Kamp vs IPSWICH TOWN på PORTMAN ROAD, lørdag 6.12 2014 kl 16:00

Started by ArneS, December 04, 2014, 07:38:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on December 06, 2014, 16:51:16
Warnock tilbake som vi kjenner han, Pearce burde ikke spilt, laget skriker etter Austin!

Tenker på Auren's freidige innlegg i "Warnock-tråden" når jeg ser Warnock spille!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

auren

Quote from: Leedsfan on December 06, 2014, 17:13:31

Quote from: Rudi G. on December 06, 2014, 16:51:16
Warnock tilbake som vi kjenner han, Pearce burde ikke spilt, laget skriker etter Austin!

Tenker på Auren's freidige innlegg i "Warnock-tråden" når jeg ser Warnock spille!!

Her er det bare du som er freidig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

auren

DenHviteYeboah

Ã... tape klart gjør jo alle lag i denne divisjonen.Problemet er at vi gjør det altfor ofte >:(
Tabellen forteller sitt >:(

Odin

Mye bra I vår midtbane en varm ettermiddag I august når banene er grønne og fine...
Når det blir høst trenger vi å mixe med kraft og styrke. En skikkelig fighter som kan slå pasninger!
Austin er ikke løsningen- treffer fortsatt bare på 1 av 5 pasninger

gulle

Kommer hjem og leser stats på bbc  
4 skudd på mål i mot og 4 mål i mot. Spiller vi uten forsvarsfirer?
I år rykker vi opp!

Gufrias

Så så gutter. Vi visste at dette ville bli vanskelig. Bortekamp mot et formlag som har sneket seg opp på 2. plass er gjerne det.

Men vi mistet piffen etter 2-1.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Quote from: gulle on December 06, 2014, 17:19:29
Kommer hjem og leser stats på bbc  
4 skudd på mål i mot og 4 mål i mot. Spiller vi uten forsvarsfirer?

Ipswich hadde 6-7 store sjanser i første omgang.....

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on December 06, 2014, 17:21:59
Så så gutter. Vi visste at dette ville bli vanskelig. Bortekamp mot et formlag som har sneket seg opp på 2. plass er gjerne det.

Problemet er at vi er fullstendig ustabile >:( Slår hvem som helst og taper for hvem som helst. Så lenge vi aldri klarer å vinne noen kamper på rad så lir dette nok en gang en skammelig ræva sesong. Alt annet enn opprykk er for meg ræva, fullstendig ræva :(

morten1966

Gufrias

Quote from: DenHviteYeboah on December 06, 2014, 17:24:35
Quote from: Gufrias on December 06, 2014, 17:21:59

Problemet er at vi er fullstendig ustabile >:( Slår hvem som helst og taper for hvem som helst. Så lenge vi aldri klarer å vinne noen kamper på rad så lir dette nok en gang en skammelig ræva sesong. Alt annet enn opprykk er for meg ræva, fullstendig ræva :(
Jeg har skjønt det.
Hekta på Leeds siden 1974

Trond90

Vi er jo helt tafatte, alle absolutt ALLE har sett ut som jr-spillere, får bank i hver eneste duell.. de får gjøre som dem vil med ballen! ELENDIGT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Frode

Quote from: auren on December 06, 2014, 17:30:46
Hvorfor skal du alltid skyte Austin??

auren

Minner meg om klassikeren: skyt ham ikke, vent til jeg kommer   -  som med kommafeil blir: skyt ham, ikke vent til jeg kommer.   ;D  (ikke vondt ment, bare ser at et komma etter "skyte" endrer betydningen. Og ja: skriver masse feil selv når iveren tar meg)

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

Quote from: auren on December 06, 2014, 17:30:46
Hvorfor skal du alltid skyte Austin??

auren

Kanskje det er en av oppgavene han er tildelt?

Som f.eks: Gå inn, skyt om du har muligheten og prøv å snu kampen for oss.

