Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95101 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #150 på: Juli 27, 2016, 22:06:26 »

At jeg er Massimo fan er har jeg vel aldri påstått at jeg er? Der i mot er jeg fan av at Leeds United har en trygg økonomi, det kan du arrestere meg på, i tillegg forholder jeg meg til fakta og ikke til ryktebørsen :)

Bortsett fra enkelte hederlige unntak er det da ingen som ønsker vi skal 'ta' en Ridsdale igjen... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #151 på: Juli 27, 2016, 22:07:14 »

Tull og tøys. Rudi vet at han har meg til siste slutt ;-) Så om ikke annet er vi 2 stk som har hodet på rett plass ;-)

GODT dere har hverandre :D  MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lundewhites

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #152 på: Juli 28, 2016, 08:04:02 »
Roofe er den eneste klare forsterkingen jeg kan se når det gjelder spillegruppa. Selv om Monk er en betydelig bedre trener en Evans og vil få mer ut av de enkelte spillerne, så er ikke laget godt nok. Ser at vi har falt ned til en 16 plass hos flere bookmakere den siste tiden og de gutta følger jo litt med (Ja jeg vet de dreit seg ut med Leicester) Intervjuet med Mansford gav jo ikke akkurat grobunn for optimisme når det gjelder investeringer i laget. Cellino har som vanlig lovet mye mer enn han er i stand til å holde, med sin varslede storsatsing denne sesongen og...
Er redd Monk har fått et helt annet handlingsrom enn forespeilet og det kommer ikke flere Monk signeringer. Vi får antagelig noen Serie B spillere på slutten av sin karriere  som Cellino selv henter og så forsvinner Berardi og Taylor.
Er veldig fornøyd hvis vi ligger på topp 10 til jul!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #153 på: Juli 30, 2016, 23:29:36 »
Funfact:
I dag ble Uwe Fleetwoodmanager, så da...



Andrew Dalton
‏@lufcstats 
Last one from me: every LUFC game in August will see us face either an ex player or head coach by the end of the month.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #154 på: Juli 31, 2016, 17:07:30 »
Et tips, pr 31/7-16:

Season Preview: Where will United finish this season?
By Radebe Leeds - July 31, 20160874
Share on Facebook Tweet on Twitter 

A new-look Leeds United start their 2016/17 Championship campaign on Sunday against QPR, but how will the Whites perform over the course of the next nine months? Here’s our season preview…

Under new management

Memories of Steve Evans shedding a tear away to Preston on the final day of last season seem like a thrown away chip paper on a trip to the seaside. Garry Monk has since taken over and brought with him a wealth of coaching experience in the form of Pep Clotet, and added James Beattie and Darryl Flahavan to his backroom staff, giving us a solid structure in the dugout.

Former striker Mirco Antenucci was critical of the quality of coaches that he played under during his spell at Elland Road, but in Garry Monk we seem to have a thorough and progressive coach and his spell in the Premier League with Swansea should only be seen as a positive.

Only time will tell if Massimo Cellino can keep his cool with Monk, given the fact that Cellino goes through coaches like Homer Simpson goes through doughnuts. Questions may also need to be raised at the fact that Monk is on a 12-month contact and the last two head coaches were both dealt the same fate.

New arrivals

Our quest to find players capable of firing us back to the Premier League has been akin to finding the pot of the gold at the end of the rainbow – a never ending task that bears an impossible reward.

Six new faces have arrived so far this summer, with Kemar Roofe (£3m), Marcus Antonsson (£1.5m), Rob Green (free), Matt Grimes (loan), Kyle Bartley (loan) and Hadi Sacko (loan) all signing on the dotted line for at least the season ahead.

Rob Green will bring much needed experience in goal, with Marco Silvestri seemingly out-of-favour, Kyle Bartley brings some more clout at the back, with the Swansea defender offering a nice alternative to unpopular player Guiseppe Bellusci. Kemar Roofe will hopefully be the one to watch for Leeds fans, with the former WBA trainee lighting up League Two last season with promoted Oxford United, scoring 20-plus goals from midfield.

