Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 206022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #300 på: September 09, 2014, 21:01:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 11h  
Last time I asked, Cellino was due back on Thursday but his plans often change. Would imagine that Redfearn will be in charge for Birmingham


Jeg utelukker ikke at Redfearn blir ansatt pemanent inntil videre. Usikkerheten ligger i de kommende resultatene selvsagt, men jeg tror Leeds-fansen lettere vil akseptere at han mislykkes i noen kamper  enn de gjorde med Hockaday.
Readfearn er vel en av Leeds' "egne folk" og er godt likt av fansen. Jeg føler han har en større tabbekvote enn Hockaday eller  en coach utenfra. Det er flere fordeler ved Redfearn:

-han kjenner mange av spillerne allerede
-han kjenner Leeds united
-fansen vil gi ham tid
-pressen vil gi ham tid
-Cellino har sett ham lede Leeds i februar og august med seier.(meget god kamp i 5-1 kampen)
-det er en "billig" løsning (han kan gå tilbake til gammel jobb om han mislykkes) :)

Selvsagt vil resultatene telle, men utgangspunktet er et annet enn med Hockaday, som fikk veldig fokus fordi han var et ukjent navn (sensasjon) og sesongstart 8)

Neste som overtar (etter Redfearn) kan være en som nå ansettes som u-lagstrener, f.eks Carbone.
Jeg begynner å skjønne hvordan Cellinos sparking av coacher har foregått.  Han bytter bare ut EN coach, ikke et helt trenerapparat som har kjøpt inn SINE spillere. Og han ansetter ikke en dyr manager (m.sine folk) som har en dyr ønskeliste (spillerønsker).

Jeg leste at det bare kostet £10.000 å sparke Hockaday. Det er billig i disse dager!

Filosofien er : Coacher kommer og går, mens spillere/trenerapparat/Cellino består!!! 8) 8)

Eller er jeg helt på jordet?
tillåt mig tvivla att pressen och fansen kommer att  ge honom tid om resultaten går emot LU, och var det verkligen redfearn som ledde leeds i 5-1 matchen?
« Siste redigering: September 09, 2014, 21:02:57 av sportcarl1 »
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #301 på: September 09, 2014, 21:25:46 »
Eller er jeg helt på jordet?

Neida, du er på trygg grunn :)

La meg legge til at han ofte angrer seg, flere av de 36 ham brukte i løpet av sine 22 år i Cagliari var 'gjeninnsettelser' (men da flere år senere også osv...). Argumentet var da 'at de hadde utviklet seg...' :)




Nei og nei og nei. Redfearn ledet IKKE laget i februar. Nigel Gibbs var mannen!



Forøvrig har Redfearn er grusom statistikk som manager.

6 seire på rundt 30 forsøk for et totalt ukjent blad fotballklubb
OG
0 seire 1 uavgjort og 8 tap i den neste

På mandag skrøt han av spillet til U-laget som tapte 2-3. Feiende flott spill uten vekt på resultater er gjerne fokuset i developement squad'ene. Jeg vil ikke ha det!

Dette er Hock 2!!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #302 på: September 09, 2014, 21:37:19 »
Og Mark Cooper er en tidligere Forest Green Rovers kaptein:

http://www.stroudnewsandjournal.co.uk/sport/11462658._/?


For meg har Forest Green blitt et nytt banneord uten å prøve å virke for rasistisk!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #303 på: September 09, 2014, 21:51:20 »
For meg er Redfearn kun et midlertidig alternativ. Vi trenger en som vet hva som behøves i denne divisjonen.

Sent from the island of Hvar, Croatia.

Eia Hvar vi der....   ::)
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #304 på: September 09, 2014, 23:54:37 »
For meg er Redfearn kun et midlertidig alternativ. Vi trenger en som vet hva som behøves i denne divisjonen.

Sent from the island of Hvar, Croatia.

Eia Hvar vi der....   ::)
Akkurat DET er nylig forsøkt TO ganger: Warnock og  McDermott burde jo vite hva denne divisjonen krever. De mislyktes. Jo lenger utpå høsten vi kom, jo mer skuffet ble vi.

Jon R

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #305 på: September 10, 2014, 01:21:13 »
For meg er Redfearn kun et midlertidig alternativ. Vi trenger en som vet hva som behøves i denne divisjonen.

Sent from the island of Hvar, Croatia.

Eia Hvar vi der....   ::)
Akkurat DET er nylig forsøkt TO ganger: Warnock og  McDermott burde jo vite hva denne divisjonen krever. De mislyktes. Jo lenger utpå høsten vi kom, jo mer skuffet ble vi.

For the record Josh: Du nevnte Carbone som mulig arvtaker for Redders i et tidliger innlegg. Han er for lengst far gone. Fikk sparken i august, dvs han fikk beskjeden via mediene.  :P
Jon R.

