Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton & Hove Albion @ Elland Road, tirsdag 19/8 2014, kl 20.45  (Lest 39429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Ut med Hockaday  ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Haventgotakalou

radiolink ?

haak-d

Radiolink til iPad noen?
 

DOFFER

Come on LEEDS!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

DW

24 - 76 % ballbesittelse til Brighton.. >:(

testo

Som åpningskampen i fjor som endte 2-1 som vi alle husker,  ::) så det ender nok med en 3-1 seier i år.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Haventgotakalou

Denna skulle funka te ipad :) m.ustream.tv/channel/ustream-leeds

Kato

Jeg kan ikke på noen som helst måte se for meg at vi har kreativitet, tempo, og skaperkraft til å snu dette.

Ã… havne under føler jeg er helt krise. Under Grayson et skuldertrekk, vi kom alltid tilbake. Nå blir jeg overlykkelig om vi får ett poeng i kveld.
 

gudme

Søren ta, litt sein å slå på og så er det f..0-1 kom igjen gutter MOT
LEEDS 4 EVER

Andor

MOT!!!
Andor

Runar

Jeg kan ikke på noen som helst måte se for meg at vi har kreativitet, tempo, og skaperkraft til å snu dette.

Ã… havne under føler jeg er helt krise. Under Grayson et skuldertrekk, vi kom alltid tilbake. Nå blir jeg overlykkelig om vi får ett poeng i kveld.


Ja, enig...

Skal vi vinne denne kampen så må det dette inn et heldig dødball mål som skapes av Smith, kan ikke se at vi har ferdigheter med og uten ball til å skape sjanser slik det er nå...

 

Furu

Hva skjer?

To gule kort til Leeds etter 5 min.  >:(

Brighton 4 skudd, Leeds null.

Superfan

Dirty Leeds...

Cherry

Laget:
Silvestri, Byram, Pearce, Cooper, Warnock, Austin, Bianchi, Tonge, Murphy, Smith, Sharp

Benken:
S Taylor, Bellusci, Wootton, Norris, Cook, Poleon, Ajose

Byram må opp på flanken, Bellusci inn på HB - Tonge ut...
 

Jostein.

Vi blir rundspillt  >:(
Leeds Carajo!

Kato

Blackpool - Brentford 1-0

Ser ut til at stall med 8 spillere i sommer ikke gjør så mye, så lenge de 8 spillerne er gode.
« Siste redigering: August 19, 2014, 21:10:41 av Kato »
 

Nørgaard

Spiller vi 4-3-3? Hvis vi gør, så er det forkert at have Sharp på højre wing

Promotion 2010

Laget:
Silvestri, Byram, Pearce, Cooper, Warnock, Austin, Bianchi, Tonge, Murphy, Smith, Sharp

Benken:
S Taylor, Bellusci, Wootton, Norris, Cook, Poleon, Ajose

Byram må opp på flanken, Bellusci inn på HB - Tonge ut...

Må nok ha litt ledermot her ja. Hvem skal endre dette. Kan ikke gå rundt å håpe.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Så var det dette med midtuke kamper igjen da !  >:(

Annesj

Tydelig at denne diamanten ikke fungerer i det hele tatt  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

oivindh

Så var det dette med midtuke kamper igjen da !  >:(
Problemet er ikke midtuke, men midtbane  >:(

Runar

Skal vi spille med diamant må vi nesten ha noen løpere i front, slik at de kan dekke nok rom å følge backer defensivt, og slik at de fire på midten har noen å slå på som beveger seg mot mål, samt skaper litt rom for de fire på midten....

 

job

Come on Leeds !!!
Marching on together!                               Siden 1970

Bromancer

Så var det dette med midtuke kamper igjen da !  >:(
Problemet er ikke midtuke, men midtbane  >:(

Spot on!

Cherry

Skal vi spille med diamant må vi nesten ha noen løpere i front, slik at de kan dekke nok rom å følge backer defensivt, og slik at de fire på midten har noen å slå på som beveger seg mot mål, samt skaper litt rom for de fire på midten....



Yep... Kreativitet & bevegelse samtidig..... Med unntak av Bianchi så er den midtbanen vår meget TAM i dag... Og treg!
 

Cherry

Skal vi spille med diamant må vi nesten ha noen løpere i front, slik at de kan dekke nok rom å følge backer defensivt, og slik at de fire på midten har noen å slå på som beveger seg mot mål, samt skaper litt rom for de fire på midten....



Yep... Kreativitet & bevegelse samtidig..... Med unntak av Bianchi så er den midtbanen vår meget TAM i dag... Og treg!

... Og hvorfor dette unikumet Benedicic ikke er i troppen er jo bare merkelig... Han var jo så Go'....og kreativ!
 

Trond90

Bellusci inn i pausen? Noe må gjøres!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Og Cook inn for Austin?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

oivindh

Skjer det ingenting??

B_Ød

så vi står på egen 16 og beundrer spillet til Brighton?? Blir ikke mye poeng av det...
Ups & Ups!!