Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 132048 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #150 på: Januar 13, 2018, 08:30:49 »
Tror Berardi har en innvendig tattovering hvor det står: "Side before self. Everytime."

For en type! 8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #151 på: Februar 03, 2018, 23:28:04 »
Mange hyller denne mannen for sin innsats, den kan jeg kjøpe! Men for en begrenset fotballspiller! Ikke interessert i å spille fotball! Ødeleggende for leeds sin fotball fremtid

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #152 på: Februar 03, 2018, 23:42:33 »
Mange hyller denne mannen for sin innsats, den kan jeg kjøpe! Men for en begrenset fotballspiller! Ikke interessert i å spille fotball! Ødeleggende for leeds sin fotball fremtid
Grei mann å ha, som kan spille på begge backer. Dog som du sier, begrenset fotballspiller. Mener likevel at det er en ok squad player, du vet gir alt for laget. Kampen i dag var dog fryktelig.

Torpe-do

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #153 på: Februar 04, 2018, 01:08:47 »
Likar karen, eg. Tenker han er god å ha i stallen, av fleire grunnar.
At han seier sjølv at Leeds «bør vel strengt tatt ha ein betre back enn meg sjølv etterkvart, men eg skal då kjempe for plassen min» fortel meg mykje!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #154 på: Februar 04, 2018, 08:07:36 »
Tror det vi så i går beskriver situasjonen i guppa. Berardi har passion, følsom kar med stort hjerte for klubben. Når ting ikke er på stell og frustrasjonen tar overhånd så kan det gå over styr.

Hva som skjer på trening aner jeg ikke. Men når vi spiller så dårlig over lang tid og vi likevel fortsetter med samme formasjon, samme måte å spille på, samme innsat, samme feil gang etter gang da tror jeg det kan renne over for enkelte til slutt.

Kun en teori, men tydelig at noe ikke er som det skal.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #155 på: Februar 04, 2018, 11:04:42 »
Utenfor banen fremstår Berardi som en drømmespiller. Ydmyk, sympatisk og fri for stjernenykker.
Dessverre har han gang på gang vist at han ikke greier å holde hodet kaldt på banen. Rødt kort i går var det vi trengte absolutt minst, og det burde en så rutinert spiller som Berardi forstå. Sviktet laget igjen, og min tålmodighet er brukt opp nå. Håper vi greier å kvitte oss med denne manglende disiplinen til neste sesong.

Xern

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #156 på: Februar 04, 2018, 13:08:34 »
Utenfor banen fremstår Berardi som en drømmespiller. Ydmyk, sympatisk og fri for stjernenykker.
Dessverre har han gang på gang vist at han ikke greier å holde hodet kaldt på banen. Rødt kort i går var det vi trengte absolutt minst, og det burde en så rutinert spiller som Berardi forstå. Sviktet laget igjen, og min tålmodighet er brukt opp nå. Håper vi greier å kvitte oss med denne manglende disiplinen til neste sesong.
Nå tar du litt hardt i. Berardi har vist en fantastisk kurve i disiplin de siste to årene, etter en syk første sesong. Verdt å nevne at det røde kortet i går var litt hardt idømt også.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #157 på: Februar 04, 2018, 13:13:57 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.