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #306 på: September 10, 2014, 12:20:42 »
Hasselbaink vil ha trenerstillingen, ifølge BBC. Ikke så dumt?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #307 på: September 10, 2014, 12:29:52 »
Hasselbaink vil ha trenerstillingen, ifølge BBC. Ikke så dumt?
Fansen misliker ham! ;)

Woody

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #308 på: September 10, 2014, 13:03:39 »
Hasselbaink vil ha trenerstillingen, ifølge BBC. Ikke så dumt?
Fansen misliker ham! ;)

Hva var det som gikk skeis mellom Hasselbaink og fansen?noe som er borte fra minnet mitt? er ikke som det var :D
LIFE IS LEEDS

LeifMorten

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #309 på: September 10, 2014, 13:17:24 »
Og Matteo. Kanskje vi klarer tre managere til før jul...
 

J-R

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #310 på: September 10, 2014, 13:27:06 »
Jimmy Floyd Femtilapp.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #311 på: September 10, 2014, 13:30:14 »
Hasselbaink vil ha trenerstillingen, ifølge BBC. Ikke så dumt?
Fansen misliker ham! ;)
Tror ikke det sitter såå dypt - han ble vel labelled greedy da han dro
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #312 på: September 10, 2014, 13:51:01 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !
 

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #313 på: September 10, 2014, 14:45:14 »
Nævn en spiller der ikke er greedy?? Alle spillere tænker på sig selv før klubben og det må man leve med.
Kom nu videre!!

Erik M

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #314 på: September 10, 2014, 15:05:49 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
 

Larsen.

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #315 på: September 10, 2014, 15:34:15 »
Oddschecker ‏@Oddschecker  54m
Another name now in the Leeds manager mix. Roberto Di Matteo cut from 50/1 to 8/1 today! #LUFC http://bit.ly/1tZQlYa 
Pride of Yorkshire

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #316 på: September 10, 2014, 16:20:04 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
« Siste redigering: September 10, 2014, 16:29:15 av Josch »

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #317 på: September 10, 2014, 16:24:00 »
For meg er Redfearn kun et midlertidig alternativ. Vi trenger en som vet hva som behøves i denne divisjonen.

Sent from the island of Hvar, Croatia.

Eia Hvar vi der....   ::)
Akkurat DET er nylig forsøkt TO ganger: Warnock og  McDermott burde jo vite hva denne divisjonen krever. De mislyktes. Jo lenger utpå høsten vi kom, jo mer skuffet ble vi.

For the record Josh: Du nevnte Carbone som mulig arvtaker for Redders i et tidliger innlegg. Han er for lengst far gone. Fikk sparken i august, dvs han fikk beskjeden via mediene.  :P
Jeg mente at u-lagets trener kan ta over hvis Reafearn får sparken. Upresist av meg å nevne Carbone.
« Siste redigering: September 10, 2014, 16:30:27 av Josch »

nord

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #318 på: September 10, 2014, 16:41:17 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??
 

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #319 på: September 10, 2014, 16:55:23 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??
finns olika nivåer på hur girig och hur mycket klubbkänsla man har, hasselbaink och Fowler är som sagt bara rykten men vill inte ha in dom
 

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #320 på: September 10, 2014, 17:20:50 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??
JA. Steven Gerrard, Rune Bratseth,  Del Piero, for å nevne noen......

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #321 på: September 10, 2014, 17:47:48 »

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #322 på: September 10, 2014, 17:49:42 »
Nettopp!! Totti også!! (men der var nok lønnstilbudet ganske ok)

RoarG

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #323 på: September 10, 2014, 18:00:49 »
Hasselbaink vil ha trenerstillingen, ifølge BBC. Ikke så dumt?
Fansen misliker ham! ;)
Tror ikke det sitter såå dypt - han ble vel labelled greedy da han dro
Kan ikke huske jeg ble sinna på Hasselbaink da han dro. Skuffet, selvsagt. Ser gjerne at han blir trener.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #324 på: September 10, 2014, 18:05:16 »
Høgmo er vel snart ledig. Da kan vi "tro" oss til PL og CL :)
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #325 på: September 10, 2014, 18:11:39 »
Høgmo er vel snart ledig. Da kan vi "tro" oss til PL og CL :)
Hva får deg til å tro at han får fyken? Han har full støtte i spillergruppa og hos Semb, som synes at prosjektet hans er "spennende"?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #326 på: September 10, 2014, 18:31:56 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??

Steve Bull, Totti, Matthew Le Tissier og et par til?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #327 på: September 10, 2014, 18:44:08 »
behöver inte säga namn, men vet en hel del spelare som kommit till leeds för att de verkligen vill spela här och fått gå ner i lön
 

Tom S

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #328 på: September 10, 2014, 18:49:56 »
Høgmo er vel snart ledig. Da kan vi "tro" oss til PL og CL :)
Hva får deg til å tro at han får fyken? Han har full støtte i spillergruppa og hos Semb, som synes at prosjektet hans er "spennende"?

Tja, det hadde vel Hocken også (offisielt) inntil resultatene ikkje gjekk vegen.
Men, egentlig driter eg i om Høgmo får fyken eller ikkje, til info forsøkte eg meg kun med ein morsom vending  ;)
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #329 på: September 10, 2014, 19:36:33 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??

Altan Smith faktisk.... Gikk til feil lag- men ga slipp på honorar han etter kontrakten skulle hatt...
Pengene gikk dessverre i Ridsdale- sluket.... Men mange som glemmer / ikke vet dette.