Skrevet av Emne: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014  (Lest 29149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johrnino

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #150 på: Desember 26, 2014, 18:48:29 »
Ta dere en bolle med noe attåt dere som er
Så jævlige negative mot Cellino og laget,hele tida .
Hadde ikke Cellino kommet inn og redda klubben,så hadde vi vært konk !!!!
Dette året handler om å redde kontrakten i Leaguaen.
Vi har shifta ut nesten hele stallen,noe som måtte gjøres.ikke alt er til det bedre.men ting tar tid.

Er du Leeds supporter så er du ikke medgangs supporter,skjønn det!
Men fy faen så deilig når vi endelig lykkes

Så du er like positiv hvis det blir en tur ned i League one?
Poenget er jo at de fleste av oss var temmelig positiv etter eierskifte. Men etter halvspilt sesong så begynner det jo virkelig å se stygt ut. Det er tøft å gå på negative smeller, år, etter år, men hvis vi må ned igjen etter denne sesongen så mister jeg fullstendig motet..
 

PetterH

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #151 på: Desember 26, 2014, 19:03:04 »
Selvfølgelig blir jeg med ned.
Jeg sto ringside på ER under opprykks kampen mot Rovers, og det er min livs fotballs opplevelse.
Har opplevd 2 nedrykk og 1 seriegull(året før PL ble oppretta) semi finale i CL.

Alt så mye bedre enn at klubben/laget skulle råtne bort og bli til intet.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #152 på: Desember 26, 2014, 19:08:01 »
@PhilHayYEP: Quite a revealing comment from Malky Mackay. Said he reckoned Leeds would run out of ideas if Wigan kept them quiet for 15 mins in each half
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #153 på: Desember 26, 2014, 19:44:15 »
Ny sjanse. Morison skyter via keeper og over...

auren
Uflaks altså...Morison er jo en notorisk goalgetter....
[/quote

Akkurat som Sharp! Men ballen bør jo frem til spissene da....
 

Cherry

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #154 på: Desember 26, 2014, 19:51:57 »
Hvor lenge skal man gidde å seigpine seg selv med å følge denne klubben? Kjenner motløsheten blir verre og verre..
Nedturen ser jo aldri til å stoppe. At vi skulle deise inn i nedrykksstriden etter at positiviteten rundt eierbytte er ufattelig, og fortsetter bare den endeløse motgangen vi har hatt i over ti år..


De fleste av oss holder vel med Leeds til de ikke er mer. Selv i League Two vil det være stor aktivitet på dette forumet. Godt å vite.....

Dette er snakk om kjøtt og blod, sitter margen, sjela og brystet! Slik er d bare....
 

Josch

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #155 på: Desember 26, 2014, 19:55:40 »
Jeg tror Cellino må skaffe to GODE og rutinerte spillere  på midtbanen snarest. Det finnes ingen LEDER på dette Leeds-laget, som kan roe  ned og være forbilde for de andre. Mangel på dette påvirker alle spillerne.
Både spillere og en fersk trener er nå under vanvittig press. Cellino også.

Spillerne skal gøre det helt store i hver kamp, men går i fella gang på gang. Leeds må gjøre som G. Graham sa : Etablere defensiv trygghet først. Bare slik kan vi plukke poeng i kamp etter kamp. 8)
« Siste redigering: Desember 26, 2014, 22:46:59 av Josch »

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #156 på: Desember 26, 2014, 20:02:32 »
Dessverre tror jeg at vår (junior)trener ikke takler dette presset. Det ble stilt altfor store forventninger til ham, og det var nok en dårlig løsning å gi ham trenerjobben igjen.

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #157 på: Desember 26, 2014, 20:05:04 »
Vi mangler ledere og fløje på dette hold. Holdet er fyldt med børn og second rate italienere.
Dette er ikke Redders skyld, men Cellino for han har købt en masse dårlige spillere!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #158 på: Desember 26, 2014, 20:12:57 »
Følger vi opp dette "storspillet" med resultater ala de vi har vist  de  siste åra  i Januar og Februar så er nedrykket på plass i slutten på Mars. Måtte det skje et julemirakel. MOT.

eros

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #159 på: Desember 26, 2014, 20:29:20 »
Det er mye gull på dette laget, men de er unge og må vinne for å bygge selvtillit. Trenden må snus, med litt flyt i laget er de i stand til å underholde og spille skjorta av de fleste lagene i ligaen.

Kato

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #160 på: Desember 26, 2014, 20:47:58 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #161 på: Desember 26, 2014, 20:57:40 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.

Det han sparer må han jo betale i sluttpakker.

