Skrevet av Emne: Leeds United 16/17  (Lest 95104 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SupALeedS

Leeds United 16/17
« på: April 19, 2016, 00:22:08 »
Sesongen nærmer seg slutten, det som har vært en meget skuffende sesong sett med Leeds øyne.
Så skuffende at det nesten ikke er verdt å nevne noen spesielt flere ord.

Så hva har vi foran oss? Cellino har vel lagt opp løpet for at det skal gjøres endringer til sommeren, så ja ok, Evans har ikke overbevist om å få dette laget til å ta noen nye steg hverken defensivt eller offensivt. Så jeg synes det denne gang er helt greit at vi velger en mer beryktet og slag kraftig mann til å styre gutta i hvitt. Men og det er et MEN her, skal vi gjøre en endring på manager siden så må vi ha inn en som er god på å organisere et lag, vi slipper inn alt for mye mål, og vi har ikke noe godt grunnleggende spill. Vi har ofte blitt spilt rundt denne sesongen og det har bekymret meg mest av alt.

Skal det være noe som helst poeng for Cellino å eie denne klubben har han nå en siste mulighet iallefall hos meg til å bevise Englands beste supportere at vi fortjener så mye mer enn det vi viser i dag. Så hvem er ledig? Og hvem VIL trene denne klubben med så dårlig sportslig fremgang og ikke minst en gal mann på eiersiden, kanskje får vi en bra leder om vi legger nok i potten sånn er faktisk fotballen blitt. Jeg mener at spillergruppa i seg selv ikke er så dårlig som vi ligger men at det må forsterkninger til er det ikke noe tvil om, spesielt i bakre rekker. Så blir det utrolig viktig å beholde stammen i laget neste år, vil Taylor bli med et år til, og Cook da, kanskje det største salgsobjektet vårt. Jeg er som mange andre ikke så skeptisk og kritisk til Wood jeg tror med riktige folk rundt seg så holder han et bra Championship nivå. La oss drømme nei vent la oss vente å se hva som skjer til sommeren! Jeg er evig optimist og tror at det vil skje ting fremover! MOT!
Alex

Bye

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #1 på: April 19, 2016, 14:02:02 »
Calling it now - det blir ikke opprykk neste år heller, så fremt Cellino fortsatt er i klubben. Ingen endringer den mannen foretar seg vil være nok - vi er fortsatt en såpeopera som skremmer bort de spillerne vi egentlig burde fått has på, og ingen manager med evne og lyst vil komme hit.
Tipper 15. Plass. Eller rundt deromkring. Snakkes når Cellino forsvinner.
Trønder i Bergen!

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2 på: April 19, 2016, 19:19:31 »
Cellino gir "play-off garanti" for alle som kjøper season-ticket neste sesong. Et spennende men dristig tiltak for å få massene tilbake til Elland Road, vil jeg si.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-we-reach-the-play-offs-or-your-money-back-1-7861766
Jon R.

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3 på: April 19, 2016, 20:01:10 »
Cellino gir "play-off garanti" for alle som kjøper season-ticket neste sesong. Et spennende men dristig tiltak for å få massene tilbake til Elland Road, vil jeg si.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-we-reach-the-play-offs-or-your-money-back-1-7861766

Leste denne, ja. Ingen håper å få igjen pengene mai '17 vel?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #4 på: April 19, 2016, 20:21:37 »

Cellino gir "play-off garanti" for alle som kjøper season-ticket neste sesong. Et spennende men dristig tiltak for å få massene tilbake til Elland Road, vil jeg si.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-we-reach-the-play-offs-or-your-money-back-1-7861766
Tyder kanskje på at det blir satset skikkelig i sommer??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #5 på: April 19, 2016, 20:40:36 »

Cellino gir "play-off garanti" for alle som kjøper season-ticket neste sesong. Et spennende men dristig tiltak for å få massene tilbake til Elland Road, vil jeg si.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-we-reach-the-play-offs-or-your-money-back-1-7861766
Tyder kanskje på at det blir satset skikkelig i sommer??
Jeg tenker samme tanke. Det BLIR en helt annen satsing denne sommeren. Cellino er nå bundet til masten. En del ting mht spillere og coach er  nok i boks allerede  før de går ut med et slikt tilbud.

Dette tyder på at Cellino er ganske sikker på top 6.

Håper det begynner å skje noe lenge før  31.  mai, som er fristen for å kjøpe sesongkort på disse vilkår. Det vil se rart ut om fansen fikk vite lite før denne dato.