Antonsson, Grimes and Sacko will hopefully be first-team players and as the squad still appears to lack enough depth to compete for top six with the transfer window closing on August 31.

Another star sold

Leeds fans were sent into overdrive when signings came thick and fast a few weeks ago, and Garry Monk was talking about building a team around Lewis Cook. Sadly, that dream lasted just days as Cook was sold to Bournemouth for an alleged £6m (excl. add-ons).

Lewis follows a long line of talent that we’ve cashed in on way too early. Rose, Lennon, Delph, Howson, Snodgrass and McCormack have all left whilst shining for Leeds and have never truly been replaced with quality.

It’s a frustrating story that seems to continue trending regardless of ownership. If we are ever to mount a serious push back to stardom, we need to stop selling our best assets and start building an ambitious squad.

Let’s hope Charlie Taylor isn’t next, the 2015/16 Player of the Season has been heavily linked with a move away from Elland Road, and WBA are hot on the youngster to be their next left-back.

Key player

Never easy to pin-point one, especially not with Leeds, but Kemar Roofe will be looked at to provide the team with some much needed goals and creativity from midfield. The summer signing scored 18 league goals and 26 in all competitions last season for Oxford United, picking up the Football League League Two’s Player of the Year award in the process. Leeds fans will have their fingers crossed that he can perform at a higher level as we’ve struggled for goals over the past few years.

He’s got potential

We’re no stranger to seeing a player full of potential pull on the white shirt, and another star could be in the making as I write this. At just 18, Ronaldo Vieira has started to catch the eye of supporters after a successful trial last year turned into a two-year deal at the club.

He was the standout player in the pre-season friendly victory over Atalanta and could well be the alternative to Liam Bridcutt in midfield, if the Sunderland man doesn’t sign this summer.

Coming out of the ranks of the i2i Academy, a football academy that gives young players a chance to develop, the namesake of Cristiano Ronaldo and Patrick Vieira is already impressing. Watch this space, and just hope he’s not sold for profit in a few years to come.

Season prediction

9th – we look to be lacking enough quality to really compete with the likes of Newcastle, Aston Villa, Derby et al. but you never say never. However, I think it’s a case of close but no cigar.

Where do you think we’ll finish? Have your say on the Tweet below by clicking Vote.


IDRadebe


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #156 på: August 01, 2016, 20:47:44 »
Med en stopper til så tror jeg at mye er gjort med tanke på play off. Hadde vært utrolig deilig å gått rett opp sammen med the magpies. Med Pablo inn som jeg har beundret helt siden jeg så han for Valencia for snart 7-8 år siden så tror jeg alt kan skje. Mitt tips etter denne signeringen er 2.plass så får vi se om det blir mulig, men har såpass troa at i år blir man å se mye til AndyMathie i England :D
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #157 på: August 01, 2016, 23:51:57 »
Leeds Tips For Promotion, Play-Offs And Relegation

Vital Leeds Tips For Promotion, Play-Offs And Relegation
What's being said in the forum now? Click to join the Vital Leeds forum!
With the new Championship season less than a week away, Vital Leeds United give their predictions for the 2016/17 season.

Newcastle United are the firm favourites to make an instant return to the Premier League and it is hard to look past them having brought in Matt Ritchie and Dwight Gayle this summer to bolster their squad.

Sheffield Wednesday missed promotion last season in the play-off final, they have also been busy in the transfer market, and the arrival of Dan Pudil and Almen Abdi in the past week has strengthened their squad further.

Newcastle and Sheffield Wednesday are my tip for the top two places.

Brighton and Hove Albion, Norwich City, Leeds United and Queens Park Rangers are my tips to fill the play-off places.

Brighton are always in or around the play-offs most seasons, Norwich should also have a strong campaign and they are still hoping to add former Leeds striker Ross McCormack to their squad before the beginning of the season and Queens Park Rangers will be stronger this season under Jimmy Floyd Hasselbaink.

