Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95770 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #120 på: Juli 24, 2016, 17:13:28 »
Defence is a shambles 

the midfield looks weak 

attack is untested

the bench fully bleak 

the sale of our youngsters 

our starlets, our hope 

invested in law suits 

transfer policy, a joke

yet still we stand by them 

through thick and through thin 

a continuing circus 

with no chance of a win 

regardless of money

or success, we shall fight 

oh Cellino please leave 

but don't turn out the lights

sinn/waccoe


For et sutredikt!!  ??? :o :-[
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #121 på: Juli 24, 2016, 20:16:39 »
Defence is a shambles 

the midfield looks weak 

attack is untested

the bench fully bleak 

the sale of our youngsters 

our starlets, our hope 

invested in law suits 

transfer policy, a joke

yet still we stand by them 

through thick and through thin 

a continuing circus 

with no chance of a win 

regardless of money

or success, we shall fight 

oh Cellino please leave 

but don't turn out the lights

sinn/waccoe


For et sutredikt!!  ??? :o :-[
Tja, men det er jo en kortversjon av de 10 siste årene >:(

enur

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #122 på: Juli 25, 2016, 18:11:18 »
Eminente Championship Norge http://championshipnorge.com/?p=10770 tipper oss på 12. plass. Må dessverre si meg enig med tipset, tror vi trenger 2-4 kvalitetsspillere inn for å kunne kjempe om PO eller opprykk.
____________
enur

Marching on together

Andersen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #123 på: Juli 25, 2016, 21:46:17 »
Tror selv på nok en sesong midt på tabellen i sesongen 16/17 . Ikke særlig kjempesigneringer vi har fått i klubben , så nok en gang er visa : hvor ender vi på tabellen i mai neste år !?  :o

baste

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #124 på: Juli 25, 2016, 22:47:43 »
Tror Monk har det som skal til, og at vi havner på en topp 10. Direkte opprykk tvila æ sterkt på, desverre


MOT

SupALeedS

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #125 på: Juli 26, 2016, 13:48:10 »
Lagoppstilling med kjøp av dem som er sterkt linket inn i disse dager:

                                                                             Green

                                     Hauksson           Bartley               Bamba           Taylor

                                                               Bridcutt           Diagoraga

                                     Dallas                                                                  Roofe

                                                               Wood      Antonsson


Subs: Mowatt , Silvestri, Berardi, Cooper, Coyle, Doukara, Grimes , Botaka, Vieira
Alex

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #126 på: Juli 26, 2016, 15:46:56 »
Lagoppstilling med kjøp av dem som er sterkt linket inn i disse dager:

                                                                             Green

                                     Hauksson           Bartley               Bamba           Taylor

                                                               Bridcutt           Diagoraga

                                     Dallas                                                                  Roofe

                                                               Wood      Antonsson


Subs: Mowatt , Silvestri, Berardi, Cooper, Coyle, Doukara, Grimes , Botaka, Vieira

Haukson og Taylor som midtstoppere?

 ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #127 på: Juli 26, 2016, 20:43:31 »
Fra Mansfords pressekonferanse, gjengitt fra en Waccoer:

"Positive about getting Mowatt and Coyle signed up. Also positive that there will be more engagement with fans.
 
Massive negative that he all but said we will selling Taylor. Negative that he implied that Cooks fee went on our previous transfers and running costs. I really didn't get the impression 'we were going for it'."

Pengene fra Cook gikk som enkelte har fryktet, til å betale for Antonsson og Roofe samtidig som det dekker løpende utgifter. Virker som vi er relativt skint, og jeg forventer lån og freebies fremover. Skal vi ha håp om å betale noen millioner må nok Taylor selges først.

En på Waccoe kommer med følgende spådom, som vil være typisk:

"Taylor will be gone for 2m by the end of the window imo
 
paul koncheskey will join on deadline day."