Jeg kan vanskelig se hva som skal være bløff ved dette. Enten blir det  play off /opprykk eller så blir det masseutbetalinger til fansen.  Uansett vil det blir gjort et ærlig forsøk på opprykk, ser det ut  til. Sannsynligvis er det store ting på gang. Mulig det er kommet nye sponsorer til med mye penger. 

Eller er dette et forsøk på å tåkelegge all kritikk mot ham i det siste.?
« Siste redigering: Februar 02, 2017, 17:52:13 av Josch »

Blank_File

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #6 på: April 19, 2016, 23:20:11 »
Vanskelig å si hva man skal tro om dette. Vi har hørt store ord mange nok ganger nå til at vi vet at det sannsynligvis ikke er mye å tro på. Samtidig er vel dette det drøyeste hvis han ikke holder ord... Vi kan bare håpe.

willum

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #7 på: April 20, 2016, 08:05:43 »
Kan vanskelig se for meg MC dele ut penger til fansen han forakter, jf. tidligere intervjuer om bl.a. pie tax.

Når det gjelder investeringer i spillerstallen tviler jeg på at klubben vil bruke særlig mer enn de får inn, hensyntatt at Byram-pengene ble spart i vinter.

Cannavaro

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #8 på: April 20, 2016, 08:15:02 »
Men hva er alternativene til Cellino egentlig ?  Når han t.o.m overser dattera si, og tviholder på klubben....

1)Gi gass og satse for fullt, få en god administrasjon på plass, få inn riktig manager og sportsdirektør, innkjøp av kvalitetsspillere

2)La skipet synke, selge de beste unggutta og kjøpe inn billig spillemateriell og en "average" manager.......

3) forbli passiv som denne våren, beholde manager og spillere..

Kun alt. 1 kan blidgjøre fansen til en viss grad og snu populariteten hans.  Så MÃ… det tenkes på hva som skal gjøres med TA og ER, vil han holde sin avtale om gjenkjøp av ER ?  Alt. 2 vil bidra til at jan blir jagd ut av England....  alt. 3 er knapt noe alternativ.....

Hva er andres tanker rundt dette ?  Cellino sier jo selv han ikke er en "quitter", så vi må sikkert slite med han fortsatt.  Hva ville DU gjort i Cellinos sko ???
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #9 på: April 20, 2016, 08:48:05 »
Eneste logiske grunnen jeg kan se til dette utspillet med sesongbillettene er at det blir satset skikkelig på å komme blandt topp 6.
Evans har vist forbedring over tid og bør få sjansen til et skikkelig forsøk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #10 på: April 20, 2016, 09:03:00 »
Kan vanskelig se for meg MC dele ut penger til fansen han forakter, jf. tidligere intervjuer om bl.a. pie tax.

Når det gjelder investeringer i spillerstallen tviler jeg på at klubben vil bruke særlig mer enn de får inn, hensyntatt at Byram-pengene ble spart i vinter.

Husk at Cellino ville ha brukt £3-4 mill på Forrestieri før Byram pengene kom inn!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

willum

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #11 på: April 20, 2016, 09:52:21 »
Kan vanskelig se for meg MC dele ut penger til fansen han forakter, jf. tidligere intervjuer om bl.a. pie tax.

Når det gjelder investeringer i spillerstallen tviler jeg på at klubben vil bruke særlig mer enn de får inn, hensyntatt at Byram-pengene ble spart i vinter.

Husk at Cellino ville ha brukt £3-4 mill på Forrestieri før Byram pengene kom inn!

Greit nok. Samtidig kan man si at han på det tidspunktet hadde bestemt seg for å selge Byram i januar.

Torpe-do

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #12 på: April 20, 2016, 11:19:47 »
Eneste logiske grunnen jeg kan se til dette utspillet med sesongbillettene er at det blir satset skikkelig på å komme blandt topp 6.
Evans har vist forbedring over tid og bør få sjansen til et skikkelig forsøk.

Tja, tjo. Nå vet ikke jeg noe om hvordan salgsrapportene eller marginene deres for sesongkort ser ut, men for meg kan jo dette også ses på som et rent markedsføringsstunt. Dersom sesongkortsalget har stupt de siste årene, kan det vel sies at dette produktet har et stort potensiale for selger. Så om dette tiltaket skulle føre sesongkortsalget til himmels, skal en vel ikke se bort ifra at eier kommer godt ut av det, selv om de må ved sesongslutt betale tilbake 25%.

