Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton & Hove Albion @ Elland Road, tirsdag 19/8 2014, kl 20.45  (Lest 39434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Denne vinner vi 2-0, Sharp igjen og Bianchi..... MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

ejo8210

Finnes det en måte man kan høre på LUTV live radie på android?
 

Promotion 2010

Finnes det en måte man kan høre på LUTV live radie på android?

Følg denne tråden fra Leedsfan. Last ned Puffin og vips så er du der.....tror jeg. Funket på nettbrett i hvert fall.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Amitai Winehouse ‏@awinehouse1  · 29s 
Brighton XI: Yashin; Baresi, Maldini, Costacurta; Cafu, Vieira, Gascoigne, Roberto Carlos; Maradona; Messi, Pele




























...Amitai har vært litt slik i det siste  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Fabelaktig av Hockaday da han i pre-match intervjuet sa vi spilte bra mot Accrington Stanley og at vi fulgte det opp i kampen mot Leeds....Millwall...Middlesbrough!    :D

Håper han husker å sette seg i dugouten til hjemmelaget i kveld!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Laget:
Silvestri, Byram, Pearce, Cooper, Warnock, Austin, Bianchi, Tonge, Murphy, Smith, Sharp

Benken:
S Taylor, Bellusci, Wootton, Norris, Cook, Poleon, Ajose

Kato

Doukara (sikkert skadet) og Ajose, ikke uventet, ut. God vurdering av Hockaday, som har gjort gode grep som kampleder så langt.

Rart hvordan et godt resultat kombinert med noen signeringer har snudd stemningen.

I dag vil jeg advare litt. Mot Boro vant vi etter en sniffer-avslutning fra Sharp. Vi skapte lite, bekymringsverdig lite. Dog var vi solide bakover. I dag ser det mer ut som en 4-4-2 (diamant). Vi mangler spillere som skaper bredde, får håpe Byram er bedre enn sist. Skal vi vinne, må vi utvikle den offensive delen av spillet, og skape mer. Sharp er på sikt avhengig av mer service enn han fikk sist. Sammen med Smith kan det bli riktig bra.
« Siste redigering: August 19, 2014, 19:58:39 av Kato »
 

Kickthemdown

Liker spissparet noe veldig ! Gi de 2 gutta service nå !!

Promotion 2010

Doukara (sikkert skadet) og Ajose, ikke uventet, ut. God vurdering av Hockaday.

Rart hvordan et godt resultat kombinert med noen signeringer har snudd stemningen.

I dag vil jeg advare litt. Mot Boro vant vi etter en sniffer-avslutning fra Sharp. Vi skapte lite, bekymringsverdig lite. Dog var vi solide bakover. I dag ser det mer ut som en 4-4-2 (diamant). Vi mangler spillere som skaper bredde, får håpe Byram er bedre enn sist. Skal vi vinne, må vi utvikle den offensive delen av spillet, og skape mer. Sharp er på sikt avhengig av mer service enn han fikk sist. Sammen med Smith kan det bli riktig bra.

Skapte vel tre "clear-cut" som Sharp (evt Ajose) burde skåret på. Boro med null tellende sjanser.

Men deler noe av bekymringen for hvem som skal frakte ballen fremover på banen. De er hverken raske eller løpssterke med ball noen av de offensive spillerne, kanskje med unntak av Bianchi.

Tror likevel på seier mot en noe motløst Brighton hvis vi kommer igang tidlig.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

halsol30

We all love Leeds and Leeds and Leeds and Leeds and Leeds   ;) Get in! Tippa 3-0 Sharp x2 & Cooper

auren

Et lag blottet for fart. Frykter et stasjonært og fantasiløst Leedslag. 1-2 er mitt tips for kvelden. Men satser på at dere optimistene får rett  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Føler mye er avhengig av Murphy og Bianchi idag.  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsgutt

Benedicic spiller ikke ikveld heller..... ikke på benken engang.

Cellino må da ha forhørt med Hockaday før han hentet Benedicic ?.

Må vel være noe fitness eller noe sånt.

Eriksen55

Benedicic spiller ikke ikveld heller..... ikke på benken engang.

Cellino må da ha forhørt med Hockaday før han hentet Benedicic ?.

Må vel være noe fitness eller noe sånt.


Vi har mange i stallen. Sånn det er nå så vil det alltid være gode spillere som ikke er med i 18 mannstroppen. Dessuten er han ung, 18 år. Greit å matche han inn forsiktig! Er kun ligakamp nr 3 :)

Annesj

Som nevnt her. Dette laget er totalt uten fart. Synd med Doukara ute. Skeptisk  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

moty

Noen som har en radio link til ipad? ???
 

Leedsfan

Byram og Murphy må begynne å vise seg..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

utgangspunktet skeptisk til at det kan bli litt dårlig tempo upfront,men etter og ha sett forrige kamp så synes jeg Sharpe hadde ganske godt tempo i kroppen så rolig gutter, dette ordner seg:) :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Xern

utgangspunktet skeptisk til at det kan bli litt dårlig tempo upfront,men etter og ha sett forrige kamp så synes jeg Sharpe hadde ganske godt tempo i kroppen så rolig gutter, dette ordner seg:) :P
Enig. Byram og Bianchi er heller ikke de verste. Ikke alle kan være superraske. Er fullt mulig å slå Brighton idag, laget er mer enn godt nok! På papiret er vel lagene gjevngode.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ankerjon15

Jeg har tro på seier. Come On LEEDS ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...det er ikke mangel på fart, men seier det står om for meg! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Joe Jordan

Som nevnt her. Dette laget er totalt uten fart. Synd med Doukara ute. Skeptisk  ::)

Meget synd ja. Den eneste som virkelig hadde fart i steget sist. La oss håpe noen andre kan overraske.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

McVallister

Kan noen gi oss fattige en radiolink?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Adam Pope ‏@APOPEY  · 8m 
#lufc Been told 21,000 expected tonight. You up for it?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Ups & Ups!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

B_Ød

flott
Ups & Ups!!

testo

0-1....Terrible :( :(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

0-1 Terribel defending.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

må vi løfte oss...