Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 95769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #330 på: Februar 01, 2022, 12:37:20 »
Det kommer meldinger nå om at Stuart i denne "vinterferie-perioden" var meldt på keeper - skole i regi av Peter Shilton.
Dette pga at den eneste plassen han ikke har vikariert i ennå i kamp , er nettopp som keeper - og ettersom økonomien er litt skrall `om dagen
så vurderte Bielsa og Co det slik at dette da var den beste løsningen og man trengte ikke å se etter ny keeper i vinduet.

Stuart knakk dessverre håndleddet under kurset , men er ventet tilbake ila februar- "minor knock".

Tilleggsinfo:
Taylor Roberts har i samme periode vært påmeldt til skuddtrenings kurs med Gary Lineker som coach.
De 3 første dagene uten ball, da Tyler påstod at han kunne dette fra før - og vill heller ha teoretisk kurs.
Den siste dagen valgte imidlertid Lineker å ta med 10 baller på feltet , da Tyler påstod at han kunne alt
det teoretiske også - og den siste meldingen er at de fortsatt leter etter 9 baller i skogen bak målet....som Leeds vil bli belastet for.

Sånn`går no`dagan`....

Haha... Tusen takk for litt deilig svart humor Cherry!! Liker!! ;D ;D ;D

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #331 på: Februar 15, 2022, 16:12:32 »
Ubekreftet rykte om åtte uker ute for Dallas.

Det kommer klubben virkelig til å merke, dersom det stemmer.
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #332 på: Februar 15, 2022, 16:17:59 »
nei nei... håper ikke d stemmer :-[ :-[
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #333 på: Februar 15, 2022, 17:07:26 »
8 uker bare ja…

Blank_File

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #334 på: Februar 15, 2022, 17:59:08 »
Det verste som kunne skjedd nå det...

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #335 på: Februar 15, 2022, 18:27:17 »
Tragisk for Dallas. Og ikke minst Leeds.

Men dette er jo stallen skodd for. Det ble vel tatt høyde for at nye skader kunne oppstå og klubben og Bielsa konkluderte med at det ikke var nødvendig å hente spillere i januar.

Balansert på et knivegg hele sesongen. Koch akkurat i tide tilbake da Llorente var ute med karantene, Cooper og Strujik ble skadet. Forshaw og Phillips møttes i døra hos legen. Nå er Firpo tilbake og Dallas kan flyttes opp, da ryker Dallas ut.

Det er jo dømt til å gå galt til slutt når - Heldigvis har vi gode u23 spillere som stepper inn når ingen andre kan spille.

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #336 på: Februar 15, 2022, 18:35:48 »
Bare å gratulere Lampard med planen. Få ut Leeds sin viktigste kriger i kampen og resten av sesongen, så tar vi dem. Du...... foretar en stempling så er det fiksa. Vi må slutte å tro at fotball ikke er et råttent spill.

Eriksen55

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #337 på: Februar 15, 2022, 18:39:44 »
Bare å gratulere Lampard med planen. Få ut Leeds sin viktigste kriger i kampen og resten av sesongen, så tar vi dem. Du...... foretar en stempling så er det fiksa. Vi må slutte å tro at fotball ikke er et råttent spill.

Det er en spinnvill teori!


Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #338 på: Februar 15, 2022, 18:45:42 »
Før denne diskusjonen tar fullstendig av:

Dette er et rykte som stammer fra facebook. Må tas med en klype salt.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #339 på: Februar 15, 2022, 19:21:57 »
Før denne diskusjonen tar fullstendig av:

Dette er et rykte som stammer fra facebook. Må tas med en klype salt.
Jeg går for et grustak salt, men likevel ville det være krise om det var sant. Og et brudd i den delen av foten er ofte 6-8 uker.

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #340 på: Februar 15, 2022, 19:31:22 »
Så Leeds fans tror ikke på "dirty trcks" i fotballen, iscenesatt av managere? Ja, blir kanskje sånn når vi har en Bielsa som overgår alle i rettsskaffenhet.
« Siste redigering: Februar 15, 2022, 19:50:36 av Reaney »

Kontakinte

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #341 på: Februar 15, 2022, 20:11:51 »
Så Leeds fans tror ikke på "dirty trcks" i fotballen, iscenesatt av managere? Ja, blir kanskje sånn når vi har en Bielsa som overgår alle i rettsskaffenhet.
Foretrekker i hvertfall Bielsas ydmykhet og rettskaffenheten.

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #342 på: Februar 15, 2022, 22:21:28 »
Det er vi enige om Kontakinte  :). Tror dessverre ikke at alle er som Bielsa.
« Siste redigering: Februar 16, 2022, 00:50:35 av Reaney »

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #343 på: Februar 18, 2022, 17:13:02 »
Ubekreftet rykte om åtte uker ute for Dallas.