1. De selger betydelig flere sesongkort
2. Mer kjøttpaier selges på stadion
3. Mer liv, mer engasjement, mer supporterutstyr
4. Rabbatten utløses først ved betydelig sportslig fremgang, som jo vil innbringe allslags mulig flere inntekter, skulle en tro.

Spørs om ikke godene vil oppveie for ondene. Kommer selvsagt an på hvor mange flere som blir solgt ved en slik rabbatt.

Satser Cellino på å ikke komme til Playoff i det hele tatt? Jeg håper ikke det, og ikke tror jeg det heller.

Men alt i alt et godt tiltak jeg tror alle ender opp med å "tjene" på! Supporterene vinner i alle fall uansett!

B_Ød

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #13 på: April 20, 2016, 11:29:41 »
PO bør være plan b ...topp 2 er greia for oss.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #14 på: April 20, 2016, 11:31:16 »
PO bør være plan b ...topp 2 er greia for oss.

Ifølge h.b er alt annet en falitterklæring!

Playoff vil være et godt steg fremover for oss.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #15 på: April 20, 2016, 14:36:03 »
PO bør være plan b ...topp 2 er greia for oss.

Ifølge h.b er alt annet en falitterklæring!

Playoff vil være et godt steg fremover for oss.
Enig. Direkte opprykk vil være en bra bonus for Leeds. Tenker vel at lagene som detter ned fra PL i år kommer til å satse på å gjøre oppholdet i Championship så kort som mulig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #16 på: April 20, 2016, 14:55:09 »
PO bør være plan b ...topp 2 er greia for oss.

Ifølge h.b er alt annet en falitterklæring!

Playoff vil være et godt steg fremover for oss.

mener bare å huske po ikke er helt vår greie...så derfor mener jeg topp 2. Falitt...nja...
Ups & Ups!!

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #17 på: April 20, 2016, 17:48:58 »
Blir ikke opprykk uansett med Cellino bak spakene. Dette er kun for å få litt av fansen tilbake på sin side. Skal han i det hele tatt ha noe sjanse til å komme over midten bør han beholde Evans (hvis spillerne er tilfreds med ham). For med ny manager inn så kommer ting til å gå trått fra start av (red Rösler). Det har ikke Cellino tålmodighet til og vi vil få enda en ny trener midt-høstes når sesongen nesten er over...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #18 på: April 20, 2016, 20:46:00 »
Uansett hvor vi skal så er det aller første vi må gjøre å kjøpe to nye stoppere
 

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United 16/17
« Svar #19 på: April 21, 2016, 17:08:13 »
Uansett hvem som er Manager/Coach neste sesong. Ja da håper jeg at Leeds møter sterkere motstand i sommer. Det må bli slutt på å drive med feriefotball og svake motstandere i sommer før sesongen setter i gang.
Hvert eneste år de siste 10 årene har vi møtt svak motstand på sommerturneen. Og når serien starter opp igjen. Ja da er laget i feriemodus.
Leeds får da som vanlig en elendig start på sesongen

samadhi

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #20 på: April 21, 2016, 17:41:00 »
Uansett hvem som er Manager/Coach neste sesong. Ja da håper jeg at Leeds møter sterkere motstand i sommer. Det må bli slutt på å drive med feriefotball og svake motstandere i sommer før sesongen setter i gang.
Hvert eneste år de siste 10 årene har vi møtt svak motstand på sommerturneen. Og når serien starter opp igjen. Ja da er laget i feriemodus.
Leeds får da som vanlig en elendig start på sesongen

Tror ikke det er der nøkkelen til suksess ligger. I fjor valgte de ut ganske tøffe kamper mot E.Frankfurt, Hoffenheim og Everton. Slo sistnevnte 2-0 på ER en uke før seriestart uten at det så ut til å hjelpe når alvoret startet.

Det viktigeste er å hente inn gode spillere i sommer og spille inn ett system som funker.
marching on together,
derudaf forever...

ar9

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #21 på: April 22, 2016, 01:13:58 »

[/quote]Tyder kanskje på at det blir satset skikkelig i sommer??
[/quote]

Enten det eller så har han gitt opp håpet om opprykk og pynter han bruden for salg.


