Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rotor

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #180 på: August 05, 2016, 15:07:47 »
Tipper Leeds på 6-8 plass.

2015/2016 vs 2016/2017:
Pr. dags. dato

Sterkere manager.
Italienerne er borte (nesten alle  :)).
Forsterket angrepsrekka. Spennende spillere på papiret.
Fått inn vingspiller(e).
Får en tydeligere spillestil ( hvis Monk beholder jobben utover høsten)
Mindre negativitet rund klubben  (Celino)
Fansen støtter opp. Positivitet.
Akedemispillere kommer opp, som vanlig. :)

Synes tapet av Cook er overdrevet. Han gjorde "mye rart" i fjorårssesongen.  Misset ballen ofte i tillegg til mange feilpasninger, så griner ikke "på naien" av salget.

Mer bekymret om Charlie forsvinner. :(
Han er en offensiv kraft med mange målgivende, og god en mot en.

Gleder meg igjen (som vanlig) til ny sesong.

Mot.


AndyMathie

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #181 på: August 05, 2016, 15:19:04 »
Tipper Leeds på 6-8 plass.

2015/2016 vs 2016/2017:
Pr. dags. dato

Sterkere manager.
Italienerne er borte (nesten alle  :)).
Forsterket angrepsrekka. Spennende spillere på papiret.
Fått inn vingspiller(e).
Får en tydeligere spillestil ( hvis Monk beholder jobben utover høsten)
Mindre negativitet rund klubben  (Celino)
Fansen støtter opp. Positivitet.
Akedemispillere kommer opp, som vanlig. :)

Synes tapet av Cook er overdrevet. Han gjorde "mye rart" i fjorårssesongen.  Misset ballen ofte i tillegg til mange feilpasninger, så griner ikke "på naien" av salget.

Mer bekymret om Charlie forsvinner. :(
Han er en offensiv kraft med mange målgivende, og god en mot en.

Gleder meg igjen (som vanlig) til ny sesong.

Mot.

Meget bra innlegg selv om vi nok hadde rykket ned til League one om vi ikke hadde hatt spillerne Silvestri, Bellusci og Antenucci! Ellers har du mye rett og har veldig gode vurderinger.

Når det er sakt om Italienerne så kan det hende at det blir bedre uten dem og at man da får en bedre kommunikativ gruppe, for god kommunikasjon er nok ikke undervurdert.
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #182 på: August 05, 2016, 16:23:27 »
EN ting til: Mer rutinerte spillere (Green, Hernandez osv)

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #183 på: August 05, 2016, 16:46:59 »
Starten på sesongen.
Om vi ser frem til den 27.08 (landslagspause)  så har vi to hjemmekamper og fire bortekamper. En av disse er borte mot Fleetwood. Programmet er ikke lett.

QPR (B)
Fleetwood (B)
Birmingham (H)
Fulham (H)
Sheff W (B)
Nottingham (B)

Vi vet at alle kan slå alle i seriestarten før skader /suspensjoner setter inn, og for Fleetwood (og   Rosler), så blir dette en storkamp. Tap i ligacupen var med å sparke  Hockaday og Rosler.  Vi bør ha tre seire her totalt  for å hindre evt kritikk mot  Monk, mener jeg.

sportcarl1

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #184 på: August 05, 2016, 17:11:44 »
Rösler hade väl 2 segrar efter de 12-13 första matcherna om jag inte minns fel, kanske inte så konstigt han fick gå
 

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #185 på: August 05, 2016, 17:28:45 »

Starten på sesongen.
Om vi ser frem til den 27.08 (landslagspause)  så har vi to hjemmekamper og fire bortekamper. En av disse er borte mot Fleetwood. Programmet er ikke lett.