Jon R

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #158 på: Februar 04, 2018, 13:15:43 »
Utenfor banen fremstår Berardi som en drømmespiller. Ydmyk, sympatisk og fri for stjernenykker.
Dessverre har han gang på gang vist at han ikke greier å holde hodet kaldt på banen. Rødt kort i går var det vi trengte absolutt minst, og det burde en så rutinert spiller som Berardi forstå. Sviktet laget igjen, og min tålmodighet er brukt opp nå. Håper vi greier å kvitte oss med denne manglende disiplinen til neste sesong.
Nå tar du litt hardt i. Berardi har vist en fantastisk kurve i disiplin de siste to årene, etter en syk første sesong. Verdt å nevne at det røde kortet i går var litt hardt idømt også.
Ikke enig i at det var hardt idømt. Hadde orange etter sitt første gule. Desto mer frustrerende at enkelte Cardiffspillere kunne hatt tre x gult uten at det fikk noen reaksjon.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #159 på: Februar 04, 2018, 13:46:20 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.
Hadde ferdighetene stått i stil med den die-hard attituden ville han ha vært megastjerne. Mister temperamentet litt vel ofte, og klubben lider mer enn den tjener på det. Mener at et klubbskifte ville ha vært det beste. Vi må få inn bedre spillere. Mye bedre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #160 på: Februar 04, 2018, 15:01:29 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.
Hadde ferdighetene stått i stil med den die-hard attituden ville han ha vært megastjerne. Mister temperamentet litt vel ofte, og klubben lider mer enn den tjener på det. Mener at et klubbskifte ville ha vært det beste. Vi må få inn bedre spillere. Mye bedre.

Enig at vi bør ha inn noe bedre, men helt uenig i at han bør selges. En glimrende back-up spiller, som kan bekle begge backplassene.

stian

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #161 på: Februar 04, 2018, 18:24:00 »
Berardi spiller ofte helt på grensen, og i går bikket det helt klart over. Samtidig er vi avhengig av å ha noen kompromissløse hardhauser i bakre firer i denne divisjonen. Jeg mener Berra helt klart forsvarer sin plass - det er andre plasser vi skal forsterke først.


Gufrias

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #162 på: Februar 04, 2018, 20:08:59 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.
Hadde ferdighetene stått i stil med den die-hard attituden ville han ha vært megastjerne. Mister temperamentet litt vel ofte, og klubben lider mer enn den tjener på det. Mener at et klubbskifte ville ha vært det beste. Vi må få inn bedre spillere. Mye bedre.

Enig at vi bør ha inn noe bedre, men helt uenig i at han bør selges. En glimrende back-up spiller, som kan bekle begge backplassene.
Vi har noe bedre, men Ayling er altså skadet. Ellers enig.
Hekta på Leeds siden 1974

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #163 på: Februar 04, 2018, 20:34:16 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.

Finnes det noen spillere i stallen du mener er gode nok hb?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #164 på: Februar 04, 2018, 20:39:35 »
Berardi`s tid bør være over. Liker han godt, men han er rett å slett ikke god nok.

Finnes det noen spillere i stallen du mener er gode nok hb?

Fem eller seks forsvarer plass på et opprykkslag. ytterligere fem til seks er gode nok for stallen med tanke på backup i tilfelle skader

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #165 på: Februar 04, 2018, 20:45:07 »
Og hvilket spillere er dette?
Slik jeg ser det er vi kanskje 2 gode signeringer fra å ha en veldig sterk tropp til å konkurrere med derby, villa,Cardiff

Nørgaard

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #166 på: Februar 04, 2018, 21:03:25 »
Og hvilket spillere er dette?
Slik jeg ser det er vi kanskje 2 gode signeringer fra å ha en veldig sterk tropp til å konkurrere med derby, villa,Cardiff

Det samme sagde vi sidste år

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #167 på: Februar 04, 2018, 21:10:24 »
Og hvilket spillere er dette?
Slik jeg ser det er vi kanskje 2 gode signeringer fra å ha en veldig sterk tropp til å konkurrere med derby, villa,Cardiff

Vi skal konkurere om direkte opprykk.
Wiedwald i stallen
Ayling i stallen, men på laget med fjorårsformen
Pontus på laget
Penington i stallen
De Bock virker som god nok for laget
4shaw på laget
Vieira i stallen. Potensialet er der
Saiz på laget
Hernandez i stallen. Byttes inn når Saiz ikke har dagen
Ekuban i stallen
Roberts er jeg usikker på. Men i stallen grunnet tilbakemeldinger om talent


leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #168 på: Februar 04, 2018, 22:18:55 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #169 på: Februar 04, 2018, 22:57:17 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #170 på: Februar 05, 2018, 00:29:25 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Sørloth?

