Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 97703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #390 på: Mai 22, 2023, 11:31:29 »
Er det noe håp for at dette er kapteinen i championship til høsten?
Det beste tipset er vel Cooper...?
MOT

leedslife

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #391 på: Mai 22, 2023, 12:53:17 »
Ja han er jo fortsatt vår mest komplette midtbanespiller, venstreback og høyreback.

NT

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #392 på: Juli 26, 2023, 20:38:49 »
Klarer ikke finne noe på nett eller sosiale medier som forteller noe om status på Stuart Dallas.  Noen som vet ???

Andersen

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #393 på: Juli 27, 2023, 00:05:21 »
Når det gjelder Stuart Dallas , kunne ikke Farke gi noe tidsperspektiv på når Dallas kunne være på banen igjen. Bortsett fra at han fikk tett oppfølging fra det medisinske støtteapparatet i klubben. Han ble jo operert igjen , etter et tilbakeslag , selv om operasjonen ikke var fullt så alvorlig som da han ble operert for lårbeinsbruddet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #394 på: September 11, 2023, 19:36:27 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #395 på: September 21, 2023, 22:21:33 »
Kjempenyheter!
...men det vil nok ta sin tid fortsatt.

Excl - Stuart Dallas returned to training with the full Leeds United squad today. Still a number of weeks away from being in contention to play having broken a femur almost 18 months ago. But a major and positive step forward.

Story
@TheAthleticFC

https://theathletic.com/4887125/2023/09/21/stuart-dallas-leeds-training-injury/

more work ahead of Dallas to get himself in position for a first-team comeback but a hugely popular figure at Leeds who’s been hell-bent on returning for a pretty horrible injury. Good news for him.
« Siste redigering: September 21, 2023, 22:23:27 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #396 på: September 21, 2023, 22:42:31 »
Kjempenyheter!
...men det vil nok ta sin tid fortsatt.

Excl - Stuart Dallas returned to training with the full Leeds United squad today. Still a number of weeks away from being in contention to play having broken a femur almost 18 months ago. But a major and positive step forward.

Story
@TheAthleticFC

https://theathletic.com/4887125/2023/09/21/stuart-dallas-leeds-training-injury/

more work ahead of Dallas to get himself in position for a first-team comeback but a hugely popular figure at Leeds who’s been hell-bent on returning for a pretty horrible injury. Good news for him.

Strålende nyheter!

Personlig er det ikke bare spilleren Stuart Dallas jeg savner.

Vi vet allerede at han er viktig for miljøet i og rundt klubben. Det har kommet fram flere ganger fra forskjellig hold. Og det skjønner jeg godt, for en mer ydmyk og likandes kar skal man lete lenge etter.

Så jeg har også savnet den personligheten og mennesket Stuart Dallas.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #397 på: September 22, 2023, 00:10:17 »
Flott sagt Hallgeir her er nok alle enige. Han må skynde seg langsomt, og et comeback før jul er nesten bonus. Men han er nok en viktig personlighet og stemme i garderoben og på treningsfeltet.

Velkommen tilbake Stuart! 🤍

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #398 på: September 22, 2023, 09:19:35 »
Stuart Dallas er en maskin. Han starter sikkert i morra ;D

Herlig å se han tilbake i trening med laget. Det er sikkert en lang vei og gå enda, potensielt med flere set backs som er vanlig etter langvarige skadeavbrekk, men kan vi se han på banen for Leeds igjen hadde det vært fantastisk.
Marching on together!

stian

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #399 på: September 22, 2023, 09:51:21 »
Dallas er kanskje den typen spiller som klarer å komme tilbake etter å ha vært ute så lenge. Han har ingen ekstreme fysiske ferdigheter (fart, rykk e.l) som kan settes dramatisk tilbake av skader. Han hadde en enorm motor/arbeidskapasitet, men den er ikke det verste å trene opp igjen så lenge han tåler treningsbelastningen.

Den fremste spisskompetansen hans tror jeg sitter i hodet i form av rolleforståelser (i flertall...) og der er ikke lårbeinet noen hindring. Jeg håper virkelig vi får se en Dallas som kjemper om plass(er) i elleveren. Med han og Shackleton på benken trenger vi omtrent bare en keeper og en spiss for å ha cover i alle roller.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #400 på: September 22, 2023, 17:47:43 »
Artig å se hvordan Stuart forener både akademispillere og jevnaldrende, gamle og nåværende lagkamerater til å kommentere på hans instagrampost:



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #401 på: September 26, 2023, 20:01:12 »
Rob Price åpner litt opp om hvordan skaden til Stuart Dallas var/er.

