Skrevet av Emne: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00  (Lest 59919 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

whitelocks

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #270 på: August 09, 2014, 18:03:33 »
Kom igjen da dere! Det er spilt en kamp, og.. Vi har da tapt mot Millwall før. Blir bedre dette, noen flere signeringen trenger vi og de kommer nok. Ikke heng med haudet etter en kamp. Gleder meg til å være ringside på ER neste lørdag mot Middlesbrough.MOT

oddball

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #271 på: August 09, 2014, 18:04:23 »
Hmmm, for lite kreativitet framover....iflg BBC. Har hørt alt dette før. Blir vel slik at når vi ansetter en trener utenfor ligasystemet, så spiller vi som ett  lag derfra. Jævla synd med en slik start på sesongen, men det er nå en gang i motbakke det går oppover :P
 

ArneS

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #272 på: August 09, 2014, 18:05:01 »
Tror (som Cellino også har sagt) at det er en sesong for tidlig å håpe på opprykk denne sesongen.  Mye nytt som skal drilles inn, både på og utenfor banen.  Det første man må gjøre er selvsagt å begynne å bruke noe av det nye....
Har ingen forhåpninger om at sesongen som helhet skal bli så mye annerledes enn de forrige, kanskje med unntak av at vi kommer sterkere utover sesongen i stedet for å dabbe av.

Sånn sett er vi helt ajour med fjoråret - dvs samme resultat på The Den.

Håper og tror på en bedre hjemmeform riktignok, spesielt når jeg selv er over!
Den 17. mann

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #273 på: August 09, 2014, 18:05:24 »
Heng med haudet nei, dette var som forventet.
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #274 på: August 09, 2014, 18:07:18 »
Tror (som Cellino også har sagt) at det er en sesong for tidlig å håpe på opprykk denne sesongen.  Mye nytt som skal drilles inn, både på og utenfor banen.  Det første man må gjøre er selvsagt å begynne å bruke noe av det nye....
Har ingen forhåpninger om at sesongen som helhet skal bli så mye annerledes enn de forrige, kanskje med unntak av at vi kommer sterkere utover sesongen i stedet for å dabbe av.

Sånn sett er vi helt ajour med fjoråret - dvs samme resultat på The Den.

Håper og tror på en bedre hjemmeform riktignok, spesielt når jeg selv er over!

Er nok ikke opprykk i år desverre. Tror på det neste år med opprykk fra League one, hvis det handles inn til neste sesong med opprykk som hovedmål da

Erik M

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #275 på: August 09, 2014, 18:09:49 »
Støtter laget gjør vi selvsagt.  Har man noe valg da?  

Dette resultatet er ikke overraskende.  Vi kom veldig seint i gang med transferaktiviteter og har vært veldig offensiv i pressen de siste ukene uten at så mye har hendt.

Vi har hatt en lang, lang rekke med dårlige transfer windows.  Nå er iallfall klubben gjeldsfri og det gis sterkt uttrykk for at det skal satses!  Det er definitivt nye toner.  Men Championship er en brutalt tøff liga der avstanden fra topp til bunn er kort.  Og vi vet at selv berømte klubber kan rykke ned..

Vi er nødt til å få inn rutine og back-up på en del plasser.  Dette blir litt i overkant spennede tror jeg.  Fingers and toes cressed...
 

Tom S

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #276 på: August 09, 2014, 18:10:46 »
Ikkje uventa tap mot Millscum, men skuffande at vi ikkje gjev dei meir motstand.
Hadde også håpt at Hocken hadde tørt å spille fleire av dei nye fra start, synd at Bianchi var suspendert.

Vi treng definitivt 1 stopper og 1 spiss som gjer ein forskjell, trur dei kjem før vinduet stenger 1/9.
Inntil videre beheld eg trua på at vi vert bedre og bedre utover sesongen.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #277 på: August 09, 2014, 18:10:56 »
Som ventet i dag.
Vi skal kjøpe inn mange flere og etterhvert blir vel dette bra. Gi guttene noen måneder. Skal bli morsomt å angripe fra nederste del av tabellen for en gangs skyld! Vi tar "en Reading"...
MOT

ØBS

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #278 på: August 09, 2014, 18:12:48 »
Tragisk dårlig. Her må det tas tak. Håper Cellino gjør alvor av det han har sagt, og sparker Hockaday med en gang han innser at han har gjort en feilansettelse

Deg sjøl lik, Håkon.  Alltid eneste og beste løsningen; Spark sjefen, alltid hans feil.  Ingen andres...
LUSCOS-hilsen
ØBS

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #279 på: August 09, 2014, 18:18:25 »
Tragisk dårlig. Her må det tas tak. Håper Cellino gjør alvor av det han har sagt, og sparker Hockaday med en gang han innser at han har gjort en feilansettelse

Deg sjøl lik, Håkon.  Alltid eneste og beste løsningen; Spark sjefen, alltid hans feil.  Ingen andres...

Alle utenom Cellino skjønte at dette var en feilansettelse. Hente inn en som kun har hatt ansvaret og fått sparken fra et lag utenom ligasystemet  i de fire øverste divisjoner måtte gå galt

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #280 på: August 09, 2014, 18:18:47 »
Kanskje kan denne kampen bety at Cellino kjøper inn mer enn planlagt :)

Forøvrig tror jeg Hudds har det verre enn oss nå...
MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #281 på: August 09, 2014, 18:21:22 »
Tragisk dårlig. Her må det tas tak. Håper Cellino gjør alvor av det han har sagt, og sparker Hockaday med en gang han innser at han har gjort en feilansettelse

Deg sjøl lik, Håkon.  Alltid eneste og beste løsningen; Spark sjefen, alltid hans feil.  Ingen andres...

Alle utenom Cellino skjønte at dette var en feilansettelse. Hente inn en som kun har hatt ansvaret og fått sparken fra et lag utenom ligasystemet  i de fire øverste divisjoner måtte gå galt

"måtte gå galt" ? Litt tidlig å konkludere. Kanskje vi rykker opp...
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #282 på: August 09, 2014, 18:22:22 »
Tragisk dårlig. Her må det tas tak. Håper Cellino gjør alvor av det han har sagt, og sparker Hockaday med en gang han innser at han har gjort en feilansettelse

Deg sjøl lik, Håkon.  Alltid eneste og beste løsningen; Spark sjefen, alltid hans feil.  Ingen andres...

Alle utenom Cellino skjønte at dette var en feilansettelse. Hente inn en som kun har hatt ansvaret og fått sparken fra et lag utenom ligasystemet  i de fire øverste divisjoner måtte gå galt

"måtte gå galt" ? Litt tidlig å konkludere. Kanskje vi rykker opp...

og jeg vinner 5 uker på rad i eurojackpott

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #283 på: August 09, 2014, 18:25:05 »
Tragisk dårlig. Her må det tas tak. Håper Cellino gjør alvor av det han har sagt, og sparker Hockaday med en gang han innser at han har gjort en feilansettelse

Deg sjøl lik, Håkon.  Alltid eneste og beste løsningen; Spark sjefen, alltid hans feil.  Ingen andres...
Lite trolig, men ikke helt umulig ;)
Alle utenom Cellino skjønte at dette var en feilansettelse. Hente inn en som kun har hatt ansvaret og fått sparken fra et lag utenom ligasystemet  i de fire øverste divisjoner måtte gå galt

"måtte gå galt" ? Litt tidlig å konkludere. Kanskje vi rykker opp...

og jeg vinner 5 uker på rad i eurojackpott
Ikke helt umulig.....
« Siste redigering: August 09, 2014, 18:26:57 av GeirO »
MOT

J-R

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #284 på: August 09, 2014, 18:27:12 »
Blir en knalltøff sesong!
Tenker ikke opprykk, og håper vi overlever!


DW

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #286 på: August 09, 2014, 18:38:29 »
Hahahahaha
hvem er du? Er du kun her for å spre møkk og negativitet? Support laget du og ikke sleng dritt og spydigheter om laget vårt >:(

Enig...

Stusset litt da jeg så "nick'et" og fulgte litt med på innleggene fra den kantet etter.  Ikke ett eneste kostruktivt, kun sutring.  Greit at vi har mange grunner for å være negative, men dette hjelper i hvert fall IKKE...
Nicket har ingenting med Leeds å gjøre, men ok. Sutrer ikke. Stater facts.

Har du tenkt deg til Australia da i nærmeste framtid?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #287 på: August 09, 2014, 18:54:40 »
Målene, første er vel Wottoon som ikke gjør jobben og straffen er jo bare patetisk, over til Kato;


http://www.dailymotion.com/video/x235v76_millwall-v-leeds-united-09-08-14-lufc_sport?start=110





Post match intervju med Hock;

https://audioboo.fm/boos/2384297-david-hockaday-post-millwall-interview#t=0m2s

Lurer på om han så det samme corneren som vi ser?
« Siste redigering: August 09, 2014, 18:59:51 av Rudi G. »

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #288 på: August 09, 2014, 19:02:36 »
Som ventet, dessverre :(
Men det er helt håpløst å felle noen som helst dom over Hockaday og spillerne før 10 spilte hamper.
Da ser vi konturene av hva slags sesong dette blir.....

Cherry

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #289 på: August 09, 2014, 19:06:30 »
Aldri SÃ…Ã…Ã… galt at d ikke er godt for noe.......... :-\

Cellino har uttalt opprykk som mål innen neste sesong... Altså kommer denne antagelig for tidlig ift prioritering i tillegg til gjenkjøpet av ER , nye trenings- fasiliteter  osv.... MEN vi investerer jo i spillere om dagen også - og en veik start gir mer press på å få inne mer kvalitet i dette vinduet.... Han mangler vel 3 spiller av de 8-åtte han mente vi skulle få inn!

Derfor.... Hold ut, d er tidlig ;)
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #290 på: August 09, 2014, 19:17:45 »
Følgte kampen på Radio og ligger igjenn med følelsen av at vi ikke tørr og ikke Angriper.
Vi gamlbler ikke på og utligne før Dominic Poleon kommer inn de siste 12 minutter.
Lewis Cook syns jeg hørte bra ut , synd med straffen som kommer men gutten virker komfortabel.
Noel Hunt er elendig det må DH se med engang!

Vi er ikke kreative i det hele tatt og det overrasker meg ikke når vi spiller me Austin - Tonge og Murphy på midten. Rudy og Tonge er for dårlige for denne divisjonen , Austin kunne kanskje ha spilt en ankerrolle men mannen kan ikke behandle ball i det hele tatt. Tonge har alltid vært rææva i Leeds drakta og må ut av laget NÃ…!
Kreativiteten skulle komme fra Bianchi denne sesongen av det jeg har hørt og lest, Håper han kommer inn mot Boro og gir oss noe fart på ballen på midten.

Jeg savnet også en Steve Morison i dag , tror han kunne ha vært en god mann i dag og tror han kan være en god mann for oss denne sesongen.

Vi må forsterke laget og det kommer nok til og skje også.

Hørte også DH sitt intervju etter kampen og jeg synes han høres fornuftig ut og ærlig.
Vi taper alltid mot Millwall , tape her borte er ikke krise når det er 45 kamper igjenn og spille!

Peace out , Sindre =)
Pontus ❤

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #291 på: August 09, 2014, 19:24:16 »
Aldri SÃ…Ã…Ã… galt at d ikke er godt for noe.......... :-\

Cellino har uttalt opprykk som mål innen neste sesong... Altså kommer denne antagelig for tidlig ift prioritering i tillegg til gjenkjøpet av ER , nye trenings- fasiliteter  osv.... MEN vi investerer jo i spillere om dagen også - og en veik start gir mer press på å få inne mer kvalitet i dette vinduet.... Han mangler vel 3 spiller av de 8-åtte han mente vi skulle få inn!

Derfor.... Hold ut, d er tidlig ;)

Målet er og skal være opprykk. Ã… tro at vi satser på neste sesong, for da rykker vi opp blir skivebom. Opprykk er nok en bonus i år. Men hvis vi køler ned i sumpa ved nedrykksplass. Ja da er realitetene små at vi neste sesong vil rykke opp

Josch

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #292 på: August 09, 2014, 19:25:15 »
Følgte kampen på Radio og ligger igjenn med følelsen av at vi ikke tørr og ikke Angriper.
Vi gamlbler ikke på og utligne før Dominic Poleon kommer inn de siste 12 minutter.
Lewis Cook syns jeg hørte bra ut , synd med straffen som kommer men gutten virker komfortabel.
Noel Hunt er elendig det må DH se med engang!

Vi er ikke kreative i det hele tatt og det overrasker meg ikke når vi spiller me Austin - Tonge og Murphy på midten. Rudy og Tonge er for dårlige for denne divisjonen , Austin kunne kanskje ha spilt en ankerrolle men mannen kan ikke behandle ball i det hele tatt. Tonge har alltid vært rææva i Leeds drakta og må ut av laget NÃ…!
Kreativiteten skulle komme fra Bianchi denne sesongen av det jeg har hørt og lest, Håper han kommer inn mot Boro og gir oss noe fart på ballen på midten.

Jeg savnet også en Steve Morison i dag , tror han kunne ha vært en god mann i dag og tror han kan være en god mann for oss denne sesongen.

Vi må forsterke laget og det kommer nok til og skje også.

Hørte også DH sitt intervju etter kampen og jeg synes han høres fornuftig ut og ærlig.
Vi taper alltid mot Millwall , tape her borte er ikke krise når det er 45 kamper igjenn og spille!

Peace out , Sindre =)
-Dette stemmer med hva Tony Cottee sa på Sky sport (han fulgte kampen)
-David Pleat BBC : Millwall looked solid and like they could really compete this season, but Leeds on the other hand did not really play as a unit. They had nothing up front and didn't test the Millwall goalkeeper once. Territorially Millwall controlled things for around 70 minutes of the play
-Hvorfor var ikke Morison med på benken heller?? Han har vært ok i pre. Noen som vet?
-Spillet er mer urovekkende  enn tapet. Håper dette skyldes mye nytt og at Millwall var gode.
De nye kan kun bruke denne ene kampen til å bli kjent med engelsk fotball.!!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #293 på: August 09, 2014, 19:34:56 »
Morison kunne ikke spille pga skade.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #294 på: August 09, 2014, 19:42:47 »
Morison kunne ikke spille pga skade.

Morison had a calf strain today.


Fikk den på torsdag så det har vært god tid å finne en som kunne gå inn for ham i troppen.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #295 på: August 09, 2014, 19:45:45 »
Ser ikke ut som Millwallfansen har forandret seg :/
Shreevessyyy ‏@GShreevesLAD  Â· 36m  
Millwall have made this banner for their game against Leeds on Saturday because its worth every penny of course.... pic.twitter.com/IxuQvfqsdH





Phil Hay

Ian Holloway has spent 20 minutes hammering the Millwall supporters who were chanting about Jimmy Savile today. #lufc



Holloway said the chants were "disgraceful, disgusting, disrespectful. Let's stop and think about what he (Savile) has actually done."


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #296 på: August 09, 2014, 19:58:02 »
Skal nevnes at dette er Millwalls niende kamp uten tap:

Holloway-effekt kan det vel kalles! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #297 på: August 09, 2014, 20:00:57 »
Vell vell, første kamp i sesongen 91-92 tapte vi 5-2 eller noe mot Ncastle.

Gufrias

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #298 på: August 09, 2014, 21:55:59 »
Ser ut som Pearce var kaptein i dag. Hvis noen flere enn meg lurte.

http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=270043&page=10
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00
« Svar #299 på: August 09, 2014, 22:36:36 »
Kanskje kan denne kampen bety at Cellino kjøper inn mer enn planlagt :)

Forøvrig tror jeg Hudds har det verre enn oss nå...
för att tex inte tala om Fulham, kommer från Pl, och har satsat miljoner pund, men blev pisk mot Ipswich,