Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95099 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #60 på: Mai 11, 2016, 19:54:58 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.

Whelan lettvekter? Cellino tungvekter da? Jeg hadde valgt Whelan over Cellino 10 av 10 ganger. Ja, det er den samme møkka i år, som ifjor og året før. Samme usikkerheten.

Hvis økonomien er god? Er den ikke fantastisk da?
Ja vel , Whelan foran Cellino? Deg om det. vi tar opp tråden til høsten når vi vet mer!!  Økonomien god? Vet bare 100% at  Leeds  har ambisjon  om play off og de  selger billetter med "garanti".  Det sier  jo litt.

Ja, vi får se til våren vil jeg heller si :)

Så får vi håpe at billettstuntet pga det, og ikke at man trengte penger kjapt (Ward, Gibbs, Macron....)

Whelan er en tørrlagt alkoholiker som kun bidrar med patetiske GET INNN i løpet av kampene! Ikke spesielt god i sin tid som spiller. Ikke spesielt god og seriøs bak mikrofonen. Ikke spesielt god skribent i YEP.

Nei, det skal mere til for å bli min helt!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #61 på: Mai 11, 2016, 19:59:21 »
LAGET I 2016-17:

K - Silvestri

HB - Berardi
MS -
MS -
VB - Taylor

VV -
MD -
MO - Cook
MD -
HV - Dallas

S - Wood



Så løøp og kjøøp mange spillere!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #62 på: Mai 11, 2016, 20:13:14 »
-Whelan avslører at han aldri har opplevd en så uorganisert klubb som det Leeds United er for øyeblikket: Whealan er en lettvekter på kunnskap vedrørende å drive klubber. Hva har han gjort, bortsett fra å være spiller og radioreporter? En mediamann SKAL komme med utspill og mene noe salgbart hele tiden. Ikke noe problem.


Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hvem DU er?  For du vet tydeligvis mer hvordan man driver en fotballklubb enn alle andre her...

Slik som Cellino driver på kan umulig skape trygghet, hverken for spillere og støtteapparat. Det er helt sjukt at dette er tredje året på rad at vi sitter i samme møkka, McDermott, Redfearn og nå Evans som ikke aner om fortsettelsen.
Jeg sier bare at Whelan er lettvekter her (DET vet jeg helt sikkert) . Vi får se om det er Whelan (radioreporter) eller Cellino som kan drive en fotballklubb. Hvis økonomien er god nå , etter to år, så er det jo ikke samme "møkka". Da er det faktisk gjort noe viktig de siste årene. Svaret får  vi i sommer og til høsten.

Whelan lettvekter? Cellino tungvekter da? Jeg hadde valgt Whelan over Cellino 10 av 10 ganger. Ja, det er den samme møkka i år, som ifjor og året før. Samme usikkerheten.

Hvis økonomien er god? Er den ikke fantastisk da?
Ja vel , Whelan foran Cellino? Deg om det. vi tar opp tråden til høsten når vi vet mer!!  Økonomien god? Vet bare 100% at  Leeds  har ambisjon  om play off og de  selger billetter med "garanti".  Det sier  jo litt.

Ja, vi får se til våren vil jeg heller si :)

Så får vi håpe at billettstuntet pga det, og ikke at man trengte penger kjapt (Ward, Gibbs, Macron....)

Whelan er en tørrlagt alkoholiker som kun bidrar med patetiske GET INNN i løpet av kampene! Ikke spesielt god i sin tid som spiller. Ikke spesielt god og seriøs bak mikrofonen. Ikke spesielt god skribent i YEP.

Nei, det skal mere til for å bli min helt!

 ;)
Det står respekt av alkoholikere som klarer å slutte.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #63 på: Mai 11, 2016, 20:16:00 »
LAGET I 2016-17:

K - Silvestri

HB - Berardi
MS -
MS -
VB - Taylor

VV -
MD -
MO - Cook
MD -
HV - Dallas

S - Wood



Så løøp og kjøøp mange spillere!!!  :)


Subs: Phillips (Adeyemi?)

Ellers er jeg ikke langt ifra enig, egentlig...

TK20

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #64 på: Mai 11, 2016, 20:27:17 »
LAGET I 2016-17:

K - Silvestri

HB - Berardi
MS -
MS -
VB - Taylor

VV -
MD -
MO - Cook
MD -
HV - Dallas

S - Wood



Så løøp og kjøøp mange spillere!!!  :)


Dette blir for mye. Vi kan ikke drive og kjøpe/selge halve laget hver sesong. Mowatt, Diagouraga og Cooper bør alle med her etter min mening. Ny sjef i midtforsvaret og en god ving er det vi bør prioritere pengene våre på.

