Skrevet av Emne: Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell  (Lest 70411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #150 på: September 08, 2018, 19:43:08 »
Litt passiv på første målet imot, men er jo ingen tabbe i den forstand. Andre målet er jo bare en gedigen brøler fra forsvarsspillerens side. Gratulerer til BPF med debuten, og det i en tellende kamp, attpåtil!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #151 på: September 08, 2018, 20:01:30 »
Og Bailey debuterte for Nord Irland i dag, han.
Stort!
Med en saftig blemme, forstår jeg. Rister nok av seg den skuffelsen.

Ikke bra, nei.

For Leeds er det jo greit at tabbene kommer på landslaget?


Tror ikke vi skal laste BPF for noen av målene.

https://m.youtube.com/watch?v=7EjqJieCS4k

Hadde han reagert kjappere,  kunne han kastet seg fram og tatt innlegget ved mål nr. 1. Ingen tabbe.

Ved mål nr. 2 er det jo en svært risikofull og upresis heading tilbake mot BPF, som han ser ut til å bomme på. Det ser kanskje litt klønete ut? Litt for lite bestemt, men kanskje ingen direkte keppertabbe.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #152 på: September 08, 2018, 20:15:11 »
Og Bailey debuterte for Nord Irland i dag, han.
Stort!
Med en saftig blemme, forstår jeg. Rister nok av seg den skuffelsen.

Ikke bra, nei.

For Leeds er det jo greit at tabbene kommer på landslaget?


Tror ikke vi skal laste BPF for noen av målene.

https://m.youtube.com/watch?v=7EjqJieCS4k

Hadde han reagert kjappere,  kunne han kastet seg fram og tatt innlegget ved mål nr. 1. Ingen tabbe.

Ved mål nr. 2 er det jo en svært risikofull og upresis heading tilbake mot BPF, som han ser ut til å bomme på. Det ser kanskje litt klønete ut? Litt for lite bestemt, men kanskje ingen direkte keppertabbe.

Ikke patent dette. Og noe han vil bli kritisert for

auren

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #153 på: September 08, 2018, 20:43:25 »
Ingen keepertabber. Det siste målet er en stor tabbe av forsvarsspilleren. BPF gjør en rar inngripen, men tror han er redd for å lage straffe. Ingen keepertabber, men han kunne kanskje gjort sakene sine bedre ved begge målene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #154 på: September 08, 2018, 22:55:01 »
Ingen keepertabber. Det siste målet er en stor tabbe av forsvarsspilleren. BPF gjør en rar inngripen, men tror han er redd for å lage straffe. Ingen keepertabber, men han kunne kanskje gjort sakene sine bedre ved begge målene.

auren

Ingen tabber. Med mer rutine på landslag kunne han kanskje forutsett sjansene raskere og reddet. Kanskje. Da hadde vi sagt det var meget godt keeperspill.

Reaney

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #155 på: September 08, 2018, 23:52:07 »
BPF altfor passiv på begge målene. Preget av stundens alvor. Hadde han "ofret livet" i begge situasjonene så hadde det ikke blitt mål.
« Siste redigering: September 09, 2018, 00:09:08 av Reaney »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #156 på: September 09, 2018, 09:54:25 »
Det vi ikke ser er et par fantastiske redninger som han hadde i kampen.


Mål 1: Fatalt at ikke en forsvarer følger målskårer. Nesten umulig for keeper å følge ballbanen, pluss å ha 100% fokus på han som kommer på løp.

Mål 2: Hurtighet inn i situasjoner og langt større frekkhet er noe som kommer med mer erfaring, men ballen skulle aldri vært headet inn i det området. Forteller kanskje mest at forsvarer stoler på BPF.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #157 på: September 09, 2018, 17:31:18 »
Og Bailey debuterte for Nord Irland i dag, han.
Stort!
Med en saftig blemme, forstår jeg. Rister nok av seg den skuffelsen.

Ikke bra, nei.

For Leeds er det jo greit at tabbene kommer på landslaget?