QPR (B)
Fleetwood (B)
Birmingham (H)
Fulham (H)
Sheff W (B)
Nottingham (B)

Vi vet at alle kan slå alle i seriestarten før skader /suspensjoner setter inn, og for Fleetwood (og   Rosler), så blir dette en storkamp. Tap i ligacupen var med å sparke  Hockaday og Rosler.  Vi bør ha tre seire her totalt  for å hindre evt kritikk mot  Monk, mener jeg.
Knallhard åpning!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #186 på: August 05, 2016, 19:37:42 »

Starten på sesongen.
Om vi ser frem til den 27.08 (landslagspause)  så har vi to hjemmekamper og fire bortekamper. En av disse er borte mot Fleetwood. Programmet er ikke lett.

QPR (B)
Fleetwood (B)
Birmingham (H)
Fulham (H)
Sheff W (B)
Nottingham (B)

Vi vet at alle kan slå alle i seriestarten før skader /suspensjoner setter inn, og for Fleetwood (og   Rosler), så blir dette en storkamp. Tap i ligacupen var med å sparke  Hockaday og Rosler.  Vi bør ha tre seire her totalt  for å hindre evt kritikk mot  Monk, mener jeg.
Knallhard åpning!

Ikke enig!!!

Vi er gode! Sheff Wed kan bli vanskelig, men vi presterer vel bedre i lokalderby som underdogs!

QPR har mange skader.
Fleetwood er fra divisjonen under.
B'ham og nedrykkstippet Fulham bør være overkommelig hjemme!
De to siste bortekampene gir oss mellom 2 og 4 poeng!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #187 på: August 05, 2016, 19:49:59 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #188 på: August 05, 2016, 19:55:44 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Feil tråd, men imponerende av TIPS! Har sjelden gikk Leeds noe pluss siden 70-tallet!!!

Har du vurderingen på foto eksempelvis?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #189 på: August 05, 2016, 20:37:20 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Feil tråd, men imponerende av TIPS! Har sjelden gikk Leeds noe pluss siden 70-tallet!!!

Har du vurderingen på foto eksempelvis?

Nei, men du kan få en vurdering av fjell / fjellturer i Lofoten...  :)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #190 på: August 05, 2016, 21:21:02 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Feil tråd, men imponerende av TIPS! Har sjelden gikk Leeds noe pluss siden 70-tallet!!!

Har du vurderingen på foto eksempelvis?

Nei, men du kan få en vurdering av fjell / fjellturer i Lofoten...  :)

Så bra! Den norske rivieraen altså.....!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #191 på: August 05, 2016, 21:28:09 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Feil tråd, men imponerende av TIPS! Har sjelden gikk Leeds noe pluss siden 70-tallet!!!

Har du vurderingen på foto eksempelvis?

Nei, men du kan få en vurdering av fjell / fjellturer i Lofoten...  :)

Så bra! Den norske rivieraen altså.....!!

Kanskje ikke helt der, men du finner noen av verdens vakreste strender i området.

Og det er ikke tull heller.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #192 på: August 06, 2016, 00:15:33 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Feil tråd, men imponerende av TIPS! Har sjelden gikk Leeds noe pluss siden 70-tallet!!!

Har du vurderingen på foto eksempelvis?

Nei, men du kan få en vurdering av fjell / fjellturer i Lofoten...  :)

Så bra! Den norske rivieraen altså.....!!

Kanskje ikke helt der, men du finner noen av verdens vakreste strender i området.

Og det er ikke tull heller.

I know, men neppe noen Leeds-puber!!!    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #193 på: August 06, 2016, 23:38:06 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #194 på: August 09, 2016, 12:20:06 »
Lufc

The club would like to thank our 14,999 season ticket holders for your fantastic support.

Your cards have been sent out in sixth class post



Mangler vi en???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #195 på: August 09, 2016, 12:26:44 »
Lufc

The club would like to thank our 14,999 season ticket holders for your fantastic support.