Kvalitet over kvantitet any day.

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #65 på: Mai 11, 2016, 20:46:08 »
LAGET I 2016-17:

K - Silvestri

HB - Berardi
MS -
MS -
VB - Taylor

VV -
MD -
MO - Cook
MD -
HV - Dallas

S - Wood



Så løøp og kjøøp mange spillere!!!  :)


Dette blir for mye. Vi kan ikke drive og kjøpe/selge halve laget hver sesong. Mowatt, Diagouraga og Cooper bør alle med her etter min mening. Ny sjef i midtforsvaret og en god ving er det vi bør prioritere pengene våre på.

Kvalitet over kvantitet any day.

Vi trenger også en ekstra spiss pluss en ballfordeler (type McAllister) på midtbanen.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #66 på: Mai 11, 2016, 22:01:46 »



Dette blir for mye. Vi kan ikke drive og kjøpe/selge halve laget hver sesong.
[/quote]
Nå viser vel historien at det er nettopp det vi kan.

Men ufornuftig, det er det. For å si det mildt.

lojosang

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #67 på: Mai 11, 2016, 22:46:16 »


Nei, det skal mere til for å bli min helt!

 ;)

Som å spille med historiens tregeste midstopper på høyre back og rykke ned til tredjedivisjon.  ;D
- Leif Olav

TK20

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #68 på: Mai 15, 2016, 13:32:55 »
Jeg føler neste sesong må brukes til å posisjonere oss for en realistisk opprykksambisjon sesongen 17/18 eller 18/19. Det er urealistisk å tro at de beste spillerne, som "sikrer" opprykket, vil komme til oss slik klubben fremstår i dag. Jordan Rhodes er et godt eksempel. Hvorfor skulle han velge oss slik har fremstått de siste årene? Han valgte Middlesbrough, og rykket opp på første forsøk. Jason Shackell er et annet eksempel; han valgte Derby da de kunne tilby en realistisk ambisjon om opprykk.

Greier vi en solid åttendeplass neste sesong, der vi henger med i playoff-kampen til sent mars, vil vi kunne krige om de beste spillere om et år. Legg til et godt cup-run og optimisme på tribunen, og vi kan plutselig fremstå som en attraktiv klubb for mange.

Derfor må vi ikke spørre oss "hvem er gode nok for å rykke opp?", men "hvem er gode nok til å ta oss til neste nivå?". Her mener jeg vi kan bygge på følgende 11-er:

Silvestri
Berardi - NY SPILLER - Cooper - Taylor
NY SPILLER - Mowatt - Cook - Diagouraga - Dallas
Wood

De to nye spillerne jeg har nevnt her må representere et tydelig løft, som tar klubben et solid steg i riktig retning, og som er gode nok for et opprykkslag om én eller to sesonger.

Dersom vi lykkes i å ta det steget må vi neste sommer vurdere hvem som er gode nok for opprykk. Da kan det hende for eksempel Cooper, Wood og Mowatt ikke holder mål, men vi er ikke der enda.

Ingen av disse tingene vil skje med Massimo ved roret, åpenbart.


Sent from my iPad using Tapatalk

sportcarl1

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #69 på: Mai 15, 2016, 22:36:57 »
Jeg føler neste sesong må brukes til å posisjonere oss for en realistisk opprykksambisjon sesongen 17/18 eller 18/19. Det er urealistisk å tro at de beste spillerne, som "sikrer" opprykket, vil komme til oss slik klubben fremstår i dag. Jordan Rhodes er et godt eksempel. Hvorfor skulle han velge oss slik har fremstått de siste årene? Han valgte Middlesbrough, og rykket opp på første forsøk. Jason Shackell er et annet eksempel; han valgte Derby da de kunne tilby en realistisk ambisjon om opprykk.

Greier vi en solid åttendeplass neste sesong, der vi henger med i playoff-kampen til sent mars, vil vi kunne krige om de beste spillere om et år. Legg til et godt cup-run og optimisme på tribunen, og vi kan plutselig fremstå som en attraktiv klubb for mange.

Derfor må vi ikke spørre oss "hvem er gode nok for å rykke opp?", men "hvem er gode nok til å ta oss til neste nivå?". Her mener jeg vi kan bygge på følgende 11-er:

Silvestri
Berardi - NY SPILLER - Cooper - Taylor
NY SPILLER - Mowatt - Cook - Diagouraga - Dallas
Wood

De to nye spillerne jeg har nevnt her må representere et tydelig løft, som tar klubben et solid steg i riktig retning, og som er gode nok for et opprykkslag om én eller to sesonger.