HåvardK

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #22 på: April 22, 2016, 08:14:18 »
Uansett hvem som er Manager/Coach neste sesong. Ja da håper jeg at Leeds møter sterkere motstand i sommer. Det må bli slutt på å drive med feriefotball og svake motstandere i sommer før sesongen setter i gang.
Hvert eneste år de siste 10 årene har vi møtt svak motstand på sommerturneen. Og når serien starter opp igjen. Ja da er laget i feriemodus.
Leeds får da som vanlig en elendig start på sesongen
Har du sjekket statistikken for serieåpningen de ti siste årene? Eller er du en smule forutinntatt akkurat denne gangen?

ollan

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #23 på: April 22, 2016, 09:49:43 »
Uansett hvem som er Manager/Coach neste sesong. Ja da håper jeg at Leeds møter sterkere motstand i sommer. Det må bli slutt på å drive med feriefotball og svake motstandere i sommer før sesongen setter i gang.
Hvert eneste år de siste 10 årene har vi møtt svak motstand på sommerturneen. Og når serien starter opp igjen. Ja da er laget i feriemodus.
Leeds får da som vanlig en elendig start på sesongen
Har du sjekket statistikken for serieåpningen de ti siste årene? Eller er du en smule forutinntatt akkurat denne gangen?
;D ;D ;D
Ollan

RoarG

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #24 på: April 25, 2016, 12:24:25 »
Sesongen nærmer seg slutten, det som har vært en meget skuffende sesong sett med Leeds øyne.
Så skuffende at det nesten ikke er verdt å nevne noen spesielt flere ord.

Så hva har vi foran oss? Cellino har vel lagt opp løpet for at det skal gjøres endringer til sommeren, så ja ok, Evans har ikke overbevist om å få dette laget til å ta noen nye steg hverken defensivt eller offensivt. Så jeg synes det denne gang er helt greit at vi velger en mer beryktet og slag kraftig mann til å styre gutta i hvitt. Men og det er et MEN her, skal vi gjøre en endring på manager siden så må vi ha inn en som er god på å organisere et lag, vi slipper inn alt for mye mål, og vi har ikke noe godt grunnleggende spill. Vi har ofte blitt spilt rundt denne sesongen og det har bekymret meg mest av alt.

Skal det være noe som helst poeng for Cellino å eie denne klubben har han nå en siste mulighet iallefall hos meg til å bevise Englands beste supportere at vi fortjener så mye mer enn det vi viser i dag. Så hvem er ledig? Og hvem VIL trene denne klubben med så dårlig sportslig fremgang og ikke minst en gal mann på eiersiden, kanskje får vi en bra leder om vi legger nok i potten sånn er faktisk fotballen blitt. Jeg mener at spillergruppa i seg selv ikke er så dårlig som vi ligger men at det må forsterkninger til er det ikke noe tvil om, spesielt i bakre rekker. Så blir det utrolig viktig å beholde stammen i laget neste år, vil Taylor bli med et år til, og Cook da, kanskje det største salgsobjektet vårt. Jeg er som mange andre ikke så skeptisk og kritisk til Wood jeg tror med riktige folk rundt seg så holder han et bra Championship nivå. La oss drømme nei vent la oss vente å se hva som skjer til sommeren! Jeg er evig optimist og tror at det vil skje ting fremover! MOT!
Virkelig? Målet før sesongen var topp 10. Pr. nå ligger vi på 12. plass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #25 på: April 25, 2016, 12:45:03 »
Uansett hvor vi skal så er det aller første vi må gjøre å kjøpe to nye stoppere
Enig, pluss en def.midtbane (ikke Bridcut) han er ikke god nok. + en spydspiss.

auren

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #26 på: April 25, 2016, 13:06:56 »
Uansett hvor vi skal så er det aller første vi må gjøre å kjøpe to nye stoppere
Enig, pluss en def.midtbane (ikke Bridcut) han er ikke god nok. + en spydspiss.

Og en ving med fart og kreativitet! Botaka var god i omgangen han fikk mot Hull. Han bør jo få starte de siste kampene for å se om han er vingen vi har savnet hele sesongen. Det forundrer meg ikke!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #27 på: April 25, 2016, 21:13:07 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #28 på: Mai 04, 2016, 12:32:09 »
Mulig det har stått et annet sted på siden uten at jeg klarte å finne det, men når slippes terminlista for neste sesong igjen? Har det blitt fastsatt en dato?

Marching On! 4276

Dennis

Sv: Leeds United 16/17
« Svar #29 på: Mai 04, 2016, 12:43:52 »
Mulig det har stått et annet sted på siden uten at jeg klarte å finne det, men når slippes terminlista for neste sesong igjen? Har det blitt fastsatt en dato?

Premier League-datoene kommer i midten av juni. Antar at ikke Ch er langt unna, uten at jeg vet.
Marching on together!