Blir man automatisk klasse av å koste mye penger? Hvor går grensa?

Hadde du jublet om vi betalte 13-14 mill pund for han. Klasse koster jo såpass..

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #171 på: Februar 05, 2018, 08:19:19 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Sørloth?

Blir man automatisk klasse av å koste mye penger? Hvor går grensa?

Hadde du jublet om vi betalte 13-14 mill pund for han. Klasse koster jo såpass..


Nå regner jeg med at dagens eiere faktisk gjør grundig research på spillere, selv om jeg misstenker det ikke er slik med Orta. Men ja. Klasse koster penger. Er f,eks en grunn til at Manu velger å betale flere hundre millioner for spilleren, når de heller kunne kjøpt Grot for 200.000 pund.
For med Rema 1000 taktikken mange her inne elsker. Jo billigere jo bedre på en måte. Ja da står vi fast i denne søpledivisjonen, mens klubber som bruker myye penger over tid faktisk får suksess. Noen eksempler på det motsatte finnes jo, men det er da en grunn til at Burton og Leeds ikke vinner divisjonen vi er i, mens da Manu er tittelutfordrer år etter år

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #172 på: Februar 05, 2018, 09:55:36 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Sørloth?

Blir man automatisk klasse av å koste mye penger? Hvor går grensa?

Hadde du jublet om vi betalte 13-14 mill pund for han. Klasse koster jo såpass..


Nå regner jeg med at dagens eiere faktisk gjør grundig research på spillere, selv om jeg misstenker det ikke er slik med Orta. Men ja. Klasse koster penger. Er f,eks en grunn til at Manu velger å betale flere hundre millioner for spilleren, når de heller kunne kjøpt Grot for 200.000 pund.
For med Rema 1000 taktikken mange her inne elsker. Jo billigere jo bedre på en måte. Ja da står vi fast i denne søpledivisjonen, mens klubber som bruker myye penger over tid faktisk får suksess. Noen eksempler på det motsatte finnes jo, men det er da en grunn til at Burton og Leeds ikke vinner divisjonen vi er i, mens da Manu er tittelutfordrer år etter år

Foreslår at du leser innlegget til Trulsaren i diskusjonen du plutselig ble borte fra. Han beskriver veldig bra hvordan FFP vil slå ut og litt om modellen som Rads & co vil bygge etter.

Du må jo snart forstå at man ikke kan bruke penger man ikke har? Og er man så dum at man gjør dette, så vil det få konsekvenser.

Hadde vi tjent halvparten av det Man U gjør så hadde ikke Grot blitt hentet, ikke Saiz heller.



Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #173 på: Februar 05, 2018, 09:57:21 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Sørloth?

Blir man automatisk klasse av å koste mye penger? Hvor går grensa?

Hadde du jublet om vi betalte 13-14 mill pund for han. Klasse koster jo såpass..


Nå regner jeg med at dagens eiere faktisk gjør grundig research på spillere, selv om jeg misstenker det ikke er slik med Orta. Men ja. Klasse koster penger. Er f,eks en grunn til at Manu velger å betale flere hundre millioner for spilleren, når de heller kunne kjøpt Grot for 200.000 pund.
For med Rema 1000 taktikken mange her inne elsker. Jo billigere jo bedre på en måte. Ja da står vi fast i denne søpledivisjonen, mens klubber som bruker myye penger over tid faktisk får suksess. Noen eksempler på det motsatte finnes jo, men det er da en grunn til at Burton og Leeds ikke vinner divisjonen vi er i, mens da Manu er tittelutfordrer år etter år

Du var ikke i nærheten av å svare på spørsmålet da... Er Sørloth klasse? For sånn som du har argumentert i 10 år så er han definisjonen på en klassespiller!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #174 på: Februar 05, 2018, 12:07:06 »
Da ee jeg redd du vil bli skuffet. Vi har ikke mulighet til å konkurrere på linje med lagene som kommer fra pl pga den økonomiske fallskjermen de får. Kommer aldri under radeizanni legge 15-20 mill pund på enkelt spillere så lenge vi er på andre nivå. Ville vært altfor stor risiko

Kan få mye bra til en 4 mp pr spiller. Men en klassespiss koster fort en 15-20 mp

Sørloth?

