Kamp: vs Burnley @ Elland Road, lørdag 8/8 2015, klokken 13.30 - norsk tid

Started by Promotion 2010, August 05, 2015, 20:17:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bye

Jeg stoler ikke på Belluschi, ser helst at vi erstatter ham med en inn eller at en unggutt tar opp kampen. Uvøren i endel dueller.
Trønder i Bergen!

Frode

Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:17:54
Jeg stoler ikke på Belluschi, ser helst at vi erstatter ham med en inn eller at en unggutt tar opp kampen. Uvøren i endel dueller.
Han som mistet Vokes på scoringen

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

roaldv

Quote from: Frode on August 08, 2015, 15:19:11
Han som mistet Vokes på scoringen
Men veldig dårlig press på vår venstreside i forkant av scoringen!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

DenHviteYeboah

Kjipt med utligning på slutten, men dette tror jeg faktsik kan bli veldig bra utover! Heia Uwe- gi den mannen penger ;)

Eriksen55

Totalt sett i dag mener jeg Bellusci var kanon god! Synd med den glippen, men han er ikke den første og lang fra den siste som taper en hodeduell mot Vokes..

eros

h.b

Sydhagen

Meget bra laginnsats idag!
Cook og Mowatt strålte sentralt, men noe av æren for det skal Adeyemi få. En perfekt stabilisator på midtbanen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

gulle

I år rykker vi opp!

Annesj

Noen her vill vært skuffa om vi ikke slo real madrid å. Dette poenget tar jeg. Mye positivt å mye å gå på. Akkurat som ventet. Dette kan bli bra.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Helt jevn kamp. Uavgjort et rettferdig resultat. Silvestri, Bamba og Cook våre beste. Tror Bellusci blir en "farlig" spiller der bak ...

Kato

Hvillke svar fikk vi så i dag?

1. Vi er milevis foran der vi var i fjor på samme dag.

2. Bellusci/Bamba er for rufsete. Ryggraden vår er for opp og ned. Man vet aldri hva som kommer.

3. Charlie Taylor glimrende på venstre back

4. Ser gjerne at det handles ny høyreback.

5. Sam Byram viktig mann. Både god en mot en, samt i lufta. Bruk han offensivt.

6. Lewis Cook spiller for England før han er 20. Banens beste.

7. Føler Chris Wood blir viktig for oss. Det kommer mål fra den kanten.

8. Antenucci har 20 mål i championship i seg.

9. Dallas med en del bra, men så ikke helt matchfit ut. Forsvant.

10. Adeyemi på det jevne. Langt bedre spillertype som anker enn for eksempel Austin.

Hallgeir *

Quote from: eriksen55 on August 08, 2015, 15:26:49

Totalt sett i dag mener jeg Bellusci var kanon god! Synd med den glippen, men han er ikke den første og lang fra den siste som taper en hodeduell mot Vokes..

Han hadde også et balltap hvor Burnley holdt på å kontre inn 1-0, men Bellusci hadde en bra kamp, ja.

Men jeg stoler slett ikke på han. Til det mister han hodet alt for ofte.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sånn sett fornøyd med 1 poeng ! men irriterende at det var en tidligere spiller på utlån til Leeds Sam Vokes  som putta for Burnley! Reading borte i neste kamp ? blir vel litt spesielt for Røsler, og Reading fansen vil jeg tro !

Kontakinte

Faen meg det dummeste jeg har hørt hittil i dag! Har vært konge hele kampen frem til denne missen han gjør og den er dessverre avgjørende ???. Det er da nettopp ungutta (våre 2 hobbiter) som slipper frem Burnley på kanten i forkant av målet.

Hallgeir *

Quote from: Andersen on August 08, 2015, 15:32:38
Sånn sett fornøyd med 1 poeng ! men irriterende at det var en tidligere spiller på utlån til Leeds Sam Vokes  som putta for Burnley! Reading borte i neste kamp ? blir vel litt spesielt for Røsler, og Reading fansen vil jeg tro !

Hvorfor det? Rösler var manager i Wigan....
Super Leeds since 1968

Kato

Quote from: Kontakinte on August 08, 2015, 15:33:23
Faen meg det dummeste jeg har hørt hittil i dag! Har vært konge hele kampen frem til denne missen han gjør og den er dessverre avgjørende ???. Det er da nettopp ungutta (våre 2 hobbiter) som slipper frem Burnley på kanten i forkant av målet.

At man ikke stoler på Bellusci er ikke det dummeste som blir sagt. Vet aldri hva du får fra den kanten. Har ikke spilt en eneste kamp uten å komme med en kriseinvolvering. Så også i dag med en katastrofepasning på midten.

Bye

Prøver meg på en børs

Silverfox 6 - Helt grei kamp for ham, lite å gjøre med målet dessverre.

Berardi 4 - slet åpenbart i starten av kampen, var bedre offensivt enn defensivt. Ingen hodeløse taklinger dog.

Bamba 6 - er ikke helt venn med ballen, men er soleklar kaptein og avgjørende i enkelte situasjoner. Viktig.

Belluschi 4 - er sterk i kroppen og god til å posisjonere seg, bortsett fra en helt åpenbar svikt på skåringen. Sliter med tempo? Virker ikke trygg mot medium raske spillere.

Taylor 5- Kamp helt på det jevne, burde forsert for å legge inn, har ikke tall på hvor mange ganger han slo i kroppen på motspiller

Cook 5 - god og smart med ball, men blir noe lett mot Burnley når det går fort bakover.

Mowatt 5 - se Cook. Burde skåret.

Adeyemi 5 - så ikke mye til ham, noe som kan være en god ting, men burde vel holdt bedre defensivt. Store rom når Burnley gikk fremover.

Byram 5 - Burde utnyttet farten sin enda mer! Stort potensiale når det kommer til å gå både inn- og utover.

Dallas 5 - Viser veldig gode takter i 1. omgang, flink en mot en og ikke langt unna å skåre.

Wood 4 - svær og åpenbart et ok oppspillspunkt, fikk ikke mye å jobbe med. Burde hatt i alle fall ett mål på de sjansene han fikk. Nervøs?

Innbyttere: Antenucci, Doukara, Wootton. Ingen spilte mer enn 20 min, og Ante var den eneste som fikk både tid og anledning til å ha innflytelse. Meget pen skåring av Ante, og synes han viste meget gode takter. Burde vel startet?

Røsler 5 - helt grei kamp av vår nye sjef, venter lenge med byttene, men de to siste (Doukara/Wootton) har ikke mye for seg sånn uansett, annet enn å hvile de faste. Burde pushet på vingene mer, mye potensial i å sette opp Wood på hodet.

Trønder i Bergen!

Frode

Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:37:51
Prøver meg på en børs

Berardi 4 - slet åpenbart i starten av kampen, var bedre offensivt enn defensivt. Ingen hodeløse taklinger dog.

Bamba 6 - er ikke helt venn med ballen, men er soleklar kaptein og avgjørende i enkelte situasjoner. Viktig.

Belluschi 4 - er sterk i kroppen og god til å posisjonere seg, bortsett fra en helt åpenbar svikt på skåringen. Sliter med tempo? Virker ikke trygg mot medium raske spillere.

Taylor 5- Kamp helt på det jevne, burde forsert for å legge inn, har ikke tall på hvor mange ganger han slo i kroppen på motspiller

Cook 5 - god og smart med ball, men blir noe lett mot Burnley når det går fort bakover.

Adeyemi 5 - så ikke mye til ham, noe som kan være en god ting, men burde vel holdt bedre defensivt. Store rom når Burnley gikk fremover.

Byram 5 - Burde utnyttet farten sin enda mer! Stort potensiale når det kommer til å gå både inn- og utover.

Dallas 5 - Viser veldig gode takter i 1. omgang, flink en mot en og ikke langt unna å skåre.

Wood 4 - svær og åpenbart et ok oppspillspunkt, fikk ikke mye å jobbe med. Burde hatt i alle fall ett mål på de sjansene han fikk. Nervøs?

Innbyttere: Antenucci, Doukara, Wootton. Ingen spilte mer enn 20 min, og Ante var den eneste som fikk både tid og anledning til å ha innflytelse. Meget pen skåring av Ante, og synes han viste meget gode takter. Burde vel startet?

Røsler 5 - helt grei kamp av vår nye sjef, venter lenge med byttene, men de to siste (Doukara/Wootton) har ikke mye for seg sånn uansett, annet enn å hvile de faste. Burde pushet på vingene mer, mye potensial i å sette opp Wood på hodet.
Synes du er generelt streng (mot de fleste) Silvestri hadde to svært viktige redninger - skudd fra kloss hold som han holdt (med Burnleyspillere som luktet på evt. retur) Bamba rotet vel litt en gang, ellers en bauta.

Kato

Hvis børsen er 1-10 syns jeg du er for streng.

Silvestri 7
Berardi 6
Bamba 7
Bellusci 6
Taylor 7
Cook 8
Mowatt 6,5
Adeyemi 6,5
Wood 6
Dallas 6
Byram 7,5
Antenucci 8

Bye

Frode: så er det også de to spillerne som får 6 av meg  ;)

Er forsåvidt enig at det er strengt, men jeg har også forventninger til dette laget, anført av noen glimrende unggutter som alle kan og bør spille på høyeste nivå om ikke lenge. Det er disse vi bør sette vår lit til. Helt greit med 1-1 mot et lag som spilte PL med bortimot tilsvarende lag senest i fjor, regner med vi bare blir enda bedre utover.

MOT

Edit: følger forøvrig vanlige innbytteregler og gir konsekvent ikke karakter til spillere som kommer inn etter spilte 60 min; derfor får ikke Ante. Han hadde i såfall fått 7.  ;)
Trønder i Bergen!

Kontakinte

Quote from: Kato on August 08, 2015, 15:43:56
Hvis børsen er 1-10 syns jeg du er for streng.

Silvestri 7
Berardi 6
Bamba 7
Bellusci 6
Taylor 7
Cook 8
Mowatt 6,5
Adeyemi 6,5
Wood 6
Dallas 6
Byram 7,5
Antenucci 8
Nesten enig :)Wood 4!

Promotion 2010

Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:37:51
Prøver meg på en børs

Utrolig strengt bedømt, hvis ikke det er en terning du har kastet.

Røsler må vel ha en åtter for å ha skapt et LAG på 6 uker!

Resten ville jeg oppgradert med tre poeng pr hode.

Småspillet mellom Byram, Cook og Mowatt var til tider/periodevis på Arsenalnivå. Dette er virkelig noe å bygge videre på. Spillet vil kunne utvikles videre både med og uten ball. Imponerende bevegelighet spiller for spiller mot et hardtarbeidende lag som består av spillere som holdt stand veldig lenge i PL i fjor.

Taylor var strålende og Dallas imponerende i store deler av første omgang.

Jeg har store forhåpninger til sesongen og gleder meg stort!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

karaba

Mye positivt i dag og til tider viste Leeds bra spill. Jeg håper at det kommer en god ving til da Byram ikke er god nok i den rollen. Chris Wood manglet helt touchet i dag og hvis ikke han hever seg mange hakk så ser jeg ikke mange mål komme fra den kanten.