Your cards have been sent out in sixth class post



Mangler vi en???

haha, dette må da være en spøk!? :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #196 på: August 09, 2016, 12:30:26 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 t2 timer siden 

Monk admitted that the squad needs strengthening. Said he's hopeful the club are making progress. #lufc


Så får vi håpe vi får forsvarssjefen og midtbanesjefen på plass før vi har tapt for mange poeng...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #197 på: August 09, 2016, 13:55:08 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 t2 timer siden 

Monk admitted that the squad needs strengthening. Said he's hopeful the club are making progress. #lufc


Så får vi håpe vi får forsvarssjefen og midtbanesjefen på plass før vi har tapt for mange poeng...

auren
Når man ser på målene i mot så er det vanskelig å være uenig i dette. Defensiv trygghet er basisen for å kunne skape sjanser også. Spørsmålet er vel om vi får den kvaliteten vi trenger inn...

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #198 på: August 12, 2016, 23:22:58 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #199 på: August 14, 2016, 19:38:22 »
Det er spilt to kamper og tabellen er litt "snudd på hodet". At Bristol C og Huddersfield har full pott er noe overaskende.  QPR også. Favorittene til topp 6 plassene  har stort sett  3 eller 4 poeng, mens storfavoritten  N'castsle har  0 poeng.  Leeds har selvsagt skufftet med to tap og null poeng. Jeg tror  konkurrentene til Leeds om 6. plassen nå har  3 og 4 poeng.

Både QPR og  Birmingham var for meg vanskelige motstandere på forhånd, der det kunne ende med tap i begge kamper. QPR var noe bedre enn Leeds i London og  Birmingham "ventet ut" Leeds på rutine/taktikk/kontring på ER , vil jeg si. Når alt jevner seg ut, etter ca  10 kamper, så tror jeg Leeds har "heng" på 6. plassen.

Jeg håper Monk får nok  tid og henter gode nok forvarsspillere til å forme Leeds videre. Men det er klart presset øker når poengene uteblir. Jeg håper han står fast ved den spillesstilen som nå er innført, for den mener jeg er positiv. Acillehælen er dødball  og  kontringer imot,  virker det som. Det har tross alt vært ulike forsvarsfirere i alle kampene. Og EN  spiller (Ayling) er helt ny.

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #200 på: August 14, 2016, 20:33:22 »
Det er spilt to kamper og tabellen er litt "snudd på hodet". At Bristol C og Huddersfield har full pott er noe overaskende.  QPR også. Favorittene til topp 6 plassene  har stort sett  3 eller 4 poeng, mens storfavoritten  N'castsle har  0 poeng.  Leeds har selvsagt skufftet med to tap og null poeng. Jeg tror  konkurrentene til Leeds om 6. plassen nå har  3 og 4 poeng.

Både QPR og  Birmingham var for meg vanskelige motstandere på forhånd, der det kunne ende med tap i begge kamper. QPR var noe bedre enn Leeds i London og  Birmingham "ventet ut" Leeds på rutine/taktikk/kontring på ER , vil jeg si. Når alt jevner seg ut, etter ca  10 kamper, så tror jeg Leeds har "heng" på 6. plassen.

Jeg håper Monk får nok  tid og henter gode nok forvarsspillere til å forme Leeds videre. Men det er klart presset øker når poengene uteblir. Jeg håper han står fast ved den spillesstilen som nå er innført, for den mener jeg er positiv. Acillehælen er dødball  og  kontringer imot,  virker det som. Det har tross alt vært ulike forsvarsfirere i alle kampene. Og EN  spiller (Ayling) er helt ny.

Tiden vil vise om du har rett. Jeg håper på det  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #201 på: August 14, 2016, 22:23:23 »
Poenget med spillestilen, les sexyfotball, er at den underholder, men finnes ikke effektiv!

Jeg tror heller folk kommer til Elland Road for å oppleve trøkk, harde taklinger, beintøffe spillere og POENG!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #202 på: August 14, 2016, 22:46:42 »
Poenget med spillestilen, les sexyfotball, er at den underholder, men finnes ikke effektiv!

Jeg tror heller folk kommer til Elland Road for å oppleve trøkk, harde taklinger, beintøffe spillere og POENG!!!

