Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 206079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #330 på: September 10, 2014, 19:41:15 »
Jada, han heter Alan.... Bare litt store fingre vs keyboard.

Ikke noe rart mange " want- to- be- Managers" ønsker denne jobben.... For lykkes man i klubben vår, og tar de opp i PL = hero forever!
Hvis man mislykkes og får fyken , kan man skylde på en " gal eier"...
 

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #331 på: September 10, 2014, 22:02:55 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??

Altan Smith faktisk.... Gikk til feil lag- men ga slipp på honorar han etter kontrakten skulle hatt...
Pengene gikk dessverre i Ridsdale- sluket.... Men mange som glemmer / ikke vet dette.
Ikke dårlig av Smith, noen teller ikke penger hele tiden. . Rett skal være rett. Jimmy skaffet Leeds en pen slump penger med sin to-årige innsats og overgangen til Atletico (kjøpt for £ 2.5 mill?). Det må ha vært en stor nedtur å rykke ned med Atletico rett etter 4. plass med Leeds. 8). Antwerp (nivå to i Belgia) er det beste laget han har ledet. Det vil være et stort byks å ta over Leeds for ham. Han høres ut til å ha peiling når han sitter i SKY-studio, men det gjelder vel alle "studio-eksperter". 8)
« Siste redigering: September 10, 2014, 23:33:30 av Josch »

lojosang

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #332 på: September 10, 2014, 22:51:10 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??

Altan Smith faktisk.... Gikk til feil lag- men ga slipp på honorar han etter kontrakten skulle hatt...
Pengene gikk dessverre i Ridsdale- sluket.... Men mange som glemmer / ikke vet dette.
Ikke dårlig av Smith, noen teller ikke penger hele tiden. . Rett skal være rett. Jimmy skaffet Leeds en pen slump penger med sin to-årige innsats og overgangen til Atletico (kjøpt for £ 2.5 mill?). Det må ha vært en stor nedtur å rykke ned med Atletico rett etter 4. plass med Leeds. 8). Antwerp (nivå to i Belgia) er det beste laget han har ledet. Det vil være et stort byks å ta over Leeds for ham. Han høres ut til å ha peiling når han sitter i SKY-studio, men det gjelder vel alle "studio-eksperter". 8)

Ja, med mulig unntak av Ivar Hoff.  :)
- Leif Olav

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #333 på: September 10, 2014, 23:32:23 »
Hoff har så skummelt blikk og mektig stemme så HAN må vi jo tro på!!! ;) ;)

Erik M

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #334 på: September 10, 2014, 23:38:45 »
Hasselbaink var nok ikki mere judas end de andre leeds spillere som de sidste årene har solgt sin sjæl for penge  ;D

Tiden med loyale spillere er forbi for  lang tid siden - desværre !

Først og fremst er det vel en mis-managed and greedy klubb som hvert år selger vår(e) beste spiller(e). Hvis klubben signaliserer at de vil cashe inn på deg og du får mulighet til å firedoble lønnen, er det sunn fornuft og ikke grådighet som tilsier at man sier ja takk.
De siste årene har Leeds MÃ…TTET selge, Jimmy's exit er en av mine store skuffelser som Leeds-supporter (på linje med  Cantona, Jordan, McQueen, Jock Stein) Hasselbaink ba om transfer fordi han hadde et bedre lønnstilbud enn Leeds på hånden. Jeg mener han derfor kan søke  seg trenerjobb i de samme klubbne han spilte for: Atletico Madrid og Chelsea!  :)Nå vil han til Leeds for å få fart på sin egen trenerkarriere. Selvsagt vil han forlate Leeds hvis han gjør det bra og det dukker opp noe bedre   >:(
- Fint kan du nævne EN,  som ikke ville gøre det samme som Hasselbaink ??

Altan Smith faktisk.... Gikk til feil lag- men ga slipp på honorar han etter kontrakten skulle hatt...
Pengene gikk dessverre i Ridsdale- sluket.... Men mange som glemmer / ikke vet dette.

Det finnes jo unntak til alle regler.  Jeg er ganske lei av at "griske spillere" kastes ut hele tiden.  Det er en ekstremt kommersiell og kompetitiv bransje med utrolig store summer som ruller pga massiv TV dekning.  Det er rett og rimelig at spillerne skal ha sin del av kaka og det er klubbeiere og ligaer som må balansere dette etter beste evne.

Har vel ikke veldig tro på Hasselbaink og iallfall ikke under de rådende forhold.
 