Dersom vi lykkes i å ta det steget må vi neste sommer vurdere hvem som er gode nok for opprykk. Da kan det hende for eksempel Cooper, Wood og Mowatt ikke holder mål, men vi er ikke der enda.

Ingen av disse tingene vil skje med Massimo ved roret, åpenbart.


Sent from my iPad using Tapatalk
vi måste  ha in minst en anfallare  av klass. Vad händer annars  om Wood går sönder? Sedan är det ju i övrigt bra att ha mer i verktygslådan än enbart  Wood som target
 

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #70 på: Mai 16, 2016, 11:21:41 »
Leeds er allerede nå på bakbeina når det gjelder opprykk neste sesong. Celino vil ikke bestemme seg før kontrakten til Evans går ut. Og personlig mener jeg at den situasjonen burde vært avklart før siste serierunde. Og da kunne den nye manageren / Evans allerede dagen etter siste serierunde begynt å jobbe med neste sesong.
Men skjer det i Leeds. Nei det skjer ikke, og jeg vil påstå at neste sesong blir som denne sesongen, eller så kommer klubben til å kjempe mot nedrykk.
Hvis det stemmer at Cellino er dritt lei, ja hvordan kan vi da tro at han vil støtte mangeren med gode kjøp, eller at han sier nei til salg av Taylor, Cook med flere

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #71 på: Mai 16, 2016, 13:07:30 »
Leeds er allerede nå på bakbeina når det gjelder opprykk neste sesong. Celino vil ikke bestemme seg før kontrakten til Evans går ut. Og personlig mener jeg at den situasjonen burde vært avklart før siste serierunde. Og da kunne den nye manageren / Evans allerede dagen etter siste serierunde begynt å jobbe med neste sesong.
Men skjer det i Leeds. Nei det skjer ikke, og jeg vil påstå at neste sesong blir som denne sesongen, eller så kommer klubben til å kjempe mot nedrykk.
Hvis det stemmer at Cellino er dritt lei, ja hvordan kan vi da tro at han vil støtte mangeren med gode kjøp, eller at han sier nei til salg av Taylor, Cook med flere

Det skal skje mye rart om vi ikke fortsetter i samme spor som denne sesongen. Jeg har svært liten tro på noen betydelig progresjon slik Cellino driver klubben. Vi kommer alt for sent igang med sesongforberedelsene og avklaring av trener-spørsmålet.

Følger din vurdering her.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #72 på: Mai 16, 2016, 21:48:32 »
Jeg føler neste sesong må brukes til å posisjonere oss for en realistisk opprykksambisjon sesongen 17/18 eller 18/19. Det er urealistisk å tro at de beste spillerne, som "sikrer" opprykket, vil komme til oss slik klubben fremstår i dag. Jordan Rhodes er et godt eksempel. Hvorfor skulle han velge oss slik har fremstått de siste årene? Han valgte Middlesbrough, og rykket opp på første forsøk. Jason Shackell er et annet eksempel; han valgte Derby da de kunne tilby en realistisk ambisjon om opprykk.

Greier vi en solid åttendeplass neste sesong, der vi henger med i playoff-kampen til sent mars, vil vi kunne krige om de beste spillere om et år. Legg til et godt cup-run og optimisme på tribunen, og vi kan plutselig fremstå som en attraktiv klubb for mange.

Derfor må vi ikke spørre oss "hvem er gode nok for å rykke opp?", men "hvem er gode nok til å ta oss til neste nivå?". Her mener jeg vi kan bygge på følgende 11-er:

Silvestri
Berardi - NY SPILLER - Cooper - Taylor
NY SPILLER - Mowatt - Cook - Diagouraga - Dallas
Wood

De to nye spillerne jeg har nevnt her må representere et tydelig løft, som tar klubben et solid steg i riktig retning, og som er gode nok for et opprykkslag om én eller to sesonger.

Dersom vi lykkes i å ta det steget må vi neste sommer vurdere hvem som er gode nok for opprykk. Da kan det hende for eksempel Cooper, Wood og Mowatt ikke holder mål, men vi er ikke der enda.

Ingen av disse tingene vil skje med Massimo ved roret, åpenbart.