At man samler poeng er det aller viktigste. Monk er ansatt og da får man den fotballen han står for. Jeg ser ikke for meg at han svitsjer til  trøkk, harde taklinger , beintøffe spillere osv. Jeg mener vi skapte null og niks mot Birmingham i fjor omtrent på samme tid (0-2). I år  skapte vi mer. De som havner på topp 6 pleier å være SPILLENDE lag (Brighton, M'boro, Norwich, Sheff W, Derby etc). Ambisjonen må ligge på det nivået. Regner med at Cellino har valgt spillestil når han ansetter en  trener som Monk.

I det lange løp så tror jeg Leeds kommer foran både QPR og Birmingham.

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #203 på: August 14, 2016, 23:00:39 »
Poenget med spillestilen, les sexyfotball, er at den underholder, men finnes ikke effektiv!

Jeg tror heller folk kommer til Elland Road for å oppleve trøkk, harde taklinger, beintøffe spillere og POENG!!!

At man samler poeng er det aller viktigste. Monk er ansatt og da får man den fotballen han står for. Jeg ser ikke for meg at han svitsjer til  trøkk, harde taklinger , beintøffe spillere osv. Jeg mener vi skapte null og niks mot Birmingham i fjor omtrent på samme tid (0-2). I år  skapte vi mer. De som havner på topp 6 pleier å være SPILLENDE lag (Brighton, M'boro, Norwich, Sheff W, Derby etc). Ambisjonen må ligge på det nivået. Regner med at Cellino har valgt spillestil når han ansetter en  trener som Monk.

I det lange løp så tror jeg Leeds kommer foran både QPR og Birmingham.

Etter hvor mange sesonger tror du at det skjer?  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #204 på: August 14, 2016, 23:12:58 »
Poenget med spillestilen, les sexyfotball, er at den underholder, men finnes ikke effektiv!

Jeg tror heller folk kommer til Elland Road for å oppleve trøkk, harde taklinger, beintøffe spillere og POENG!!!

At man samler poeng er det aller viktigste. Monk er ansatt og da får man den fotballen han står for. Jeg ser ikke for meg at han svitsjer til  trøkk, harde taklinger , beintøffe spillere osv. Jeg mener vi skapte null og niks mot Birmingham i fjor omtrent på samme tid (0-2). I år  skapte vi mer. De som havner på topp 6 pleier å være SPILLENDE lag (Brighton, M'boro, Norwich, Sheff W, Derby etc). Ambisjonen må ligge på det nivået. Regner med at Cellino har valgt spillestil når han ansetter en  trener som Monk.

I det lange løp så tror jeg Leeds kommer foran både QPR og Birmingham.

Etter hvor mange sesonger tror du at det skjer?  :P

Jeg tenker på denne sesongen selvsagt. Og enda lenger frem rykker vi opp  før disse to lagene!!

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #205 på: August 15, 2016, 09:05:36 »
Noen som vet når vi sist åpnet med to strake tap i ligaåpningen? Det tror jeg må være mange år siden...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #206 på: August 15, 2016, 09:10:58 »
Noen som vet når vi sist åpnet med to strake tap i ligaåpningen? Det tror jeg må være mange år siden...

auren

Det er satt et stort press på morgendagen
 

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #207 på: August 15, 2016, 10:34:09 »
Noen som vet når vi sist åpnet med to strake tap i ligaåpningen? Det tror jeg må være mange år siden...

auren

1936/37
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #208 på: August 15, 2016, 10:39:57 »
Noen som vet når vi sist åpnet med to strake tap i ligaåpningen? Det tror jeg må være mange år siden...

auren

1936/37

Fakta?

Leeds sin verste ligastart på 80 år!!??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #209 på: August 15, 2016, 11:08:03 »
Noen som vet når vi sist åpnet med to strake tap i ligaåpningen? Det tror jeg må være mange år siden...

auren

1936/37

Fakta?

Leeds sin verste ligastart på 80 år!!??

auren

Mulig det var sist vi hadde 3 tap, i så fall så kan det fort skje at vi tangerer den allerede i mårra...
For the sake of Leeds United he would break himself in two