Skrevet av Emne: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.  (Lest 57162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #330 på: Januar 20, 2015, 23:11:06 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #331 på: Januar 20, 2015, 23:11:31 »
Ifølge Whelan og Pope så klarte vi å ta tilbake initiativet i 2.omgang etter at Bournemouth hadde hatt mye ballinnehav der en stund, det vitner om en annen vilje og engasjement hos spillerne, samtidig tror jeg en vannvittig støtte fra 12.mann ga laget et ekstra løft.  Og ; når jeg hører Cook er så brilliant som han er (med sine 17 år) i en så viktig kamp for oss som denne, så vitner det om noe i emning.....
Murphy har blomstret opp (mange som ville ha ham vekk tidligere....) og Austin gjør som han kan best, da har vi jo en god midtbane plutselig ;)
For meg virker det som Redders også gjør noen riktige valg, samt gjør en solid jobb på feltet for at vi klarer å gjernnomføre en kamp som denne.

Grattis alle Leeds-fans, en fantastisk seier - håper det løfter oss fremover....

*vi trengte et lyspunkt nå*
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #332 på: Januar 20, 2015, 23:20:18 »
Har kun en ting at sige.

In Redders We Trust!!

Må vel bety at Redders får styre uttaket og formasjon selv nå? Hadde vært kjekt å vite. Og førr en hærlig støtte erklæring til Cellino fra fansen, spillerne og Redders. Vi framstår som en mer sammensveiset gjeng/ lag nå. Dette er en meget viktig dag i Leeds historie. Tap i dag, hadde rett og slett kunne ende i katastrofe for dagens Leeds lag.
Cellino sier han skal fortsette å støtte Leeds, og han er iflg rapportene velkommen til å gjøre akkurat det.

Æ begynte å tvile på Redders, men nu skal æ prøv å hold kjæft å gi han arbeidsro  ;D

Josch

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #333 på: Januar 20, 2015, 23:28:50 »
Har kun en ting at sige.

In Redders We Trust!!

Må vel bety at Redders får styre uttaket og formasjon selv nå? Hadde vært kjekt å vite. Og førr en hærlig støtte erklæring til Cellino fra fansen, spillerne og Redders. Vi framstår som en mer sammensveiset gjeng/ lag nå. Dette er en meget viktig dag i Leeds historie. Tap i dag, hadde rett og slett kunne ende i katastrofe for dagens Leeds lag.
Cellino sier han skal fortsette å støtte Leeds, og han er iflg rapportene velkommen til å gjøre akkurat det.

Æ begynte å tvile på Redders, men nu skal æ prøv å hold kjæft å gi han arbeidsro  ;D
Enig. egentlig er det Redders fortjeneste at vi nå lykkes med den "nye" midtbanen. Jeg tror Cellino har gitt Redfearn frie tøyler nå. Det funker ikke med  Antenucci/Doukara på  topp heller. Jeg mener de har fått sine sjanser. 8)
« Siste redigering: Januar 20, 2015, 23:38:54 av Josch »

Josch

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #334 på: Januar 20, 2015, 23:37:43 »
Litt heldig som ikke slipper inn mål på  straffe, men seieren var ikke ufortjent. Leeds kunne fått  2-0. På tide å vinne en jevnt kamp igjen.  Jeg mener Leeds bør  ligge i midtsjiktet på tabellen. Vi er ikke SÃ… dårlige. Nå blir stabilitet og tålmodighet viktig. Fire gode kamper på rad nå. I de neste  fire er  uavgjort eller seier fullt mulig.: Hudds, Brentford, Reading og  Millwall. 8)

Jeg tror ikke  Cellinos sprell betyr så mye :D

enur

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #335 på: Januar 20, 2015, 23:39:34 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Ja, men samlet sett er det bare marginalt bedre enn de to forrige trenerne.

Hockaday: 1-0-3
Milanic:  0-3-3
Redfearn: 3-4-6
____________
enur

Marching on together

enur

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #336 på: Januar 20, 2015, 23:57:33 »
Har kun en ting at sige.