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #335 på: September 11, 2014, 00:03:50 »
Finnes det noen statistikk over hva slags type manager som har hatt mest sukess i Leeds? De tre største er vel Revie, Wilkinson og O'Leary. To av disse spilte også for Leeds. En var spiss, en var forsvarer og en var ving(?).

Noen managere med og uten spillerfortid i Leeds:

-Revie ex-spiller/dyp spiss
-Wilko ving
-O'Leary ex-spiller/forsvar

-Bremner ex-spiller/midtbane
-Grayson ex-spiller/forsvar
-Clarke ex-spiller/spiss
-Gray ex-spiller/ving
-Armfield  forsvar
-Adamson forsvar
-Graham  midtb.spiss

På meg virker det som om spissene la mest vekt på forvarsspill (Revie + Graham) da de ble managere, mens forvarere sto for offensiv fotball (O'Leary+Grayson) fra trenerbenken.
Er det grunnlag for å si at det er en fordel å ha spilt for Leeds for å lykkes som trener?
Bør dette spille inn når Cellino snart gjør sine overtroiske valg?? 8)
« Siste redigering: September 11, 2014, 00:16:36 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #336 på: September 11, 2014, 15:53:56 »
Paulo Di Canio joins the running to be next Leeds United head-coach
By Sam Rourke â‹… September 11, 2014 â‹…Post a comment

Paulo Di Canio has joined the running to to be the new Leeds United head-coach, with him now the third favourite for the job on Sky Bet.

Di Canio is a candidate for the Leeds job
 
Neil Redfearn still remains the favourite for the top job at Elland Road and Italian owner Massimo Cellino admits he ‘can’t see anyone better than Redfearn’ at the moment, as he spoke to YEP journalist Phil Hay.
 
Redfearn, 49, took caretaker charge of the first-team after the sacking of Dave Hockaday last month.
 
The 49-year-old currently has a combined role at the Yorkshire club, as he is the academy manager and Reserve Team/Development manager.
 
Former West Brom manager Steve Clarke is the second favourite for the job at Elland Road, however Redfearn is in pole position as it stands.




Ja, ja!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #337 på: September 11, 2014, 16:23:34 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

nord

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #338 på: September 11, 2014, 16:31:48 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!
 

lojosang

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #339 på: September 11, 2014, 16:48:16 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!

Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #340 på: September 11, 2014, 16:58:15 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!

Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
eller varför inte poyet med wise som assisten,, med omvänd ordning var de bra, vi hade gått upp direkt första säsongen i league one om vi inte hade haft -15
 

nord

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #341 på: September 11, 2014, 17:01:39 »
Alle Leeds fans i verden må slå fast at vi IKKE ønsker en "nyfascist" i klubben!!  Vi strejker !
 

lojosang

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #342 på: September 11, 2014, 17:20:26 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!

Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
eller varför inte poyet med wise som assisten,, med omvänd ordning var de bra, vi hade gått upp direkt första säsongen i league one om vi inte hade haft -15

Vi hadde aldri rykka ned i utgangspunktet om de ikke var blitt ansatt.  :)
Poyet tar jeg gjerne tilbake, men ikke Giftdvergen.
- Leif Olav

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #343 på: September 11, 2014, 18:10:00 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!

Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
eller varför inte poyet med wise som assisten,, med omvänd ordning var de bra, vi hade gått upp direkt första säsongen i league one om vi inte hade haft -15

Vi hadde aldri rykka ned i utgangspunktet om de ikke var blitt ansatt.  :)
Poyet tar jeg gjerne tilbake, men ikke Giftdvergen.
Tviler på om en gal trener passer sammen med en nesten like gal eier!
eller kanskje gal + gal = Normal (galskapen slår ut i noe positivt) 8)

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #344 på: September 11, 2014, 18:53:58 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!


Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
eller varför inte poyet med wise som assisten,, med omvänd ordning var de bra, vi hade gått upp direkt första säsongen i league one om vi inte hade haft -15

Vi hadde aldri rykka ned i utgangspunktet om de ikke var blitt ansatt.  :)
Poyet tar jeg gjerne tilbake, men ikke Giftdvergen.
Nu har jag kollat upp på wikipedia blackwell blev sparkad 20:e september 2006 efter 8 matcher och endast 7 poäng och en 23:e plats, därefter kom carver in och försämrade läget ytterligare med fem matcher och endast en vinst och fyra förluster, så den sitsen fick wise/poyet ta över, som ytterligare salt på såret så fick de  10 poängsavdrag den säsongen, så jag kan inte skylla på poyet/wise aatt vi åkte ur , deras succes rate under tiden i leeds var dryga 47%
« Siste redigering: September 11, 2014, 19:37:39 av sportcarl1 »
 