Blir man automatisk klasse av å koste mye penger? Hvor går grensa?

Hadde du jublet om vi betalte 13-14 mill pund for han. Klasse koster jo såpass..


Nå regner jeg med at dagens eiere faktisk gjør grundig research på spillere, selv om jeg misstenker det ikke er slik med Orta. Men ja. Klasse koster penger. Er f,eks en grunn til at Manu velger å betale flere hundre millioner for spilleren, når de heller kunne kjøpt Grot for 200.000 pund.
For med Rema 1000 taktikken mange her inne elsker. Jo billigere jo bedre på en måte. Ja da står vi fast i denne søpledivisjonen, mens klubber som bruker myye penger over tid faktisk får suksess. Noen eksempler på det motsatte finnes jo, men det er da en grunn til at Burton og Leeds ikke vinner divisjonen vi er i, mens da Manu er tittelutfordrer år etter år

Du var ikke i nærheten av å svare på spørsmålet da... Er Sørloth klasse? For sånn som du har argumentert i 10 år så er han definisjonen på en klassespiller!

Kjenner ikke Sørloth godt nok til å vite det. Men du vrir det hele tiden til at dyrt er ikke godt. Og tar frem ytterpunktene på en medioker spiller. Husk at hvis Leeds hadde kommet på bbanen, ja da hade kanskje prisen vært 4 mill kroner. Såfort en Premier League klubb kommer på banen så fyker verdien i været.
Vi vri spørsmålet tilbake. Er Grot bedre enn Sørloth. Jeg vil si Nei, det er han ikke.

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #175 på: Februar 05, 2018, 12:28:04 »
Hvorfor brukes enorme globale brands som Manu som et eksempel på hvordan vi skal tenke?
De er jo i en helt annet univers enn oss når det kommer til økonomi.
Historie, trofeer, spillere, akademi, økonomi, visjoner..

Vi må jo fokusere på lag rundt oss på tabellen som vi kan konkurrer mot. Ipswich, Norwich, Sheffield Utd og Preston.
Det er lag vi har stått ganske likt med siden vi rykket ned. Det er de vi konkurrer mot når det kommer til treneransettelser og spilleransettelser og andre nøkkelpersoner til klubben.
At vi har mulighet til å hente en spiller som Grot, som er U19 spiller for Nederland er jo positivt. vi har jo aldri vært i en slik posisjon tidligere. Om han slår igjennom er jo tidlig å si og risikoen som er tatt er minimal økonomisk.  Om vi henter 3 Grot og 1 av de slår igjennom så er jeg fornøyd med det.

Vi har jo prøvd de andre alternativene tidligere. Brukte masse penger under Ridsdale og det satt klubben tilbake 15-20 år dessverre.
Vi har brukt relativt høye lønninger på gamle has beens som har prestert godt i Championship i en årekke (Warnock). Og der vil vi ikke tilbake.

Ã… drømme om å få inn eiere Alla City, Wolves osv er helt fjernt. Det er som å vinne i Lotto. Det kommer ikke til å skje.
Ã… ha en eier som tar tak i historien og Leeds som Community å prøver og sveise fansen og klubben nærmere hverandre er jeg veldig for.
I tillegg til at man retter opp i ting som har manglet de siste årene. Akademiet, nøkkelansatte, visjoner for fremtiden, spillerstall er veldig positivt og det kommer til og gi oss et godt grunnlag til å utklasse Norwich, Sheffield klubbene og Preston, men det tar litt lengre enn 8 måneder.