Jeg er bekymret foran sesongen, mest bekymret for at Cellino virkelig ikke vil satse, og at han nok en gang ikke holder ord. Jeg tror ikke han selger neste sommer når vi ikke rykker opp. Tipper også at han ikke tilbakebetaler sesongbilletter til de som kjøpte når vi ikke havner topp seks  :-[

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #128 på: Juli 26, 2016, 22:57:38 »
Tipper også at han ikke tilbakebetaler sesongbilletter til de som kjøpte når vi ikke havner topp seks  :-[
This! Tanken er tenkt fra samme sekund jeg hørte om 'avtalen'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #129 på: Juli 26, 2016, 23:26:43 »
Skal vente med å felle endelig dom over forventingene til den kommende sesongen til seriestart og kanskje til tranfervinduet stenger,
men kan ikke si jeg er veldig optimistisk så langt.

Kan ikke se at vi er spesielt styrket hverken på keeperplass, forsvar eller midtbane.
Eneste stedet jeg tror vi er styrket er på det offensive der jeg har spesielt tro på at Roofe vil bli ett stort lyspunkt i årets sesong.

Gjør det ikke bedre at det også ser ut som at Taylor vil forsvinne.

Vi må håpe på at spillere som Green, Bartley, Grimes, Mowatt, Botaka, Sacko, Antonson og kanskje en av unggutta Vieira/Phillips tar ansvar og viser at de kan utgjøre en forskjell. Hvis ikke blir dette en ny sesong i ingenmannsland.
Sies at det har vært rolig i sommer rundt Cellino, men tipper dette blusser opp igjen rimelig kjapt om resultatene uteblir til høsten.

Leeds i år vs ca samme tid i fjor. Er vi blitt bedre?? Førsteelleveren er mye likt, men alternativene er en del bedre fremover.

2015: Silvestri - Byram, Cooper, Bamba, Taylor - Cook, Adeyemi, Mowatt - Dallas, Wood, Botaka.
2016: Green - Berardi, Cooper, Bartley, Taylor (?) - Grimes, Diagouraga, Mowatt - Dallas, Wood, Roofe.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #130 på: Juli 27, 2016, 09:57:57 »
Denne sesongen kommer til å bli akkurat som sesongen som har vært. Kaver rundt midten av tabellen. Cellino selger unna det som gir penger. Ikke noe bedre enn Bates her. Så jeg håper på opprykk, men jeg er en drømmer. Realistisk vet jeg det blir akkurat som før. Skal jeg tenke på hva som kanskje er det beste for klubben. Ja da må vi ha nye eiere. Men Cellino kommer aldri så lenge vi ligger her vi gjør i å selge seg ut. Så hva er det beste for klubben. Jeg tror personlig ikke Cellino har noe valg enn å selge hvis vi rykker ned.
Så jeg drømmer om opprykk, realistisk som sesongene før. Men det beste for klubben er å rykke ned.
Kanskje da kan vi få en eier som er en god eier for klubben

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #131 på: Juli 27, 2016, 10:00:44 »
Denne sesongen kommer til å bli akkurat som sesongen som har vært. Kaver rundt midten av tabellen. Cellino selger unna det som gir penger. Ikke noe bedre enn Bates her. Så jeg håper på opprykk, men jeg er en drømmer. Realistisk vet jeg det blir akkurat som før. Skal jeg tenke på hva som kanskje er det beste for klubben. Ja da må vi ha nye eiere. Men Cellino kommer aldri så lenge vi ligger her vi gjør i å selge seg ut. Så hva er det beste for klubben. Jeg tror personlig ikke Cellino har noe valg enn å selge hvis vi rykker ned.
Så jeg drømmer om opprykk, realistisk som sesongene før. Men det beste for klubben er å rykke ned.
Kanskje da kan vi få en eier som er en god eier for klubben

