Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 131899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #210 på: April 07, 2018, 19:35:52 »
Nå må det være slutt for denne fyren i Leeds.

Håper ikke det. En av veldig få med passion. En bra spiller, som kan bekle flere plasser.
Passion? Hva i all verden kan forsvare det han gjør i den situasjonen?
Fullstendig enig at taklingen var i overkant. Det er på generelt grunnlag at jeg hevder at Berardi er en av få som viser passion i laget.
I overkant? Hva ville han oppnå med å meie ned motstanderen i den posisjonen når vi (i hvert fall jeg) satt og håpet på å presse inn 2-1? Helt upresset, ufarlig situasjon, viktig å ikke senke spillet ved å lage frispark, ingen opphetet situasjon i forkant, ikke vært noen bataljer mellom disse to spillerne tidligere i kampen, utvidet ansvar for laget gjennom å ha fått bære kapteinsbindet, lang historie med uforståelige røde kort fra tidligere, laget mistet kontakten med play-off pga idiotkort tidligere i sesongen. Dette har ingenting med passion å gjøre for meg. Hvis berardi går rett inn på laget etter denne karantenen gidder jeg ikke å følge laget mitt mer (denne sesongen).

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #211 på: April 07, 2018, 20:18:30 »
Nå må det være slutt for denne fyren i Leeds.

Håper ikke det. En av veldig få med passion. En bra spiller, som kan bekle flere plasser.
Passion? Hva i all verden kan forsvare det han gjør i den situasjonen?
Fullstendig enig at taklingen var i overkant. Det er på generelt grunnlag at jeg hevder at Berardi er en av få som viser passion i laget.
I overkant? Hva ville han oppnå med å meie ned motstanderen i den posisjonen når vi (i hvert fall jeg) satt og håpet på å presse inn 2-1? Helt upresset, ufarlig situasjon, viktig å ikke senke spillet ved å lage frispark, ingen opphetet situasjon i forkant, ikke vært noen bataljer mellom disse to spillerne tidligere i kampen, utvidet ansvar for laget gjennom å ha fått bære kapteinsbindet, lang historie med uforståelige røde kort fra tidligere, laget mistet kontakten med play-off pga idiotkort tidligere i sesongen. Dette har ingenting med passion å gjøre for meg. Hvis berardi går rett inn på laget etter denne karantenen gidder jeg ikke å følge laget mitt mer (denne sesongen).

Enig med det meste her.

Berardi er en brukbar squad-spiller, og man tar han aldri på innsats. Dessverre har han vist alt for ofte at han mister hodet, i dag også uten å være provosert i forkant på noen som helst måte.

Det må bli slutt på at han ødelegger for laget gang etter gang. Er det noe galt med psyken hans?
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #212 på: April 07, 2018, 20:24:48 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene

Sterland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #213 på: April 07, 2018, 20:40:55 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene
Mange spillere jeg ønsker vekk før Berardi. En god squadplayer

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #214 på: April 07, 2018, 21:34:03 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene
Mange spillere jeg ønsker vekk før Berardi. En god squadplayer
Så du greier altså å se helt bort fra at han ødelegger for resten av squaden gang på gang? Hvordan greier du det?

Jon R

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #215 på: April 07, 2018, 21:45:13 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene
Mange spillere jeg ønsker vekk før Berardi. En god squadplayer
Så du greier altså å se helt bort fra at han ødelegger for resten av squaden gang på gang? Hvordan greier du det?
Et sted må grensen gå. Begeret er fullt nå. Nok er nok. Dette var dråpen. Har ikke mer å gå på. Good riddance! Glemte jeg noe?  >:(
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #216 på: April 07, 2018, 21:47:18 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene
Mange spillere jeg ønsker vekk før Berardi. En god squadplayer
Så du greier altså å se helt bort fra at han ødelegger for resten av squaden gang på gang? Hvordan greier du det?
Et sted må grensen gå. Begeret er fullt nå. Nok er nok. Dette var dråpen. Har ikke mer å gå på. Good riddance! Glemte jeg noe?  >:(

Kaptein og driver med dette tullet! Synes ikke han er så god lengre heller, der hvor han alltid spilte 6 eller 7 så spiller han 4 til 6 nå og da holder det ikke! Ok squadplayer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #217 på: April 07, 2018, 23:33:37 »
Liker Berardi for innstillinga, men bør gå da han koster Leeds for mye med alle disse kortene
Mange spillere jeg ønsker vekk før Berardi. En god squadplayer
Så du greier altså å se helt bort fra at han ødelegger for resten av squaden gang på gang? Hvordan greier du det?
Et sted må grensen gå. Begeret er fullt nå. Nok er nok. Dette var dråpen. Har ikke mer å gå på. Good riddance! Glemte jeg noe?  >:(

Kaptein og driver med dette tullet! Synes ikke han er så god lengre heller, der hvor han alltid spilte 6 eller 7 så spiller han 4 til 6 nå og da holder det ikke! Ok squadplayer!