Vi dro inn Roberts (19 år) etter hard konkurranse med flust av klubber fra divisjonen her. Det er jo veldig positivt. Og gå rundt å tro at man har mulighet til å hente tilsvarende talenter som Arsenal, Manu, City, Chelsea er ute etter er jo helt håpløst. Setter du deg ikke inn i situasjonen klubben har vært i de siste 17 årene? Hvor har du vært?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #176 på: Februar 05, 2018, 12:36:28 »
Hvorfor brukes enorme globale brands som Manu som et eksempel på hvordan vi skal tenke?
De er jo i en helt annet univers enn oss når det kommer til økonomi.
Historie, trofeer, spillere, akademi, økonomi, visjoner..

Vi må jo fokusere på lag rundt oss på tabellen som vi kan konkurrer mot. Ipswich, Norwich, Sheffield Utd og Preston.
Det er lag vi har stått ganske likt med siden vi rykket ned. Det er de vi konkurrer mot når det kommer til treneransettelser og spilleransettelser og andre nøkkelpersoner til klubben.
At vi har mulighet til å hente en spiller som Grot, som er U19 spiller for Nederland er jo positivt. vi har jo aldri vært i en slik posisjon tidligere. Om han slår igjennom er jo tidlig å si og risikoen som er tatt er minimal økonomisk.  Om vi henter 3 Grot og 1 av de slår igjennom så er jeg fornøyd med det.

Vi har jo prøvd de andre alternativene tidligere. Brukte masse penger under Ridsdale og det satt klubben tilbake 15-20 år dessverre.
Vi har brukt relativt høye lønninger på gamle has beens som har prestert godt i Championship i en årekke (Warnock). Og der vil vi ikke tilbake.

Ã… drømme om å få inn eiere Alla City, Wolves osv er helt fjernt. Det er som å vinne i Lotto. Det kommer ikke til å skje.
Ã… ha en eier som tar tak i historien og Leeds som Community å prøver og sveise fansen og klubben nærmere hverandre er jeg veldig for.
I tillegg til at man retter opp i ting som har manglet de siste årene. Akademiet, nøkkelansatte, visjoner for fremtiden, spillerstall er veldig positivt og det kommer til og gi oss et godt grunnlag til å utklasse Norwich, Sheffield klubbene og Preston, men det tar litt lengre enn 8 måneder.

Vi dro inn Roberts (19 år) etter hard konkurranse med flust av klubber fra divisjonen her. Det er jo veldig positivt. Og gå rundt å tro at man har mulighet til å hente tilsvarende talenter som Arsenal, Manu, City, Chelsea er ute etter er jo helt håpløst. Setter du deg ikke inn i situasjonen klubben har vært i de siste 17 årene? Hvor har du vært?

For jeg vokste opp med klubben da det var England aller beste klubb. Var å kjempe om trofeer hvert år. Med en slik holdning at vi skal se på klubber som de du nevnte. Ja hvorfor ikke sammenligne oss Med Brentford eller Burton.
Hvis vi har ambisjoner, ja da skal klubben og supporterne gå ut med tanke om at vi skal være divisjonens beste. Og hvor klubben har vært de siste 17 årene er irrelevant når Raddikken påstår at å er det på kjøl igjen med økonomien. Da kan vi ikke tenke, nei vi kan ikke kjøpe inn klassespillere fordi tenk om det går på tryne igjen.
Og tre som Grot og en slår gjennom. Nei ingen Grot spillertype vil noengang slå gjennom. Og hvis en spiller som er supergod og bøtter inn mål skaffer oss opprykk selv om vi da går på en økonomisk smell det ene året, ja da er det bedre enn middelmådigheter som kun er kjøpt inn fordi eieren ikke vil bruke penger på opprykk