In Redders We Trust!!

Jeg er fortsatt skeptisk, for det samme kunne man sagt etter vår forrige seier mot Derby også.

De neste 3-4 kampene ser relativt greie ut, så da får vi kanskje se hva Redfearn er lagd av.
Frykter selv at det ikke blir all verdens med poengutdeling, men håper jeg tar feil.
____________
enur

Marching on together


Blank_File

Har kun en ting at sige.

In Redders We Trust!!

Jeg er fortsatt skeptisk, for det samme kunne man sagt etter vår forrige seier mot Derby også.

De neste 3-4 kampene ser relativt greie ut, så da får vi kanskje se hva Redfearn er lagd av.
Frykter selv at det ikke blir all verdens med poengutdeling, men håper jeg tar feil.
Det er faren. Vi har generelt spilt best mot god motstand i de siste årene. Vanskelig å se for seg at det ikke blir mer snubling fremover...

Jon R

Jon R.

Erik M

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #340 på: Januar 21, 2015, 01:22:35 »
Wow.  Kom hjem nå.  Dette trengte vi virkelig alle sammen.
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #341 på: Januar 21, 2015, 01:56:32 »
sista 5-6 åren är man van vid godkänd höst för att fallera totalt på våren, sista säsongen har vi startat bedrövligt men efter nyår obesegrade, fortsätt den inslagna vägen med unga egna talanger som bar kan bli bättre, nästa säsong är då vi skall upp
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #342 på: Januar 21, 2015, 09:11:45 »
Cook’s stirring display points Leeds to victory

Luke Murphy is lauded by Leeds United team-mates after scoring the goal which proved enough to beat Championship leaders Bournemouth last night (Picture: Bruce Rollinson).

Luke Murphy is lauded by Leeds United team-mates after scoring the goal which proved enough to beat Championship leaders Bournemouth last night (Picture: Bruce Rollinson).

Published on the
21  January
2015
06:00

AMID all the luxury yachts and court cases and other off-field nonsense that seems to have characterised this season for Leeds United, football has become almost a secondary thought.


In certain defeats, this has not been a bad thing. Last night, however, was one of those games that made hearts that have been heavy for so long truly sing.

Against a Bournemouth side which arrived and left Elland Road sitting proudly atop the Championship, Luke Murphy’s stunning first-half strike was enough to seal a first league double of the season for the Yorkshire club.

But it told only half the story of the final night before Massimo Cellino has to step aside and hand control to others following his ban by the Football League.

United were, quite simply, outstanding as head coach Neil Redfearn threw caution to the wind and sent his side out to take the game to the leaders.

His reward was a performance packed full of guile and grit. More importantly, he also got a precious three points, achieved despite the hosts being reduced to 10 men when Giuseppe Bellusci was sent off and Bournemouth being awarded a late penalty for a foul which occurred outside the box. But Yann Kermorgant missed from 12 yards to ensure justice was served.

Elland Road was under half-full, but any notion this might lead to a low-key affair was dispersed with two teams clearly committed to attack meaning that play raged from one end to the other at such a frantic pace that, at times, it resembled a tennis rally.

The upshot was drama aplenty for the 17,634 crowd that had braved freezing temperatures.

Amid the often frenzied wave of attacks, some players still possessed sufficient skill to catch the eye. For Bournemouth, it was Callum Wilson with the striker looking a threat whenever he was within 30 yards of the home goal.

For Leeds, meanwhile, Lewis Cook was simply masterful as the teenager continued to prove that even amid the wreckage of this season a talent such as his can still flourish.

He was at the heart of everything United did, playing a team-mate through here and then following that by chasing an opponent down in such a fashion that he resembled a Canadian mountie.

And after invariably getting his man, Cook would then launch another Leeds attack. It was from one such interception of a Bournemouth pass that United claimed the only goal, the ball being immediately played to Rodolph Austin who, in turn, found Murphy.

Twenty yards from goal, the midfielder had just one thought and that was to thunder a shot goalwards that Artur Boruc in the visitors’ goal never stood a chance of keeping out.

Going ahead was no more than the hosts deserved, many of the chances that had been created by the time Murphy broke the deadlock on 36 minutes having fallen to a white shirt.

Austin’s header from close range was tipped over by Boruc early on and the Jamaican followed that by dragging a shot just wide after being released by Steve Morison. Then, Murphy brought a flying save from Boruc with a thunderous 25-yard effort as United’s fast tempo proved too much for Bournemouth.

Not that this meant the first half ended without chances for the Championship leaders, with only a last-gasp save on the line by Marco Silvestri keeping out Wilson’s header.

Silvestri also had to get down smartly to deny Wilson just after Murphy’s goal before Brett Pitman swept in the rebound only to be given offside.

Play continued to rage from one end to the other after the interval, though many of the better early chances fell to Bournemouth and Wilson, in particular.

After racing 40 yards with several white shirts trailing in his wake, the Cherries striker flicked wide from a tight angle.

Then, after being played in behind a statuesque United defence, Wilson inexplicably shot wide.

It was a massive let-off for Leeds, who should have made the game safe 13 minutes from time when, first, Sam Byram brought a fine block from Boruc and then Austin’s follow-up header was denied by Tommy Elphick.

Bournemouth’s response was to tear down the other end, where Marc Pugh fired against a post.

A lifeline then seemed to have arrived for the Cherries when Bellusci was adjudged to have fouled Wilson inside the area.

The Italian was immediately red carded for a professional foul, but salvation awaited Leeds as Kermorgant fired the resulting spot-kick against the crossbar to cap a remarkable night of drama.

Leeds United: Silvestri; Wootton, Bellusci, Cooper, C Taylor; Byram, Cook, Murphy; Mowatt (Pearce 87), Austin (Berardi 90), Morison (Sharp 67). Unused substitutes: Antenucci, S Taylor, Pearce, Bianchi, Doukara.

Bournemouth: Boruc; Daniels, Cook, Elphick, Francis; Pugh, Arter (Gosling 60), Surman, Ritchie (Stanislas 72); Wilson, Pitman (Kermorgant 60. Unused substitutes: Allsop, Smith, Fraser, O’Kane.

Referee: O Langford (West Midlands).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #343 på: Januar 21, 2015, 09:14:27 »
Leeds United: Murphy’s magic

Head coach Neil Redfearn declared Leeds United “alive and kicking” after a brave victory over Championship leaders Bournemouth eased the threat of relegation.

A 1-0 win at Elland Road last night – earned by a spectacular Luke Murphy goal – lifted the mood of a club who are technically without an owner today following Massimo Cellino’s disqualification.

Cellino is poised to quit the board at Leeds after learning on Monday that he had lost his appeal against a Football League ruling banning him from exercising control over the club until April 10. The Italian attended last night’s game, bizarrely cooking a pre-match meal of pasta for Redfearn and his squad, and Murphy’s strike on 36 minutes completed a priceless home-and-away double over Bournemouth.

Eddie Howe’s in-form squad threatened to snatch a point late on as Marc Pugh hit a post and Yann Kermorgant smashed a penalty against the bar following a professional foul by Giuseppe Bellusci which earned the defender a straight red card.

Leeds, who are hoping to complete the signing of Palermo defender Sol Bamba later this week, have now opened up a six-point gap over the Championship’s bottom three.

Redfearn met with Cellino in the aftermath of the Italian’s failed appeal on Monday and said he had been told it would be “business as usual” during the 58-year-old’s absence.

“It’s tough times at the moment but we proved with that performance that the club’s alive and kicking,” Redfearn said. “At the moment the football is our saving grace. It’s something you enjoy doing and something you can lose yourself in. I’ve said from day one that Bournemouth are the best footballing side in the division but in the first half in particular we pressured them to death. We rode our luck a bit at the end but because of the work rate we deserved our luck. That’s four games running now where we’ve played well.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gulle

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #344 på: Januar 21, 2015, 10:09:44 »
4 sider i tråden etter kampslutt!!!
Sier litt om hvor glad og lettet vi føler oss etter denne
Nå rykker vi opp! Jasederja

jaho

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #345 på: Januar 21, 2015, 10:43:51 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Ja, men samlet sett er det bare marginalt bedre enn de to forrige trenerne.

