Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95095 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #30 på: Mai 04, 2016, 13:11:43 »
Mulig det har stått et annet sted på siden uten at jeg klarte å finne det, men når slippes terminlista for neste sesong igjen? Har det blitt fastsatt en dato?



22/6
COME ON LEEDS !!

Bjorn

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #31 på: Mai 04, 2016, 13:18:31 »
Mulig det har stått et annet sted på siden uten at jeg klarte å finne det, men når slippes terminlista for neste sesong igjen? Har det blitt fastsatt en dato?



22/6

Takker.  :)
Marching On! 4276

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #32 på: Mai 04, 2016, 20:53:18 »
Sesongkort salget har økt i forhold til i fjor på samme tid. 2500 solgte, en økning på 600.

www.insidefutbol.com/2016/05/04/leeds-united-report-big-increase-in-early-season-ticket-sales/284087/

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #33 på: Mai 04, 2016, 21:16:22 »
Sesongkort salget har økt i forhold til i fjor på samme tid. 2500 solgte, en økning på 600.

www.insidefutbol.com/2016/05/04/leeds-united-report-big-increase-in-early-season-ticket-sales/284087/
Tenk hva som vil skje hvis det kommer en respektert kjent manager og 2-3 kanonsigneringer....

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #34 på: Mai 07, 2016, 16:39:22 »
Farvel til ?
Giuseppe Bellusci
Mirco Antenucci
Luke Murphy
Souleymane Doukara
Mustapha Carayol
Lee Erwin
Ross Turnbull
Tom Adeyemi 
Liam Bridcutt 
Casper Sloth
Scott Wootton
Tommaso Bianchi

Vil jo frigi litt lønnsmidler dette og kan brukes på 5 nye spillere som forsterker laget. Dette med en ny god trener kan være nok til topp 6 neste sesong
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #35 på: Mai 07, 2016, 17:24:10 »
Farvel til ?
Giuseppe Bellusci
Mirco Antenucci
Luke Murphy
Souleymane Doukara
Mustapha Carayol
Lee Erwin
Ross Turnbull
Tom Adeyemi 
Liam Bridcutt 
Casper Sloth
Scott Wootton
Tommaso Bianchi

Vil jo frigi litt lønnsmidler dette og kan brukes på 5 nye spillere som forsterker laget. Dette med en ny god trener kan være nok til topp 6 neste sesong


Tror neppe Murphy og Doukara forlater oss i sommer.
Super Leeds since 1968

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #36 på: Mai 07, 2016, 18:21:46 »
Farvel til ?
Giuseppe Bellusci
Mirco Antenucci
Luke Murphy
Souleymane Doukara
Mustapha Carayol
Lee Erwin
Ross Turnbull
Tom Adeyemi 
Liam Bridcutt 
Casper Sloth
Scott Wootton
Tommaso Bianchi

Vil jo frigi litt lønnsmidler dette og kan brukes på 5 nye spillere som forsterker laget. Dette med en ny god trener kan være nok til topp 6 neste sesong


Tror neppe Murphy og Doukara forlater oss i sommer.

Jeg er redd du har rett, men hvis disse skal være med videre... ja da havner vi mellom 12 og 18 til neste år og.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #37 på: Mai 07, 2016, 20:23:38 »
Farvel til ?
Giuseppe Bellusci
Mirco Antenucci
Luke Murphy
Souleymane Doukara
Mustapha Carayol
Lee Erwin
Ross Turnbull
Tom Adeyemi 
Liam Bridcutt 
Casper Sloth
Scott Wootton
Tommaso Bianchi

Vil jo frigi litt lønnsmidler dette og kan brukes på 5 nye spillere som forsterker laget. Dette med en ny god trener kan være nok til topp 6 neste sesong

Ganske komisk....denne setningen har blitt fremsatt en rekke ganger siden 2005 på dette forum...av forskjellige. Alle vet innerst inne at i denne klubben fungerer det ikke slik >:( Hver eneste gang vi har solgt unna middelmådig rask, så har vi hentet middelmådig rask tilbake. I årevis holdt vi på med "bytteleken" i championship...som oftest spillere inn som ikke slo til i klubben :( Det samme under Cellino, bare at han har hentet noe rask fra serie B :o Bortsett fra Silvestri da!
Kan godt hende flere av de du nevner forsvinner, problemet er at samme nivå blir kjøpt inn >:( og der står vi....

