Skrevet av Emne: Ex-Spiller : Marco Silvestri  (Lest 91695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #150 på: August 19, 2015, 23:01:41 »
Han her har aldri vært min helt. Kaster bort nok en kamp for oss!

Jennifer ‏@jenbarlufc  · Shocking keeping from Silvestri, beaten at the near post. Shot went under him I think. #lufc


@LUFCDATA: Absolutely gutted. That is shocking goalkeeping from Silvestri. AGAIN. #LUFC


 :(
Han pleier da å være glimrende på strek. Det er feltarbeidet og kommunikasjon med forsvaret som har vært hovedproblemet.
Jennifer ‏@jenbarlufc  · 10m10 minutes ago 
Silvestri has had an absolute mare of 10mins here. Not sure that wasn't coming, given how much he's been waving at crosses tonight. #lufc

Sliter visst i feltet fortsatt. Skal han bli en topp keeper på øverste nivå MÃ… han forbedre seg på dette området. Hvis ikke, ender han i en bakgårdsklubb i Sveits når Leeds ikke trenger han lenger.  :P
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #151 på: August 19, 2015, 23:04:21 »
Leeds trenger en General bak der. En som forsvaret kan stole på. Silvestri er ikke den keeperen. Kanskje Turnbull er et bedre valg bak der. Uansett. Dette er nok en tabbekamp av vår keeper. Bør offloades

HåvardK

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #152 på: August 20, 2015, 10:54:37 »
Han her har aldri vært min helt. Kaster bort nok en kamp for oss!

Jennifer ‏@jenbarlufc  · Shocking keeping from Silvestri, beaten at the near post. Shot went under him I think. #lufc


@LUFCDATA: Absolutely gutted. That is shocking goalkeeping from Silvestri. AGAIN. #LUFC


 :(
Han pleier da å være glimrende på strek. Det er feltarbeidet og kommunikasjon med forsvaret som har vært hovedproblemet.
Jennifer ‏@jenbarlufc  · 10m10 minutes ago 
Silvestri has had an absolute mare of 10mins here. Not sure that wasn't coming, given how much he's been waving at crosses tonight. #lufc

Sliter visst i feltet fortsatt. Skal han bli en topp keeper på øverste nivå MÃ… han forbedre seg på dette området. Hvis ikke, ender han i en bakgårdsklubb i Sveits når Leeds ikke trenger han lenger.  :P
Svak i feltet, og veldig utrygg med ballen i bena. Dessverre holder ikke dette som keeper på toppnivå, uansett hvor god han måtte være på strek og mann mot mann.

Sydhagen

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #153 på: August 20, 2015, 11:08:37 »
Turnbull bør stå på Lørdag.
Synes han virket trygg i cupkampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #154 på: August 20, 2015, 11:12:12 »
Jo da, det finnes bedre keepere. Og kanskje er Turnbull minst like god. MEN, Silvestri leverte en god sesong i fjor, totalt sett. Han har vært god i preseason, god hittil i år, og god i 88 minutter i går.
Om vi ser på spiller for spiller, posisjon for posisjon, og prøver å vurdere kvaliteten på vår mann kontra topp 6 i Championsship, så mener jeg bestemt at det er mange posisjoner vi stiller svakere enn på keeperplassen.

Det jeg ser på målene fra i går er ikke engang store tabber, men situasjoner der han nok burde gjort det bedre. 9 av 10 ganger rydder han opp i slike situasjoner, og det er kanskje greit nok i det lange løp?
Det må i alle fall veies opp mot alle poengene han har sikret oss de siste 13 månedene.

Det skal forhåpentligvis mer enn et par uheldige episoder til før han tuppes ut i kulden?

flynn

Nørgaard

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #155 på: August 20, 2015, 12:14:30 »
Rolig nu gutter. Hvor mange kampe har Silvestri ikke reddet os.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #156 på: August 20, 2015, 12:38:58 »
Rolig nu gutter. Hvor mange kampe har Silvestri ikke reddet os.

Det handler mere om at vi må være sikre på at laget har en keeper spillerne stoler på. Med et usikkert kort bak der. Ja da blir det usikkerhet i laget ellers. Dette kan da ha sammenheng med at vi slipper til det andre laget oftere, enn vi ville gjort med en keeper vi stoler på. Altså de gangene han redda laget. ja de sjansene er det ikke sikkert at det andre laget hadde fått, med at lagt har en keeper som laget stoler på.