Whilst Leeds have lost Lewis Cook this summer and there is still the possibility that Charlie Taylor will leave, I feel we have strengthened well and our attacking options look the best they have since our first season back in the championship. Roofe and Sakho are going to be a real handful and the imminent arrival of Pablo Hernandez, it adds more to the Leeds attack. An addition of a centre-back and a strong midfielder will make Leeds very competitive.

Blackburn Rovers are my dark horses and I think they may surprise a few this season.

At the wrong end of the table, I can see Aston Villa struggling. It will be a huge culture shock for the Villains who are playing below the top tier of English football for the first time in almost thirty-years. A number of clubs have suffered back-to-back relegations in the past ten-years and it wouldn`t shock me if Villa join the list.

Burton Albion and Rotherham United are my tips to join Villa in League One.

Automatic
Newcastle United
Sheffield Wednesday

Play-offs
Brighton and Hove Albion
Norwich City
Leeds United
Queens Park Rangers

Relegation
Aston Villa
Rotherham United
Burton Albion

Who are you tipping for promotion and relegation this season?

Please let us know at Vital Leeds.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=454726#ixzz4G7UvLWHV
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #158 på: August 01, 2016, 23:56:16 »




Up we go, Monk!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #159 på: August 02, 2016, 17:30:24 »
Jeg gleder meg til sesongen 16/17 !

Vi har fått en spennende og ung manager i Garry Monk, vi har fått inn flere spennende spillere i Antonsson, Roofe, Sacko, Grimes og rutinen i Green og Hernandez. Bartley vil sikkert  Monk jobbe videre med for å utvikle i riktig retning.

Jeg gidder ikke surne for at vi har mistet Cook, og gidder ikke legge for mye vekt i av at vi kan miste Taylor.  Det kommer alltids frem nye spillere etterhvert.  Vieira kan jo nesten sees som en ny signering også med det han har vist i treningskampene.  Det kommer helt sikkert andre nye unge frem i rampelyset i Leeds.  Akademiet har vært drevet godt under tiden til Redfearn.

Som evig Leeds tilhenger og et tiår tilbakelagt på nivåer under PL så er jeg faktisk litt optimist før sesongen.  Det er gode lag å kjempe mot i toppen i denne ligaen, men det er små marginer for å komme blant de 6 beste.  Evans var ca 15 poeng bak Play Off ifjor.  Jeg synes laget vårt er mer spennende iår.  Klart vi kan fortsatt forsterke med ytterligere en midtstopper, ny back etter Taylor og en indreløper, men tror Monk finner en resept på å organisere en riktig 11-er uansett.  Med flere mål levert fra spisser og kantspillere, så tror jeg også det vil bli levert mer mål fra midtbaneposisjon iår.  God og stram organisering bak kan gi oss flere ekstra poeng.  Green er en bedre dirigent og feltarbeider der bak.

Lar meg ikke knekke av negativt piss som ofte er melodien blant Leeds fansen (fordi man er oppgitt og lei alt utenom sportslig).  Viktigst er å være motivert for å gi positiv støtte til de som hele tiden representerer klubben i kamp.  Om man ikke er positiv og har en indre glede for å se frem til ny sesong så er det blytungt å være supporter.

Derfor skal jeg glede meg til sesongen 2016/17 !
MFLU - Miracles For Leeds United

SupALeedS

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #160 på: August 02, 2016, 18:28:20 »
Bra innlegg Cannavaro!
Alex

sportcarl1

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #161 på: August 02, 2016, 18:56:12 »
jag med, ser hyfsat ljust ut, in med en innerback  så är jag nöjd
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #162 på: August 02, 2016, 21:27:43 »
Mååå nesten lime inn denne kommentaren fra waccoe:

One thing's for sure, Monk clearly hasn't built from the back! 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #163 på: August 02, 2016, 21:36:57 »
Ja flott innlegg Cannavarro. Supert at det finnes flere som er optimister. Takk skal du ha for det! Æ har også ståltroa på en fin sesong. Gleder mæ nu til det braker løs :)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #164 på: August 02, 2016, 22:10:44 »
Ja flott innlegg Cannavarro. Supert at det finnes flere som er optimister. Takk skal du ha for det! Æ har også ståltroa på en fin sesong. Gleder mæ nu til det braker løs :)


Jeg har trua!!!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Allanclarke

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #165 på: August 02, 2016, 23:38:59 »
Har alltid hatt troa og vært optimist før sesongen. Men ikke i år. Har for en gangs skyld lært av tidligere feil. Har selvfølgelig et håp men ingen stor tro. Vi vet jo alle hvordan det pleier å gå. Derfor går det nok som det pleier :)

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #166 på: August 03, 2016, 22:02:48 »
Jeg synes ikke at årets transfervindu skiller seg spesielt ut kontra fjorårets. Jeg vil si at det nærmest er status quo.