Sent from my iPad using Tapatalk
vi måste  ha in minst en anfallare  av klass. Vad händer annars  om Wood går sönder? Sedan är det ju i övrigt bra att ha mer i verktygslådan än enbart  Wood som target


Enig, vi må ha inn en målgarantist! Enten i en 10er rolle eller som spiss/kant!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #73 på: Mai 18, 2016, 21:25:59 »
Tror neste sesong blir for tøff for Leeds okke som. Newcastle og Norwich kommer garantert å være i toppen den kommende sesong. Og nå tyder det på at Villa også kommer til å være der oppe. Villa kommer garantert å kjøpe inn spillere for et opprykk. For nå ha de blitt kjøpt opp http://www.bbc.com/sport/football/36327300

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #74 på: Mai 18, 2016, 23:27:18 »

Tror neste sesong blir for tøff for Leeds okke som. Newcastle og Norwich kommer garantert å være i toppen den kommende sesong. Og nå tyder det på at Villa også kommer til å være der oppe. Villa kommer garantert å kjøpe inn spillere for et opprykk. For nå ha de blitt kjøpt opp http://www.bbc.com/sport/football/36327300
Det ryktes at Norwich sliter økonomisk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #75 på: Mai 19, 2016, 00:06:14 »

Trist å se at Russere, thai, og kinesere kjøper opp klubbene. Mange av dem er garantert korupte/ kriminelle så det hold.



Come on Leeds

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #76 på: Mai 19, 2016, 00:36:09 »

Trist å se at Russere, thai, og kinesere kjøper opp klubbene. Mange av dem er garantert korupte/ kriminelle så det hold.



Come on Leeds

Ja i motsetning til...... ?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Bjorn

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #77 på: Mai 19, 2016, 08:35:40 »

Trist å se at Russere, thai, og kinesere kjøper opp klubbene. Mange av dem er garantert korupte/ kriminelle så det hold.



Come on Leeds

Ja i motsetning til...... ?


Cellino? nææææhei.. Bare småkriminell!  ;D Men veldig enig med Baste! Uansett tror jeg det blir vanskelig å finne en 100% ærlig og redelig mann/dame med stor pengesekk, som er gode på å drive en fortballklubb og i tillegg brenner for Leeds.
Nå er vel jeg generellt skeptisk til businessmenn og sjeiker som har slått seg opp og frem her i verden og tjent seg søkk rike. Sjelden at det ikke går på bekostning av noe eller noen som ikke er helt etter boka. Om man kunne velge en eier om ikke Cellino fortsetter håper jeg på en fra et land hvor sannsynligheten for korrupsjon er mindre. Styr derfor unna landene som Baste nevner.  :) Dog vi kommer vel sjelden i en posisjon hvor vi kan velge selv.


Marching On! 4276

Sølvreven

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #78 på: Mai 19, 2016, 18:02:30 »
Gratulerer med ny layout. Trodde jeg var utsatt for phishing først mens så så jeg noen kjente navn og da skjønte jeg hva som hadde skjedd  ;D
Ser at Villa kan bli en tøff nøtt i år :

Ny Aston Villa-eier klar til å punge ut
Aston Villa-eier Tony Xia sier klubbens neste manager vil få opptil 50 millioner pund for å få laget tilbake i Premier League, melder NTB. Kineseren kjøpte Aston Villa av Randy Lerner for 60 millioner pund tidligere denne uken.

– Jeg tror det er gode muligheter for Villa å rykke opp veldig raskt. Klubben har et godt akademi, gode fasiliteter og en bra fanbase, sier Xia som også bekrefter at Roberto Di Matteo er aktuell som ny manager.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #79 på: Mai 21, 2016, 12:27:17 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #80 på: Mai 21, 2016, 13:21:36 »
Ville ha stokket om på rekkefølgen der:
8, 14, 10, 1, 2, 3, 6, 12, 11, 9, 13 (7, 4, 5)
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #81 på: Mai 21, 2016, 15:57:00 »
Vi er allerede for sent ute >:(
Planlegging er et fremmedord for Cellino og de andre klubbene er langt foran oss allerede, er min frykt da. Det skal skje mye på en måneds tid nå for at jeg ikke skal tippe nedrykk i 2017 :(

