Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sv: Sv:
« Svar #690 på: Februar 20, 2016, 22:51:12 »
This :(

Uansett hva som skjer videre er det liksom likegyldig så lenge Cellino eier klubben og styrer slik han gjør. Vi kommer ikke videre før han er borte.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #691 på: Februar 20, 2016, 23:30:56 »
Stygt redd for at maskaramannen fører oss ned til league one.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #692 på: Februar 20, 2016, 23:53:57 »
Stygt redd for at maskaramannen fører oss ned til league one.
[/quote de tre platserna känns som vikna för Bolton, Rotherham och Charlton, sammanlagt tog de 1 poäng idag ;)
 

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #693 på: Februar 21, 2016, 07:30:08 »
Stygt redd for at maskaramannen fører oss ned til league one.
de tre platserna känns som vikna för Bolton, Rotherham och Charlton, sammanlagt tog de 1 poäng idag ;)
Og når neste sesong starter sitter en annen vannmelon på hans plass.
Det er ikke Evans jeg er redd for, det er han som ansetter og sparker sånne.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #694 på: Februar 21, 2016, 10:00:08 »
Stygt redd for at maskaramannen fører oss ned til league one.
de tre platserna känns som vikna för Bolton, Rotherham och Charlton, sammanlagt tog de 1 poäng idag ;)
Og når neste sesong starter sitter en annen vannmelon på hans plass.
Det er ikke Evans jeg er redd for, det er han som ansetter og sparker sånne.

Ja hvis man ikke rykker opp rota, kommer ugresset frem igjen.

Men det hele er totalt åpenbart. Cellino ansetter nikkedukker som gjør at han selv kan ringe og ta ut lag.

Brendan Rogers, Nigel Pearson. Tipper sånne hadde gjort oss meget godt. Men ikke jobber de for Cellino, og ikke ansetter Cellino sånne karer. Så inkompetansen vi har vært vitne til, forsvinner ikke før du så riktig sier rota til alt er borte.
 

Woody

Sv: Sv: Sv:
« Svar #695 på: Februar 21, 2016, 10:02:45 »
This :(

Uansett hva som skjer videre er det liksom likegyldig så lenge Cellino eier klubben og styrer slik han gjør. Vi kommer ikke videre før han er borte.

Greit oppsummert på en linje.Vi får aldri bygd klubb eller lag,sånn det drives i dag,da kan han hete Evans eller Trond Viggo han som står på sidelinja,spiller ingen rolle.Det råder en likegyldighet blant fansen som jeg aldri har opplevd før(kansje og blant spillere)Cellino og Evans blir nok borte en dag,spørsmåler er bare når og hvem i helv.... som vil overta denne smørja.
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #696 på: Februar 21, 2016, 10:06:30 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #697 på: Februar 21, 2016, 10:09:17 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson


Tror du en midlertidig leder så mye som kan bestille søppelsekker mens Cellino er utestengt?
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #698 på: Februar 21, 2016, 10:19:21 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson


Tror du en midlertidig leder så mye som kan bestille søppelsekker mens Cellino er utestengt?

Kanskje kan selve eierstrukturen i Eleanora komme inn her og beordre Cellino til å gjøre noe riktig for en gangs skyld. Til og med en blind høne kan finne korn.
Personlig er jeg ikke direkte for måten man protesterer mot Cellino på. Men kanskje det faktisk er den veien vi må gå for å få klubben ut av hans hender. Og jeg tar heller en ny administrasjon for å bli kvitt Cellino

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #699 på: Februar 21, 2016, 10:56:55 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson



Styr unna trist alternativ to og tre på den listen. Det må være mulig å ha lyst på mer progressive trenere. Det finnes et enormt antall tidligere spillere som har gjort unna endel av sin opplæring på "grassrot" nivå som kan være vært og gjøre research på.

