Skrevet av Emne: Når får Dave Hockaday sparken?  (Lest 37087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #150 på: August 27, 2014, 23:13:18 »
Ca rundt lunsjtider i morgen!!

SOL

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #151 på: August 27, 2014, 23:15:14 »
As we speak, I hope!!
 

Promotion 2010

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #152 på: August 27, 2014, 23:17:17 »
Adam J
@Ken_DeMange: All four sides of the stadium chanting 'Youre getting sacked in the morning'...



 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #153 på: August 27, 2014, 23:24:56 »
Adam J
@Ken_DeMange: All four sides of the stadium chanting 'Youre getting sacked in the morning'...



 ::)

Pinlig av Leedsfansen…  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #154 på: August 27, 2014, 23:26:06 »
Adam J
@Ken_DeMange: All four sides of the stadium chanting 'Youre getting sacked in the morning'...



 ::)

Pinlig av Leedsfansen…  :-[

auren


Og bra av Bradford-fansen på de tre andre sidene?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #155 på: August 27, 2014, 23:26:46 »
Phil Hay på spørsmål om han kan ta over:

@Powelly8564 if you don't mind, I'll take this opportunity to rule myself out of the job.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #156 på: August 27, 2014, 23:31:05 »
Hockaday må ha blendet og tvunnet MC rundt lillefingeren under jobbintervjuet ! Håper vi klarer å holde 11 mann på banen i neste kamp , taper vi mot Bolton er jeg overrasket om han er trener lenger !
Mener du at det er Hockadays ansvar at vi får utviste spillere?  De fleste utvisninger avgjør faktisk fotballkamper. Tror ikke engang Mourinho kunne gjort mye fra eller til idag. I dag stilte vi med et tilnærmet B-lag.

auren

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #157 på: August 27, 2014, 23:33:28 »
Hockaday må ha blendet og tvunnet MC rundt lillefingeren under jobbintervjuet ! Håper vi klarer å holde 11 mann på banen i neste kamp , taper vi mot Bolton er jeg overrasket om han er trener lenger !
Mener du at det er Hockadays ansvar at vi får utviste spillere?  De fleste utvisninger avgjør faktisk fotballkamper. Tror ikke engang Mourinho kunne gjort mye fra eller til idag. I dag stilte vi med et tilnærmet B-lag.

Tipper konsiprasjonsteoretikerne mener at disse røde kortene ble gjort med vilje av spillere som ikke vil ha Hockaday som trener lenger…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #158 på: August 27, 2014, 23:39:52 »
Som jeg skrev tidligere i sommer, det er catch22 for Hockaday. Enhver suksess vil knyttes opp mot Cellinos kløkt på innkjøp, enhver nedtur på Hockaday.

La mannen slippe mer nå. Kampledelsen i dag var på conference-nivå, der han kommer fra.

Det heter de gode har tur....
 

Andersen

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #159 på: August 27, 2014, 23:53:14 »
Continue will follow !?  ::)

lojosang

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #160 på: August 28, 2014, 00:09:43 »
Tror ikke det vil hjelpe oss å få bekreftet for verden nok en gang at når vår eier ansetter en trener så hører det til sjeldenhetene at han får sitte i jobben en hel sesong.

Men må han gå er vel Moyes fortsatt arbeidsløs?
- Leif Olav

Trålern1975

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #161 på: August 28, 2014, 00:44:40 »
https://audioboo.fm/boos/2428411-post-match-reaction-leeds-united-david-hockaday-v-bradford

The lads climbed a mountian..Put in a shift... Høres nesten ut som vi har fått ett hederlig resultat mot Barcelona..
Han har tydeligvis sett en annen kamp enn mæ...

Oppdrettslaksen

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #162 på: August 28, 2014, 01:25:56 »
Oscar Garcia(hvis vi skal prøve å sette pasningsspillet) eller Tony Pulis(hvis vi ønsker å rendyrke en mer direkte(og enklere)stil) s'il vous plait!

RoarG

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #163 på: August 28, 2014, 07:14:05 »
Mannen eier ikke taktiske ferdigheter. Hvorfor ikke bytte inn to spillere rett etter vår scoring? Få innpå friske bein, gi gutta beskjeder via innbytterne. Men neida, vente med Poleon-byttet til etter at Bantams gikk opp i ledelsen. Herregud, Cellino...Pulis er ledig på markedet. Hva venter du på?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #164 på: August 28, 2014, 07:46:59 »
For meg er svaret enkelt: I non league er de aller fleste klubbene på samme økonomiske nivå. Spillerne er deretter. De som gjør det bra skyldes ofte manageren og hans taktiske evner. Som vi vet så er det svært fysisk foppall som spilles der. Hockaday klarte ikke å få til noe som helst i den klubben med størst budsjett....
Nå tar han altså med seg sin filosofi til Leeds. Anbefaler å se litt på røde og gule kort til nå...taktiske evner?
La oss slippe dette eksperimentet asap Cellino-det funker ikke >:(
« Siste redigering: August 28, 2014, 07:53:40 av DenHviteYeboah »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #165 på: August 28, 2014, 11:52:48 »
Hvis jeg husker riktig fra avisene skal Hockaday ha omtalt Bradford vs Leeds som et av Englands store derby......og hvis det er tilfelle håper jeg han snart får kyndig hjelp.

Det var forøvrig første gang siden 1932 at de slo oss hjemme etter det jeg leste......nok en "ny" grense er brutt da.......dvs. nok et tap for et møkkalag!!
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #166 på: August 28, 2014, 16:16:04 »
Tror ikke det vil hjelpe oss å få bekreftet for verden nok en gang at når vår eier ansetter en trener så hører det til sjeldenhetene at han får sitte i jobben en hel sesong.