I fjor ansatte vi Rösler, en taktisk klok coach med fokus på defansiv trygghet. Han var relativt merittert og hadde gjort en god jobb med Wigan. I tillegg signerte vi følgende spillere:

Sol Bamba    Undisclosed              
Lee Erwin   Â£375,000               
Charlie Horton   Free                  
Chris Wood   Â£2,000,000                  
Ross Turnbull   Free              
Stuart Dallas   Â£1,300,000                       
Jordan Botaka   Â£1,000,000   

Bamba hadde vært svært god på lån i vårsesongen og de fleste ble glade da vi signerte ham permanent. Wood og Dallas var kvalitetsspillerne som ble signert, i tillegg til Botaka som på papiret var spennende samt et ungt talent i Erwin.

Setter dem opp mot hverandre. PS! Dette er basert på hva "vi" mente om spillerne da vi signerte dem i fjor sommer/i år og ikke hvordan de har utviklet seg. Jeg gjør også oppmerksom på at jeg kun har sett de nye spillerne i kampen mot Atalanta.

Bamba > Bartley
Wood = Roofe
Dallas < Hernandez
Botaka > Sacko
Erwin < Antonsson
Turnbull < Green     

I tillegg har vi signert Matt Grimes på lån. Minuset i sommer er at vi har solgt Cook, men nå er jo også Bridcutt på vei inn som veier litt opp for salget. 

Managerne blir vanskelige å sammenligne, men tror jeg var hakket mer tilfreds med Rösler i fjor enn Monk i år. Det positive med fjoråret var også signeringen av Pearson og Hart.

Så slik sett så mener jeg det var like god grobunn for optimisme i fjor som i år. Vi får bare håpe på at Monk får en bedre start enn Rösler og at vi vinner de jevne kampene i stedet for å spille uavgjort (som vi gjorde mye i de få kampene Rösler fikk). For en ting er sikkert: kommer vi skjevt ut så får Monk sparken, og da kan vi dessverre glemme målet om topp 6…
   
auren            
   
« Siste redigering: August 03, 2016, 22:04:37 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #167 på: August 03, 2016, 22:53:14 »
Du viser at flere av de nye er bedre enn de som allerede fantes på samme plass i laget, som gjør Leeds litt bedre . Men disse "fjorårsspillerne"  som du beskriver forblir jo i Leeds og gjør stallen bedre, i tilfelle skader og suspensjon. I fjor var vi ille  ute hvis f.eks  Wood ble skadet.  Jeg mener at nivået på de nest beste nå er bedre enn i fjor. Hvis vi f.eks stiller med  Dallas og Silvestri på benken så mener jeg Leeds har en bedre bredde nå. Nå blir det faktisk flere gode spillere som ikke får plass på laget hver lørdag!!

Troppen vil jo være god selv om Monk får sparken.
« Siste redigering: August 03, 2016, 23:20:45 av Josch »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #168 på: August 03, 2016, 22:57:55 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)

Jon R

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #169 på: August 03, 2016, 23:04:51 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #170 på: August 03, 2016, 23:06:28 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?

Og kanskje fansen må være litt mer tolmodig?

Jon R

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #171 på: August 03, 2016, 23:10:28 »
Kan ikke se at spillerstallen på papiret er signifikant bedre nå enn på samme tid i fjor. Fremgang vs stagnasjon eller tilbakegang avhenger først og fremst av i hvilken grad trenerteamet klarer å få ut potensialet i den enkelte spiller, og at mannen på toppen har lært av tidligere feil. 
Jon R.