Hva med Dennis Bergkamp? Han har vært en del av Nederland B når de hadde det. Han har jobbet under Van Basten og De Boer. De siste årene har han jobbet med juniorlaget og A-laget til Ajax. Du kan se på hvor ung A-stallen til Ajax er så tar jeg for gitt at han har vært involvert i endel av utviklingen til de spillerne.

Han har et navn, han har vært tålmodig i klubb valgene sine når han var spiller. Han har en bakgrunn som ihvertfall jeg synes er spennende. Han kjenner engelsk fotball, engelsk mentalitet og engelsk fotballkultur.

Dette vil være en spennende kandidat, uten at jeg har gjort intervju med Bergkamp om han kan være interessert eller om han har mangler/kvaliteter utover det som er synlig fra utsiden.

Tenk for en standing han har og nettverk på spiller som faller utenom i Ajax eller andre hollandske alternativer. Tenk for en inngang for å kunne låne eller rekruttere spillere fra Arsenal.

Bergkamp er så gammel at han også vet at Leeds er en stor klubb og gjerne et veldig godt alternativ for å starte en hovedtrener karriere(da regner jeg ikke med at Leeds naturlig nok er et dårlig alternativ og trene dersom du har ambisjoner, grunnet alt utenom sportslig).

Tenk om Leeds kunne brukt sitt navn til å tiltrekke seg kvalitet, da kunne vi fått gode reslutater uten og nødvendigvis måtte brenne 9 millioner pund på en spiss.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #700 på: Februar 21, 2016, 11:20:41 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson



Styr unna trist alternativ to og tre på den listen. Det må være mulig å ha lyst på mer progressive trenere. Det finnes et enormt antall tidligere spillere som har gjort unna endel av sin opplæring på "grassrot" nivå som kan være vært og gjøre research på.

Hva med Dennis Bergkamp? Han har vært en del av Nederland B når de hadde det. Han har jobbet under Van Basten og De Boer. De siste årene har han jobbet med juniorlaget og A-laget til Ajax. Du kan se på hvor ung A-stallen til Ajax er så tar jeg for gitt at han har vært involvert i endel av utviklingen til de spillerne.

Han har et navn, han har vært tålmodig i klubb valgene sine når han var spiller. Han har en bakgrunn som ihvertfall jeg synes er spennende. Han kjenner engelsk fotball, engelsk mentalitet og engelsk fotballkultur.

Dette vil være en spennende kandidat, uten at jeg har gjort intervju med Bergkamp om han kan være interessert eller om han har mangler/kvaliteter utover det som er synlig fra utsiden.

Tenk for en standing han har og nettverk på spiller som faller utenom i Ajax eller andre hollandske alternativer. Tenk for en inngang for å kunne låne eller rekruttere spillere fra Arsenal.

Bergkamp er så gammel at han også vet at Leeds er en stor klubb og gjerne et veldig godt alternativ for å starte en hovedtrener karriere(da regner jeg ikke med at Leeds naturlig nok er et dårlig alternativ og trene dersom du har ambisjoner, grunnet alt utenom sportslig).

Tenk om Leeds kunne brukt sitt navn til å tiltrekke seg kvalitet, da kunne vi fått gode reslutater uten og nødvendigvis måtte brenne 9 millioner pund på en spiss.

Bergkamp er absolutt et spennende valg. Men jeg tror vi desverre må opp i en 10 mill spiss for å få den spissen som er garantist. Hvis da ikke vi finner gull andre har sett gråstein da

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #701 på: Februar 21, 2016, 12:42:48 »
I intervjuet etter kampen sa Evans bl.a. :

"I thought they started better than us in the first 10 minutes, but for the next half-an-hour we were by far the better team". 

Var vi virkelig så gode  ???

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/bdoh8asl0r651kmmqkzdeb9b2/title/watford-evans-on-cruel-cup-exit#sthash.f6icKm0H.dpuf

Super Leeds since 1968

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #702 på: Februar 21, 2016, 12:51:19 »
I intervjuet etter kampen sa Evans bl.a. :

"I thought they started better than us in the first 10 minutes, but for the next half-an-hour we were by far the better team". 