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #39 på: Mai 07, 2016, 21:50:16 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-bamba-concerned-with-whites-confusion-and-awaits-evans-verdict-via-text-1-7898750

Håpløst!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Herregud, er det mulig å opptre så amatørmessig som det Cellino gjør!  :o

Kred til kaptein Bamba som står opp for trener og lagkamerater.

Cellino er fullstendig blåst i hodet.....
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #40 på: Mai 08, 2016, 03:30:08 »
Sier med glede adjø til 3/4 av de der, og har ingen sterke preveranser om hvem jeg vil beholde. Men Bellusci  bør definitivt ut døra. Bianchi er heldigvis ute allerede, trodde jeg? Dårligste signingen vi har gjort siden Giftdvergen lånte inn to spidder jeg ikke husker navnet på lenger en gang.
- Leif Olav

B_Ød

Ups & Ups!!

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #42 på: Mai 08, 2016, 22:28:23 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.

DaGa

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #43 på: Mai 08, 2016, 23:02:10 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.

Ja, sikkert kjekt å ikke få vite når de skal tilbake igjen ja.
Sol Bamba snakker sikkert bare tull.
We all LOVE LEEDS!

lojosang

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #44 på: Mai 08, 2016, 23:28:34 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.

Ã… framstille styringen av Leeds som helt normal er en virkelighetsoppfatning jeg har store problemer med å forstå.
- Leif Olav

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #45 på: Mai 08, 2016, 23:38:56 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.
Ã… framstille styringen av Leeds som helt normal er en virkelighetsoppfatning jeg har store problemer med å forstå.
jeg fremstilller ikke noe som helst. Jeg sier bare at det er latterlig å lage en sak på dette av YEP. Det er ingen stor nyhet at headcoach ikke er utpekt nå, 24 timer etter  sesongslutt.

Nå nettopp, 30 timer etter sesongslutt:
"Massimo Cellino is willing to let Steve Evans’ contract expire on June 30 and will not be appointing a new manager until then, according to Daily Mirror journalist David Anderson"

Da håper jeg  YEP er tilfredsstilt.
« Siste redigering: Mai 08, 2016, 23:49:50 av Josch »

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #46 på: Mai 09, 2016, 00:39:41 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.
Ã… framstille styringen av Leeds som helt normal er en virkelighetsoppfatning jeg har store problemer med å forstå.
jeg fremstilller ikke noe som helst. Jeg sier bare at det er latterlig å lage en sak på dette av YEP. Det er ingen stor nyhet at headcoach ikke er utpekt nå, 24 timer etter  sesongslutt.

Nå nettopp, 30 timer etter sesongslutt:
"Massimo Cellino is willing to let Steve Evans’ contract expire on June 30 and will not be appointing a new manager until then, according to Daily Mirror journalist David Anderson"

Da håper jeg  YEP er tilfredsstilt.

Fascinerende å fortsatt oppleve at du bagatelliserer alle disse bevis, som kommer på dårlig ledelse fra Cellino....   
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #47 på: Mai 09, 2016, 08:38:18 »
Nå nettopp, 30 timer etter sesongslutt:
"Massimo Cellino is willing to let Steve Evans’ contract expire on June 30 and will not be appointing a new manager until then, according to Daily Mirror journalist David Anderson"

Da håper jeg  YEP er tilfredsstilt.

Jeg klarer heller ikke å applaudere høylydt for dette. Er det et "veldig bra" at en "coach" får gå ut kontraktstiden på denne tiden av året..eller burde det være normalen? Ellers, hvis Evans skal byttes ut, (noe jeg ikke håper) gjør det nå, så ny mann får lengre tid med spillergruppe. Hvis MC venter til 1ste july..og så kommer opp med en eller annen ny coach/manager, mener jeg han snart må beskyttes mot seg selv.
Kanon-signeringer så lenge MC styrer kommer ikke til å skje, tror jeg, hverken på coach/manager eller spiller siden.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #48 på: Mai 09, 2016, 10:35:54 »
At dette ikke er klart nå søndag rett etter siste kamp kan jeg ikke se som noen katastrofe eller skandale.
Hvis headcoach blir presentert  nå til uken så er dette maset om pre-season og "usikkerhet" blant spillerene borte. Mange fotballspillere får beskjed  om ny trener mens de er på sommer ferie!