"He's made steady progress, and I've got to give a lot of credit to the staff who have worked closely with him. It's still part of the process, and he's still got a bit of a way to go."

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-stuart-dallas-injury-27789126

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #402 på: November 12, 2023, 11:51:19 »
Venter og venter....
 

ragnar

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #403 på: November 12, 2023, 11:57:33 »
Tenker Dallas trenger mye opptrening for ikke å bli skadet igjen. Etter nyttår kan vel være realistisk om opptreningen går bra.
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #404 på: November 12, 2023, 12:03:08 »
Tenker Dallas trenger mye opptrening for ikke å bli skadet igjen. Etter nyttår kan vel være realistisk om opptreningen går bra.

Her er stoda slik det ble presentert torsdag.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-training-setback-farke-28078813
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #405 på: November 12, 2023, 13:18:06 »
Litt vag oppdatering på tidshorisonten annet enn at han er i trening igjen og at ting går sakte. Alderen teller jo inn og som man nevner.
Det viktigste her er vel at han bruker den tiden det tar så når han er klar for kamper igjen ikke blir skadet med engang.

Tenker Dallas trenger mye opptrening for ikke å bli skadet igjen. Etter nyttår kan vel være realistisk om opptreningen går bra.

Her er stoda slik det ble presentert torsdag.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-training-setback-farke-28078813
*In El Loco we trust!*

Kato

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #406 på: Februar 16, 2024, 18:21:14 »
Farke on Dallas (femur) return: “He has all the time he needs but it’s not possible to speak about days. He’s seen different consultants. We try to support him & hope it works out in the end. We put no pressure on him.” #LUFC

Ser ikke bra ut.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #407 på: Februar 16, 2024, 18:23:46 »
Farke on Dallas (femur) return: “He has all the time he needs but it’s not possible to speak about days. He’s seen different consultants. We try to support him & hope it works out in the end. We put no pressure on him.” #LUFC

Ser ikke bra ut.
Jeg tror nok ikke lenger at han vil komme tilbake. I beste fall som en som kan ha en Shackletonrolle på benken og treningsfeltet…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #408 på: Februar 16, 2024, 20:12:42 »
Hvis han ikke blir spilleklar håper jeg han likevel kan få noen minutter på Elland Road mot slutten av sesongen. F.eks når vi leder 3-0 mot Southampton i siste kamp og opprykket er i boks.
Om han så bare kan stå i midtsirkelen og klappe til publikum.
« Siste redigering: Februar 16, 2024, 20:14:22 av GaryMac »

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #410 på: April 10, 2024, 14:08:12 »
Dessverre bare mørkt i enden av tunnelen. Dallas legger opp etter sesongen  :'(

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33307/stuart-dallas-announces-retirement


Takk for alt!

auren
« Siste redigering: April 10, 2024, 19:06:25 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #411 på: April 10, 2024, 14:10:22 »
Håper han går rett inn i trenerapparatet. Blir vondt i pausen lørdag.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #412 på: April 10, 2024, 14:35:00 »
Marcelo Bielsa "skapte" en spiller som vi ikke kunne drømme om skulle få ut sitt virkelige potensial på den måten som Stuart Dallas klarte. Etter Paul Madeley er det vel ingen Leeds-spillere som har bekledd så mange posisjoner på en fotballbane som Stuart. Han ble "poteten" som kunne brukes til alt, nesten en evighetsmaskin.

Personlig har han vært en av mine favoritter fra han kom til klubben. En ærlig sliter med et flott vesen. Han skåret en del viktige mål i playoff-kampene, men målet som står fremst i panna, er seiersmålet borte mot Manchester City, med 10 mann på banen i over en omgang. Han ble tomåls-skårer i tillegg.

Dallas har vært flott å ha i Leeds. Hans personlighet synes jeg ligner mye på en annen av mine gamle favoritter, Gary Speed. Vi får håpe at han får en rolle innad i klubben og blir der lenge.
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #413 på: April 10, 2024, 14:38:25 »
At Dallas må legge støvlene på hylla smerter langt inn i sjelen. Særlig med tanke på det "monsteret" som ødela fotball karrieren hans, og som påfølgende sesong vant "The Treble" og som spilte på Santiago Bernebeu i går. Verden er grusom urettferdig.

