Kamp: vs Huddersfield Town @ Elland Road, lørdag 20/9 2014, kl 16.00

Started by Promotion 2010, September 18, 2014, 20:24:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Quote from: Cannavaro on September 20, 2014, 16:54:39
Noen bekymringer jeg ser er venstrekanten til Hødd som er farlig, og hvor vi sliter litt med ballpress og sikring, deretter at de får gå mye med ball og dra av våre ganske lett på vår banehalvdel.  Samtidig hvor Hødd også får trille mye på vår halvdel.
I pausa er det bare å mane til høyere press og aggresivitet i pressledet.  Bakre firer må litt høyere i banen.
Ellers gledelig med vår effektivitet for tida, det duger i massevis......

Enig… I banespillet har vel kanskje Huddersfield vært vel så gode. Men 2 mål på 2 sjanser er berre lekkert! Dette går mot 3 poeng!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Blank_File

Tror vi bør bytte ut noen med gule kort også, for det kan fort bli nødvendig med å ta flere gule i en kamp som dette. Selv om de to til Beradi og Bellusci ikke på noen måte var nødvendig.

Dette var fantastisk herlig dere! Det løpet og lobben til Bellusci er jo bare helt konge! Og han er stopper!  ;D

Nørgaard

Quote from: Cannavaro on September 20, 2014, 16:54:39
Noen bekymringer jeg ser er venstrekanten til Hødd som er farlig, og hvor vi sliter litt med ballpress og sikring, deretter at de får gå mye med ball og dra av våre ganske lett på vår banehalvdel.  Samtidig hvor Hødd også får trille mye på vår halvdel.
I pausa er det bare å mane til høyere press og aggresivitet i pressledet.  Bakre firer må litt høyere i banen.
Ellers gledelig med vår effektivitet for tida, det duger i massevis......

Efter Berardi har fået gult har han været bange for at gå ind i tacklingerne

baste

Har merket at Leeds har noe på gang. Trur dette laget er godt nok til opprykk, med litt flaks underveis.
Mye mer kvalitet i laget nå, LIKER !

Marching no together

Andersen

Ankerjon15

Meget bra med 2-0 håper på 2 eller flere mål i andre sånn att vi er på pluss i målforskjellen.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Håper bare ikke vår nye Coach river ned det NR har prentet inn i laget nå !?  :-[

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Ove

Målforskjellen er viktig. Vi er på minus der ennå. Hvis resultatene holder seg er vi på 10. plass, kun 2 poeng og noen mål bak playoff.

Leedsfan

Quote from: lojosang on September 20, 2014, 16:49:30
Quote from: Cannavaro on September 20, 2014, 16:47:04
JAAAADA - Ante....
Vi har blitt merkbart bedre på kjappe overganger iår.....
I løpet av de to siste omgangene kan vi vel egentlig si.

Fortsatt skeptisk til lyntoget med smarte løp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Quote from: GeirO on September 20, 2014, 16:50:11
Fint vi scorer, men liker dårlig at Huddersfield på ER har så mye av spillet. Trodde vi skulle føre slike kamper.
De skaper jo ikke noe alikevell!

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

ArneS

Den 17. mann

Kai

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

baste

Cannavaro

Samme mønster som i 1.omg. ;  Hødd spiller ball og skaper halvsjanser, vi henger etter - og retter spillet mot overganger.  Egentlig ikke noe jeg liker, men håper vi holder unna.......kampen kan drepes dersom vi får et 3.mål, ellers blir det litt for spennende mot slutten...
MFLU - Miracles For Leeds United

Ove

Doukara vil mye men jeg synes ikke han lykkes særlig i dag.

ØBS

Er det noen som har kommentator på sin stream...?

Jeg har lyd og bilde, men ingen som kommenterer...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

O.T., men nå sliter N'castle skikkelig.  Ligger under 2-0 hjemme mot Hull...  Stakkars folk...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sydhagen

Quote from: ØBS on September 20, 2014, 17:24:13
Er det noen som har kommentator på sin stream...?

Jeg har lyd og bilde, men ingen som kommenterer...

ja, er ikke det deilig vel? :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Silvestri har ikke hatt mye å gjøre tross Huddersfields dominans i banespillet. Bortelaget har ikke vært veldig farlige, og forsvaret vårt har ryddet unna i pressede situasjoner.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

MOT