Enig i at det er viktig å bli kvitt Cellino, men at han må selge om vi rykker ned er bare tull.
Da er det faktisk bedre økonomisk for han å selge nå, en divisjon over...Får mer penger da.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #132 på: Juli 27, 2016, 10:17:25 »
Denne sesongen kommer til å bli akkurat som sesongen som har vært. Kaver rundt midten av tabellen. Cellino selger unna det som gir penger. Ikke noe bedre enn Bates her. Så jeg håper på opprykk, men jeg er en drømmer. Realistisk vet jeg det blir akkurat som før. Skal jeg tenke på hva som kanskje er det beste for klubben. Ja da må vi ha nye eiere. Men Cellino kommer aldri så lenge vi ligger her vi gjør i å selge seg ut. Så hva er det beste for klubben. Jeg tror personlig ikke Cellino har noe valg enn å selge hvis vi rykker ned.
Så jeg drømmer om opprykk, realistisk som sesongene før. Men det beste for klubben er å rykke ned.
Kanskje da kan vi få en eier som er en god eier for klubben

Enig i at det er viktig å bli kvitt Cellino, men at han må selge om vi rykker ned er bare tull.
Da er det faktisk bedre økonomisk for han å selge nå, en divisjon over...Får mer penger da.

Enig i det at han får mere penger nå. men han blir trua på livet og verre med et nedrykk. Han vil ikke tørre annet enn å selge unna

SupALeedS

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #133 på: Juli 27, 2016, 10:21:20 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!

Alex

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #134 på: Juli 27, 2016, 10:56:45 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!
Er helt enig i dine synspunkter her, MEN: det holder ikke. Troppen er ikke god nok dessverre. Verken Klopp,Guardiola,Mourinho, Hodgson, Allardyce, Wenger, Hockaday eller julenissen hadde rykka opp med vår stall slik den nå ser ut. Har klokkertro på Monk, og han fører oss sikkert til en fantastisk 8.plass....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #135 på: Juli 27, 2016, 11:43:27 »
En 8. plass er i såfall en fremgang og noe å bygge videre på DHY.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #136 på: Juli 27, 2016, 12:06:21 »
En 8. plass er i såfall en fremgang og noe å bygge videre på DHY.
Helt enig forutsatt at denne klubben hadde blitt drevet med forstand. Det gjør den ikke, så hvis vi havner på 8. plass etter en bra sesong, så vil det bli solgt 2-3 av de beste spillerne. de går da til en PL klubb, og vi må prøve å finne gull igjen...På bakgrunn av at det har vært slik og vil fortsette, så vil vi aldri rykke opp, aldri >:(

samadhi

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #137 på: Juli 27, 2016, 12:10:16 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!

Det er jo dette vi må håpe på. At Monk får mer ut av enkeltspillere og at de spillerne som har potensialet får det ut. Det er så absolutt håp for dette med en ung manager med erfaring fra PL.
Utrolig viktig at vi kommer bra i gang så vi får litt positiv go i klubben.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #138 på: Juli 27, 2016, 14:20:23 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!
Vi trodde at vi hadde fått en mer kompetent trener i fjor også. Tok ikke lang tid før han var historie.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #139 på: Juli 27, 2016, 14:22:55 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!
Vi trodde at vi hadde fått en mer kompetent trener i fjor også. Tok ikke lang tid før han var historie.

Er jo mulig at Røsler var en mer kompetent trener og, men han fikk ikke den starten som kreves under Cellino for å få lov til å fortsette.
Håpet er at Monk får noen 3-poengere de føste kampene slik at han får arbeidsro.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #140 på: Juli 27, 2016, 15:43:31 »
Vi er ennå ikke i mål mht forsterkninger/salg i spillerstallen. Men nå begynner det å tegne seg et tydelig mønster.