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #157 på: August 20, 2015, 14:12:51 »
Jo da, det finnes bedre keepere. Og kanskje er Turnbull minst like god. MEN, Silvestri leverte en god sesong i fjor, totalt sett. Han har vært god i preseason, god hittil i år, og god i 88 minutter i går.
Om vi ser på spiller for spiller, posisjon for posisjon, og prøver å vurdere kvaliteten på vår mann kontra topp 6 i Championsship, så mener jeg bestemt at det er mange posisjoner vi stiller svakere enn på keeperplassen.

Det jeg ser på målene fra i går er ikke engang store tabber, men situasjoner der han nok burde gjort det bedre. 9 av 10 ganger rydder han opp i slike situasjoner, og det er kanskje greit nok i det lange løp?
Det må i alle fall veies opp mot alle poengene han har sikret oss de siste 13 månedene.

Det skal forhåpentligvis mer enn et par uheldige episoder til før han tuppes ut i kulden?

flynn

Flynn tusen takk for et fantastisk innlegg! :)
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #158 på: August 20, 2015, 14:14:41 »
Etter å spilt strålende hele sesongen og pre season fram til det 88.minutt så er ikke jeg klar til å kvitte meg med min årets spiller i fjor. Han er av de aller aller beste keeperne i denne divisjonen og synes det rett og slett er tragisk om vi skulle benka han og tuppe han ut døra nå!
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #159 på: August 20, 2015, 14:24:36 »
Jo da, det finnes bedre keepere. Og kanskje er Turnbull minst like god. MEN, Silvestri leverte en god sesong i fjor, totalt sett. Han har vært god i preseason, god hittil i år, og god i 88 minutter i går.
Om vi ser på spiller for spiller, posisjon for posisjon, og prøver å vurdere kvaliteten på vår mann kontra topp 6 i Championsship, så mener jeg bestemt at det er mange posisjoner vi stiller svakere enn på keeperplassen.

Det jeg ser på målene fra i går er ikke engang store tabber, men situasjoner der han nok burde gjort det bedre. 9 av 10 ganger rydder han opp i slike situasjoner, og det er kanskje greit nok i det lange løp?
Det må i alle fall veies opp mot alle poengene han har sikret oss de siste 13 månedene.

Det skal forhåpentligvis mer enn et par uheldige episoder til før han tuppes ut i kulden?

flynn
Støttes 100%!

baste

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #160 på: August 20, 2015, 21:10:43 »
Rolig nu gutter. Hvor mange kampe har Silvestri ikke reddet os.

Silvestri reddet oss bl.a mot Burnley. Han må vi beholde. Dette Leeds laget vil bli bedre og bedre. Playoff kan vi klare lett  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #161 på: August 20, 2015, 21:50:14 »
Rolig nu gutter. Hvor mange kampe har Silvestri ikke reddet os.

Silvestri reddet oss bl.a mot Burnley. Han må vi beholde. Dette Leeds laget vil bli bedre og bedre. Playoff kan vi klare lett  ;D

Trodde ikke du var sylfersk Leedsfan Baste

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #162 på: August 20, 2015, 22:36:47 »
@themightyleeds: Reading some tweets sent to Silvestri and his Mrs over the past 18 hours from Leeds 'fans' is an absolute disgrace.




Greit å ha meninger på et forum, men ikke å gå til personangrep på egne spillere!  >:(  Idioter!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #163 på: August 21, 2015, 06:44:38 »
@themightyleeds: Reading some tweets sent to Silvestri and his Mrs over the past 18 hours from Leeds 'fans' is an absolute disgrace.




Greit å ha meninger på et forum, men ikke å gå til personangrep på egne spillere!  >:(  Idioter!

Lavmål:(

Dennis

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #164 på: August 21, 2015, 11:12:21 »
@themightyleeds: Reading some tweets sent to Silvestri and his Mrs over the past 18 hours from Leeds 'fans' is an absolute disgrace.




Greit å ha meninger på et forum, men ikke å gå til personangrep på egne spillere!  >:(  Idioter!

Våre fans er dessverre langt ifra uskyldige når det gjelder å hakke på egne spillere. Silvestri har utvilsomt hatt skyld i baklengsmål innledningsvis, men hvor mange poeng redda han ikke i fjor?

(Deler av) fansen glemmer fort og denne personhetsen er uansett fullstendig bak mål og utrolig barnslig.