Akkurat nå (dagen etter sesongslutt) er denne saken overdrevet av YEP. Faktisk litt latterlig.

 Selvsagt undrer spillerne, men ikke mer enn andre spillere verden rundt som skal bytte trener  i løpet av  sommeren. De får også melding via SMS , antar jeg.

Helt uenig.

Problemet med Massimo Cellino er ikke (kun) usikkerheten rundt Steve Evans' fremtid. Det er det faktum at klubben har vært i en usikker situasjon KONSTANT, siden han tok over roret. Elland Road, Thorp Arch, Sam Byram, trener, trener, trener, søksmål, trener, opprykk innen to år, tre år, utallige folk inn og ut av adm. De roligste periodene - hans utestengelser - ville i mange andre klubber blitt ansett som kaos.

Så må MC gjerne motbevise meg i sommer, men argumentene for fortsatt å støtte han begynner å bli ganske utvannet.

Jeg hadde aldri trodd at klubben jeg holder med ville vært en større laughing stock enn under Ken Bates og etter hvert GFH Capital. Cellino har motbevist meg.
« Siste redigering: Mai 09, 2016, 10:37:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #49 på: Mai 09, 2016, 10:56:24 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-noel-whelan-very-difficult-to-remember-a-club-as-disorganised-as-leeds-1-7899787

Spillerne vet ikke noe om oppstart av preseason, Evans aner ingenting foreløpig, Ante sier han forlater klubben og Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket.

Dette er jo ikke gode signaler når neste sesong faktisk burde være i gang med tanke på forberedelser og planer for både manager og spillere. Virker derfor som vi går mer kaos i møte og at vi kommer til å være bakpå i enda et overgangsvindu. Håper selvsagt at det jeg sier her blir motbevist ganske raskt, men hvis Massimo planlegger ny headcoach, ja da må han få fingeren ut!! Får vi en som kjenner engelsk fotball og championship eller en utledning som må ha tid for å lære?

Tungt å lese at spillerne er forvirret og usikre, jf Bamba og hans uttalelser. Det vil gå utover neste sesong med mindre avklaringen ligger rett rundt hjørnet. 
Yeboahs vitne

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #50 på: Mai 09, 2016, 16:59:49 »
-Spillerne vet ikke noe om oppstart av preseason: ikke noe problem rett etter sesongslutt
-Evans aner ingenting foreløpig: Ikke noe problem, han får vite det i tide
-Ante sier han forlater klubben : ikke noe problem, det har vi visste lenge
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.

Jeg er enig i at en engelsk coach bør vurderes, fordi en utlendig ikke kjenner engelsk fotball godt nok.

Bambas "bekymring" stikker nok ikke så dypt, tror jeg. (men selvsagt er han redd for sin egen fremtid i klubben, han er ikke god nok)

Mye her er overdrevet .

Det er MYE viktigere å få ansatt riktig coach enn å gjøre dette fort.
« Siste redigering: Mai 09, 2016, 17:07:40 av Josch »

gulle

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #51 på: Mai 09, 2016, 17:40:36 »
-Spillerne vet ikke noe om oppstart av preseason: ikke noe problem rett etter sesongslutt
-Evans aner ingenting foreløpig: Ikke noe problem, han får vite det i tide
-Ante sier han forlater klubben : ikke noe problem, det har vi visste lenge
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.

Jeg er enig i at en engelsk coach bør vurderes, fordi en utlendig ikke kjenner engelsk fotball godt nok.

Bambas "bekymring" stikker nok ikke så dypt, tror jeg. (men selvsagt er han redd for sin egen fremtid i klubben, han er ikke god nok)

Mye her er overdrevet .