Det kom frem i radiointervjuet med sportsdirektøren i går at Cook-pengene i det store og hele er oppbrukt allerede. Det er mulig Taylor går nå, men kanskje mest sannsynlig i et av de nærmeste vinduene. Leeds sliiter med å sy sammen en pakke som kan bringe Bridcutt tilbake, samtidig som alle ryktene tyder på at vi får inn en HØYREback... Betyr det at ryktene om at sveitseren vil vekk stemmer???
Vi får nok en ekstra midtstopper også, men her snakker vi gratis-/billigmarkedet...

Så ja, vil det bety at vi er styrket foran kommende sesong? Neppe totalt, fremover og på kantene, ja så absolutt. På midten NEI og i forsvaret... Vanskelig å si, å (evt) slippe å spille med liabilities som Belluschi/Bamba (fjorårsform) kan bety forbedring, uten Silvestris feltarbeid, kanskje også et pluss, samtidig betydde han noe som shotstopper....
Men i øyeblikket, uten Bridcutt/Cook vil jeg mene vi er svekket mht fjoråret.

HÃ…PET ligger i at Championship er en utrolig jevn divisjon der 'en go' kan bety mye for poengsamlingen. KAN Monk & co ha innført en team etic der man jobber for hverandre, der man slipper bad blood ala Bellusci sin tunge - og ører, der unggutta Vieira og andre får slippe til så kan vi henge med.
STARTEN er sånn sett essensiell, og da er det ikke bra at Monk via få treningskamper ikke nødvendigvis er spesielt samspilt/innkjørt fra første serierunde. Får han en ´Rösler-start' vet vi jo hvordan dèt endte.
Så nei, jeg har vansker med å se for meg noe annet enn mid table mediocrity - sammenlignet med for et halvt år siden vil det heller ikke være så gale... :(

Joda, optimismen lenge leve :(
« Siste redigering: Juli 27, 2016, 15:47:42 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bye

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #141 på: Juli 27, 2016, 16:37:07 »
Pengene brukt opp, ja. Hurra. 16.plass here we come..
Trønder i Bergen!

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #142 på: Juli 27, 2016, 16:48:56 »
Pengene brukt opp, ja. Hurra. 16.plass here we come..
Trodde du noe annet..?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #143 på: Juli 27, 2016, 17:48:55 »
Vi er ennå ikke i mål mht forsterkninger/salg i spillerstallen. Men nå begynner det å tegne seg et tydelig mønster.

Det kom frem i radiointervjuet med sportsdirektøren i går at Cook-pengene i det store og hele er oppbrukt allerede. Det er mulig Taylor går nå, men kanskje mest sannsynlig i et av de nærmeste vinduene. Leeds sliiter med å sy sammen en pakke som kan bringe Bridcutt tilbake, samtidig som alle ryktene tyder på at vi får inn en HØYREback... Betyr det at ryktene om at sveitseren vil vekk stemmer???
Vi får nok en ekstra midtstopper også, men her snakker vi gratis-/billigmarkedet...

Så ja, vil det bety at vi er styrket foran kommende sesong? Neppe totalt, fremover og på kantene, ja så absolutt. På midten NEI og i forsvaret... Vanskelig å si, å (evt) slippe å spille med liabilities som Belluschi/Bamba (fjorårsform) kan bety forbedring, uten Silvestris feltarbeid, kanskje også et pluss, samtidig betydde han noe som shotstopper....
Men i øyeblikket, uten Bridcutt/Cook vil jeg mene vi er svekket mht fjoråret.

HÃ…PET ligger i at Championship er en utrolig jevn divisjon der 'en go' kan bety mye for poengsamlingen. KAN Monk & co ha innført en team etic der man jobber for hverandre, der man slipper bad blood ala Bellusci sin tunge - og ører, der unggutta Vieira og andre får slippe til så kan vi henge med.
STARTEN er sånn sett essensiell, og da er det ikke bra at Monk via få treningskamper ikke nødvendigvis er spesielt samspilt/innkjørt fra første serierunde. Får han en ´Rösler-start' vet vi jo hvordan dèt endte.
Så nei, jeg har vansker med å se for meg noe annet enn mid table mediocrity - sammenlignet med for et halvt år siden vil det heller ikke være så gale... :(