Var vi virkelig så gode  ???

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/bdoh8asl0r651kmmqkzdeb9b2/title/watford-evans-on-cruel-cup-exit#sthash.f6icKm0H.dpuf



Ja vist var vi det! Vi så jo ut som et PL lag i første omgang.....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #703 på: Februar 21, 2016, 12:53:58 »
I intervjuet etter kampen sa Evans bl.a. :

"I thought they started better than us in the first 10 minutes, but for the next half-an-hour we were by far the better team". 

Var vi virkelig så gode  ???

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/bdoh8asl0r651kmmqkzdeb9b2/title/watford-evans-on-cruel-cup-exit#sthash.f6icKm0H.dpuf


Mascara og rosenrøde briller... For en kombinasjon!
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #704 på: Februar 21, 2016, 12:55:39 »
Evans må vekk. Han  er en dinosaur selv i forhold til Warnock. Med en gang det skjer noe, ja da slakter han spillere offentlig. Jeg kan egentlig bare drømme om at Cellino har lært, men kanskje denne utestengelsen han nå får på 230 dager gjør at en midlertidig leder av klubben ser alvoret. Sparker Evans, ansetter klokt og sørger for at det blir en viss stabilitet.Evans må vekk. En ny manager må få tid på seg, og da en manager som har vist at han kan det med lederskap og få spillere til å jobbe kollektivt for klubben og manageren.
Hvem vil jeg ha som er realistisk egentlig.
1)Brendan Rodgers
2)David Moyes
3)Nigel Pearson


Tror du en midlertidig leder så mye som kan bestille søppelsekker mens Cellino er utestengt?

Kanskje kan selve eierstrukturen i Eleanora komme inn her og beordre Cellino til å gjøre noe riktig for en gangs skyld. Til og med en blind høne kan finne korn.
Personlig er jeg ikke direkte for måten man protesterer mot Cellino på. Men kanskje det faktisk er den veien vi må gå for å få klubben ut av hans hender. Og jeg tar heller en ny administrasjon for å bli kvitt Cellino

Eleonora Sport Ltd består av to direktører der Massimo er den ene. Er nok redd det er han som styrer det selskapet helt og fullt....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #705 på: Februar 21, 2016, 13:41:55 »

rd1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #706 på: Februar 21, 2016, 13:42:53 »
Hadde vi hatt to gode spisser og en god høyreback og fortsatt ikke vært gode skulle jeg også dømt Evans nord å ned. Slik stallen er nå synes jeg det er vanskelig å se hvilken manager som skulle fått noe ut av dette laget..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #707 på: Februar 21, 2016, 13:57:59 »
Evans må vekk. Nå er det Cooper som får gjennomgå
http://www.hitc.com/en-gb/2016/02/21/steve-evans-expresses-doubts-over-leeds-united-defender-liam-coo/page/1/

Han sier jo bare at Deeney er knallgod, snakk om det engelske landslaget for han. Litt idiotisk å bruke egen spiller for å fremheve hvor god Deeney egentlig er.

Ser at mange Evans sitater blir brukt mot han, når man feks ser en hel pressekonferanse så er det ikke SÃ… ille det han sier når man hører alt han sier. Når det er sagt så må han lære seg å holde kjeft, han gir jo masse krutt til presse og fans som ikke liker han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #708 på: Februar 21, 2016, 22:33:53 »
I intervjuet etter kampen sa Evans bl.a. :

"I thought they started better than us in the first 10 minutes, but for the next half-an-hour we were by far the better team". 

Var vi virkelig så gode  ???