Tror ikke vi skal laste BPF for noen av målene.

https://m.youtube.com/watch?v=7EjqJieCS4k

Hadde han reagert kjappere,  kunne han kastet seg fram og tatt innlegget ved mål nr. 1. Ingen tabbe.

Ved mål nr. 2 er det jo en svært risikofull og upresis heading tilbake mot BPF, som han ser ut til å bomme på. Det ser kanskje litt klønete ut? Litt for lite bestemt, men kanskje ingen direkte keppertabbe.

Ikke patent dette. Og noe han vil bli kritisert for
Ja, det finnes dem som er ivrige etter å kritisere.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #158 på: September 09, 2018, 17:32:46 »
Og Bailey debuterte for Nord Irland i dag, han.
Stort!
Med en saftig blemme, forstår jeg. Rister nok av seg den skuffelsen.

Ikke bra, nei.

For Leeds er det jo greit at tabbene kommer på landslaget?


Tror ikke vi skal laste BPF for noen av målene.

https://m.youtube.com/watch?v=7EjqJieCS4k

Hadde han reagert kjappere,  kunne han kastet seg fram og tatt innlegget ved mål nr. 1. Ingen tabbe.

Ved mål nr. 2 er det jo en svært risikofull og upresis heading tilbake mot BPF, som han ser ut til å bomme på. Det ser kanskje litt klønete ut? Litt for lite bestemt, men kanskje ingen direkte keppertabbe.

Ikke patent dette. Og noe han vil bli kritisert for
Ja, det finnes dem som er ivrige etter å kritisere.

http://www.hitc.com/en-gb/2018/09/09/ian-wright-and-lee-dixon-criticise-bailey-peacock-farrell-for-be/

Leedsfan

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #159 på: September 19, 2018, 13:24:27 »
Denne karen overrasker meg. Jeg mente vi skulle ha hentet inn en rutinert og god keeper før seriestart, men det ser ut som BPF er verdig å være nr. 1. Bunnsoleed's er han:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #160 på: Oktober 14, 2018, 16:38:19 »
Northern Ireland manager Michael O'Neill has given his full backing to young goalkeeper Bailey Peacock-Farrell ahead of Monday's Nations League match against Bosnia-Herzegovina.

The 21-year-old gave away a dangerous indirect free-kick inside the box when he picked up a Jonny Evans backpass in Friday night's 1-0 defeat by Austria.

The Leeds keeper was also involved in the mix-up which led to Bosnia's second goal in September's 2-1 defeat.

But O'Neill has confidence in him.

"We can scrutinise Bailey's performance but he's a goalkeeper with massive potential," O'Neill said.

"I've seen very experienced goalkeepers do the same in a game. It's a big learning curve for Bailey.

"He's coming in, he's still young enough to play in the U21s but he's handled himself very well.

"We have to play him, we have to develop him and that's what we'll do. I attach no blame to him really for anything to date.

"We're very lucky to have a goalkeeper of that quality we can develop for the future."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #162 på: Oktober 15, 2018, 09:58:32 »
BPF til Spurs om ikke så lenge?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/10/14/report-claims-spurs-scouted-austria-v-northern-ireland-are-they/
Bare tull. Så god har han ikke vært (selv om han har vært god har han ikke vær FREMRAGENDE), og storklubbene nå til dags selger ungdomspillerne sine og kjøper de tilbake den dagen de slår igjennom, da det er billigere og lettere enn å fostre frem 500 spillere hvor 2 slår igjennom. Så dette tar jeg med stor ro  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #163 på: Oktober 15, 2018, 11:44:46 »
BPF til Spurs om ikke så lenge?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/10/14/report-claims-spurs-scouted-austria-v-northern-ireland-are-they/
Bare tull. Så god har han ikke vært (selv om han har vært god har han ikke vær FREMRAGENDE), og storklubbene nå til dags selger ungdomspillerne sine og kjøper de tilbake den dagen de slår igjennom, da det er billigere og lettere enn å fostre frem 500 spillere hvor 2 slår igjennom. Så dette tar jeg med stor ro  :)
Jeg synes de kokte suppe på en relativt tynn spiker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #164 på: Oktober 29, 2018, 19:56:24 »
22 år i dag

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #165 på: Oktober 29, 2018, 20:14:48 »
Mange gratulasjoner på bl.a. Twitter i dag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #166 på: Oktober 30, 2018, 09:18:11 »
Bestefaren til BPF??