Joda, optimismen lenge leve :(

Han sa ikke at pengene var brukt opp, han sa de var godt plassert i klubben for å bidra til ett stabilt fundament, du sier brukt opp, jeg sier greit å ha på lur til f.eks neste vindu om vi pusher PO, ellers så spekulerer du i low budget CB, i intervjuet opplyses det om det viktigste er kvalitet på den som hentes inn, sying av Bridcut pakke nevnes det ingenting om, som vanlig er det rykter og spekulasjoner og det er  noe jeg ikke forholder meg til. Ben Mansford sier også at Massimo har tatt til seg mye av kritikken og det må vel være positivt? Eller er jeg en puppet jeg også som tror på det klubben sier og gjør?

Pessimismen lenge leve :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #144 på: Juli 27, 2016, 18:19:05 »
Han sa ikke at pengene var brukt opp, han sa de var godt plassert i klubben for å bidra til ett stabilt fundament,
Hehe, ja, nettopp, diplomatspråk for "ingenting igjen til kjøp av nye spillere" :(

Men nei, jeg tror det kommer x antall flere inn fortsatt. Men tror ikke de vil koste spesielt mye. Men, det kan jo hende de gjør en akseptabel jobb likevel...


Du går nok inn i historien som Massimos siste, ensomme fan :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håkon

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #145 på: Juli 27, 2016, 18:54:16 »
Han sa ikke at pengene var brukt opp, han sa de var godt plassert i klubben for å bidra til ett stabilt fundament,
Hehe, ja, nettopp, diplomatspråk for "ingenting igjen til kjøp av nye spillere" :(

Men nei, jeg tror det kommer x antall flere inn fortsatt. Men tror ikke de vil koste spesielt mye. Men, det kan jo hende de gjør en akseptabel jobb likevel...


Du går nok inn i historien som Massimos siste, ensomme fan :D

Rudi Rudi in massimo we bellive
Leeds for alltid

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #146 på: Juli 27, 2016, 19:26:19 »
Han sa ikke at pengene var brukt opp, han sa de var godt plassert i klubben for å bidra til ett stabilt fundament,
Hehe, ja, nettopp, diplomatspråk for "ingenting igjen til kjøp av nye spillere" :(

Men nei, jeg tror det kommer x antall flere inn fortsatt. Men tror ikke de vil koste spesielt mye. Men, det kan jo hende de gjør en akseptabel jobb likevel...


Du går nok inn i historien som Massimos siste, ensomme fan :D

At jeg er Massimo fan er har jeg vel aldri påstått at jeg er? Der i mot er jeg fan av at Leeds United har en trygg økonomi, det kan du arrestere meg på, i tillegg forholder jeg meg til fakta og ikke til ryktebørsen :)

Flytt gjerne dette over i Massimo-tråden eller en av de andre trådene som oversvømmes av MC prat  :D

Gufrias

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #147 på: Juli 27, 2016, 20:04:38 »
Nå er det viktig å ikke kun tenke lag og spiller for spiller også. Husk at vi sannsynligvis har fått inn en litt mer kompetent trener også. Jeg har mer trua på ro i styret, og en god trener kan få dette laget til å hevde seg til en play off plass. Det er jeg sikker på. Hvis man ser lag som har ligget i play off dem siste sesongene, så er ikke det noe stjernegalleri det heller.

Viktig å beholde Charlie nå, så kan sesongen bare begynne. Tipper vi får inn et par mann før det hele sparkes i gang!

Så jævlig klar for å begynne nå!
Vi trodde at vi hadde fått en mer kompetent trener i fjor også. Tok ikke lang tid før han var historie.