Han har nok undervurdert ligaen en smule, det virker som han tror coachen er mye mindre viktig enn spillerne. Når spillerne han henter ikke overbeviser så tror jeg også Cellino merker at det brenner på dass, for hva skal han gjøre da??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #162 på: Desember 26, 2014, 21:33:59 »
A- plan funket ikke.
Plan B virker ikke noe særlig den heller, også dette blandet med tvilsomme private affærer som pt forstyrrer det å lede en klubb noe voldsomt =  meget krevende tider.

Pavoletti tror jeg ikke er redningen på kort eller lengre sikt, vi trenger som mange hevder  " sjefer" i laget....
Og selvsagt en som kan styre skuta fra benken. Vet ikke om d er Redfearn, litt for tidlig ennå å se resultatene fra det han står for...

Som lag virker vi lette å tyde for enhver motstander, DET er ikke bra.
Vi balanserer muligens allerede der spillere mister trua, og da må for all del ikke lederen miste den også.....

Heldigvis skal vi ikke til PL før neste sesong.... ;) :D
 

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #163 på: Desember 26, 2014, 23:11:00 »
otroligt vad många individuella misstag våra backar kan göra,cooper,pearce och bellusci tävlar i att vara värst ;)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #164 på: Desember 27, 2014, 13:44:08 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.

Det han sparer må han jo betale i sluttpakker.

Han har nok undervurdert ligaen en smule, det virker som han tror coachen er mye mindre viktig enn spillerne. Når spillerne han henter ikke overbeviser så tror jeg også Cellino merker at det brenner på dass, for hva skal han gjøre da??

Så får man håpe at et visst snev av selvinnsikt opptrer mellom øra hans, og at han innser at dette har han ikke peiling på .

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #165 på: Desember 27, 2014, 14:05:52 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.

Det han sparer må han jo betale i sluttpakker.

Han har nok undervurdert ligaen en smule, det virker som han tror coachen er mye mindre viktig enn spillerne. Når spillerne han henter ikke overbeviser så tror jeg også Cellino merker at det brenner på dass, for hva skal han gjøre da??

Så får man håpe at et visst snev av selvinnsikt opptrer mellom øra hans, og at han innser at dette har han ikke peiling på .

Jeg vil ikke gå så langt som å si at han ikke har peiling, jeg tror han lider med oss om dagen.

Jeg har vel sagt dette før og prøver å si det igjen, dette laget er vel ikke så dårlig som tabellposisjonen?? Det brenner på dass, ingen tvil om det. Fortsette vi å tape kamper så må vi snart begynne å vinne annenhver kamp og det kan bli tøft.

Vi burde fortsette å satse på Redfearn, men managere/coacher som Sherwood og Røsler er ledig på markedet..!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #166 på: Desember 27, 2014, 14:20:19 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.

Det han sparer må han jo betale i sluttpakker.

Han har nok undervurdert ligaen en smule, det virker som han tror coachen er mye mindre viktig enn spillerne. Når spillerne han henter ikke overbeviser så tror jeg også Cellino merker at det brenner på dass, for hva skal han gjøre da??

Så får man håpe at et visst snev av selvinnsikt opptrer mellom øra hans, og at han innser at dette har han ikke peiling på .

Jeg vil ikke gå så langt som å si at han ikke har peiling, jeg tror han lider med oss om dagen.

Jeg har vel sagt dette før og prøver å si det igjen, dette laget er vel ikke så dårlig som tabellposisjonen?? Det brenner på dass, ingen tvil om det. Fortsette vi å tape kamper så må vi snart begynne å vinne annenhver kamp og det kan bli tøft.

Vi burde fortsette å satse på Redfearn, men managere/coacher som Sherwood og Røsler er ledig på markedet..!!!
Tror Røsler hadde fått det til her også ;)

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #167 på: Desember 27, 2014, 15:16:37 »
Ja Cellino skal bare fortsette å spare penger på coacher. Det kan bli bra dyrt til slutt. Nå trenger vi virkelig en sterk leder.

Det han sparer må han jo betale i sluttpakker.

Han har nok undervurdert ligaen en smule, det virker som han tror coachen er mye mindre viktig enn spillerne. Når spillerne han henter ikke overbeviser så tror jeg også Cellino merker at det brenner på dass, for hva skal han gjøre da??

Så får man håpe at et visst snev av selvinnsikt opptrer mellom øra hans, og at han innser at dette har han ikke peiling på .

Jeg vil ikke gå så langt som å si at han ikke har peiling, jeg tror han lider med oss om dagen.

Jeg har vel sagt dette før og prøver å si det igjen, dette laget er vel ikke så dårlig som tabellposisjonen?? Det brenner på dass, ingen tvil om det. Fortsette vi å tape kamper så må vi snart begynne å vinne annenhver kamp og det kan bli tøft.