Jon R

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #172 på: August 03, 2016, 23:13:01 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?

Og kanskje fansen må være litt mer tolmodig?
Og at spillerne stiller fit for fight til sesongstart? Mistenker at Wood slurvet i oppkjøringen sist sommer, (ja jeg vet han var skadet, men han så fortsatt unfit ut flere mnd senere....)
« Siste redigering: August 03, 2016, 23:15:02 av Jon R »
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #173 på: August 03, 2016, 23:17:21 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?

Og kanskje fansen må være litt mer tolmodig?
Og at spillerne stiller fit for fight til sesongstart? Mistenker at Wood slurvet i oppkjøringen sist sommer, (ja jeg vet han var skadet, men han så fortsatt unfit ut flere mnd senere....)

Det er riktig Jon, han så ikke bra ut da han stilte til preseason i fjor, adskillig lettere nå.

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #174 på: August 04, 2016, 12:56:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #175 på: August 04, 2016, 13:15:38 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?

Og kanskje fansen må være litt mer tolmodig?
Og at spillerne stiller fit for fight til sesongstart? Mistenker at Wood slurvet i oppkjøringen sist sommer, (ja jeg vet han var skadet, men han så fortsatt unfit ut flere mnd senere....)
Men du husker vell att EG hadde en mulig forklaring på det Jon

Jon R

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #176 på: August 04, 2016, 22:41:15 »
Det morsomme var jo at Wood ble idiotforklart før han ble skadet og omtrent genierklært da han kom tilbake å scoret noen mål på slutten av sesongen, det svinger fort :)
Kanskje forklaringen er at Wood viste betydelig bedre spill etter skaden?

Og kanskje fansen må være litt mer tolmodig?
Og at spillerne stiller fit for fight til sesongstart? Mistenker at Wood slurvet i oppkjøringen sist sommer, (ja jeg vet han var skadet, men han så fortsatt unfit ut flere mnd senere....)
Men du husker vell att EG hadde en mulig forklaring på det Jon
Husker det, men husker også at Wood så adskillig mer FIT ut på vårparten. Pre-season 2015 tror jeg han brukte til å pumpe jern, men bare overkropp.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #177 på: August 04, 2016, 23:05:53 »
Merkelig at folk har så tro på Wood. Han er en ok spiss i championship, ikke noe mer. Har lest mange innlegg med en haug med forklaringer på hvorfor han ikke scorte flere mål...hadde andre vært bedre rundt ham,dårlig trent,stang ut,ketchupflaska osv..... Hva med at han ikke er noen målgarantist? Står ved mitt gamle forslag: Omskoler Wood til midtstopper!

AndyMathie

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #178 på: August 05, 2016, 10:39:08 »
Vi har en langt bedre stall i år enn i fjor er min påstand. Bredden offensivt er den store forskjellen og er grunnen til at jeg mener vi bør klare minst playoff. Forundrer meg ikke om det blir euforisk ruslignende opplevelser å følge med på Leeds i år. Vanvittig artig at vi har Pablo inn og med han på laget mener jeg at Wood, Roofe og de andre får plenty av muligheter til å sette den i  nettet :D
We are Leeds and we are proud of it!

Allanclarke

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #179 på: August 05, 2016, 11:23:05 »
Merkelig at folk har så tro på Wood. Han er en ok spiss i championship, ikke noe mer. Har lest mange innlegg med en haug med forklaringer på hvorfor han ikke scorte flere mål...hadde andre vært bedre rundt ham,dårlig trent,stang ut,ketchupflaska osv..... Hva med at han ikke er noen målgarantist? Står ved mitt gamle forslag: Omskoler Wood til midtstopper!

Wood har flere gode spillere rundt seg i år enn i fjor, dermed bedre forutsetninger for å score flere mål. I fjor var han også en del skadet, pluss at han spilte på et lag som skapte få sjanser og scorte lite mål. Alikevell scorte han 13 mål. Derfor har jeg stor tro på Wood i år. Holder han seg skadefri bikker han over 20 mål. Merk mine ord!