Er jo mulig at Røsler var en mer kompetent trener og, men han fikk ikke den starten som kreves under Cellino for å få lov til å fortsette.
Håpet er at Monk får noen 3-poengere de føste kampene slik at han får arbeidsro.
Det er nettopp det. Monk må lykkes fort, ellers er jeg redd for at han ender opp som Røsler.
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #148 på: Juli 27, 2016, 20:11:10 »
Han sa ikke at pengene var brukt opp, han sa de var godt plassert i klubben for å bidra til ett stabilt fundament,
Hehe, ja, nettopp, diplomatspråk for "ingenting igjen til kjøp av nye spillere" :(

Men nei, jeg tror det kommer x antall flere inn fortsatt. Men tror ikke de vil koste spesielt mye. Men, det kan jo hende de gjør en akseptabel jobb likevel...


Du går nok inn i historien som Massimos siste, ensomme fan :D

Tull og tøys. Rudi vet at han har meg til siste slutt ;-) Så om ikke annet er vi 2 stk som har hodet på rett plass ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #149 på: Juli 27, 2016, 22:02:08 »
Fra Mansfords pressekonferanse, gjengitt fra en Waccoer:

"Positive about getting Mowatt and Coyle signed up. Also positive that there will be more engagement with fans.
 
Massive negative that he all but said we will selling Taylor. Negative that he implied that Cooks fee went on our previous transfers and running costs. I really didn't get the impression 'we were going for it'."

Pengene fra Cook gikk som enkelte har fryktet, til å betale for Antonsson og Roofe samtidig som det dekker løpende utgifter. Virker som vi er relativt skint, og jeg forventer lån og freebies fremover. Skal vi ha håp om å betale noen millioner må nok Taylor selges først.

En på Waccoe kommer med følgende spådom, som vil være typisk:

"Taylor will be gone for 2m by the end of the window imo
 
paul koncheskey will join on deadline day."

Jeg er bekymret foran sesongen, mest bekymret for at Cellino virkelig ikke vil satse, og at han nok en gang ikke holder ord. Jeg tror ikke han selger neste sommer når vi ikke rykker opp. Tipper også at han ikke tilbakebetaler sesongbilletter til de som kjøpte når vi ikke havner topp seks  :-[

auren

‘Straight Outta Mansford’ – five things from the interview

1. On Lewis Cook: “I can assure the supporters that the deal involved a considerable fee and a fee that is on parity with what somebody of Lewis’ quality should go for…[after talking about the relative richness of other clubs in the Championship]. Lewis was sold because an offer came in that the club felt was acceptable if Lewis wanted the opportunity to play in the Premier League.”

2. On how the Cook transfer fee will be used by Leeds United: “Sensibly. Look, I think the business we’ve done at the moment, the six signings in is excellent. I sort of said last week how positive I was about a good number of them. I think the fans that made the journey to Ireland and our Irish-based fans there saw a bit of a feel of the likes of Roofe and Antonsson. I think the other, the first half against Peterborough on Saturday showed the kind of intensity and quality of football, I think all the signings contributed to that.”

3. Further business to be done: “The rest of the window is going to see us making other purchases and loan signings and adding to the quality of the group. As well as maybe taking a view on keeping some of the others.”

4. On renegotiating and extending contracts: “We run the risk on Charlie [Taylor] that he could possibly go for free if we hold on to him. [Responding to a question regarding negotiations] Look we are engaged with Alex [Mowatt] and his representatives, the same with Charlie. Some of that is from before my time at the club. So it is a little bit difficult for me to answer where things mighr have historically been with Charlie. I think it’s right to say this moment in time Charlie doesn’t want to extend his current deal with us.”

5. On the protests against owner Massimo Cellino: “I think some of the negativity at times has probably gone too far. I think when you read up on certain instances of certain campaigns against him, I think it’s too much. I think actually it probably cost them any populist support, one or two things going too far.”

http://peacockandsmiley.com/1749/leeds-united-ceo-mansford-interview-with-bbc-radio-leeds/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan