Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux Ground, mandag 6/4 2015, kl 18.15, også på TV  (Lest 32160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

eros

To forsvarere bommer på krossen... Faen og

Joe Jordan

Forsvaret er så sabla på etterskudd hele tiden. Da blir det nok flere mål mot.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Hva med denne midtbanen da:

Taylor 21 år
Mowatt 20 år
Murphy 25 år
Phillips 19 år
Byram 21 år

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gudme

Høy puls nå gutter ;D MOT
LEEDS 4 EVER

auren

Hvordan har vi spilt så langt? Er Phillips god?

auren, som verken får sett eller hørt kampen...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eros

Bra fysikk men løper mye imellom.

eros

Nå lukter det 1-2

Annesj

Som nevnt før syns jeg Ante er fryktelig stasjonær som ensom spiss. Morison langt mer beveglig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

mmm
« Svar #39 på: April 06, 2015, 18:57:41 »
Hvordan har vi spilt så langt? Er Phillips god?

auren, som verken får sett eller hørt kampen...

60-40 i favør Wolves.

Wolves klart best, men vi skaper noen sjanser. Ante nesten akkurat nå.
Super Leeds since 1968

eros

Og plutselig en eim av 2-1 :-(

eros


Frode

Synes C. Taylor har imponert.
 

eros

2-1, helt grusom offsidelinje i 4-ern

fjellhaugen

ligaens latterligste forsvar
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

gudme

Shit sliter med farten....
LEEDS 4 EVER

Joe Jordan

Crap, men fortjent ledelse til Wolves. Leeds henger ikke med på rykkene og kontringene i det hele tatt. På etterskudd absolutt hele tiden. Corner nå.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Herreminhatt for et forsvarsspill! Sikksakk og åpent som ei låvedør. Tre pasninger fra keeper og i mål. Ikke en eneste Leeds-spiller som i var i nærheten av ballen. Katastrofalt!

eros

Wolves kommer med mange raske spillere og trøkker vanvittig når de bestemmer seg for å presse.

eros

Midbanen må trekke ned og hjelpe til, vi mangler cook med blikket og farten til å ta ut løpene deres.

Hallgeir *

qqq
« Svar #50 på: April 06, 2015, 19:11:26 »
Synes C. Taylor har imponert.

Han har vært god i flere kamper nå, og han har glidd inn i ving-rollen på en flott måte. God med ballen i beina, og innleggene er både gode og presise.

Flott løp på 0-1 som førte til et fortjent første mål for klubben.
Super Leeds since 1968

ziganda

Så på i 5 minutter. Våre midtstoppere hadde sleivekonkurranse og det meste så svakt ut. Bedre med norsk fotball, der har jeg ikke de store forventningene til individuelle ferdigheter. Sensongen er over og sesongen har begynt. God natt Leeds vi ses i august. Forhåpentligvis med en ny og bedre eier. Fat chance  ::)

Sydhagen

Berardi og Cooper er svake og bør erstattes til neste sesong.
Byram og Phillips virker pinglete og blir lett tatt ut av duellen. Byram synes jeg er oppskrytt i forhold til det jeg har sett av ham denne sesongen. Sjelden at han kommer seg forbi backen og får lagt inn foran mål.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Moro med mange unggutter på banen for oss, men vi blir veldig lette på midtbanen i dag.
Wolves har meget bra angrepsrekke, vi er tynne fremover.
Håper på 442 og Sharp i spann med Ante i 2 omg... Må fremover med mer kvalitet nå.
 

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux Groun også på TV
« Svar #54 på: April 06, 2015, 19:18:00 »
Berardi og Cooper er svake og bør erstattes til neste sesong.
Byram og Phillips virker pinglete og blir lett tatt ut av duellen. Byram synes jeg er oppskrytt i forhold til det jeg har sett av ham denne sesongen. Sjelden at han kommer seg forbi backen og får lagt inn foran mål.
berardi och wotton har varit svaga idag, tycker byram visar mer än tex mowatt som är helt osynlig, Taylor riktigt bra gör ett bra försvarsarbete dessutom
 

Promotion 2010

Berardi og Cooper er svake og bør erstattes til neste sesong.
Byram og Phillips virker pinglete og blir lett tatt ut av duellen. Byram synes jeg er oppskrytt i forhold til det jeg har sett av ham denne sesongen. Sjelden at han kommer seg forbi backen og får lagt inn foran mål.

Mye enig her. Byram er lite tøff tross over 100 kamper for Leeds nå.

Laget trenger en manager som kan gi dem et dytt videre fra dette her!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Dicko får forsvaret vårt til å se rimelig latterlige ut. Står parkert tilbake når han rykker.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux Ground,
« Svar #57 på: April 06, 2015, 19:19:25 »
Moro med mange unggutter på banen for oss, men vi blir veldig lette på midtbanen i dag.
Wolves har meget bra angrepsrekke, vi er tynne fremover.
Håper på 442 og Sharp i spann med Ante i 2 omg... Må fremover med mer kvalitet nå.
mittfältet är talangfullt en väger alldeles för lätt, vi kommer förlora idag mot ett bättre lag, saknar Cook och austin
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs Wolver, også på TV
« Svar #59 på: April 06, 2015, 19:26:10 »
Konkluderer med at forsvarsorganisering har vært et fremmedord i 2015, uansett resultater. Vi har vel sluppet til 10-15 sjanser i hver eneste kamp.

Det er bare å glemme at dette mannskapet er godt nok. Ikke i nærheten.

Andremålet er jo rett og slett en katastrofe når det gjelder hvordan en forsvarsfirer agerer.
« Siste redigering: April 06, 2015, 19:33:10 av Kato »