Skrevet av Emne: FA Cup 4.runde: vs Bolton @ Macron Stadium, lørdag 30/1 2016, kl 16.00  (Lest 29900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: FA Cup 4.runde: vs Bolton @ Burnden Park, lørdag 30/1 2016, kl 16.00
« Svar #150 på: Januar 30, 2016, 17:53:28 »
Selv om Bolton hadde en opptur sist med seier 3-1 over MK Dons, har jeg god tro på at vi går videre til 5. runde.

Tipper en knepen seier med 2-1.

Da gikk faktisk tipset mitt inn, men det ble jo litt for spennende på slutten etter min smak.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Hvorfor ønsker alle Manu i neste runde. Vi kommer til å bli grusa. Ønsker meg av prinsipp det svakeste laget. Og jeg er rett å slett flau når vi harselerer over en seier på Old Trafford l 2010. Det er mange lag som slår manu. Men kun vi som greier å skryte av det i åresvis etterpå

Trondjo

Storlag på ER neste runde? Bring em on!
Trekning i morgen 18.15. Spennende
 

Hallgeir *

Det blir vel City eller Arsenal borte.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Håper på Shrewsbury

Frode

 

gulle

Hvorfor ønsker alle Manu i neste runde. Vi kommer til å bli grusa. Ønsker meg av prinsipp det svakeste laget. Og jeg er rett å slett flau når vi harselerer over en seier på Old Trafford l 2010. Det er mange lag som slår manu. Men kun vi som greier å skryte av det i åresvis etterpå
jeg ønsker manu hjemme , fordi vi kan fylle stadion,og samtidig tror jeg vi har bedre mulighet mot dem enn mot city eller Arsenal .
Hvis ikke så ønsker jeg meg shrewsbury
Nå rykker vi opp! Jasederja

flynn

På sin plass å gratulere Marco Silvestri med sin 75 kamp for Leeds, og Guiseppe Bellusci med 50!
Begge gjør manns jobb for tiden.

flynn

Promotion 2010

Hay
This always generates some seethe on here but Bellusci caught the eye again. Compensated for Bamba who was poor. #lufclive

Impressed with Diagouraga. Allowed Bridcutt to break forward more. Cook was much better in the number 10 role.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@LUFC
Evans still hoping to bring in a player he has chased in the past from abroad.  #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Hay
This always generates some seethe on here but Bellusci caught the eye again. Compensated for Bamba who was poor. #lufclive

Impressed with Diagouraga. Allowed Bridcutt to break forward more. Cook was much better in the number 10 role.




Har du trygghet bakover så er det lettere å tillate og lettere for spillerne å ta sjansen fremover. Håper Dia er den mannen vi savnet på midten!

Jeg mener Cook har kvalitetene til å lære seg 10 er rollen  :)

Rudi G.

  • Gjest
To fine mål i dag og ikke minst to strålende målgivende pasninger :)

For mye ball watching på målet i mot, Wootton får sikkert litt kritikk av Kato her. Stusser også over posisjoneringen til Bamba på den corneren.
« Siste redigering: Januar 30, 2016, 20:09:03 av Rudi G. »

Cherry

@LUFC
Evans still hoping to bring in a player he has chased in the past from abroad.  #lufc

Vi får håpe d ikke er Limbomben.....da blir han skuffa over at han velger klubber med bedre betingelser.
 

Smudge

Er nok Luke Moore

Kato

To fine mål i dag og ikke minst to strålende målgivende pasninger :)

For mye ball watching på målet i mot, Wootton får sikkert litt kritikk av Kato her. Stusser også over posisjoneringen til Bamba på den corneren.

Vanskelig å se hvem som er hvem. Registrerer bare at vi er 7 mot 5 der inne, og det kan se ut til at ikke mindre enn 3 av våre er på tur inn i samme duell.

Dog hadde jeg mistet nattesøvnen om jeg var Neil Lennon. Keeper skal ta den første. Den andre er ille. Fint av Dougaraga og ikke minst Antenucci, men hvor i all verden er forsvaret til Bolton. Han er jo helt alene innenfor 16-meteren. Stopperne helt på ferie.
« Siste redigering: Januar 30, 2016, 21:38:42 av Kato »
 

Hallgeir *

To fine mål i dag og ikke minst to strålende målgivende pasninger :)

For mye ball watching på målet i mot, Wootton får sikkert litt kritikk av Kato her. Stusser også over posisjoneringen til Bamba på den corneren.

Vanskelig å se hvem som er hvem. Registrerer bare at vi er 7 mot 5 der inne, og det kan se ut til at ikke mindre enn 3 av våre er på tur inn i samme duell.

Dog hadde jeg mistet nattesøvnen om jeg var Neil Lennon. Keeper skal ta den første. Den andre er ille. Fint av Dougaraga og ikke minst Antenucci, men hvor i all verden er forsvaret til Bolton. Han er jo helt alene innenfor 16-meteren. Stopperne helt på ferie.

Det er vel en årsak til at Bolton befinner seg i den posisjonen de faktisk er i.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Irish Sun Sport

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Lufcdata
Leeds took 6,630 fans to Bolton yesterday - the club's biggest away attendance since Nov 2013 (6,839 vs. Blackburn).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973