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #345 på: September 11, 2014, 19:40:14 »
Wise fikk jo poengavdrag ETTER sesongslutt, da nedrykket var klart. Blir vel mer riktig  regne Wise's kamper  bare i ch.ship, og trekke ut  League one-kampene, som er et dårligere nivå? Mye lettere å vinne kamper i Lg1. Leeds lå under streken da han tok over og under streken da sesongen var ferdig, enkelt og greit!! :( :( Høsten 2007 kom det en spiss som het Beckford og hjalp Wise med å vinne kamper. Det var ikke Wise' som hadde hentet ham.
« Siste redigering: September 11, 2014, 19:43:55 av Josch »

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #346 på: September 11, 2014, 19:55:22 »
Wise fikk jo poengavdrag ETTER sesongslutt, da nedrykket var klart. Blir vel mer riktig  regne Wise's kamper  bare i ch.ship, og trekke ut  League one-kampene, som er et dårligere nivå? Mye lettere å vinne kamper i Lg1. Leeds lå under streken da han tok over og under streken da sesongen var ferdig, enkelt og greit!! :( :( Høsten 2007 kom det en spiss som het Beckford og hjalp Wise med å vinne kamper. Det var ikke Wise' som hadde hentet ham.
vad jag ville säga att wise/poyet tog över i en sjuk svår sits, och att det inte var huvudsak deras fel utan mer blackwell och carver som  efter 13 matcher hade 3-1-9 och det ger ynka 1 poäng i snitt, wise/poyet gjorde ingen succe men lyckades bättre hur man än räknar men ändå inte bra 33 matcher 10-6-17 ger 1,09 i snitt, snittar man 1,09 på en säsong över 46 matcher hade det gicit drygt 51 poäng  och nytt kontrakt om man undantar  -10 som vi fick den säsongen, men som sagt bara statistik detta
 

erik4england

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #347 på: September 11, 2014, 20:10:49 »
Nej nej!
Alle andre end Di Canio. Han er gal

Nei aldrig Di Canio !!!!!!!!!!!!

Hiver meg på. Kommer ikke på noen manager jeg mindre gjerne ser som Leedsmanager enn denne nyfascisten. Da tar jeg heller Dennis Wise tilbake med Warnock som assistent.
eller varför inte poyet med wise som assisten,, med omvänd ordning var de bra, vi hade gått upp direkt första säsongen i league one om vi inte hade haft -15

Vi hadde aldri rykka ned i utgangspunktet om de ikke var blitt ansatt.  :)
Poyet tar jeg gjerne tilbake, men ikke Giftdvergen.
Tviler på om en gal trener passer sammen med en nesten like gal eier!
eller kanskje gal + gal = Normal (galskapen slår ut i noe positivt) 8)
[/b] +1 In fact you have a point - I would love to see him as our next Coach. Politics aside, can you imagine hime and MC? PASSION, PEOPLE, PASSION ;D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #348 på: September 11, 2014, 20:30:27 »
Tviler på om en gal trener passer sammen med en nesten like gal eier!
eller kanskje gal + gal = Normal (galskapen slår ut i noe positivt) 8)

Vi kan jo bare følge med i Lancashire nå så ser vi hva Gaal får til :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #349 på: September 11, 2014, 21:07:30 »
Tviler på om en gal trener passer sammen med en nesten like gal eier!
eller kanskje gal + gal = Normal (galskapen slår ut i noe positivt) 8)

Vi kan jo bare følge med i Lancashire nå så ser vi hva Gaal får til :)

Ja, aldri så Gaal't at.........   ::)
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #350 på: September 11, 2014, 22:43:43 »
Nå har det gått 14 dager siden Hockaday fikk sparken. Normalt burde Leeds ansatt en ny coach for lenge siden, for at han skal bli kjent med sine spillere i denne pausen.  Flere er også tilgjengelige. Dette trekker vel i retning av at Redfearn får prøve seg i jobben og gis en sjans de neste ukene. Når han så taper tre på rad så er det over og ut med ham også! Da har Massimo sparket tre (!) allerede. 8) 8)
Prøver han å sette ny personlig rekord eller hva?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #351 på: September 11, 2014, 22:46:05 »
Nå har det gått 14 dager siden Hockaday fikk sparken. Normalt burde Leeds ansatt en ny coach for lenge siden, for at han skal bli kjent med sine spillere i denne pausen.  Flere er også tilgjengelige. Dette trekker vel i retning av at Redfearn får prøve seg i jobben og gis en sjans de neste ukene. Når han så taper tre på rad så er det over og ut med ham også! Da har Massimo sparket tre (!) allerede. 8) 8)
Prøver han å sette ny personlig rekord eller hva?
...egentlig sparker vel Cellino nok folk så vi trenger ikke å regne alle 'mellommennene' hans også blant de sparkede trenerne  ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #353 på: September 13, 2014, 10:28:04 »
James Beattie.....