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #177 på: Februar 05, 2018, 12:57:11 »
Modellen klubben har valgt nå skal jo gi oss bedre spillere over tid. Nivået generelt på a-laget og U-23 er jo bedre enn hva det har vært tidligere. Vi er fortsatt 1-2 gode signeringer unna en komplett senior tropp spør du meg.Når dette blir gjort i sommer har vi en ganske slagkraftig tropp til å kunne kjempe med de 3 beste neste sesong.
Januarvinduet var jo et stort steg i riktig retning spør du meg. Foreshaw kunne jo spilt på de fleste lag i denne divisjonen. Le Bock virker som en ok back og Roberts har jeg selv store forhåpninger til. Han har fart og kraft, noe vi har manglet sårt på topp denne sesongen.

Vi har jo et lønnstak å forholde oss etter. Hvis vi f.eks har et maximum på 17.000 pund i uka på nøkkelspillerne våre. Noe som er helt greit i Championship. Hvordan skal vi da kunne øse ut millioner i overgangssum og lønning på en premier League spiller som skal ha 30-35.000 pund i uka? er jo ikke mulig det. Ville jo ødelagt strukturen og moralen i klubben. Ã… gamblinga hadde vært alt for stor. Slik jeg ser det trenger vi en stopper og en spiss. En spiss bedre en Lasogga så må du fort opp i 10-15 mill pund og kanskje lønning tilsvarende 30-40 tusen pund i uka. Hvilket signal gir det? Og hva er sjansene på å få tilbake de pengene?
Har jo vist seg flere ganger i denne divisjonen at slike type investeringer ikke nødvendigvis gir opprykk, men et stort økonomisk problem på langsikt.
Med mindre man har eiere som Wolves har, men det har vi ikke.

Alle her inne på forumet har jo et mål om å bli en topp 4 klubb igjen, men vi må jo sette opp realistiske delmål før det. Ã… først kunne etablere oss i Premier League med modellen vi velger nå virker for meg veldig fornuftig. Sjansen er også større for å lykkes med å maximere potensialet som er i klubben og Leeds som by.

Skal bli spennende å se hvordan det går med Villa hvis de ikke rykker opp.
Tipper det er rimelig høye skuldre der de siste kampene av sesongen.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #178 på: Februar 05, 2018, 13:03:36 »
Modellen klubben har valgt nå skal jo gi oss bedre spillere over tid. Nivået generelt på a-laget og U-23 er jo bedre enn hva det har vært tidligere. Vi er fortsatt 1-2 gode signeringer unna en komplett senior tropp spør du meg.Når dette blir gjort i sommer har vi en ganske slagkraftig tropp til å kunne kjempe med de 3 beste neste sesong.
Januarvinduet var jo et stort steg i riktig retning spør du meg. Foreshaw kunne jo spilt på de fleste lag i denne divisjonen. Le Bock virker som en ok back og Roberts har jeg selv store forhåpninger til. Han har fart og kraft, noe vi har manglet sårt på topp denne sesongen.

Vi har jo et lønnstak å forholde oss etter. Hvis vi f.eks har et maximum på 17.000 pund i uka på nøkkelspillerne våre. Noe som er helt greit i Championship. Hvordan skal vi da kunne øse ut millioner i overgangssum og lønning på en premier League spiller som skal ha 30-35.000 pund i uka? er jo ikke mulig det. Ville jo ødelagt strukturen og moralen i klubben. Ã… gamblinga hadde vært alt for stor. Slik jeg ser det trenger vi en stopper og en spiss. En spiss bedre en Lasogga så må du fort opp i 10-15 mill pund og kanskje lønning tilsvarende 30-40 tusen pund i uka. Hvilket signal gir det? Og hva er sjansene på å få tilbake de pengene?
Har jo vist seg flere ganger i denne divisjonen at slike type investeringer ikke nødvendigvis gir opprykk, men et stort økonomisk problem på langsikt.
Med mindre man har eiere som Wolves har, men det har vi ikke.

Alle her inne på forumet har jo et mål om å bli en topp 4 klubb igjen, men vi må jo sette opp realistiske delmål før det. Ã… først kunne etablere oss i Premier League med modellen vi velger nå virker for meg veldig fornuftig. Sjansen er også større for å lykkes med å maximere potensialet som er i klubben og Leeds som by.

Skal bli spennende å se hvordan det går med Villa hvis de ikke rykker opp.
Tipper det er rimelig høye skuldre der de siste kampene av sesongen.
Mener du alvor?+serr?
Etter det jeg har sett noen måneder nå, så trengs det 5-6 klassespillere hvis vi skal satse på å rykke opp neste sesong. Og ikke minst en respektert og slu trener!

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #179 på: Februar 05, 2018, 13:11:20 »
Modellen klubben har valgt nå skal jo gi oss bedre spillere over tid. Nivået generelt på a-laget og U-23 er jo bedre enn hva det har vært tidligere. Vi er fortsatt 1-2 gode signeringer unna en komplett senior tropp spør du meg.Når dette blir gjort i sommer har vi en ganske slagkraftig tropp til å kunne kjempe med de 3 beste neste sesong.
Januarvinduet var jo et stort steg i riktig retning spør du meg. Foreshaw kunne jo spilt på de fleste lag i denne divisjonen. Le Bock virker som en ok back og Roberts har jeg selv store forhåpninger til. Han har fart og kraft, noe vi har manglet sårt på topp denne sesongen.

Vi har jo et lønnstak å forholde oss etter. Hvis vi f.eks har et maximum på 17.000 pund i uka på nøkkelspillerne våre. Noe som er helt greit i Championship. Hvordan skal vi da kunne øse ut millioner i overgangssum og lønning på en premier League spiller som skal ha 30-35.000 pund i uka? er jo ikke mulig det. Ville jo ødelagt strukturen og moralen i klubben. Ã… gamblinga hadde vært alt for stor. Slik jeg ser det trenger vi en stopper og en spiss. En spiss bedre en Lasogga så må du fort opp i 10-15 mill pund og kanskje lønning tilsvarende 30-40 tusen pund i uka. Hvilket signal gir det? Og hva er sjansene på å få tilbake de pengene?
Har jo vist seg flere ganger i denne divisjonen at slike type investeringer ikke nødvendigvis gir opprykk, men et stort økonomisk problem på langsikt.
Med mindre man har eiere som Wolves har, men det har vi ikke.

Alle her inne på forumet har jo et mål om å bli en topp 4 klubb igjen, men vi må jo sette opp realistiske delmål før det. Ã… først kunne etablere oss i Premier League med modellen vi velger nå virker for meg veldig fornuftig. Sjansen er også større for å lykkes med å maximere potensialet som er i klubben og Leeds som by.

Skal bli spennende å se hvordan det går med Villa hvis de ikke rykker opp.
Tipper det er rimelig høye skuldre der de siste kampene av sesongen.
Mener du alvor?+serr?
Etter det jeg har sett noen måneder nå, så trengs det 5-6 klassespillere hvis vi skal satse på å rykke opp neste sesong. Og ikke minst en respektert og slu trener!

Nei, sant det.
Håper vi skifter ut halve troppen igjen i sommer. Henter et-par klasse signeringer og en gammel ringrev Alla Warnock som vet hva som skal til. McClaren inn i stedefor Orta og kanskje Blacwell inn en stilling rundt klubben.

Vi bør absolutt gå helt vekk i fra hva vi driver med nå og begynne på blanke ark igjen.
Nei til kontuinitet, visjoner og tro på Radrizanni.

 Bamba, Medine, Coppinger, Peltier, Sharp, Clarke, Steele inn.Gir oss større sjanse.