Det er MYE viktigere å få ansatt riktig coach enn å gjøre dette fort.

enig, men det er mye viktigere enn det igjen å få tak i en rik,seriøs kjøper til klubben, jeg har ikke det minste trua på  laget vårt med nåværende eier, måtte jeg ta feil.
Nå rykker vi opp! Jasederja

DaGa

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #52 på: Mai 09, 2016, 17:52:48 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
We all LOVE LEEDS!

lojosang

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #53 på: Mai 09, 2016, 17:52:53 »

Det er MYE viktigere å få ansatt riktig coach enn å gjøre dette fort.


En, to, femtitre i det femtifjerde skal det skje!
- Leif Olav

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #54 på: Mai 09, 2016, 18:30:44 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.
« Siste redigering: Mai 09, 2016, 18:32:23 av Josch »

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #55 på: Mai 09, 2016, 18:46:00 »
-Spillerne vet ikke noe om oppstart av preseason: ikke noe problem rett etter sesongslutt
-Evans aner ingenting foreløpig: Ikke noe problem, han får vite det i tide
-Ante sier han forlater klubben : ikke noe problem, det har vi visste lenge
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.

Jeg er enig i at en engelsk coach bør vurderes, fordi en utlendig ikke kjenner engelsk fotball godt nok.

Bambas "bekymring" stikker nok ikke så dypt, tror jeg. (men selvsagt er han redd for sin egen fremtid i klubben, han er ikke god nok)

Mye her er overdrevet .

Det er MYE viktigere å få ansatt riktig coach enn å gjøre dette fort.

enig, men det er mye viktigere enn det igjen å få tak i en rik,seriøs kjøper til klubben, jeg har ikke det minste trua på  laget vårt med nåværende eier, måtte jeg ta feil.
Jeg bytter gjerne Cellino mot en "seriøs" klubbeier som driver langsiktig og  "bygger klubb" på tradisjonelt vis , men jeg tror vi kan glemme det etter hvordan jeg leser Cellino mellom linjene. Han selger ikke, han har kjøpt Leeds for å rykke opp, tror jeg. I alle fall forsøke.  Og vi bør se det nå snart hvis han er seriøs. Han prøvde seg i London på West Ham i 2010  men tapte. West Ham blir nå Londons neste storklubb med nytt stadion (OL-stadion med 60000 tilsk).  Cellino tapte dette og kjøpte i stedet Leeds i 2014.
« Siste redigering: Mai 09, 2016, 18:50:57 av Josch »

DaGa

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #56 på: Mai 09, 2016, 18:54:11 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.

Whelan lettvekter? Cellino tungvekter da? Jeg hadde valgt Whelan over Cellino 10 av 10 ganger. Ja, det er den samme møkka i år, som ifjor og året før. Samme usikkerheten.

Hvis økonomien er god? Er den ikke fantastisk da?
We all LOVE LEEDS!

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #57 på: Mai 09, 2016, 19:20:40 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.

Whelan lettvekter? Cellino tungvekter da? Jeg hadde valgt Whelan over Cellino 10 av 10 ganger. Ja, det er den samme møkka i år, som ifjor og året før. Samme usikkerheten.

Hvis økonomien er god? Er den ikke fantastisk da?
Ja vel , Whelan foran Cellino? Deg om det. vi tar opp tråden til høsten når vi vet mer!!  Økonomien god? Vet bare 100% at  Leeds  har ambisjon  om play off og de  selger billetter med "garanti".  Det sier  jo litt.

DaGa

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #58 på: Mai 09, 2016, 19:30:20 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.

Whelan lettvekter? Cellino tungvekter da? Jeg hadde valgt Whelan over Cellino 10 av 10 ganger. Ja, det er den samme møkka i år, som ifjor og året før. Samme usikkerheten.

Hvis økonomien er god? Er den ikke fantastisk da?
Ja vel , Whelan foran Cellino? Deg om det. vi tar opp tråden til høsten når vi vet mer!!  Økonomien god? Vet bare 100% at  Leeds  har ambisjon  om play off og de  selger billetter med "garanti".  Det sier  jo litt.

Ja, vi får se til våren vil jeg heller si :)

Så får vi håpe at billettstuntet pga det, og ikke at man trengte penger kjapt (Ward, Gibbs, Macron....)
We all LOVE LEEDS!

B_Ød

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #59 på: Mai 10, 2016, 10:19:56 »
Skulle ikke vi vært i PL nå?
Ups & Ups!!