Det kommer klubben virkelig til å merke, dersom det stemmer.

Ser heldigvis ut til å være reinspikka vås!

Dallas kan muligens være aktuell allerede på søndag ifølge YEP.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #344 på: Februar 18, 2022, 20:42:27 »
Ubekreftet rykte om åtte uker ute for Dallas.

Det kommer klubben virkelig til å merke, dersom det stemmer.

Ser heldigvis ut til å være reinspikka vås!

Dallas kan muligens være aktuell allerede på søndag ifølge YEP.

Dallas deltok på treningen med de andre idag.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #345 på: Februar 18, 2022, 22:16:42 »
Ubekreftet rykte om åtte uker ute for Dallas.

Det kommer klubben virkelig til å merke, dersom det stemmer.

Ser heldigvis ut til å være reinspikka vås!

Dallas kan muligens være aktuell allerede på søndag ifølge YEP.

Dallas deltok på treningen med de andre idag.


....ooooog tidligere i veckan (onsdag eller torsdan)

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9rajFjZGc1dyU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZsaXN0JTJGMCUyRmZlZWQ%3D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #346 på: Februar 18, 2022, 22:32:47 »
Mediene lukter dårlig stemning og nører opp alt de kan om misnøye, skader og ukelønn. Selv om man velger bort å lese, så kommer det via andre til slutt likevel.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #347 på: Mars 15, 2022, 12:19:51 »
Dersom Dallas starter mot Wolverhampton på fredag, og lite tilsier noe annet, vil han tangere Lucas Radebe med 262 kamper for Leeds.
Siden opprykket har han startet alle PL-kampene, 67 i tallet. Som om ikke det var beundringsverdig nok, har han også startet 116 av de siste 117 liga- og play off-kampene. Han fullfører vel nå sin femte sesong i klubben.

Mannen er jo aldri skadet, og det skal vi jammen være glade for.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #348 på: Mars 15, 2022, 19:33:12 »
Dersom Dallas starter mot Wolverhampton på fredag, og lite tilsier noe annet, vil han tangere Lucas Radebe med 262 kamper for Leeds.
Siden opprykket har han startet alle PL-kampene, 67 i tallet. Som om ikke det var beundringsverdig nok, har han også startet 116 av de siste 117 liga- og play off-kampene. Han fullfører vel nå sin femte sesong i klubben.

Mannen er jo aldri skadet, og det skal vi jammen være glade for.

Ein stor helt, i alle fall i mine augo!

Ein liten korreksjon: (var vel ein av fysioane som uttalte dette?) Dallas har alltid noko som andre spelarar hadde gjort andre spelarar skada, men han spelar gjennom det ;D ;D Eit godt eksempel er kanskje då han fullførte ein kamp i Championship med brot i foten? (Eg hugsar ikkje kva kamp det var)

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #349 på: Mai 01, 2022, 13:41:00 »
Ikke noe tidsperspektiv over hvor lenge Dallas er ute, annet enn ordene "lengthy period".

Latest on Northern Ireland international.

Stuart Dallas faces a lengthy period out of action due to a femoral fracture sustained in yesterday’s Premier League game with Manchester City.

Stuart was kept overnight at Leeds General Infirmary and will now travel to London for surgery and further tests.

It is impossible to put into words just how important Stuart is to Leeds United on and off the field.

Anyone who knows Stuart, knows he will come back from this stronger than ever, and in the meantime, he is sure to make his presence known at both Thorp Arch and Elland Road.

There’s only one Stuart Dallas.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/29840/stuart-dallas-injury-update
Super Leeds since 1968

GaryMac

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #350 på: Mai 01, 2022, 14:02:50 »
Femoral fracture - brudd i lårbeinet på norsk så vidt jeg kan skjønne ut fra et søk på nettet.

https://orthoinfo.aaos.org/en/diseases--conditions/femur-shaft-fractures-broken-thighbone/

https://www.lommelegen.no/muskel-ledd-og-skjelett/beinbrudd/artikkel/brudd-i-larbeinet/69100533/amp

Vi får håpe han er klar til høsten. Åtte uker, da er vi i begynnelsen av juli... Så spørs det om det er noe kneskader i tillegg...

For å si det med en rebus som ikke ville passert sensuren:
Ikke ødelagt + (kornslag - H)

Kato

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #351 på: Mai 01, 2022, 14:06:58 »
Femoral fracture - brudd i lårbeinet på norsk så vidt jeg kan skjønne ut fra et søk på nettet.

https://orthoinfo.aaos.org/en/diseases--conditions/femur-shaft-fractures-broken-thighbone/

https://www.lommelegen.no/muskel-ledd-og-skjelett/beinbrudd/artikkel/brudd-i-larbeinet/69100533/amp

Vi får håpe han er klar til høsten. Åtte uker, da er vi i begynnelsen av juli... Så spørs det om det er noe kneskader i tillegg...