Synes han var svært lik. Dette er Peter Grummitt, keeper for Forest på 60-tallet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #167 på: November 02, 2018, 11:00:36 »
Vi har snart passert en tredel av sesongen og det er på tide å se litt på hva vi kan trekke ut av sesongen så langt. En av de tingene som slår meg, er at vi heldigvis ikke diskuterer keeperplassen i det hele tatt lenger.? BPF er første navn på blokka i lagoppstillingen og er vår udiskutable nr.1. Han er 22 år og har hatt litt berg-og dalbane i karrieren - hvem hadde trodd det for et par år siden?

Han har fortsatt ting å lære, men har blitt en meget habil keeper. Særlig har han tatt steg med ballen i beina og fremstår som bunnsolid i frispillingen når motstanderen presser høyt. Et stort skritt fram fra Wiedwald hvor man satt med hjertet i halsen på hvert tilbakespill.

Hvis han fortsetter den samme utviklingskurven, holder han bra PL-nivå før han fyller 24. Kudos til vår unge nr 1!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #168 på: November 02, 2018, 17:49:06 »
Vi har snart passert en tredel av sesongen og det er på tide å se litt på hva vi kan trekke ut av sesongen så langt. En av de tingene som slår meg, er at vi heldigvis ikke diskuterer keeperplassen i det hele tatt lenger.? BPF er første navn på blokka i lagoppstillingen og er vår udiskutable nr.1. Han er 22 år og har hatt litt berg-og dalbane i karrieren - hvem hadde trodd det for et par år siden?

Han har fortsatt ting å lære, men har blitt en meget habil keeper. Særlig har han tatt steg med ballen i beina og fremstår som bunnsolid i frispillingen når motstanderen presser høyt. Et stort skritt fram fra Wiedwald hvor man satt med hjertet i halsen på hvert tilbakespill.

Hvis han fortsetter den samme utviklingskurven, holder han bra PL-nivå før han fyller 24. Kudos til vår unge nr 1!

+1

Har stor tro på at BPF blir en habil PL-keeper.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #169 på: November 10, 2018, 21:00:59 »
Gjennom høsten har BPF levert langt over det jeg har forventet. Litt passiv i feltarbeid, og usikker på om han skal komme ut på noen baller i bakrom. Glmrende med beina og god på streken.

I dag er han svak, og må ta sin del av skylda for at det gikk galt. Likevel ser jeg ingen grunn til å vrake han. Det er nå vi får se hva han mentalt er bygd av. Ã… bytte keeper nå er ikke et riktig valg.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #170 på: November 10, 2018, 21:01:57 »
Skal vi ta en prat om "elefanten i rommet"?
BPF er ikke god nok foreløpig er min påstand. Han har gitt bort flere enkle mål i denne sesongen. I dag fikk WBA 3 enkle mål uten at det var direkte keepertabber.
Han ser ut til å være en ok ccc keeper, ikke noe særlig mer enn det...
Kjør debatt....

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #171 på: November 10, 2018, 21:11:59 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #172 på: November 10, 2018, 21:26:11 »
Skal vi ta en prat om "elefanten i rommet"?
BPF er ikke god nok foreløpig er min påstand. Han har gitt bort flere enkle mål i denne sesongen. I dag fikk WBA 3 enkle mål uten at det var direkte keepertabber.
Han ser ut til å være en ok ccc keeper, ikke noe særlig mer enn det...
Kjør debatt....

Elefanten i rommet er vel like mye en Pontus Jansson som ser ut til å like dårlig at vi presser høyt. Han havner stadig en mot en defensivt etter bakken. Noe han ikke mestrer voldsomt.
 

baste

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #173 på: November 10, 2018, 21:29:51 »
Gjennom høsten har BPF levert langt over det jeg har forventet. Litt passiv i feltarbeid, og usikker på om han skal komme ut på noen baller i bakrom. Glmrende med beina og god på streken.

I dag er han svak, og må ta sin del av skylda for at det gikk galt. Likevel ser jeg ingen grunn til å vrake han. Det er nå vi får se hva han mentalt er bygd av. Ã… bytte keeper nå er ikke et riktig valg.

+1
Synes vi skal peke på mange andre først.
Vi har absolutt heng på direkte opprykk.
Peacock bør få fortsette som nr1, lenge før en lånespiller.
Clarke burde fått tillitt foran Harrison... MOT

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #174 på: November 10, 2018, 21:32:55 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #175 på: November 10, 2018, 21:44:00 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

BPF har ikke spilt seg ut. Han har ikke en gang gjort en stor tabbe. Vrakes han, forsvinner selvtilliten. Hva om Blackman mislykkes på direkten? Da står vi der med to aspeløv på linje med Wiedwald og Lonergan i fjor. Nei, gi BPF tillit over tid. Slik blir han bedre.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #176 på: November 10, 2018, 22:04:06 »
Gjennom høsten har BPF levert langt over det jeg har forventet. Litt passiv i feltarbeid, og usikker på om han skal komme ut på noen baller i bakrom. Glmrende med beina og god på streken.

I dag er han svak, og må ta sin del av skylda for at det gikk galt. Likevel ser jeg ingen grunn til å vrake han. Det er nå vi får se hva han mentalt er bygd av. Ã… bytte keeper nå er ikke et riktig valg.

+1
Synes vi skal peke på mange andre først.
Vi har absolutt heng på direkte opprykk.
Peacock bør få fortsette som nr1, lenge før en lånespiller.
Clarke burde fått tillitt foran Harrison... MOT

+2

Mener det er helt feil å peke på noen i hele tatt. Vi har hatt en kanonsesong!!

Eriksen55

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #177 på: November 10, 2018, 22:04:30 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

BPF har ikke spilt seg ut. Han har ikke en gang gjort en stor tabbe. Vrakes han, forsvinner selvtilliten. Hva om Blackman mislykkes på direkten? Da står vi der med to aspeløv på linje med Wiedwald og Lonergan i fjor. Nei, gi BPF tillit over tid. Slik blir han bedre.

+1

Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #178 på: November 10, 2018, 23:07:16 »
Blackman er ikke bedre.

BPF har hatt tre tabber etter det jeg husker. Alle er ikke like store, så han bør absolutt fortsatt være nummer 1.

Det gjøres også tabber lenger fram på banen uten at man blir satt ut.
Det vet du ikke. Han bør prøves. I Championship-kamper.

BPF har ikke spilt seg ut. Han har ikke en gang gjort en stor tabbe. Vrakes han, forsvinner selvtilliten. Hva om Blackman mislykkes på direkten? Da står vi der med to aspeløv på linje med Wiedwald og Lonergan i fjor. Nei, gi BPF tillit over tid. Slik blir han bedre.

+1

Helt enig.

BPF har ikke spilt seg ut av startoppstillingen. Ikke i nærheten engang.

Taper man kamper, ropes det fort på syndebukker.
Super Leeds since 1968

ar9

Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #179 på: November 10, 2018, 23:26:40 »
At keepere slipper inn noen billige mål innimellom er vel statistisk uungåelig.

Min skepsis til BPF nå går rett og slett på rekkevidden. Kunne vel muligens tatt det første skuddet som kom fra forholdsvis skrå vinkel. Men mål nummer 2?
Enda ett baklengs på langskudd?

Har fortsatt ikke glemt måla til Che Adams.
Derby sitt frispark mål (omenn m ekkel skru). Har det ikke vært en eller to til og?

Erfaring, rutine etc blir jo bare bedre med antall spilte kamper.
Men hvis rekkevidden setter begrensninger kan det bli kostbart for oss i lengden.
Den får han rett og slett ikke gjordt noe med.