Hans force er innsats, og der er han god.

Offensivt har han store mangler, ikke i nærheten av Charlie Taylor. Savner han i hver kamp.

Defensivt kan han ganske lett erstattes.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #218 på: April 07, 2018, 23:38:46 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
·
15m
According to FA rules, Berardi's third red card should mean a five-game ban which ends his season here and now. That's eight re cards for Leeds in total since August.

8 røde på en sesong. Det er helt hårreisende!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #219 på: April 07, 2018, 23:46:12 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #220 på: April 07, 2018, 23:47:25 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
·
15m
According to FA rules, Berardi's third red card should mean a five-game ban which ends his season here and now. That's eight re cards for Leeds in total since August.

8 røde på en sesong. Det er helt hårreisende!!

auren

Selvfølgelig enig i det.

Helt uakseptabelt. Han ødelegger utrolig mye for laget.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #221 på: April 08, 2018, 10:35:50 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene
Anita var vel regulær back for divisjonens beste lag forrige sesong. Har ikke vært i nærheten av det nivået denne sesongen dessverre. Håper på Pearce på v back de 5 siste kampene.

Berardi bør ha spilt sin siste kamp i Leedstrøya. Helt uakseptabelt det han har holdt på med denne sesongen.
Jon R.

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #222 på: April 08, 2018, 11:09:36 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene
Anita var vel regulær back for divisjonens beste lag forrige sesong. Har ikke vært i nærheten av det nivået denne sesongen dessverre. Håper på Pearce på v back de 5 siste kampene.

Berardi bør ha spilt sin siste kamp i Leedstrøya. Helt uakseptabelt det han har holdt på med denne sesongen.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han har blitt flyttet til back. Vil jo tro han passer bedre sentralt i banen. i feks en treer.
Han har jo et bra fotballhode og ro i pressa situasjoner (ajaxskolen), men han må jo seriøst være noe av det tregeste jeg har sett.
Tror Lasogga skinner han på en god dag.
Men når det er sagt. Bra squadspiller. Spiller jo stort sett på det jevne. Bra rutine i et ellers ungt lag.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #223 på: April 08, 2018, 12:43:02 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene
Anita var vel regulær back for divisjonens beste lag forrige sesong. Har ikke vært i nærheten av det nivået denne sesongen dessverre. Håper på Pearce på v back de 5 siste kampene.

Berardi bør ha spilt sin siste kamp i Leedstrøya. Helt uakseptabelt det han har holdt på med denne sesongen.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han har blitt flyttet til back. Vil jo tro han passer bedre sentralt i banen. i feks en treer.
Han har jo et bra fotballhode og ro i pressa situasjoner (ajaxskolen), men han må jo seriøst være noe av det tregeste jeg har sett.
Tror Lasogga skinner han på en god dag.
Men når det er sagt. Bra squadspiller. Spiller jo stort sett på det jevne. Bra rutine i et ellers ungt lag.
Det er mulig han er en OK squadplayer - men når han hever topplønn (i forhold til spillerne ellers i klubben) mener jeg man enten skal forvente mer, eller at vi betaler for dyrt for en spiller som ikke tilsvarer det vi betaler.

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #224 på: April 08, 2018, 15:07:42 »
Kan kjøre en 3 for 2 pakke med Anita, Okane og Sacko. Må jo være noen som biter på ;D

Blank_File

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #225 på: April 08, 2018, 15:44:37 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene
Anita var vel regulær back for divisjonens beste lag forrige sesong. Har ikke vært i nærheten av det nivået denne sesongen dessverre. Håper på Pearce på v back de 5 siste kampene.

Berardi bør ha spilt sin siste kamp i Leedstrøya. Helt uakseptabelt det han har holdt på med denne sesongen.
Jeg har til gode å høre om noen Newcastle fans som egentlig synes Anita bidro med noe særlig tross mange kamper.

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #226 på: April 08, 2018, 15:48:36 »
Dallas og Anita på backene neste kamp. Må jo være noe sv det skraleste denne divisjonen har vært borti de siste årene
Anita var vel regulær back for divisjonens beste lag forrige sesong. Har ikke vært i nærheten av det nivået denne sesongen dessverre. Håper på Pearce på v back de 5 siste kampene.

Berardi bør ha spilt sin siste kamp i Leedstrøya. Helt uakseptabelt det han har holdt på med denne sesongen.
Jeg har til gode å høre om noen Newcastle fans som egentlig synes Anita bidro med noe særlig tross mange kamper.

Spilte med hjertet på utsiden av drakten har jeg hørt, men er jo for liten og spe for vårt lag! Han må angre på overgangen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #227 på: April 08, 2018, 15:59:53 »
Lite nytt om Berardi i denne tråden.

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #228 på: April 08, 2018, 16:30:17 »
Lite nytt om Berardi i denne tråden.

Her er en "nyhet". Berardi leder Rødt Kort Ligaen i ch.ship. Tett fulgt av Cooper.

https://www.foxsports.com/soccer/stats?competition=23&season=20170&category=standard&sort=6

Cherry

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #229 på: April 09, 2018, 09:36:58 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
·
15m
According to FA rules, Berardi's third red card should mean a five-game ban which ends his season here and now. That's eight re cards for Leeds in total since August.

8 røde på en sesong. Det er helt hårreisende!!

auren

8 røde er jo gale Matias.....vi er jo værst i divisjonen på kort i år - og vår kaptein om dagen
går foran som en hodeløs kylling dessverre.
Får 5-fem - kamper nå ......han er da ferdigspilt for sesongen ....og bør muligens/antagelig være ferdig i klubben vår også.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #230 på: April 09, 2018, 12:44:42 »
Phil Hay

The FA's website has confirmed a five-match ban for Gaetano Berardi. That's the end of his season. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #231 på: April 09, 2018, 13:26:26 »
Berardi bør være ferdig i klubben. For dårlig og rette type spiller som squad heller. Leeds må begynner å sikte høyere om de skal opp i PL. I tillegg så har jo de unge vist at de holder nivået så hvorfor ha dårilge squadspillere da. Kan spare en del lønnskostnader med å redusere alagsstallen og få opp kvaliteten på de som er i den.
*In El Loco we trust!*

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #232 på: April 09, 2018, 14:10:04 »
Uenig. Viktig med kontunitetsbærere. Både han og Dallas bør beholdes som squdplayers, men kvaliteten på førstelagsspillere må opp betraktelig. Rykker ikke opp hvis for mange av disse skal spille majoriteten av kampene.
Skuffelsen etter taklinga på lørdag som kaptein er fortsatt stor dog.
Utrolig at man ikke kan lære. Men dette er noe som kanforbedres med riktige retningslinjer innad

Kato

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #233 på: April 09, 2018, 14:27:38 »
Uenig. Viktig med kontunitetsbærere. Både han og Dallas bør beholdes som squdplayers, men kvaliteten på førstelagsspillere må opp betraktelig. Rykker ikke opp hvis for mange av disse skal spille majoriteten av kampene.
Skuffelsen etter taklinga på lørdag som kaptein er fortsatt stor dog.
Utrolig at man ikke kan lære. Men dette er noe som kanforbedres med riktige retningslinjer innad

Etter 4 år i klubben er vel læringskurven alt annet enn bratt.
 

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #234 på: April 09, 2018, 14:39:13 »
Uenig. Viktig med kontunitetsbærere. Både han og Dallas bør beholdes som squdplayers, men kvaliteten på førstelagsspillere må opp betraktelig. Rykker ikke opp hvis for mange av disse skal spille majoriteten av kampene.
Skuffelsen etter taklinga på lørdag som kaptein er fortsatt stor dog.
Utrolig at man ikke kan lære. Men dette er noe som kanforbedres med riktige retningslinjer innad

Etter 4 år i klubben er vel læringskurven alt annet enn bratt.

Er en vei å gå. Men mannen gjør en helhjertet innsats for klubben og kan bekle alle posisjoner bak hvis det virkelig trengs.
Vi er avheng av en harmonisk og vel balansert tropp skal ting fungere. Kvalitet hyler vi etter, men vi er også avhengig av gode backup spillere som berardi og dallas. Vi hyler jo ofte ut om at presset blir for stort for enkelte spillere. Disse to leverer ihvertfall jevnt når de får sjansen.

Pearce, oconnor, nicell er muliges bedre tjent med utlån. Blir fort gutter blandt menn i denne div

Cherry

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #235 på: April 09, 2018, 14:56:53 »
Uenig. Viktig med kontunitetsbærere. Både han og Dallas bør beholdes som squdplayers, men kvaliteten på førstelagsspillere må opp betraktelig. Rykker ikke opp hvis for mange av disse skal spille majoriteten av kampene.
Skuffelsen etter taklinga på lørdag som kaptein er fortsatt stor dog.
Utrolig at man ikke kan lære. Men dette er noe som kanforbedres med riktige retningslinjer innad

Etter 4 år i klubben er vel læringskurven alt annet enn bratt.

Er en vei å gå. Men mannen gjør en helhjertet innsats for klubben og kan bekle alle posisjoner bak hvis det virkelig trengs.
Vi er avheng av en harmonisk og vel balansert tropp skal ting fungere. Kvalitet hyler vi etter, men vi er også avhengig av gode backup spillere som berardi og dallas. Vi hyler jo ofte ut om at presset blir for stort for enkelte spillere. Disse to leverer ihvertfall jevnt når de får sjansen.

Pearce, oconnor, nicell er muliges bedre tjent med utlån. Blir fort gutter blandt menn i denne div

Berardi har stått over 10-TI-kamper pga røde kort denne sesongen, i tillegg til de minuttene i kamper fra
utvisningen skjer, og som svekker laget ift 10 mann - så er jo dette ikke akseptabelt.
Han svekker laget/troppen vår med slik opptreden og utestengelse.
 

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #236 på: April 09, 2018, 16:16:02 »
Uenig. Viktig med kontunitetsbærere. Både han og Dallas bør beholdes som squdplayers, men kvaliteten på førstelagsspillere må opp betraktelig. Rykker ikke opp hvis for mange av disse skal spille majoriteten av kampene.
Skuffelsen etter taklinga på lørdag som kaptein er fortsatt stor dog.
Utrolig at man ikke kan lære. Men dette er noe som kanforbedres med riktige retningslinjer innad

Etter 4 år i klubben er vel læringskurven alt annet enn bratt.

Er en vei å gå. Men mannen gjør en helhjertet innsats for klubben og kan bekle alle posisjoner bak hvis det virkelig trengs.
Vi er avheng av en harmonisk og vel balansert tropp skal ting fungere. Kvalitet hyler vi etter, men vi er også avhengig av gode backup spillere som berardi og dallas. Vi hyler jo ofte ut om at presset blir for stort for enkelte spillere. Disse to leverer ihvertfall jevnt når de får sjansen.

Pearce, oconnor, nicell er muliges bedre tjent med utlån. Blir fort gutter blandt menn i denne div

Berardi har stått over 10-TI-kamper pga røde kort denne sesongen, i tillegg til de minuttene i kamper fra
utvisningen skjer, og som svekker laget ift 10 mann - så er jo dette ikke akseptabelt.
Han svekker laget/troppen vår med slik opptreden og utestengelse.

Ja, det er jo ikke bra.
Men føler det blir viktigere å kvitte seg med Antonsson, Murphy,Coyle,Chibicki, Sakho,Gomes, Wiedwald, Lonergan, Anita, Lebock(?), Klitch(?). De spiller for nesten ikke kamper nå selv om vi har skader og suspensjoner. I Tillegg er det vel ingen av de som har prestert noe særlig bedre enn Berardi, Okane, Dallas, Cooper?
Tror det blir ekstremt vanskelig å flytte på de også.

Lebock er skadet. Klitch på utlån. Ingen har vel imponert veldig, men mulig man skal gi de en sjanse. Har jo visse kvaliteter begge to. Spørsmålet er om de er optimale i CC.

Vi vil jo aldri klare å flytte på 23 spillere. Jeg mener jo at kvaliteten jevnt over er klart bedre om vi beholder Cooper, Roofe, Berardi, Dallas enn de over her.
« Siste redigering: April 09, 2018, 16:32:48 av leedslife »

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #237 på: April 09, 2018, 16:46:37 »
Det handler vel ikke kun om fotballferdigheter her, men om det å svikte lag og fans gang på gang med hodeløse involveringer. Det må få en konsekvens på et eller annet vis.

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #238 på: April 09, 2018, 16:57:14 »
Har han egentlig sviktet laget gang på gang?
En av få spillere som virkelig står frem tross sine begrensninger.
Igjen, forsvarer ikke utvisningene.
Men pga hans begrensede talent så vil han alltid komme dårligere ut av det enn Saiz og Pontus.
At kanskje kapteinsbindet må av, Ja. At han må ut, Nei. 10-12 spillere iaffal som bør ut før han.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #239 på: April 09, 2018, 16:59:22 »
Det handler vel ikke kun om fotballferdigheter her, men om det å svikte lag og fans gang på gang med hodeløse involveringer. Det må få en konsekvens på et eller annet vis.
Enig! Selvfølgelig skal vi ha beinharde folk i forsvar, men ikke ikke folk som spiller over grensa og blir utvist ofte. Mitt forslag er å sette ham på transferlista. Ok stallspiller, men ikke noe mer.