For å si det med en rebus som ikke ville passert sensuren:
Ikke ødelagt + (kornslag - H)

Uten å være medisinsk kompetent vurderer jeg en slik skade å være bedre nytt enn avrevne bånd i kneet. Kan vi håpe at han er klar til seriestart? Dallas er vel en som tåler litt også.
 

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #352 på: Mai 01, 2022, 14:52:48 »
Forferdelige nyheter, men forhåpentligvis klar til første seriekamp i championship.🤢

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #353 på: Mai 01, 2022, 15:59:16 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.

Sterland

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #354 på: Mai 01, 2022, 16:10:43 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.
Slettes ikke sikker på at det nødvendigvis var Bielsas strategi med liten stall. Dette har Orta uttalt blir strategien fremover, hvor det da skal satses på unge spillere. Orta & co, med sine bomkjøp og mangelfulle satsing når det brant under beina er årsaken til at vi spillere i CC neste sesong.

Dennis

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #355 på: Mai 02, 2022, 09:48:22 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.

Dallas er også en av lederne i stallen, så dette er utvilsomt et hardt slag.

Angående det med Bielsas stahet om liten tropp tror jeg har flere sider. Orta har uttalt i ettertid at dette skal klubben fortsette med. Det har liksom blitt en sannhet at Bielsa ikke ønsket nye spillere. Selv om han selv sa ved flere anledninger at han 'kun ønsket spillere som var bedre enn de han hadde'. En stor forskjell i mine ører. Det er vel mer eller mindre sikkert at Orta forhørte seg om Donny van de Beek, Harry Winks og kanskje Delle Ali i januar. Jeg begynte i alle fall ikke å sikle av de navna mens vinduet var åpnet og gav uttrykk for det. Med fasit i hånd står jeg fortsatt for det.

Jeg er veldig spent på hvilket Leeds Stuart Dallas returnerer til. Ikke bare kan det være en divisjon under, men det kan være uten to-tre profiler. Er Marsch trener enda, er 49ers med på nedturen når vi ikke lenger sitter ved honningkrukka? Hvilke spillere kommer Orta trekkende med? Hva skylder Radrizzani på? Er det tilbake til halvfullt Elland Road?
Marching on together!

Sterland

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #356 på: Mai 02, 2022, 12:52:03 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.

Dallas er også en av lederne i stallen, så dette er utvilsomt et hardt slag.

Angående det med Bielsas stahet om liten tropp tror jeg har flere sider. Orta har uttalt i ettertid at dette skal klubben fortsette med. Det har liksom blitt en sannhet at Bielsa ikke ønsket nye spillere. Selv om han selv sa ved flere anledninger at han 'kun ønsket spillere som var bedre enn de han hadde'. En stor forskjell i mine ører. Det er vel mer eller mindre sikkert at Orta forhørte seg om Donny van de Beek, Harry Winks og kanskje Delle Ali i januar. Jeg begynte i alle fall ikke å sikle av de navna mens vinduet var åpnet og gav uttrykk for det. Med fasit i hånd står jeg fortsatt for det.

Jeg er veldig spent på hvilket Leeds Stuart Dallas returnerer til. Ikke bare kan det være en divisjon under, men det kan være uten to-tre profiler. Er Marsch trener enda, er 49ers med på nedturen når vi ikke lenger sitter ved honningkrukka? Hvilke spillere kommer Orta trekkende med? Hva skylder Radrizzani på? Er det tilbake til halvfullt Elland Road?
Trøster meg med at vi er i en helt annen økonomisk situasjon nå, enn da vi rykket ned sist. Antar Raphinha, Phillips, Meslier er spillere som blir solgt, og generer kapital til klubben. Tipper også Llorente og Koch forsvinner, noe som jeg ser på som en fordel. Høy lønn og middelmådige bidrag. Vi får i tillegg fallskjerm fra PL i et par sesonger. Med riktig spillerlogistikk, helst uten bidrag fra Orta, mener jeg vi vil være godt rustet til å rykke opp igjen ved første anledning.

Killa

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #357 på: Mai 02, 2022, 13:36:57 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.

Dallas er også en av lederne i stallen, så dette er utvilsomt et hardt slag.

Angående det med Bielsas stahet om liten tropp tror jeg har flere sider. Orta har uttalt i ettertid at dette skal klubben fortsette med. Det har liksom blitt en sannhet at Bielsa ikke ønsket nye spillere. Selv om han selv sa ved flere anledninger at han 'kun ønsket spillere som var bedre enn de han hadde'. En stor forskjell i mine ører. Det er vel mer eller mindre sikkert at Orta forhørte seg om Donny van de Beek, Harry Winks og kanskje Delle Ali i januar. Jeg begynte i alle fall ikke å sikle av de navna mens vinduet var åpnet og gav uttrykk for det. Med fasit i hånd står jeg fortsatt for det.

