år til, antakelig lønn 6 måneder. £ 10.000 i uken er nær £ 150-200.000.



Kenny, Warnock og Hunt kan stå for tur!  ::)


« Siste redigering: Juli 01, 2014, 22:30:58 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #227 på: Juli 01, 2014, 22:36:06 »
Cellino er smart!

Verken Ranieri eller andre selvopptatte engelske managere ville godtatt å smøre egen matpakke på vei til jobb.

Cellino har ansatt en trener som aksepterer dette. Vi har tatt samling i bånn. Når det økonomiske snur så vil alle ha godt av denne realitetsorienteringen Cellino legger opp til.

Kanskje vi da ansetter "bedre" trenere og mer profilerte spillere!

Pass deg nå litt, så vi ikke er i sunday league før du våkner.




Jeg krysse naivt mine fingre for at Super-Leeds igjen skal oppstå!   :)

Det skal bli uhyrespennende å følge klubben fremover. Det store spørsmålet blir hvor godt vi vil tåle hestekuren til Cellino rent sportslig sett, både på kort og lengre sikt! Ingen bør bli overrasket om vi må en tur nedom league One igjen, før bunnen er nådd...!

Det gjenget som nå er i Italia, er League one standard.
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #228 på: Juli 01, 2014, 23:10:52 »
Transfer-nekten er opphevet spekulerer YEP:

https://mobile.twitter.com/LeedsNews/status/484078356493656064/photo/1

Oppe i venstre hjørne!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #229 på: Juli 03, 2014, 09:05:25 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!



« Siste redigering: Juli 03, 2014, 09:07:29 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #230 på: Juli 03, 2014, 09:15:42 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!





Meget usikker på om dette er den rette måten å gjøre det på.

Men Cellino gjør vel noe med det de fleste tenker. Mange fotballspillere er noen bortskjemte drittunger som har fått noen gigantiske puter sydd under armene.

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #231 på: Juli 03, 2014, 09:30:50 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!

Er det virkelig noen som synes synd på spillerne etter det de har vist forrige sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #232 på: Juli 03, 2014, 09:37:57 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!

Er det virkelig noen som synes synd på spillerne etter det de har vist forrige sesong?
Godt spørsmål!
En gjeng med overbetalt rask >:(

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #233 på: Juli 03, 2014, 09:59:10 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!

Er det virkelig noen som synes synd på spillerne etter det de har vist forrige sesong?
Godt spørsmål!
En gjeng med overbetalt rask >:(

En gjeng som har underprestert deluxe, hadde vært mer bekymret hvis de hadde overprestert forrige sesong..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #234 på: Juli 03, 2014, 11:16:43 »
Spennende tilnærming av Cellino. Kan være en effektiv måte å røyke ut bortskjemte og mindre motiverte spillere  som er i klubben for å trappe ned toppfotballen, i den grad de finnes.

En ting er å stille disse kravene til spillere som allerede er i klubben,  noe annet er mulige konsekvenser for rekrutteringen. Spillere som har lært at  "restitusjon" er synonymt med hvile, komfort og bekvemmelighet,  vil de velge Cellinos Leeds United...?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #235 på: Juli 03, 2014, 12:54:04 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!

Er det virkelig noen som synes synd på spillerne etter det de har vist forrige sesong?
Godt spørsmål!
En gjeng med overbetalt rask >:(

En gjeng som har underprestert deluxe, hadde vært mer bekymret hvis de hadde overprestert forrige sesong..

Noen påsto at de overpresterte hele høsten!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #236 på: Juli 03, 2014, 13:22:32 »
@sport_simon: Re stories about players having to pay for laundry/provide own lunches... think this is partly for financial reasons but more than that...

@sport_simon: ..Cellino says he wants players to appreciate salaries/ privileges and not take them for granted. Some earn in wk what fan earns in year


På tide noen tør å sette ned foten.
The Cellino way!

Er det virkelig noen som synes synd på spillerne etter det de har vist forrige sesong?
Godt spørsmål!
En gjeng med overbetalt rask >:(

En gjeng som har underprestert deluxe, hadde vært mer bekymret hvis de hadde overprestert forrige sesong..

Noen påsto at de overpresterte hele høsten!  ;D

Det gjorde de resultatmessig, men sesongen sett under ett var underprestering deluxe.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #237 på: Juli 03, 2014, 16:41:05 »
Adam Pope
@etmc78 #lufc Also have no evidence of players having to wash their own kit.





Møkkajournalistikk!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #238 på: Juli 03, 2014, 16:43:51 »
Adam Pope
@etmc78 #lufc I'm trying to think logically about some of the stories. The players brought lunch rather than open TA canteen for 2 days.


@etmc78 #lufc I think TA and it's canteen will re open properly when players return from Italy. Makes sense for now.


 ;)
« Siste redigering: Juli 03, 2014, 16:45:27 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #239 på: Juli 03, 2014, 17:54:02 »
Prøver du å ødelegge en god røverhistorie, promo?  ;D
Jon R.