J-R

Dette er noe av det absolutt verste jeg har sett ! Feil på feil på feil på feil. Pasningsspill på nivå med gutter 10 !

peder

Bruke 2 timer på en Lørdag, gor å se på denne dritten her.
Er egentlig helt tragisk  >:(

Odin

Føler med alle de norske gutta som har reist på dagstur via Rygge...
Fikk melding fra en av dem: "SHIT"

Lucas the Kop Cat

auren

Slutt. 4-1. Nå må vi reise oss til neste kamp! Og kanskje slutte med denne pasningsorienterte stilen. Vi har tydeligvis ikke spillere som er gode nok til det. Kjøp et par vinger og gå tilbake til 4-4-2!

Fortsatt 5 poeng til nedrykk heldigvis!

auren

Sleivind

Quote from: auren on December 06, 2014, 17:52:11
Slutt. 4-1. Nå må vi reise oss til neste kamp! Og kanskje slutte med denne pasningsorienterte stilen. Vi har tydeligvis ikke spillere som er gode nok til det. Kjøp et par vinger og gå tilbake til 4-4-2!

auren

Vi var gode nok mot ligalederen forrige helg.

auren

Quote from: Sleivind on December 06, 2014, 17:53:01
Quote from: auren on December 06, 2014, 17:52:11

auren

Vi var gode nok mot ligalederen forrige helg.

Tja, vil heller si det var den sinnsyke innsatsen som gjorde at vi vant. Var heller ikke imponert over pasningsspillet mot Derby. Vi gjør ALT for mange enkle pasningsfeil. Frustrerende å se på.

auren

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Quote from: B_Ød on December 06, 2014, 17:55:08
ei plage av en annen verden å være vitne til....

Jepp… Likevel sitter vi klistret. Tok til og med Mac-en inn på badet da jeg skulle bytte bleie på minsten  :) Og det på stillingen 4-1...

auren

Sterland

Virket fryktelig lett og puslete på midtbanen. Mulig Cook bør ha en pause. Kunne tenkt meg å se Belluschi som defensiv midtbane, han har power i tillegg til gode individuelle ferdigheter.  Etter min mening burde Cook vært tatt ut til fordel for Austin da Antenucci får en helt håpløs oppgave på topp etter at Doukara ble byttet ut.
Blir ikke veldig fortrolig med diamantformasjonen. Savner raske vinger som kan utfordre backene til motstanderen.
Nå må vi løfte oss til neste match etter denne miserable forestillingen.

Josch

Hva skal man si?  Ipswich vinner fortjent selv om de ikke har flust med sjanser. Kampen avgjøres foran mål og derfor blir det 4-1. Straffen og målet rett før pause var selvsagt ødeleggende. Leeds er med i banespillet, men mister ballen for lett og skaper lite fremover. Nå MÃ... vi ta poengene våre hjemme for å unngå nedrykkskamp. Denne bortekampen var lik mange av de andre (ledesle og deretter sammenbrudd og naiv fotball). Mitt halmstrå er at det bor noe i dette laget, bare de får rutine nok. Helst bør vi få inn 1-2 rutinerte spillere snart.

Her er noen generelle skremmeskudd:
-vi er ufarlige på dødball og innlegg. vi kan like gjerne gi bort ballen når vi har corner.
-det glipper i hver kamp i forsvar /midtbane, og vi slipper inn billige mål
-vi klarer aldri å komme på offensiven når vi ligger under, luften går ut av laget.
-motstanderlagene virker å ha en lett jobb med å demme opp for våre angrep, det blir mye spill på tvers foran deres 16-meter. Vi er ufarlige.
-flere av spillerene svikter når de spiller på bortebane

Mye av dette skyldes manglende rutine, men når vi mangler en target man så må dette kompenseres med mer solid  angrepsspill langs bakken. Jeg vil si at Cellino ikke har funnet  ch.ship koden ennå. Meningen er at laget skal vokse  sammen og bli bedre og få mer rutine. Kanskje?? :( Men hvis det blir nedrykkskamp så vil dette bli en vond spiral og tung bør på de unge spillerne. :(