Jeg er veldig spent på hvilket Leeds Stuart Dallas returnerer til. Ikke bare kan det være en divisjon under, men det kan være uten to-tre profiler. Er Marsch trener enda, er 49ers med på nedturen når vi ikke lenger sitter ved honningkrukka? Hvilke spillere kommer Orta trekkende med? Hva skylder Radrizzani på? Er det tilbake til halvfullt Elland Road?
Trøster meg med at vi er i en helt annen økonomisk situasjon nå, enn da vi rykket ned sist. Antar Raphinha, Phillips, Meslier er spillere som blir solgt, og generer kapital til klubben. Tipper også Llorente og Koch forsvinner, noe som jeg ser på som en fordel. Høy lønn og middelmådige bidrag. Vi får i tillegg fallskjerm fra PL i et par sesonger. Med riktig spillerlogistikk, helst uten bidrag fra Orta, mener jeg vi vil være godt rustet til å rykke opp igjen ved første anledning.

Har vi allerede rykket ned...? Sist jeg sjekket i dag lå vi ikke på nedrykksplass.....

Dennis

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #358 på: Mai 02, 2022, 14:16:51 »
Trenger vel ikke å være geni for å skjønne at vi har mistet en av våre beste og mest anvendelige spillere og krigere i innspurten. Og med de øvrige på skadelista klarer jeg ikke å forstå hvordan Leeds skal klare å beholde plassen. Fingeren i jorda folkens, Eiernes gambling med null kjøp i januar og Bielsas stahet om liten tropp er i ferd med å straffe seg skikkelig med nedrykk som resultat. Hvis noen vet hvordan dette skal løses så kom med det. Jeg klarer ikke å fatte hvordan.

Dallas er også en av lederne i stallen, så dette er utvilsomt et hardt slag.

Angående det med Bielsas stahet om liten tropp tror jeg har flere sider. Orta har uttalt i ettertid at dette skal klubben fortsette med. Det har liksom blitt en sannhet at Bielsa ikke ønsket nye spillere. Selv om han selv sa ved flere anledninger at han 'kun ønsket spillere som var bedre enn de han hadde'. En stor forskjell i mine ører. Det er vel mer eller mindre sikkert at Orta forhørte seg om Donny van de Beek, Harry Winks og kanskje Delle Ali i januar. Jeg begynte i alle fall ikke å sikle av de navna mens vinduet var åpnet og gav uttrykk for det. Med fasit i hånd står jeg fortsatt for det.

Jeg er veldig spent på hvilket Leeds Stuart Dallas returnerer til. Ikke bare kan det være en divisjon under, men det kan være uten to-tre profiler. Er Marsch trener enda, er 49ers med på nedturen når vi ikke lenger sitter ved honningkrukka? Hvilke spillere kommer Orta trekkende med? Hva skylder Radrizzani på? Er det tilbake til halvfullt Elland Road?
Trøster meg med at vi er i en helt annen økonomisk situasjon nå, enn da vi rykket ned sist. Antar Raphinha, Phillips, Meslier er spillere som blir solgt, og generer kapital til klubben. Tipper også Llorente og Koch forsvinner, noe som jeg ser på som en fordel. Høy lønn og middelmådige bidrag. Vi får i tillegg fallskjerm fra PL i et par sesonger. Med riktig spillerlogistikk, helst uten bidrag fra Orta, mener jeg vi vil være godt rustet til å rykke opp igjen ved første anledning.

Har vi allerede rykket ned...? Sist jeg sjekket i dag lå vi ikke på nedrykksplass.....
*

Du har rett i at vi ikke har rykket ned enda.

Jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv her. Selv om håpet mitt ikke er slukket og det kan være dette blir avgjort først helt i slutten av siste runde så må jeg innrømme at jeg faktisk ikke har vært så bekymra hele sesongen. Hadde ikke regna med poeng mot City, men når både Burnley og Everton vinner og Leeds får stygge skader på nøkkelspillere, så er det ingen tvil om at momentet ligger hos de klubbene. Burnley føler nok de går på vannet etter tre seire på rad, mens Evertonspillerne av en eller annen grunn løper strømpene av seg for selvopptatte Frank Lampard. Leeds taper 0-4 hjemme og er "fornøyd" med spillet.

Jeg liker ikke hvor dette bærer, det føles litt 2004 for min del. Andre omstendigheter, men følelsen er der like fullt.
Marching on together!

Andersen

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #359 på: Mai 03, 2022, 09:51:16 »
Noen som vet om skade omfanget til Dallas ? March sa i et intervju at de hadde scannet kneet til Dallas og det var ikke pent inne i kneet hans .  :(