Hockaday: 1-0-3
Milanic:  0-3-3
Redfearn: 3-4-6

med 3-1-0 i perioden mellom Hockaday og Milanic blir det 6-5-6..såpass rettferdighet mot Redfearn bør vi vel yte..

Torpe-do

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #346 på: Januar 21, 2015, 10:52:29 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Ja, men samlet sett er det bare marginalt bedre enn de to forrige trenerne.

Hockaday: 1-0-3
Milanic:  0-3-3
Redfearn: 3-4-6



med 3-1-0 i perioden mellom Hockaday og Milanic blir det 6-5-6..såpass rettferdighet mot Redfearn bør vi vel yte..

Godt poeng. Jeg syns også dette burde få være med på statestikken hans.

jaho

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #347 på: Januar 21, 2015, 11:05:08 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Ja, men samlet sett er det bare marginalt bedre enn de to forrige trenerne.

Hockaday: 1-0-3
Milanic:  0-3-3
Redfearn: 3-4-6



med 3-1-0 i perioden mellom Hockaday og Milanic blir det 6-5-6..såpass rettferdighet mot Redfearn bør vi vel yte..

Godt poeng. Jeg syns også dette burde få være med på statestikken hans.

Helt klart. Han hadde vel også 2-0-2 da han var caretaker noen år tilbake, så totalt står han med 8-5-8..
Ikke opprykkskvalitet akkurat, men også laaangt fra nedrykks"kvalitet"..

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #348 på: Januar 21, 2015, 11:49:59 »
Tapsraten til Redders har vel synket noe i de siste kampene !?  8)

Ja, men samlet sett er det bare marginalt bedre enn de to forrige trenerne.

Hockaday: 1-0-3
Milanic:  0-3-3
Redfearn: 3-4-6



med 3-1-0 i perioden mellom Hockaday og Milanic blir det 6-5-6..såpass rettferdighet mot Redfearn bør vi vel yte..

Godt poeng. Jeg syns også dette burde få være med på statestikken hans.

Helt klart. Han hadde vel også 2-0-2 da han var caretaker noen år tilbake, så totalt står han med 8-5-8..
Ikke opprykkskvalitet akkurat, men også laaangt fra nedrykks"kvalitet"..
ja och den statistiken bör bli bättre och bättre ju mer samspelt laget blir, de yngre förmågorna blir ju också bättre hela tiden
 

Robert

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #349 på: Januar 21, 2015, 12:09:34 »
http://youtu.be/mAPZXI4_xw8

Extended highlights. Litt flaks må der være lov å ha..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kato

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #350 på: Januar 21, 2015, 12:25:19 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.
 

Bjorn

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #351 på: Januar 21, 2015, 12:45:25 »
To ting som slår meg...
Murphy skyter meget bra med begge bein!
Vi kan vel si oss heldige at stang ut heldigvis gjaldt motstanderen denne gangen.  ;D

You win some you loose some.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #352 på: Januar 21, 2015, 12:53:50 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Men taklingen til Charlie taylor i samme situasjon var for fineschmeckere!  ;)

Med Austin så er han vel for opptatt av å se ned på ballen, da er det ikke lett å se valgmulighetene.

Forsvaret har mange fobedringspunkter. Det ser ut til at Bellusci står for de fleste feilene, både plasseringsmessig og duellmessig. Noen fryktelige valg der også.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #353 på: Januar 21, 2015, 14:45:05 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Men taklingen til Charlie taylor i samme situasjon var for fineschmeckere!  ;)

Med Austin så er han vel for opptatt av å se ned på ballen, da er det ikke lett å se valgmulighetene.

Forsvaret har mange fobedringspunkter. Det ser ut til at Bellusci står for de fleste feilene, både plasseringsmessig og duellmessig. Noen fryktelige valg der også.


For noe BS!!! At Belluschi står for de fleste feilene der bak er rett og slett ikke sant!!!
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #354 på: Januar 21, 2015, 16:25:55 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Sett youtubesaken i slow motion mange ganger, og det ser ut som en helt grei straffe for mine øyne. Taklingen avsluttes inne i feltet, og det er først der han feier motstander over ende.
Bellusci også involvert negativt i mange av de andre sjansene til Bournemouth.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #355 på: Januar 21, 2015, 16:49:41 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Sett youtubesaken i slow motion mange ganger, og det ser ut som en helt grei straffe for mine øyne. Taklingen avsluttes inne i feltet, og det er først der han feier motstander over ende.
Bellusci også involvert negativt i mange av de andre sjansene til Bournemouth.

Hvordan er det med reglene? Skal det gis der hvor det begynner eller avsluttes?

Bellusci er litt Austin, udisiplinert. Ser mange ønsker at han kan spille defensiv midtbane, men der må man også være disiplinert. Er vel derfor Austin får denne offensive "frie" plassen, får løpe på kryss og tvers som han vil..

Er litt delt i meningen om Bellusci!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #356 på: Januar 21, 2015, 19:20:21 »
http://youtu.be/mAPZXI4_xw8

Extended highlights. Litt flaks må der være lov å ha..

Oj...ble jeg bekymret! Kan vel slå fast at vi ikke er noe bedre defensivt.. Her var det mye dårlig,  masse flaks og latterlig dårlige avslutninger bra bmouth... Fra å like Bellusci så har jeg nå mine tvil.. Ikke pga utvisningen, men mye lurvete markering og mye ballwatching.. 

I den ene situasjonen taper vi 3 dueller inne i egen  femmeter... Utrolig at Silvestri tar den!

Angrer på at jeg så høydepunktene  :o

Eriksen55

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #357 på: Januar 21, 2015, 19:21:52 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Men taklingen til Charlie taylor i samme situasjon var for fineschmeckere!  ;)

Med Austin så er han vel for opptatt av å se ned på ballen, da er det ikke lett å se valgmulighetene.

Forsvaret har mange fobedringspunkter. Det ser ut til at Bellusci står for de fleste feilene, både plasseringsmessig og duellmessig. Noen fryktelige valg der også.


For noe BS!!! At Belluschi står for de fleste feilene der bak er rett og slett ikke sant!!!

Det er desverre ikke langt fra sannheten. Tror jeg er i ferd med å snu litt angående Bellusci nå

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #358 på: Januar 21, 2015, 19:27:34 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Sett youtubesaken i slow motion mange ganger, og det ser ut som en helt grei straffe for mine øyne. Taklingen avsluttes inne i feltet, og det er først der han feier motstander over ende.
Bellusci også involvert negativt i mange av de andre sjansene til Bournemouth.

Regner med at du vet at det er der taklingen starter at forseelsen skjer. Hvis ikke så kan du jo hoppe inn i straffefeltet samme hvor du blir felt. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Elland Road tirsdag 20/1 2015 kl 20:45.
« Svar #359 på: Januar 21, 2015, 19:36:09 »
Jeg vil være forsiktig med å kritisere Bellusci for utvisningen. Stor sannsynlighet for at han hindrer baklengs, og helt gæærnt at det blir blåst straffe.

For øvrig irriterer Austins manglende fotballforståelse.

Sett youtubesaken i slow motion mange ganger, og det ser ut som en helt grei straffe for mine øyne. Taklingen avsluttes inne i feltet, og det er først der han feier motstander over ende.
Bellusci også involvert negativt i mange av de andre sjansene til Bournemouth.

Soleklart utenfor. Forseelser starter utenfor, det som gjelder. Du trenger ikke lete med lykt å lupe for å få svertet en Italiener... ;)og når det gjelder Bellusci er jeg enig, mye dårlig forsvarsspill av ham denne kampen. Skremmende faktisk!