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #82 på: Mai 21, 2016, 21:18:51 »
Vi er allerede for sent ute >:(
Planlegging er et fremmedord for Cellino og de andre klubbene er langt foran oss allerede, er min frykt da. Det skal skje mye på en måneds tid nå for at jeg ikke skal tippe nedrykk i 2017 :(
Det skjer vel det som har skjedd de siste sesongene, tenker jeg. Ny hovedtrener kommer inn for sent, vi får en ganske laber start, hovedtreneren får sparken og så får vi håpe at erstatteren kan berge stumpene (og plassen).
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #83 på: Mai 22, 2016, 10:40:20 »
Vi er allerede for sent ute >:(
Planlegging er et fremmedord for Cellino og de andre klubbene er langt foran oss allerede, er min frykt da. Det skal skje mye på en måneds tid nå for at jeg ikke skal tippe nedrykk i 2017 :(
Det skjer vel det som har skjedd de siste sesongene, tenker jeg. Ny hovedtrener kommer inn for sent, vi får en ganske laber start, hovedtreneren får sparken og så får vi håpe at erstatteren kan berge stumpene (og plassen).
Huff, ja det er nok det sannsynlige scenario  >:(
Det er helt utrolig at Cellino ikke ser hva andre klubber holder på med, klubber han ønsker å sammenligne seg med. Og så er det dette med penger da....hvor mye har han tilgjengelig og hvor mye har han lyst til å satse? Vanskelig å si, men ikke særlig mye....AS skriver at Mourinho skal få betalt så mye som 140 millioner kroner i lønn, per sesong. Kjenner jeg blir helt kvalm av slike summer, og blir helt nedslått over hva scum og andre klubber holder på med >:( Med den organiseringen og økonomi vi har så ser PL ut som en umulig drøm >:(
« Siste redigering: Mai 22, 2016, 10:43:42 av DenHviteYeboah »

rd1

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #84 på: Mai 22, 2016, 19:29:48 »
Aktiviteten her inne er veldig beskrivende for situasjonen. Ingen rykter om nye spillere, ingen avklaring på trener siden, Cellino er lei og vil ikke satse mere? Tror dette fort kan bli den værste sommeren siden vi gikk i administrasjon.

Cook, Mowatt og Taylor blir vel solgt, Cellino pakker pengene i lommen og lar oss gå i admin? Hvem skal betale 50 mp (eller hva Cellino krever) for en klubb uten noe annet en å være en fallert storhet..

Det eneste håpet er at Cellino ser at han må satse for å gjøre klubben salgbar, for å i det hele tatt å unngå å tape det meste av hva han har investert..
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #85 på: Mai 22, 2016, 22:18:14 »
Aktiviteten her inne er veldig beskrivende for situasjonen. Ingen rykter om nye spillere, ingen avklaring på trener siden, Cellino er lei og vil ikke satse mere? Tror dette fort kan bli den værste sommeren siden vi gikk i administrasjon.

Cook, Mowatt og Taylor blir vel solgt, Cellino pakker pengene i lommen og lar oss gå i admin? Hvem skal betale 50 mp (eller hva Cellino krever) for en klubb uten noe annet en å være en fallert storhet..

Det eneste håpet er at Cellino ser at han må satse for å gjøre klubben salgbar, for å i det hele tatt å unngå å tape det meste av hva han har investert..
Det er ikke bare å pakke pengene i lomma og la klubben gå i admin. Regner med at konkurskriminalitet er like straffbart i Storbritannia som i Norge.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #86 på: Mai 23, 2016, 16:17:30 »
SEASON 2016/17:

June 2016
22nd - Fixture Release Day

August 2016
6th - Season start
w/c 8th - League Cup Round 1
w/c 21st - League Cup Round 2
w/c 29th - League Trophy Round 1

September 2016
w/c 19th - League Cup Round 3

October 2016
w/c 3rd - League Trophy Round 2
w/c 24th - League Cup Round 4

November 2016
w/c 7th - League Trophy Round 3
w/c 28th - League Cup Round 5

December 2016
w/c 5th - League Trophy Area Semi-Finals
26th - Boxing Day fixtures
31st - New Year's Eve fixtures

January 2017
2nd - New Year Bank Holiday fixtures
w/c 9th - League Cup Semi-Final Leg 1
w/c 23rd - League Cup Semi-Final Leg 2
w/c 23rd - League Trophy Area Final Leg 1

February 2017
w/c 6th - League Trophy Area Final Leg 2
26th - League Cup Final

April 2017
2nd - League Trophy Final

May 2017
6th - Regular season finish
20th - Sky Bet League One Play-Off Final
27th - FA Cup Final
28th - Sky Bet League Two Play-Off Final
29th - Sky Bet Championship Play-Off Final
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #87 på: Mai 23, 2016, 21:20:02 »


 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #88 på: Mai 30, 2016, 20:59:53 »
Season Ticket sales have hit 12,000, which is close to last year's total. ER Ticket Office open until 5pm and re-opens 9am tomorrow. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.