Vi burde fortsette å satse på Redfearn, men managere/coacher som Sherwood og Røsler er ledig på markedet..!!!
Tror Røsler hadde fått det til her også ;)

De to nevnte herrer er knallharde sjefer, Sherwood og Cellino = overskrifter...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #168 på: Desember 27, 2014, 15:54:05 »
Trodde aldri jeg skulle si dette, men savner faktisk Simon Grayson

YESS!!!
Savner Don Revie mer....

Ingen manager vil fungere i Kaos-klubben.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #169 på: Desember 27, 2014, 15:57:40 »
Har sett extended highlights og ballen spretter definitivt ikke vår vei. For noen sjanser og ballen spretter rundt og inni 16-meteren til Wigan så mange ganger at det er nesten merkelig at vi ikke klarer å putte.

Hvis det er slik at Pavloetti satt på tribunen i går så tror jeg han tenkte at "i denne kampen hadde jeg putta hattrick".

Det er dystert om dagen, men det er ikke helt mørkt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #170 på: Desember 27, 2014, 16:40:13 »
Typisk nedrykksymptomer  å tape slike kaper. Det begynner å bli noen slike nå. Mot  Blackburn og Fulham, f.eks. :(

Cherry

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #171 på: Desember 27, 2014, 17:41:56 »
Har sett extended highlights og ballen spretter definitivt ikke vår vei. For noen sjanser og ballen spretter rundt og inni 16-meteren til Wigan så mange ganger at det er nesten merkelig at vi ikke klarer å putte.

Hvis det er slik at Pavloetti satt på tribunen i går så tror jeg han tenkte at "i denne kampen hadde jeg putta hattrick".

Det er dystert om dagen, men det er ikke helt mørkt!

D hørtes positivt ut, godt å høre.. ;) har ikke funnet highlights, men skaper vi sjanger så kommer også scoringene- men BORTE er d ikke skapt mye i d siste... :o
 

Furu

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #172 på: Desember 29, 2014, 00:24:10 »
Forbannelsen ruler.

Medgangssupporter?

Begynner å ligne mistenkelig på Brann  :(

Jon R

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #173 på: Desember 29, 2014, 00:45:23 »
Har sett extended highlights og ballen spretter definitivt ikke vår vei. For noen sjanser og ballen spretter rundt og inni 16-meteren til Wigan så mange ganger at det er nesten merkelig at vi ikke klarer å putte.

Hvis det er slik at Pavloetti satt på tribunen i går så tror jeg han tenkte at "i denne kampen hadde jeg putta hattrick".

Det er dystert om dagen, men det er ikke helt mørkt!

Mot Wigan hjemme SKAL nær sagt hvilket som helst Championship lag skape mange målsjanser. Dette hvis man har tenkt å beholde plassen vel og merke. Ã… ikke klare å putte mot et av ligaens svakeste lag for andre hjemmekamp på rad, er rett og slett for svakt, uansett hvordan man snur og vender på det. Vi er tannløse fremover og sårbare bakover. Her lukter det league One så det holder, hvis ikke det skjer en radikal forbedring i ganske så nær fremtid.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #174 på: Desember 29, 2014, 00:52:41 »
Tror du ikke Wigan "også" er bedre enn tabellposisjonen? De har et godt lag på papiret, Maloney og McManaman på benken mot oss.

Det brenner på dass, ingen tvil om det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #175 på: Desember 29, 2014, 01:33:44 »
Wigan er  uventet svake og har vært  det hele sesongen.
Jon R.

baste

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #176 på: Desember 30, 2014, 09:26:38 »
Adryan tilbake på laget i dag. Redders lot han hvile mot Wigan ?? Big mistake, vi hviler INGEN mot antatt dårligere lag. Og så på hjemmebane. 
Adryan burde vært brukt i en så viktig kamp ! 6 poengs kamp.

MOT


tv kamp i dag... den vinn vi, mot alle odds

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #177 på: Desember 30, 2014, 10:19:58 »
Adryan tilbake på laget i dag. Redders lot han hvile mot Wigan ?? Big mistake, vi hviler INGEN mot antatt dårligere lag. Og så på hjemmebane. 
Adryan burde vært brukt i en så viktig kamp ! 6 poengs kamp.

MOT


tv kamp i dag... den vinn vi, mot alle odds

Enig rullering av troppen er en kunstart. Den mestrer veldig få. Toppe laget mot Wigan hvile noen av de unge i et garantert tap som mot Derby.

Elementært.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #178 på: Desember 30, 2014, 12:52:05 »
Denne tar vi!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Kamp: vs Wigan @ Elland Road, boxing day 26.desember 2014
« Svar #179 på: Desember 30, 2014, 13:05:34 »
Denne tar vi!

Neppe. Tror mer på 0-2 tap og selvmål av Cooper.  ::)
Jon R.