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #414 på: April 10, 2024, 14:45:45 »
At Dallas må legge støvlene på hylla smerter langt inn i sjelen. Særlig med tanke på det "monsteret" som ødela fotball karrieren hans, og som påfølgende sesong vant "The Treble" og som spilte på Santiago Bernebeu i går. Verden er grusom urettferdig.
Kikket på YouTube -klippet av kollisjonen med Grealish nå og helt grusomt å se på når en vet hvor ille det gikk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #415 på: April 10, 2024, 16:47:54 »
For en spiller - og for en person (min favoritt)!! Han ble bare bedre og bedre som spiller. Spilte aldri en dårlig kamp. Og kunne alt på banen.

Han gikk vel glipp av 5-6 år som aktiv pga. skaden.

Trist.
MOT

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #416 på: April 10, 2024, 17:29:00 »
Stuart Dallas....

👤 266 Appearances
⚽ 28 Goals
🅰 18 Assists
🏆 EFL Championship 19/20
🥇 Leeds United Player of the Year 20/21
🥇 Players' Player of the Year 15/16, 19,20 20/21
🥇 Leeds United Goal of the Season 20/21
Club in discussions over a future role.
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #417 på: April 10, 2024, 18:00:50 »
Jeg hadde bursdag på mandag. Sønnen min har akkurat kommet i den alderen at han synes det er gøy å kjøpe gaver, så han og kona hadde i hemmelighet kjøpt Leeds-drakt. Jeg er mildt sagt den eneste i huset som bryr seg om fotball og Leeds, og ikke overraskende slet de med å velge hvilken spiller de skulle printe bakpå. De kjente ikke igjen noen av navnene.

Med ett unntak. Ett navn har tydeligvis blitt nevnt ofte nok i husholdningen til at det har satt seg. Da jeg på mandag pakket opp den flunkende nye Leeds-drakten med DALLAS 15 på ble jeg rørt av at de i uvitenhet hadde valgt en spiller som ikke har vært på banen de siste to sesongene. Lite visste jeg at spilleren selv antakelig på samme tid slet med vissheten om at han måtte offentliggjøre en svært tung nyhet to dager senere.

Om jeg ikke var stolt nok av drakten på mandag. I dag holder jeg på å sprekke når jeg bærer den.

For en spiller han var for oss!
« Siste redigering: April 10, 2024, 18:10:00 av TK20 »

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #418 på: April 10, 2024, 18:52:54 »
Jeg hadde bursdag på mandag. Sønnen min har akkurat kommet i den alderen at han synes det er gøy å kjøpe gaver, så han og kona hadde i hemmelighet kjøpt Leeds-drakt. Jeg er mildt sagt den eneste i huset som bryr seg om fotball og Leeds, og ikke overraskende slet de med å velge hvilken spiller de skulle printe bakpå. De kjente ikke igjen noen av navnene.

Med ett unntak. Ett navn har tydeligvis blitt nevnt ofte nok i husholdningen til at det har satt seg. Da jeg på mandag pakket opp den flunkende nye Leeds-drakten med DALLAS 15 på ble jeg rørt av at de i uvitenhet hadde valgt en spiller som ikke har vært på banen de siste to sesongene. Lite visste jeg at spilleren selv antakelig på samme tid slet med vissheten om at han måtte offentliggjøre en svært tung nyhet to dager senere.

Om jeg ikke var stolt nok av drakten på mandag. I dag holder jeg på å sprekke når jeg bærer den.

For en spiller han var for oss!

Historier fra virkeligheten er veldig ofte bedre enn de som er funnet opp.  8)

Synes forresten at vi mangler til dels flere emojier til bruk i tilfeller som dette og Stuart Dallas' karriereslutt.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #419 på: April 10, 2024, 21:23:40 »
Eg brukar normalt sett å unngå å kjøpe navn og nummer til spelarar på drakter, men i 20/21-sesongen kjøpte eg Dallas. Det er eg glad eg gjorde.

Personleg favoritt! Gjekk frå å vere moglegeins ei litt grå mus før Bielsa kom, og vart den perfekte lagspelar. Kunne spele over alt. Jobba hardt. Ingen stjernefakter, aldri noko drama. Gjorde jobben.

Han kjem til å bli sakna…!


Sent from my iPhone using Tapatalk