Når det er sagt, ser jeg gjerne Turnbull få prøve seg noen kamper. Både for å avlaste Silvestri, men også fordi han så god ut mot Doncaster.
Marching on together!

nord

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #165 på: August 21, 2015, 14:12:04 »
Selvfølgelig skal Silvestre starte  ;)

Man sparker ikke en liggende, men løfter ham op !
 

sportcarl1

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #166 på: August 21, 2015, 14:27:19 »
Selvfølgelig skal Silvestre starte  ;)

Man sparker ikke en liggende, men løfter ham op !
bra skrivet,
 

RoarG

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #167 på: August 21, 2015, 17:22:20 »
Selvfølgelig skal Silvestre starte  ;)

Man sparker ikke en liggende, men løfter ham op !
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #168 på: August 21, 2015, 22:18:50 »
@themightyleeds: Reading some tweets sent to Silvestri and his Mrs over the past 18 hours from Leeds 'fans' is an absolute disgrace.




Greit å ha meninger på et forum, men ikke å gå til personangrep på egne spillere!  >:(  Idioter!


5 års utestengelse fra Elland Road burde være passende straff for uttalelser som dette.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #169 på: August 21, 2015, 22:41:47 »
Skal man være forbannet på noen så ta EX-scum og no. 4, Scott Wooton!


Ingen på bakre stolpe i det 95. minutt. Er det mulig da?

Walmot:
Needed another #LUFC player on the back post @adzng5 https://t.co/4RM8cBjhus




@WALMOT3 @adzng5 who was Wootton marking?

 :o


Glem nå en litt slepphendt Silvestri. Disse feilvalgene retter han opp innen han er i Premier League!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #170 på: August 22, 2015, 09:43:05 »
Da har Røsler uttalt at Silvestri starter i dag.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #171 på: August 22, 2015, 09:46:06 »
Da har Røsler uttalt at Silvestri starter i dag.

Er det tabber i dag også. ja da må han ut av laget. Spiller han på sitt beste Ja da er han mer enn god nok. Men desverre er det for langt mellom det beste fra Silvestri

Jon R

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #172 på: September 15, 2015, 22:51:12 »
Nok en gang svakt feltarbeid av vår nr 1 keeper og en tabbe som kostet oss poeng. Virker ikke som har klart å forbedre  sine svake sider i løpet av det drøye året han har vært hos oss. På tide å gi Turnbull sjansen?
Jon R.

Allanclarke

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #173 på: September 15, 2015, 23:59:31 »
Han trenger en tur på benken for å komme i angrepsposisjom igjen.

Dennis

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #174 på: September 16, 2015, 08:47:34 »
Han trenger en tur på benken for å komme i angrepsposisjom igjen.

Enig.

Tydelig at selvtilliten er fullstendig borte. Samtidig regner jeg med Turnbull er sugen på å få sjansen. Han var trygg og god mot Donny. Det er det vi trenger nå, ikke en som gjør fdantomredninger på strek, men som også ikke klarer å fange ett eneste innlegg.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #175 på: Oktober 24, 2015, 18:57:32 »
@PhilHayYEP: Evans on Bolton goal: "I think everyone thought Silvestri was going to come and catch it. Then we don't take opportunites to clear corner."

@PhilHayYEP: Asked Evans if Silvestri's form was a problem: "Keeper's thrive off competition. It's not Marco's fault that he's got none at the moment."

@PhilHayYEP: Will Evans sign another keeper? "I wouldn't plan to talk about it. If I provide the president with options and he ticks box, I'd just do it"
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #176 på: Oktober 24, 2015, 19:28:11 »
Virker som om Silvestri kun har tillit fordi det ikke er noen konkuranse på den plassen i klubben

Sydhagen

Spiller : Marco Silvestri
« Svar #177 på: Oktober 24, 2015, 19:52:57 »
Han trenger en tur på benken for å komme i angrepsposisjom igjen.

Enig.

Tydelig at selvtilliten er fullstendig borte. Samtidig regner jeg med Turnbull er sugen på å få sjansen. Han var trygg og god mot Donny. Det er det vi trenger nå, ikke en som gjør fdantomredninger på strek, men som også ikke klarer å fange ett eneste innlegg.
Turnbull er ute i lang tid med skade.

Edit: og det var et gammelt innlegg hehe
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #178 på: Oktober 24, 2015, 19:59:37 »
Ut i fra de highlightsene jeg har sett gjør han en god kamp i dag og er ganske sjanseløs på scoringen i mot, hvorfor så mye pes i dag?

Jon R

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #179 på: Oktober 24, 2015, 20:32:36 »
Ut i fra de highlightsene jeg har sett gjør han en god kamp i dag og er ganske sjanseløs på scoringen i mot, hvorfor så mye pes i dag?

Lagde visstnok en unødvendig corner som ledet frem til målet og var nok en gang usikker og lite commanding i feltet, angivelig til medspilleres frustrasjon.
Jon R.