http://www.express.co.uk/sport/football/510330/James-Beattie-tipped-for-Leeds-job-after-leaving-Accrington-Stanley

 ::)


NEI, NEI, og atter NEI!
Hvis Cellino presterer å erstatte Hockaday med en trener med enda mindre (!) erfaring og track record er han raskt i Bates-klasse når det gjelder tillit hos fansen. Det hjelper ikke å bruke penger på laget hvis du ikke investerer i en skikkelig trener/manager. Det blir som å kjøpe en Ferrari og leie inn en 16-åring med mopedlappen for å være sjåfør.

Forever Whites

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #354 på: September 13, 2014, 16:16:29 »
James Beattie.....

http://www.express.co.uk/sport/football/510330/James-Beattie-tipped-for-Leeds-job-after-leaving-Accrington-Stanley

 ::)


NEI, NEI, og atter NEI!
Hvis Cellino presterer å erstatte Hockaday med en trener med enda mindre (!) erfaring og track record er han raskt i Bates-klasse når det gjelder tillit hos fansen. Det hjelper ikke å bruke penger på laget hvis du ikke investerer i en skikkelig trener/manager. Det blir som å kjøpe en Ferrari og leie inn en 16-åring med mopedlappen for å være sjåfør.


Fy f...n hvor gøy 16 åringen hadde fått det i det minste!  ;D
Medlem 94237

Annesj

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #355 på: September 15, 2014, 09:36:24 »
Da blir ikke Redders ny manager. Det er bra. Tror det ville skadet akademiet noe. Cellino har funnet sin mann sier Hay å det er en utenlandsk coach. Da ere bare å begynne å slenge ut rykter om navn  ;D Håper dette blir en bra mann. Denne signeringen er årets viktigste i mine øyen. Bommer Cellino på denne blir det er grusomt tung sesong. Som kan resultere i kamp for å unngå relegation.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #356 på: September 15, 2014, 09:38:23 »
Da blir ikke Redders ny manager. Det er bra. Tror det ville skadet akademiet noe. Cellino har funnet sin mann sier Hay å det er en utenlandsk coach. Da ere bare å begynne å slenge ut rykter om navn  ;D Håper dette blir en bra mann. Denne signeringen er årets viktigste i mine øyen. Bommer Cellino på denne blir det er grusomt tung sesong. Som kan resultere i kamp for å unngå relegation.

Tror Redfearn (som Cellino sier) er svært viktig for akademiet vårt. En mann som bare vokser i mine øyne.
 

Annesj

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #357 på: September 15, 2014, 09:50:23 »
Da blir ikke Redders ny manager. Det er bra. Tror det ville skadet akademiet noe. Cellino har funnet sin mann sier Hay å det er en utenlandsk coach. Da ere bare å begynne å slenge ut rykter om navn  ;D Håper dette blir en bra mann. Denne signeringen er årets viktigste i mine øyen. Bommer Cellino på denne blir det er grusomt tung sesong. Som kan resultere i kamp for å unngå relegation.

Tror Redfearn (som Cellino sier) er svært viktig for akademiet vårt. En mann som bare vokser i mine øyne.


Enig. Tror det ville vært en altfor stor sjanse å ta ang akademiet når det fungerer så bra som det gjør. Så gjenstår det bare å se hvilken sjanse han tar på neste head coach. Håper han finner noen med pedigree denne gangen som tåler en trøkk å vært i krigen før. Ikke en ukjent som han vil gi en sjanse. Det kan bli katastrolfalt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Erik M

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #358 på: September 15, 2014, 10:42:29 »
At Redfearn forblir Academy sjef er veldig gode nyheter - i den grad man kan stole på noe som kommer ut.  Med satsning på Academy og innkjøp av pur unge italienere og andre tror jeg Redders kan komme til å spille en nøkkelrolle. Han kan være den som representerer kontinuiteten som er så viktig.  Er redd det ikke blir mange lange linjer å observere på presidentnivå...
« Siste redigering: September 15, 2014, 14:58:32 av Erik M »
 

Andersen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #359 på: September 15, 2014, 12:23:21 »
Blir spennende detta , hvem som blir ny trener /manager ? Håper klubben annonserer en trener som har en grei CV å vise til ! Og ikke noe alla Hockaday !  :( FORSA LEEDS !