Men må han gå er vel Moyes fortsatt arbeidsløs?

Jeg tror dessverre at dere som venter på at vår neste coach skal ha et "navn" innenfor treneryrket, vil komme til å bli skuffet nok en gang. Ryktet om at Cellino er så ekstremt utålmodig at han "spiser" trenere til frokost, lunch og middag, løper foran han like fort som skogbrannen i Sverige nylig.

Jeg har sett noen har nevnt Stan Ternent. Han sa vel opp i Palace fordi han ikke var enig med eieren, og da tviler jeg på at han vil komme overens med vår president.

Mitt tips er at når Hock forsvinner ut av klubben (når nå det skjer), får vi inn et navn som de fleste av oss kommer til å rynke på nesa av - igjen.

Men overrask meg gjerne....
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #167 på: August 28, 2014, 16:17:23 »
La nå Cellino få tid til å finne erstattere for Dave og Junior før han sparker dem. Han har jo sagt opp så mange at vi knapt har et caretaker-team tilgjengelig.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #168 på: August 28, 2014, 16:20:25 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #169 på: August 28, 2014, 16:20:31 »
Tror ikke det vil hjelpe oss å få bekreftet for verden nok en gang at når vår eier ansetter en trener så hører det til sjeldenhetene at han får sitte i jobben en hel sesong.

Men må han gå er vel Moyes fortsatt arbeidsløs?

Jeg tror dessverre at dere som venter på at vår neste coach skal ha et "navn" innenfor treneryrket, vil komme til å bli skuffet nok en gang. Ryktet om at Cellino er så ekstremt utålmodig at han "spiser" trenere til frokost, lunch og middag, løper foran han like fort som skogbrannen i Sverige nylig.

Jeg har sett noen har nevnt Stan Ternent. Han sa vel opp i Palace fordi han ikke var enig med eieren, og da tviler jeg på at han vil komme overens med vår president.

Mitt tips er at når Hock forsvinner ut av klubben (når nå det skjer), får vi inn et navn som de fleste av oss kommer til å rynke på nesa av - igjen.

Men overrask meg gjerne....

Stan Ternant ja.... Lenge siden jeg har hørt om ham. Lever han?

Det var vel Tony Pulis som var i Palace!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #170 på: August 28, 2014, 16:27:06 »
La nå Cellino få tid til å finne erstattere for Dave og Junior før han sparker dem. Han har jo sagt opp så mange at vi knapt har et caretaker-team tilgjengelig.

Ja, det er nok det han har helt forrest i panna, kan jeg tenke meg. Tålmodighet er vel en av hans "forcer".  ;)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #171 på: August 28, 2014, 16:29:52 »
Tror ikke det vil hjelpe oss å få bekreftet for verden nok en gang at når vår eier ansetter en trener så hører det til sjeldenhetene at han får sitte i jobben en hel sesong.

Men må han gå er vel Moyes fortsatt arbeidsløs?

Jeg tror dessverre at dere som venter på at vår neste coach skal ha et "navn" innenfor treneryrket, vil komme til å bli skuffet nok en gang. Ryktet om at Cellino er så ekstremt utålmodig at han "spiser" trenere til frokost, lunch og middag, løper foran han like fort som skogbrannen i Sverige nylig.

Jeg har sett noen har nevnt Stan Ternent. Han sa vel opp i Palace fordi han ikke var enig med eieren, og da tviler jeg på at han vil komme overens med vår president.

Mitt tips er at når Hock forsvinner ut av klubben (når nå det skjer), får vi inn et navn som de fleste av oss kommer til å rynke på nesa av - igjen.

Men overrask meg gjerne....

Stan Ternant ja.... Lenge siden jeg har hørt om ham. Lever han?

Det var vel Tony Pulis som var i Palace!  ;)

Oj, for ei blemme!  :D  Skjønner ikke hvorfor Ternant kom opp....  ::)
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #172 på: August 28, 2014, 17:04:35 »
Hock sitter nok i mange, mange år. I likhet med Revie og Fergie har han bare hatt en litt treg start.... ;)
MOT

AndyMathie

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #173 på: August 28, 2014, 17:35:03 »
Nå får han sparken. I dag eller i morgen. Han sitter nok ikke mot Bolton. Jeg mener selv det er for tidlig selv om jeg også innser at Hockaday gjør en del rart ref bruken av Poleon hver eneste kamp.
We are Leeds and we are proud of it!

Glenn K

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #174 på: August 28, 2014, 20:14:27 »
@SkySportsPeteO: It looks like Leeds United manager Dave Hockaday on the brink of leaving Elland Road. #LUFC

AndyRobinson

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #175 på: August 28, 2014, 20:16:59 »
Pete O'Rourke @SkySportsPeteO · 6m

We are hearing Glenn Roeder is being lined up with Garth Crooks as assistant. #LUFC

Glenn K

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #176 på: August 28, 2014, 20:17:29 »
@LUFC: BREAKING: Leeds United can confirm that David Hockaday's contract at the club has been terminated with immediate effect #lufc

Hockaday is gone!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #177 på: August 28, 2014, 20:17:52 »
Bekreftet fått fyken. Hva nå?

Nørgaard

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #178 på: August 28, 2014, 20:19:09 »
I knew it!! Da man så det tomme sæde igår var jeg sikker

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #179 på: August 28, 2014, 20:21:25 »
I knew it!! Da man så det tomme sæde igår var jeg sikker
...da hadde Cellino skjønt det: "Fansen hadde rett mht Hockaday, jeg tok feil"   :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan