Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118094 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #90 på: Mars 07, 2015, 22:47:50 »
@PhilHayYEP: Liam Cooper's got a hip problem. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #91 på: August 30, 2015, 21:34:24 »
Vi glemmer kanskje at han er ung han også:


@LUFC: HAPPY BIRTHDAY | #lufc defender @LiamCooper__ turns 24 today! http://t.co/Gp3ALIkcIo

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #92 på: Oktober 18, 2015, 11:17:05 »
Cooper kan være ute en stund. Klart for Bellusci show ...

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=417783
 

Smudge

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #93 på: Oktober 18, 2015, 13:21:40 »
Vi har heldigvis Wootton som også kan gå inn på stopperplass

Cannavaro

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #94 på: Oktober 18, 2015, 16:24:44 »
Også relatert til skaden på Cooper ; om f.eks Big Bamba får et gult til mot Fulham, så er det vel Wooton/Bellusci som stopperpar mot Bolton.  Eller så vil vi se den konstellasjonen snart uansett......
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #95 på: Oktober 18, 2015, 17:06:14 »
räknar varken med cooper och taylor mot fulham, ganska stort avbräck
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #96 på: Oktober 20, 2015, 14:28:37 »
Er med i stallen mot Fulham!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #97 på: Oktober 20, 2015, 14:58:50 »
Er med i stallen mot Fulham!  :)
Kanskje Mr Evans ikke har oppdaget ennå at Cooper ødela kneet mot Brighton?? Det så stygt ut - håper dog det beste....

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #98 på: November 07, 2015, 17:35:00 »
@LiamCooper__: Great result from the lads! Worked their nuts off.. Won't be running into scotty again I know that. Safe journey to all  #cuckooland #MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #99 på: Desember 21, 2015, 17:39:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #100 på: Desember 23, 2015, 13:52:05 »
#Lufc SE impressed with Liam Cooper. Has spoken to Scotland boss Gordon Strachan & Cooper's name mentioned as he's eligible for Scotland
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #101 på: Desember 29, 2015, 23:13:24 »
Føler meg mer og mer overbevist om at Cooper er vår beste stopper. Med riktig makker kan han spille på et høyere nivå. Jeg tror imidlertid han trenger en sterk ledertype ved sin side, verken Bellusci eller Bamba er gode nok.

En Henchoz uten Hyypiä. En Cahill uten Terry. En Matteo uten Ferdinand. Der er Liam Cooper i dag.

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #102 på: Desember 30, 2015, 00:22:15 »
Føler meg mer og mer overbevist om at Cooper er vår beste stopper. Med riktig makker kan han spille på et høyere nivå. Jeg tror imidlertid han trenger en sterk ledertype ved sin side, verken Bellusci eller Bamba er gode nok.

En Henchoz uten Hyypiä. En Cahill uten Terry. En Matteo uten Ferdinand. Der er Liam Cooper i dag.

Både Bellusci og Cooper bør få slippe å spille med Bamba. Likte forslaget noen her inne kom med. Når Berardi er klar igjen, så kan kanskje Wooton være stoppern som vi mangler. Han syntes jeg har spilt seg opp kraftig :)

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #103 på: Desember 30, 2015, 00:30:05 »
Rart at ikke flere ser at Cooper har mange 50/50 involveringer i løpet av en kamp! Nesten flere enn Bellusci!

I dag rev han ned Bent i en farlig posisjon, burde vært frispark og gult kort. Han holdt på å lage straffe ved å igjen bruke armen på Bent. Jeg sier ikke at han er dårlig, men han får ikke kritikk for det samme som Bellusci får kritikk for.

Ikke uenig i at Cooper kunne fungert sammen med en klassemidstoppee!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #104 på: Desember 30, 2015, 00:41:15 »
Rart at ikke flere ser at Cooper har mange 50/50 involveringer i løpet av en kamp! Nesten flere enn Bellusci!

I dag rev han ned Bent i en farlig posisjon, burde vært frispark og gult kort. Han holdt på å lage straffe ved å igjen bruke armen på Bent. Jeg sier ikke at han er dårlig, men han får ikke kritikk for det samme som Bellusci får kritikk for.

Ikke uenig i at Cooper kunne fungert sammen med en klassemidstoppee!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt enig angående Cooper og ikke minst det du sier om Bellusci.

Hadde det vært Bellusci som hadde gjort som Bamba i dag skulle du sett det hadde blitt et jævla mas om hvor elendig han er.

Tenker Wooton-Bellusci som stopperpar holder tett  :)


Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #105 på: Desember 30, 2015, 08:46:16 »
Føler meg mer og mer overbevist om at Cooper er vår beste stopper. Med riktig makker kan han spille på et høyere nivå. Jeg tror imidlertid han trenger en sterk ledertype ved sin side, verken Bellusci eller Bamba er gode nok.

En Henchoz uten Hyypiä. En Cahill uten Terry. En Matteo uten Ferdinand. Der er Liam Cooper i dag.

Helt enig. Har sine begrensninger, men gjør langt færre store feil enn Bamba og Bellusci. Når Evans snakker om spillere inn, håper jeg virkelig vi snakker om en sjefsstopper. Og da vil jeg ha Cooper som makker. Tryggest av de vi har.
 

moty

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #106 på: Desember 30, 2015, 11:07:01 »
Helt uenig med deg der Kato. Jeg mener Bellusci er vår klart beste stopper pr dags dato.
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #107 på: Desember 30, 2015, 12:11:46 »
Helt uenig med deg der Kato. Jeg mener Bellusci er vår klart beste stopper pr dags dato.
Amen!

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #108 på: Desember 30, 2015, 13:48:24 »
Føler meg mer og mer overbevist om at Cooper er vår beste stopper. Med riktig makker kan han spille på et høyere nivå. Jeg tror imidlertid han trenger en sterk ledertype ved sin side, verken Bellusci eller Bamba er gode nok.

En Henchoz uten Hyypiä. En Cahill uten Terry. En Matteo uten Ferdinand. Der er Liam Cooper i dag.

Helt enig. Har sine begrensninger, men gjør langt færre store feil enn Bamba og Bellusci. Når Evans snakker om spillere inn, håper jeg virkelig vi snakker om en sjefsstopper. Og da vil jeg ha Cooper som makker. Tryggest av de vi har.

Han gjør endel feil, men har litt "flaks" fordi det ikke alltid blir mål av de. Ikke mange månedene siden han var litt "Lees", alltid i nærheten av den som putta. Som Bamba var i går. selv om jeg gir Bridcutt skylda for det første målet og målet til Ince var klasse.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #109 på: Desember 30, 2015, 15:34:46 »
Helt uenig med deg der Kato. Jeg mener Bellusci er vår klart beste stopper pr dags dato.

Ja der får vi være uenige. Liker Belluscis offensive bidrag, men involvert i altfor mange baklengs. Senest mot Forest er han skyld i at vi gir bort mål. Sikkert 5-6 bare denne sesongen.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #110 på: Desember 30, 2015, 21:34:05 »
Føler meg mer og mer overbevist om at Cooper er vår beste stopper. Med riktig makker kan han spille på et høyere nivå. Jeg tror imidlertid han trenger en sterk ledertype ved sin side, verken Bellusci eller Bamba er gode nok.

En Henchoz uten Hyypiä. En Cahill uten Terry. En Matteo uten Ferdinand. Der er Liam Cooper i dag.

Helt enig. Har sine begrensninger, men gjør langt færre store feil enn Bamba og Bellusci. Når Evans snakker om spillere inn, håper jeg virkelig vi snakker om en sjefsstopper. Og da vil jeg ha Cooper som makker. Tryggest av de vi har.

Han gjør endel feil, men har litt "flaks" fordi det ikke alltid blir mål av de. Ikke mange månedene siden han var litt "Lees", alltid i nærheten av den som putta. Som Bamba var i går. selv om jeg gir Bridcutt skylda for det første målet og målet til Ince var klasse.

Hadde ikke Bamba rusa fremover tviler jeg sterkt på at Ince hadde kommet så lett igjennom..

Lundewhites

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #111 på: Desember 30, 2015, 23:06:12 »
I kampen mot Preston var Cooper meget god, så han har potensiale. I den samme kampen hadde Belluci 75 minutter med det dårligste forsvarspillet jeg noensinne har sett på litt høyere nivå. Han tapte samtlige hodedueller, var aldri oppe i mannen sin, lå konstant feil, slo noen helt forferdelige feilpasninger ( pasninger pleier å være hans styrke) og slo og sparket på motspillerne nesten gjennom hele kampen. I tillegg til det noen flaue filminger ! Helt forferdelig å se på.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sølvreven

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #112 på: Desember 31, 2015, 09:49:42 »
Hadde vi hatt en klassestopper, så tror jeg faktisk at alle de 4 stopperene våre kunne blitt en god makker. De virker like usikre alle 4 og det er vel grunnen til at vi ikke finner et godt stopperpar av de som er tilgjengelig i troppen vår.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #113 på: Desember 31, 2015, 10:36:25 »
Helt uenig med deg der Kato. Jeg mener Bellusci er vår klart beste stopper pr dags dato.

Ja der får vi være uenige. Liker Belluscis offensive bidrag, men involvert i altfor mange baklengs. Senest mot Forest er han skyld i at vi gir bort mål. Sikkert 5-6 bare denne sesongen.
skyld i 5-6 baklengs alene? Usikker, men det er ikke mye med tanke på hvordan laget har vært organisert bak. Man kan legge like mye skyld på angrepet vårt, og antall missede 100% sjanser. 

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #114 på: Desember 31, 2015, 10:44:35 »
I kampen mot Preston var Cooper meget god, så han har potensiale. I den samme kampen hadde Belluci 75 minutter med det dårligste forsvarspillet jeg noensinne har sett på litt høyere nivå. Han tapte samtlige hodedueller, var aldri oppe i mannen sin, lå konstant feil, slo noen helt forferdelige feilpasninger ( pasninger pleier å være hans styrke) og slo og sparket på motspillerne nesten gjennom hele kampen. I tillegg til det noen flaue filminger ! Helt forferdelig å se på.
Men i jøssenammen da mann, her ga du hele laget strykkarakter på tross av seier. Ã… så henger du en mann ut som syndebukk.   

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #115 på: Desember 31, 2015, 10:48:20 »
Hadde vi hatt en klassestopper, så tror jeg faktisk at alle de 4 stopperene våre kunne blitt en god makker. De virker like usikre alle 4 og det er vel grunnen til at vi ikke finner et godt stopperpar av de som er tilgjengelig i troppen vår.
Det kan godt være, men jeg er enig med Joneballe(JonR) att vårt beste stopperpar er pdd. er Belluci og Cooper. 

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #116 på: Desember 31, 2015, 12:56:04 »

Hadde vi hatt en klassestopper, så tror jeg faktisk at alle de 4 stopperene våre kunne blitt en god makker. De virker like usikre alle 4 og det er vel grunnen til at vi ikke finner et godt stopperpar av de som er tilgjengelig i troppen vår.

Tror du har rett, alle fire er makkere?

Hvem er denne bautaen vi venter på, noen som har noen forslag?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #117 på: Mars 10, 2016, 23:22:32 »
Utrolig:

Congratulations to @LiamCooper__  + Liam Bridcutt named in the latest Scotland squad. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #118 på: Mars 10, 2016, 23:23:53 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #119 på: Mars 13, 2016, 01:20:03 »
Cooper on Skotland:

https://m.youtube.com/watch?a=&v=RBeJto668jk&feature=youtu.be
Grattis  och välförtjänt till landslags uppdraget ☺