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/bdoh8asl0r651kmmqkzdeb9b2/title/watford-evans-on-cruel-cup-exit#sthash.f6icKm0H.dpuf

Vi forsvarer oss greit mot ett svakt Watford som hadde 6 endringer siden siste seriekamp.
Vi var veldig heldige at ikke Britos scoret på en av de 3 gangene vi ikke klarte og markere ham på dødballer første 20 minuttene, og selv skapte vi nada.
Sjanser, om vi skal kalle de det- hadde vi etter at Erwin kom inn for en uforståelig svak Antenucci med 10 minutter igjen, og Doukara kunne scoret på ett skudd da.... Thats' it.
Vet ikke hva Evans ser som ikke vi/ jeg ser, vi møter PL - motstand... Men Watford var ikke gode denne kampen, og vi var svært mye svakere fra midtstreken enn de..... Og målet deres ligger altså helt i enden av midtbanen.. :D >:( ::)
 

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #709 på: Februar 29, 2016, 21:16:16 »
Over og ut. Dette har du ikke greie på.
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #710 på: Februar 29, 2016, 21:16:41 »
Er nok siste kampen dette.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #711 på: Februar 29, 2016, 21:34:08 »
Spillere som kan ta i mot en ball, har ett snev av ballkontroll. Æ nevn Botaka, Dallas og Caraol..
Men de bruka vi ikke, forstår det ikke


Coyle brukes ut av posisjon sin, allment kjent at det gjør vi IKKE.

EVANS, bare ta din hatt å gå

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #712 på: Februar 29, 2016, 21:37:19 »
Er det noen her på forumet som fortsatt mener at Evans bør få tid til å bygge et lag?? Har vi sett glimt av storhet og taktikk hos denne mannen...?

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #713 på: Februar 29, 2016, 21:51:07 »
Er det noen her på forumet som fortsatt mener at Evans bør få tid til å bygge et lag?? Har vi sett glimt av storhet og taktikk hos denne mannen...?
Noen mener han har fått orden på det defensive.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #714 på: Februar 29, 2016, 21:52:41 »
Er det noen her på forumet som fortsatt mener at Evans bør få tid til å bygge et lag?? Har vi sett glimt av storhet og taktikk hos denne mannen...?
Noen mener han har fått orden på det defensive.
Ja, det er noen rare briller der ute....

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #715 på: Februar 29, 2016, 22:23:08 »
Er det noen her på forumet som fortsatt mener at Evans bør få tid til å bygge et lag?? Har vi sett glimt av storhet og taktikk hos denne mannen...?

Jeg har ytret det ja... Legger meg fullstendig flat. Dette går ikke lenger. Botaka uttalelsene toppet misnøyen. Lagoppstillingen var dråpen som fikk det til å renne over.. 1 omg gjorde at jeg klikket. At Bamba kom utpå i 2 omg utløste tårer og en fullstendig resignasjon.. Nå ligger jeg apatisk på sofaen, og våkner nok der i morgen tidlig!

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #716 på: Februar 29, 2016, 22:38:27 »
Evans er ferdig, det må han være.

Laguttaket og taktikk er ikkei nærheten av å være riktig.


Går ikke ann å skylde på Cellino som mange vil, det er Evans som tar ut laget. Helt enigi at ny eier må inn. Men selv da må Evans ut.


Æ gremmes, det e så surt, å se Leeds bli latterligjort kamp etter kamp.



Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #717 på: Februar 29, 2016, 22:55:09 »
Jeg er redd denne udugelige karen ikke får sparken på en stund... For hvem i all verden vil ha jobben hans nå? 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #718 på: Februar 29, 2016, 22:58:01 »

Jeg er redd denne udugelige karen ikke får sparken på en stund... For hvem i all verden vil ha jobben hans nå? 
En av de som vi har kontrakt med?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #719 på: Februar 29, 2016, 23:20:08 »
Som sagt før.... Evans sa etter Prestonkampen (som vi heldig vant mot 10 mann) at etter jul skulle vi virkelig få se hva han sto for som trener ... ja det har nå gått 11 kamper.. 1 seier, 6 uavgjort og 4 tap, 8 scora mål. skapt minst målsjanser av samtlige 24 lag i championship. 0,81 poeng i snitt,   0,72 mål i snitt

Og fortsatt er det en del som har trua på han og ønsker at dette er mannen som skal få bygge fremtiden...
For the sake of Leeds United he would break himself in two